”Aion imettää 4-vuotiasta lastani pitkään” – Laura, 30, ei välitä ihmettelyistä

Sivustolla oli myös artikkeli 6-vuotiasta imettävästä. Muistan jostain kuulleeni, että inuiiteilla tuo on ihan tavallista. Mihin imetyssuositukset muuten perustuvat? Onko isomman lapsen imetyksestä jotain haittaa?
 
vierailija
Tulin joskus vauva aiheiselle keskustelufoorumille vain ja ainoastaan rentoutumaan. Keskustelupalsta oli suunnattu lapsiperheille.

Olin hyväntuulinen keskusteluissa enkä ollut kenenkään vihollinen. Joku keksi minut vihollisekseen. Tämän jälkeen joku keksi, että olen joku vihollinen jollekin. Koskaan ei tuntenut yhtäkään ihmistä.

En koksaan tajua miksi joku keksi minut mukaan johonkin ihme kuvioon. En edelleenkään tunne heistä ketään. Epäilen toimittajiksi, koska tunnistin kirjoitustyylin.

Yksi kirjoittajista haukkui Harkimoa lukihäiriöstä. En tunnen henkilöä. En tunne Harkimoakaan.

En käsitä miksi täysin tuntemattomat ihmiset keksivät tuntevansa toisen ihmisien taikka kuvittelevat minun tuntevan jonkun.

Joudun kärsimään täysin syyttä siitä, että luotin vauva keskustelufoorumiin.

Sanoudun irti kaikesta keskustelufoorumien keksitystä väännöstä. minulla ei ole mitään tekemistä kenenkään keskustelufoorumin muun henkilön kanssa, ei toimittajien eikä poliittisten ihmisten kanssa.
 

Yhteistyössä