Älkää aivastako kaupassa!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ihme, että on tullut näitä koronayskijöitä, jos ihmisten rektio on oikeasti tuollainen. Rupeaisi kyrsimään niin rankasti, että varmaan itsekin menisin yskimään päin tahallani.

Aivastukseen auttaa yleensä se kun painaa sormilla sieraimet tukkoon..
On koronayskijöitä ja "koronayskijöitä". Koska aiheesta saa kohua tai jopa lehteen, niin yksi jos toinenkin pääsee hetken julkkikseksi.
 
vierailija
Eihän muut tiedä kuitenkaan, oletteko flunssaisia koronan kantajia vai koronaoireettomia aivastelijoita. Miksette käytä kasvosuojaa kaupassa käydessä?
Ei mulla ole niin pahoja allergiaoireita; siks toiseksi kasvosuojia on turha käyttää tarpeettomasti. Sairastuneet niitä käyttävät, mutta sairastuneiden on oltava karanteeenissa. Toinen ryhmä on esim. terveydenhuollossa toimivat.
 
vierailija
Ei mulla ole niin pahoja allergiaoireita; siks toiseksi kasvosuojia on turha käyttää tarpeettomasti. Sairastuneet niitä käyttävät, mutta sairastuneiden on oltava karanteeenissa. Toinen ryhmä on esim. terveydenhuollossa toimivat.
Ja kasvomaskihan on ilmoitus siitä, että on sairas. Jos ei ole sairas, niin miksi luoda ihmisille väärää kuvaa.
 
Ja kasvomaskihan on ilmoitus siitä, että on sairas. Jos ei ole sairas, niin miksi luoda ihmisille väärää kuvaa.
No koronan kohdalla suuri ongelma on juuri se, että osa ihmisistä on viruksen kantajia sitä itse tietämättä. Juuri he ovat niitä pirullisimpia tartuttajia. Jos kaikki pitävät maskia/hengityssuojaa, on sellainen myös kaikilla muita tartuttavilla. Juuri tämä oli aasialaisten toimintamalli - mutta itsekkäästi ajattelevat eurooppalaiset eivät vain tajua...
 

Yhteistyössä