Aikuisella ihmisellä pre-paid...jotenkin outoa...

:D
Minun vanhemmilla on prepaid, koska käyttävät kännyä vain kesällä mökkeillessään ja laskettu on että prepaid on halvempi heille.

Ex-avokilla oli prepaid, koska ei osannut suorittaa semmoista perusasiaa elämässään kun laskun maksu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
Mä ajattelen visa electronista samalla lailla... :ashamed:
Vaikka miehellä on sellainen, kun ei tykkää käyttää pankkikorttia. Haluaa rahat heti pois tililtä/katevarauksen.
Sama :ashamed: :kieh: :kieh: :kieh:
ai ? miten siitä vois päätellä noin ? sillä maksettaessahan sitä rahaa kun ON löydyttävä. toisin ku ne peruspankkikortteja vinguttavat tai pahenpaa vielä VISALLA maksavat, jotka voi vetää miinusta ja tehä velkaa niin että pelihousut repee :D ;)
 
a
Mä oon oikeesti harkinnut pre paid liittymää mulle ja mun kaverille koska puhutaan niin pirusti, sitten ei vois enää puhua kun puheaika loppuu :D
Mut en viittikään hankkia koska sitten olen alempaa kastia näköjään :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
Mä ajattelen visa electronista samalla lailla... :ashamed:
Vaikka miehellä on sellainen, kun ei tykkää käyttää pankkikorttia. Haluaa rahat heti pois tililtä/katevarauksen.
Sama :ashamed: :kieh: :kieh: :kieh:
ai ? miten siitä vois päätellä noin ? sillä maksettaessahan sitä rahaa kun ON löydyttävä. toisin ku ne peruspankkikortteja vinguttavat tai pahenpaa vielä VISALLA maksavat, jotka voi vetää miinusta ja tehä velkaa niin että pelihousut repee :D ;)
Niin mä ihmettelin samaa.

Mulla on visa electron, koska haluan pitää viimeisistä nuoruuden rippeistä kiinni :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
Mä ajattelen visa electronista samalla lailla...
:eek: No toivottavasti et oo kaupan kassalla töissä :D
Mitä se mihinkään vaikuttaa?
Mä en ymmärrä miten tuo kassa tuohon edes liittyisi?
Enhän mä pidä miestänikään yhtään huonompana. Tää on vaan jäänne jostain teinivuosilta, kun oli van pankkikortit tai automaattikortit. Ja pankissa sanottiin kun tuo tuli, että jos ei esim. ole luottotietoja voi saada electronin. Kai se on jäänyt siitä.

Ps. Miehellä ja muksulla on kyllä ihan luottotiedot kunnossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
Mä ajattelen visa electronista samalla lailla... :ashamed:
Vaikka miehellä on sellainen, kun ei tykkää käyttää pankkikorttia. Haluaa rahat heti pois tililtä/katevarauksen.
Just tän takia mäkin sen tavallisen pankkikortin tilalle vuosia sitten hankin. Siihen vain oon nyt jämähtänyt. Omasta mielestäni osaan kyllä raha-asiani hoitaa, vaikka oonkin 3kymppinen visa electronin omistaja. :)
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
Mä ajattelen visa electronista samalla lailla... :ashamed:
Vaikka miehellä on sellainen, kun ei tykkää käyttää pankkikorttia. Haluaa rahat heti pois tililtä/katevarauksen.
Mä taas luulin ennen että electronin omistajat ovat rikkaita.
Kun ajattelin, ettei heillä ole tarvetta luottoon tms.
Ilmeisesti kuitenkin yhtä tavallinen kuin muutkin kortit nykyään.
 
Kaikki ei ole sitä miltä se näyttää. Mullakin on prepaid ja Visa Electron, mutta luottotiedot kunnossa :D

Mun puhelinlaskutkin oli niin pieniä, että niitä lähetettiin vain joka toinen kuukausi. Vaihdoin prepaidiin, ettei tartte suotta lähetellä laskuja, jos ei ole mitään mitä laskuttaa :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
Mä ajattelen visa electronista samalla lailla... :ashamed:
Vaikka miehellä on sellainen, kun ei tykkää käyttää pankkikorttia. Haluaa rahat heti pois tililtä/katevarauksen.
Mä taas luulin ennen että electronin omistajat ovat rikkaita.
Kun ajattelin, ettei heillä ole tarvetta luottoon tms.
Ilmeisesti kuitenkin yhtä tavallinen kuin muutkin kortit nykyään.
Ei Electron sulje pois ettei voisi olla luottokorttia! Mulla on molemmat.

 
n
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Kaikki ei ole sitä miltä se näyttää. Mullakin on prepaid ja Visa Electron, mutta luottotiedot kunnossa :D

Mun puhelinlaskutkin oli niin pieniä, että niitä lähetettiin vain joka toinen kuukausi. Vaihdoin prepaidiin, ettei tartte suotta lähetellä laskuja, jos ei ole mitään mitä laskuttaa :whistle:
Eihän nykyään tarvi puhua puhelimessa, ku netissä voi puhua ilmaiseksi ja lisäksi näkee kuvanki vielä.
 
n
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Kaikki ei ole sitä miltä se näyttää. Mullakin on prepaid ja Visa Electron, mutta luottotiedot kunnossa :D

Mun puhelinlaskutkin oli niin pieniä, että niitä lähetettiin vain joka toinen kuukausi. Vaihdoin prepaidiin, ettei tartte suotta lähetellä laskuja, jos ei ole mitään mitä laskuttaa :whistle:
Eihän nykyään tarvi puhua puhelimessa, ku netissä voi puhua ilmaiseksi ja lisäksi näkee kuvanki vielä.
Siis siksi prepaid täälä myös.
 
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Kaikki ei ole sitä miltä se näyttää. Mullakin on prepaid ja Visa Electron, mutta luottotiedot kunnossa :D

Mun puhelinlaskutkin oli niin pieniä, että niitä lähetettiin vain joka toinen kuukausi. Vaihdoin prepaidiin, ettei tartte suotta lähetellä laskuja, jos ei ole mitään mitä laskuttaa :whistle:
Eihän nykyään tarvi puhua puhelimessa, ku netissä voi puhua ilmaiseksi ja lisäksi näkee kuvanki vielä.
No ei mulla ole koskaan ollut skypeä, ja silloin puhuin paljon enemmän puhelimessa. Mutta aina ei tarvitse tosin itse soittaa.
 
Uskon kyllä että sellainen kuva tulee että on asiansa sössinyt. Mulla on prepaid, olen monta kertaa jo kertonutkin että miksi. Siksi, kun kerran kyllästyin kummalliseen ja aiheettomaan laskuun ja sen selvittelyyn (ei ollut ensimmäinen kerta) ja kerran kauppareissulla näin prepaid mainoksen ja sellaisen otin. Vieläkään en ole tavallista liittymää halunnut.

Minulla on myös visa electron, se on kätevä. Ollessani töissä minulle tarjottiin luottokorttia mutta en halunnut sellaista ottaa. Nyt kotiäitinä en sellaista saisikaan muttei se haittaa. En halua ostaa mitään "maksa myöhemmin" periaatteella.
 
.
Mulla taas tulee mieleen, et jos maksaa visalla niin on just konkurssin partaalla :D enkä edes tiiä, et mistä tuo on tullut mieleen, tuskin näin useinkaan edes on.

Electron on nykyään tosi yleinen, vissiin käy jo lähes joka paikassa maksuvälineenä?
 
niin ja mulla on ihan tavallinen visa electron...sellanen ollut aina. en oo edes harkinnut mitään luottokortteja, en halua mitään velkoja taakakseni...(eri asia tietysti sitten jos ottaa esim. asuntolainan), mutta haluan maksaa ruokani ja vaatteeni heti, en myöhemmin.
 

Yhteistyössä