ahdistusta..ei oo pakko lukee..

alotampa vaik näin.. :whistle: pakko saada johki kertoo,paperille ku kirjottaa ni ei kukaan voi lohduttaa/kannustaa.viikkoja nyt 41+2 ja masu painaa jo inhottavasti,vauva on todettu normi kokoseks vaik ei oo painoarvioo tehty.ahistaa välil tosissaan ku vauva "pukkii"vaan toiseen kylkeen niinku äsken oli iha tos vasemmalla puolen,pikkasen inhottavan tuntusta teki samoin eilen illalla ku sohvalta nousin :D käynnistysajan oon saanu maanantaille,mut en ymmärrä miks ei vauva haluu alkaa ite syntyyn :'( haluu jo vauvan pois masusta!neuvolakäynnillä toissapäivänä ei ollu vauva viel laskeutunut eikä ollu kohdunpohjakaa laskenu yhtää,voi järki..ja esikkoki on nii ilkee,välil tuntuu ettei jaksa mies on töissä onneks tulee kohta.ei mikää kiinnosta,pitäis muka ruokaaki tehä ei jaksas(laitan miehen tekeen :D ) ei oo muutako kivuttomia suppareita välillä..tuntuu et kaikki saa vauvan ns.ajoissa..ja mul kestää nii kauan :'( ikävä peentä vauvaa :heart: esikoinenki jouduttiin käynnistään..sori tää valitus!! :ashamed: on vaa paha olla ja itkettää monesti,ku tuntuu et tää vaava ei synny ikinä! odotan kyl todella et pääsis jo synnyttään ja sais pienen nyytin kainaloon! :heart:
 
Täältä tulee lohdutusta: sisko sai yli kaksi viikkoa yli lasketun ajan ja oli jälkikäteen tosi tyytyväinen tilanteeseen. Vauva kun oli selkeästi jo enemmän kasvanut: otti katsekontaktia paremmin ja oli hänestä muutenkin helpompi hoidettava.

Tsemppiä vain sinulle ja jaksamista vielä. Tylsäähän se on, että olo on hankalaa (itse olen viikolla 35) ja kun vauva painaa ja potkii sekä olo on ihan elefanttimainen.
 
kiitti :flower: onha tää kyl rasittavaa oottaa..eiköhä tota jotenki jaksa.ens viikol sitä ei enää murehdita vaan on vauva sykyssä :heart: :) voi ku meniski aika tosi nopsaa,onha toi kelloki jo noin paljo.ja viel ku jotenki sais viikonlopun kulumaan :whistle:
 
Tsemppiä vaan! Lähellä se synnytys kuitenki on. Tiiän tunteen meilläkin molemmat menny jonkin verran yli. Tälläkin tulokkaalla laskettu aika on varmaan "liian aikasin", mutta ultrassakaan ei muuttanu ku ei ollu ku muutamasta päivästä kiinni. Mieli teki kaikille alussa jo sanoo kaks viikkoo myöhempi päivämäärä, kun sekin on aika ahdistavaa ku kaikki kyselee ja voivottelee et eikö se jo synny. :/ En sitte osannu kuitenkaan valehdella sitä päivää.

Miulla oli sillon tyttöjen aikaan ainakin silleen, että joka toinen päivä tuntu ihan ok:lta olo ja joka toinen päivä masensi ja ku ei vaavia vaan kuulunu. Yritin ajatella, että se vauva vaan tarttee nää viimisetkin päivät hienosäätöön, että on sitten valmis tulemaan tänne maailmaan.

No eipä näistä taida lohtua olla, mutta voimia vaan viimisille tärkeille päiville. Ittellä samat edessä tossa heinäkuun alussa..
 
uskomatonta
Hei,

ajattelisit vähän...nuo valituksesi ovat kyllä aivan älyttömiä. Miettisit niitä, jotka eivät voi koskaan saada lasta! Suhteuttaisit pikkuisen tuota omaa ongelmaasi.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 09:41 uskomatonta kirjoitti:
Hei,

ajattelisit vähän...nuo valituksesi ovat kyllä aivan älyttömiä. Miettisit niitä, jotka eivät voi koskaan saada lasta! Suhteuttaisit pikkuisen tuota omaa ongelmaasi.
Saa sitä valittaa silti. On sitä muillakin ongelmia kuin lapsettomilla. Eipähän niillä lapsettomilla ole ainakaan tuskaista oloa yliaikaisesta raskaudesta. Määkin valitan pahaa oloani vaikka tätä raskautta on odotettu monta vuotta. Ja sää tuut tänne valittaan jonkun toisen ongelmista. Vai itsekö olet se katkera lapseton, jonka mielestä ainoa maailman tuska on lapsettomuus. Aikuistu!
 
mähän sanoin ettei oo pakko lukee! ja kyl mä tiiän iha omaan perhepiiriini kuuluu lapsettomuus,satun vain oleen onnekas ku mä voin saada ja olen siitä kiitollinen :flower: ja alkaa tää kuule olee pikkase tuskasta ku vauva nii iso eikä halua masusta pois!! :heart: ei tarvi tollasii tulla kirjoitteleen :( en mä ihan tunteeton ihminen ole ja tietääkseni tää on odotus palsta ei lapsettomuus! kiitti vain lohduttelijoille viel 2päivää +tää =)
 
kuten otsikossakin lukee, ei oo pakko lukee.. =)
Tsemppiä ap:lle, itse alan olla kanssa aika tuskainen, vaikka laskettuun on vielä viikko.
Ja kyllä, mulla ja muillakin maailman ihmisillä on varmasti suurempiakin ongelmia kun tukala olo, mutta ei kai sitä nyt ihan koko aikaa voi miettiä niitäkään.. Sinullakin edellinen on varmasti joskus huonoja päiviä.
 
Odottavan aika on pitkä ja loppumetreillä tuntuu vieläkin pitemmältä :hug: Itsellä raskaudet ei ole mennyt yli kun korkeintaan kolme päivää mutta sekin tuntui silloin ikuisuudelta.

Miksi ei sais "valittaa"? Tuskaa usein ne loppuajat on...
 

Yhteistyössä