Aikuisella ihmisellä pre-paid...jotenkin outoa...

tiedän ihmisiä joilla on pre-paid sen vuoksi että eivät halua laskuja, näin on helppo rajoittaa puhelumaksuja tai ovat vittuuntuneet liittymäntarjoajaan ja heittäneet liittymät mäkeen, joo tää ihminen on hiukka äkkipikainen ja tulisielu :D
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla oli oikea liittymä mutta kyllästyin laskuihin ja otin prepaidin :) Jostain kun tarvi laskuja vähentää.
Niin joo sen prepaidin voi hakee vaan ilmaseks..... Että kun ei tule paperilla sitä laskua kotiin niin menoja on nyt sitten oleellisesti vähennetty :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Tulee vaan mieleen, että on sössinyt raha-asiansa, eikä saa oikeaa liittymää.
So? Mulla on saunalahden prepaid. Edullinenkin vielä. Ja mulle 20e puheaikaa riittää 2-3kk! Nytkin liitin kännykän tähän miniläppäriin ja surffaan kännykän netillä, max.1.90e/pvä :whistle:
On ne murheen kryynit ap:llä! Kai sä kyselet kavereiltaskin, että minkä liittymän kukakin omistaa...
 
V
Kivasti täällä tuomitaan ihmiset jopa jonku pre-paidin tai electronin takia! :eek: Menkää nyt ... itteenne jo, käsittämätöntä!

Ja ei, en omista pre-paid-liittymää, mutta enpä tullut koskaan ajatelleeksi että sen omistavat pitäisi lykätä samaan kastiin kuin tällä palstalla esim luottotiedottomat - täysin kelvottomiksi ihmisiksi. Mikähän teille kelpaa? Ei mikään kai, kun suomalaisista kyse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Tulee vaan mieleen, että on sössinyt raha-asiansa, eikä saa oikeaa liittymää.
So? Mulla on saunalahden prepaid. Edullinenkin vielä. Ja mulle 20e puheaikaa riittää 2-3kk! Nytkin liitin kännykän tähän miniläppäriin ja surffaan kännykän netillä, max.1.90e/pvä :whistle:
On ne murheen kryynit ap:llä! Kai sä kyselet kavereiltaskin, että minkä liittymän kukakin omistaa...
Mullakin on prepaid, ja 20e saattaa riittää jopa ½ vuotta. :ashamed: Mä tiiän monia, joilla on prepaid, vaikka raha-asiat ovat (tietääkseni) kunnossa.
 

Yhteistyössä