Ai että mä "vihaan" mun "ystävää"

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja ystävä, 27.01.2009.

1. ystävä

ystävä Vieras

Turha on kertoa sille mitään mistään, naljailee ja keljuilee ja piikittelee jatkuvasti ja naureskelee. Tosi mielialaa kohottavaa, ja itse kun en osaa antaa samalla mitalla takaisin eikä mun mielestä ystävien pitäisikään. Minulla on alakuloisuutta (en kutsuisi tätä vielä masennukseksi) ja siitä olen kertonut niin silti tekee tuota, argh!

2. RouvaRajatapaus

RouvaRajatapaus Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    25.06.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mä taitaisin lyödä hanskat tiskiin tuollaisen "ystävän" kanssa. :/

3. minttu

minttu Vieras

Mun itsetunto romahti teininä samanlaisesta. En ole asiasta kaverilleni maininnut vieläkään mutta olen jättänyt yhteyden pidon, enkä ole katunut hetkeäkään. Olo paranee kummasti kun ei ole tuollaisten "ystävien" kanssa tekemisissä.

4. muuttanut

muuttanut Vieras

Ei taida olla oikein varsinainen ystävä tuo sinulle. Oikea ystävä ei halua pahoittaa toisen mieltä ja välittää siitä mitä ajattelet.

5. ystävä

ystävä Vieras

Niin ja siis kun itse järjellä ajattelen niin varmaan monikin tuollaista vitsillä herjaamista ja naureskelua kestääkin, varmaan itsekin jos olisi itsetunto ja pää kunnossa, mutta kun ei ole.. Tulee vaan paha mieli ja yritän siinä sitten naureskella mukana :( Eikä mulla oikeastaan ole muita ystäviä :(

6. minttu

minttu Vieras

http://www.kutri.net/itsetunto.html
    Pyyhi kyyneleet ja pää pystyyn :hug: Mä jouduin käydä kriisikeskuksessakin juttelemassa ja itkeskelemässä.

7. vieras

vieras Vieras

oletpa herkkä, sano suoraan äläkä ole liian nössö, sussa on vika nyt

8. minttu

minttu Vieras

Ei kuule ole niin helppoa kun tilanne on tulehtunut ja jatkunut pitkään.

Älä lyö lyötyä!

9. muuttanut

muuttanut Vieras

Juuri näin!

10. ystävä

ystävä Vieras

Kyllä mä olen tätä miettinyt ja osittain sä olet oikeassa. Vaan onko ystävä oikea ystävä, jos käyttäytyy noin?

11. minttu

minttu Vieras

Ei oikeat ystävät käyttäydy noin.

12. vierailija

vierailija Vieras

Mulla sama tilanne, mun "kaveri" on idiootti, inhoan häntä. Hän sanoo että olen sen paras ystävä vaikka aina tuntuu kuin kaikki muut olisivat tärkeämpiä kuin mä. Ja mun ainut kaveri se on, tekisi mieli laittaa välit poikki mutta sitten jäisin yksin

13. vierailija

vierailija Vieras

:barefoot:o_O

14. ex-uhri

ex-uhri Vieras

Selvä tapaus. Ap:n "ystävä" on narsisti. Ilkeä psykopaatti, alistaja, latistaja.

Hylätkää sellaiset pois, parantumaton tauti on kyseessä. Puhe ei auta niille paskoille.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri