Alavatsapömpön treenaus..

Oon suhtkoht solakka ja erittäin kova liikkumaan mut alavatsassa tuntuu silti olevan vähän liikaa kamaa... Nyt oonkin alottanu oikeen kunnon treenin sen litistämiseksi! Tänne vaan kirjottelen saavutuksistani.. :) Lähteekö joku mukaan treenaukseen? Tänään tuli käveltyä tunnin lenkki ja päälle pilatesta olkkarin lattialla.
 
Aattelin ihan sellaista yhtesitreenausta että kirjoteltais tänne aina tuloksista ja tsempattais toinen toistamme... :) Vähän höpsö idea mut ei tarttis tavallaan yksinään treenailla.... Mä en käy salilla, ihan kotosalla vaan teen lihaskuntoo ja käyn juoksemassa sekä pilatesta myös teen ihan tässä kotitantereella.. Haen siis virtuaalitreenauskaveria! :D
 
Mulla on kans menossa maha bikinikuntoon-kuuri B) Mä oon tehny KuntoPlussan vatsaohjelmalla nyt pari kuukautta ja tuloksia on tullu. Lihakset saa jännitettyä kerrankin oikeesti koviks... Eli ne on löytyny, ekaa kertaa elämässä kun harrastan liikuntaa. Pömppökin vähän kutistunu, mulla vaan toi nahka "repsottaa" raskauden jäljiltä... :whistle:
 
Taas kirjoittelen tänne edistymisestäni.. :) Tuli käveltyä tossa puolentoista tunnin hikilenkki. Jäällä puskin menemään vaunujen kanssa.. Todellakin välillä puskin oli meinaa sen verran paljon lunta paikoittain! ;) Puolet matkasta jäällä, puolet ihan tiellä. Huh, huh... Oli tehokasta! Lisäksi teen vielä vatsalihaksia AbSwingillä. On muuten tehokas peli! Vaikka kaikki haukkuu ettei TvShopista mitään järkevää saa.. Sen verran on tullu elämän aikana treenattua että kyllä sen heti huomaa onko joku laite tehokas ja tuo todella on! On vaan jääny sillä treenaaminen vähiin mut nyt taas että saan sen alavatsan kuriin! :)
 
Mikäs tuo Abswing on? Mies sai kaveriltansa AbDoerin ja tuollasen "laudan" jossa nostetaan jalkoja mut siinä ei lue nimeä... Jälkimmäinen on tosi tehokas, tuota ekaa en oo jaksanu vemputtaa niin kauan et tuntuis :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2005 klo 00:36 auryn kirjoitti:
Mikäs tuo Abswing on? Mies sai kaveriltansa AbDoerin ja tuollasen "laudan" jossa nostetaan jalkoja mut siinä ei lue nimeä... Jälkimmäinen on tosi tehokas, tuota ekaa en oo jaksanu vemputtaa niin kauan et tuntuis :D
Joskus pari vuotta sitten oli TV-Shopissa myynnissä noita AbSwingejä. Ei taida olla enää.. Siinä istutaan tavallaan just sellasella "laudalla" ja jalkoja nostetaan vatsalihasten avulla. Vaikee selittää näin kirjottamalla.. :p Toivottavasti jotai ymmärsit.. Mutta tehokas on joka tapauksessa. Kehittää samalla sekä vatsa että selkälihaksia.
 
Mää oon löytäny ton Abswingin kopion halpahallista puolet halvemmalla mitä tvshoppi sitä mainosti. Sen ostosta on nyt pari vuotta ja hyvin toimii ja tietysti on tehokaskin jos sitä muistaa käyttää.. :ashamed:
 

Yhteistyössä