ärsyttää

  • Viestiketjun aloittaja Naapurien sekstailut
  • Ensimmäinen viesti
Naapurien sekstailut
Noista naapuriäänistä ajattelin kysyä, että kuinka hyvin teille kuuluu naapureiden sekstailut ja haittaako ne teitä? Ensinnäkin musta on ihan typerää, että joihinkin rivareihin/kerrostaloihin rakennetaan naapurien makuuhuoneet vastakkain, kun edellä mainittujen äänien lisäksi kuuluu lasten itaiset ja yölliset itkut tosi hyvin.
Mua ärsyttää aivan suunnattomasti seinänaapurien lähes jokailtaiset/öiset sekstailut, mikä saattaa kestää tunninkin! Ehkä oon osittain kateellinen, kun oma seksielämä ei oo niin rajua ja kiihkeetä ja touhu kestää max. 15min, mut SILTI! Onko jokaöiset, kovaääniset seksitouhut laskettavissa "normaaleihin elämisen ääniin" vai voisko niistä huomauttaa?? Eikö teitä muita ärsytä?
 
Meille ei kuulu, kun asutaan omakotitalossa, mutta näkyy kyllä... :whistle: Ei siinä muuten mitään, jos tykkää harrastaa seksiä ulkoilmassa, mutta vois sitä sen verran miettiä paikkaa ja/tai aikaa, ettei meidän lasten tarvis sitä nähdä! \|O
 
clivia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2004 klo 11:48 Naapurien sekstailut kirjoitti:
Noista naapuriäänistä ajattelin kysyä, että kuinka hyvin teille kuuluu naapureiden sekstailut ja haittaako ne teitä? Ensinnäkin musta on ihan typerää, että joihinkin rivareihin/kerrostaloihin rakennetaan naapurien makuuhuoneet vastakkain, kun edellä mainittujen äänien lisäksi kuuluu lasten itaiset ja yölliset itkut tosi hyvin.
Mua ärsyttää aivan suunnattomasti seinänaapurien lähes jokailtaiset/öiset sekstailut, mikä saattaa kestää tunninkin! Ehkä oon osittain kateellinen, kun oma seksielämä ei oo niin rajua ja kiihkeetä ja touhu kestää max. 15min, mut SILTI! Onko jokaöiset, kovaääniset seksitouhut laskettavissa "normaaleihin elämisen ääniin" vai voisko niistä huomauttaa?? Eikö teitä muita ärsytä?
Ei varmaan ärsyttäisi,en kyllä ole kiinnostunut niitä kuuntelemaankaan,sen verran vilkasta itsellä. :D
 
Tuuni
no heh... kyllä varmaan tossa tilanteessa ärsyttäs :) Mutta kuten sanoit, ei kai siitä voi valittaakaan? Kuuluu elämisen ääniin...

pitkää pinnaa vaan sinne! Ja koittakaa saada oma seksielämänne samlle "tasolle", niin ei haittaa sen puolesta ;-)

Tsemit!

Tuuni
 
Naapurien sekstailut
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2004 klo 16:14 nikitön kirjoitti:
Miten voi seksistä lähtee sellainen ääni et kuuluu naapuriin :D :D :D Pitääkö ne jotain eläimellisiä ääniä vai. Ei me sentään koko taloa herätetä äänillämme ;)
Sori ensinnäkin kun nimimerkki ja otsikko meni näemmä väärin päin!
Ei nyt mitään eläimellisiä ääniä, mut "normaalia" äänekkäämpää kylläkin. Suurin vika on tässä talossa, kun seinät on kuin paperia. Sitä touhua ei tartte kuunnella kuullakseen, unestakin herään joskus siihen!
 
äiskä85
Meillä kuluu läpi kanssa naapureiden sextailut lähinnä yläkerrasta.
Tehtiin samalla mitalla takaisin niin sit ei kuulu niiden melu. Kokeilkaa ihmeessä :)
Tai jos sextailut ei onnistu sillon niin hakkaa harjalla seinään niin ne lopettaa... noh vitsi vitsinä eiku samalla mitalla takaisin normaaleja ääniähän ne on! :)
 
Yksi äippä
Hassua mutta totta...!


Eli kyllä voit tehdä valituksen liian kovista seksiäänistä... Vaikka kuuluukin elämisen ääniin, mut jos kerta keskellä yötä herää naapurin seksiin, niin voi tehdä valituksen...
Tyhmä vertaus, mut onhan poraaminenkin elämisen ääniä siinä mielessä että saat päivällä porata, mutta yöllä et. Niissä säännöissähän on et 22 jälkeen pitäis olla hiljempaa eli kaikki pomppiminen, musiikin soittaminen sun muu ei saa häiritä enää naapureita... :D

Kannattaa laittaa vaikka nimetön lappu postiluukusta (jos ei pokkaa mennä suoraan sanomaan), jossa asiallisesti huomautat että on äänet välillä menny siihen pisteeseen et on naapurissa herätty... B) Kyllä varmaan naapurissa ymmärtävät ja yrittävät nauttia toisistaan vähän hiljemmin... :p Jos se vaan onnistuu...

 
mä vaan
En menisi huomauttamaan, koska uskon etteivät naapurit itse hoksaa että naimisen äänet kuuluvat naapuriin.
Mun mielestä hyvä keino olisi juuri se, että mylvii itse siihen malliin...vaikka feikkiseksiä ja sen ääniä, jotta naapurit kuulevat sen. Näin ehkä tajuavat omien ääniensäkin kuuluvan seinän taakse. Tai sitten tekevät itse valituksen teidän äänistänne ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2004 klo 18:51 Naapurien sekstailut kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2004 klo 16:14 nikitön kirjoitti:
Miten voi seksistä lähtee sellainen ääni et kuuluu naapuriin :D :D :D Pitääkö ne jotain eläimellisiä ääniä vai. Ei me sentään koko taloa herätetä äänillämme ;)
Sori ensinnäkin kun nimimerkki ja otsikko meni näemmä väärin päin!
Ei nyt mitään eläimellisiä ääniä, mut "normaalia" äänekkäämpää kylläkin. Suurin vika on tässä talossa, kun seinät on kuin paperia. Sitä touhua ei tartte kuunnella kuullakseen, unestakin herään joskus siihen!
Mulla naapurissa sekstailtiin kanssa sellasella metakalla, että...

Yks kerta sitten huusin siinä seinän takana samalla voimalla ja korkeudella, kuin mitä sieltä kuului ja loppuihan se ininä ja karjuminen...

Pitivät mua varmasti hulluna, onneksi asuivat viereisessä rappukäytävässä, ettei tarvinnut joka päivä nähdä.

Seuraavat naapurit olivatkin sitten venäläisiä ilotyttöjä... Lähtivät kyllä ensimmäisestä soitosta isännöitsijälle...
 

Yhteistyössä