~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Menossa rv 4+6 et ei ultrassa mitään näkyisi :( meen nyt verikokeeseen, pakko raahautua keskustaan asti vaikka olo on nuutunut ja itkettää vaan. Ja ei oo onneks kipuja, mut kyl tää vuoto on kokoajan runsastumaan päin :(
 
Kiitos @Mandala <3

Nyt on yö nukuttu ja vähän rauhoituttu vaikka silti pelottaa ja olo on aika luovuttanut tän raskauden suhteen :( olin eilen tosi paniikissa ja hysteerinen, mutta siis vuoto ei nyt ollut sellasta reisiä pitkin norona valumista, mut kuitenkin sellaista et sen vuodon ihan tunsi, ja meni pikkareistakin läpi :(

Täks päiväksi otin saikkua, oon niin stressissä tästä. Kävin myös mehiläisessä mittauttamassa hcgn! Eilen napsahti netpostiin viesti, et hcg on maanantaina ollut 889! Mikö kai on ihan hyvä? Näkeepä mitä se nyt eilen on ollut, että onko tuplaantunut. Ja tänään tein myös digitestin: 3+

yritän nyt tän päivän käyttää meditoimiseen tai johonkin et saan itteni kasattua. :geek: Jos tääkin menis kesken ni olis kyllä henkisesti paljon rankempaa kuin tuo viimeisin omasolu-ivf-raskaus! :(

Kiitos ja anteeksi että sain räjähtää tänne ahdistukseni! Voin luvata ettei ollu viimeinen kerta:LOL:
 
@hillan_kukka kyllä se vellova olo ja väsymys on ihan kamalaa vaikka ei tarviskaan oksentaa ku kerran päivässä. Tsemppiä oloihin ❤

@love- onko tosiaan tukisukat käytössä? Kurjaa ku noin turvottaa. Ihana ku sielä mies höösää :love: on ollu kyllä ihanaa kuinka mies ottaa ihan eri tavalla huomioon, muistaa varotella että on liukasta ja jos vähänkään puhisee nii heti kysyy mikä on :love: ei kuitenkaan mee liiallisuuksiin niinku etten sais mitää tehä (toisin ku muut tahtoo olla sellasia..) :D

@gemmy sorii :D reilu 6kk tässä jo himoittu, välillä nii paljo tekee mieli että haluais itkeä :cry: :D

@Pimpula76 harmi että narahdit. Toivottavasti arvot pysyvät hyvinä kotimittauksissa :) ja verenpaineet kans!

@Ramiina enemmän kyllä luottaisin tyksin lääkärin sanaan kuin neuvolalääkärin. En tiedä mikä lääke kyseessä mutta useinhan niissä on kielto siksi ettei ole pystytty tutkimaan ettei olisi haittaa sikiölle. Eihän sekään pidemmän päälle ole hyvä jos ei pysty mitään syömään. :(

@nyuu voi kurjuus mitä huolta joudut kokemaan :( hyvä että otit saikkua, ei varmasti työnteosta tule mitään tuossa mielentilassa. Toivottavasti hcg on tuplaantunut hyvin ❤

31+5
 
@nyuu toihan on tosi hyvä eka tulos! ja toi 3+ tuloskin kertoo, että kyllä sulla on reilusti hcg:ta elimistössä. Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat ristissä, että on tuplaantunut oikein. Saat varmaan tänään jo tulokset viimeistään, tule heti kertomaan.
Ja tämä on just oikea paikka minne vuodattaa näitä huolia!

@Pimpula76 yyh inhottavaa että narahdit, mutta jospa ei tarvitsisi mitään kauhean radikaalia tehdä tai lääkityksell joutua niin hyvä olisi.

Meilläkin mies on tosi huolehtivainen kun oon raskaana, mutta ei onneksi mitenkään liikaa koska se voisi alkaa ärsyttämään :D

Mä kyllä alkuraskaudessa söin pari salmiakkia päivässä parin viikon ajan kun työkaveri oli tuonut mun erityissuosikkeja reissultaan toimistonkeittiöön ja oli niin tajuton himo :oops:

Yhteistsemppien toivotukset teille kaikille ketkä kaameissa oloissa kärvisteleville, en voi edes kuvitella :unsure:

Ei helvetti TAAS eilen työmatkalla kotiin nyrjäytin sen saman nilkan, kolmas kerta. Oli taas niin kipeä, että pyörrytti ja oksetti kivusta. Kotimatka itku silmässä köpöttelin kilpikonnavauhtia. Onneksi oli kotona toiseen jalkaan aikoinaan saatu kunnon tuki mikä helpottaa kävelemistä vähän. Mies sanoi ett nyt lääkäriin mars mutt mitä nekään siellä voi tehdä asialle, tuskin yhtään mitään. Jospa se osteopaatti saisi jotain tasapainotuksia tehtyä, ettei tätä kävisi jatkuvasti. Ei vaan ehdi kivut väistyä edellisestä kerrasta kun uusi nyrjähdys meinaa viedä tajun :confused: Ois ees liukastumisesta kiinni niin oisin hommannu ne nastakengät, mutta kun vaan varoittamatta lähtee alta niin mikää ei auta.

29+4
 
@Mandala auts:confused: tiedän tunteen tosin mulla polvi,se kipu on aivan järkyttävä kun muljahtaa ja ihan varoittamatta,mulla taustalla ikivanha laskettelu vamma.. Sinulla taitaa olla löysät nivelsiteet?:( Ne on aika huono parantaa ikävä kyllä..
@nyuu täällä peukut ja varpaat pystyssä että on sitkee kaveri ja pysyy kyydissä vuodoista huolimatta(y)

@-dino- ihanan paljon jo viikkoja :love:

Pimpula76 27+3
 
Joo @nyuu toivottavasti harmitonta vieläkin vuoto, vaikka säikäyttähän se. Toivottavasti löytyy syy varhaisultrassa.

@Ramiina meil on myös doppleri ja kuunnellaan sillä vieläkin satunnaisesti. Sillon kun alko kuulumaan, niin kuunneltiin päivittäin. On kyllä kiva, tuntuu konkreettiselta kun kuulee. :)
Soita sinne teratologiseen palveluun, se on kehitetty just tollasta miettimistä varten! Ei kaikki lääkäritkään voi ihan joka lääkettä tuntea.

@Mandala koitahan nyt tukiteipata ne nilkat tai pidä niitä tukia, kohta vielä sattuu jotain! Tiedän omasta kokemuksesta, mulla on diagnoosi entesopatiasta alaruumiissa ja nilkkojen pahimpina spagettiaikoina oon kyllä ollut kinesiot jaloissa jatkuvasti.

@-dino- ei enää kauaa kun pääset salmiakin ääreen. :D
Ei oo kyllä ollu mitään ylitsepääsemättömiä himoja itellä tai mitään, että tekis mieli herättää mies yöllä käymään hesessä. Viiniä tekis vähän mieli, mut eiköhän sitäkin jaksa odottaa.

@Pimpula76 olipas kivoja ultrakuulumisia! Kävitte samassa paikassa ja vielä melkein samalla ajankohdalla ku me. :)

Tänään oli toinen ja viimenen neuvolalääkäri ja kaikki on hyvin ja niin ku pitää. Kohdunsuu kiinni ja lantiossa kuulemma tilaa. Sisätutkimus ei ollu yhtään epämiellyttävä tai mitään.
Katottiin vielä pikku-ultralla, niin tyyppi oli tällä kertaa pää alas päin (eilen illalla nukkumaan mennessä oli ihan varmasti poikittain, ku tuntu molemmilla sivuilla liikettä yhtä aikaa), mut sanoi että on vettä niin runsaasti, että mahtuu vielä pyörimään hyvin.
Sykkeet oli aika korkeella(?), mutta kuulemma vastas hyvin häiriöön, eli reagoi tökkimiseen ja kuunteluun. Jotain 148-166.

Kuulemma seuraavaks näkee synnytyslääkärin, jos tarve. What? Luulin, että pääsee vielä johonki synnytystapa-arvioon tai jotain. :D

30+0 :eek:
 
Omia juttuja: Eilen hcg ollut 2200 <3 Josko tosiaan kaikki ois kuitenkin hyvin vaikka tää onkin tosiaan ihan infernaalista! Tänään vuoto ollut tosi vähäistä, että ehkä toi oli joku... en tiedä mikä!

@atvk87 oi miten jännää! Vasta laitoit viestii et plussa tuli tikkuun ja nyt jo noin pitkällä <3

@Pimpula76 Kiitos kiitos <3 Kaikki peukut ja varpaat tosiaan tarttetaankin et tää meidän pieni jaksais! sisukas hän on, kävi miten kävi kun on tähän asti selvinnyt kaikista vastoinkäymisistä <3

@Mandala Auts! Paranemisia jalalle! Ja ihana et on huolehtiva mies <3 Mun miestä pelottaa kans keskenmeno, ei halua "kiintyä" vielä tuohon nappulaan, eikä hirveesti halua ajatella et oisin varsin raskaana. Katotaan herääkö hoivavietti sit jos saadaan varhaisultrassa hyviä uutisia :)

Omaa vielä: Meillä tosiaan siis tässä lahjasoluraskaudessakin oli pettymyksiä, voisin ne heittää tähän ni avaa meidän taustaa. Omissa soluissahan on siis kai joku "koodivirhe". Multa saadaan soluja mut ne ei hedelmöity, ja jos hedelmöittyy ni ne ei oo koskaan blastoiksi asti päässy. Tulokset ollu siis aina et soluja monta mut alkioita nolla. Nyt ostettiin sit 13 muniksen paketti, isompi sillä ajatuksella et koska oon nuori ni mulla on sit mahis tehdä useampi lapsukainen noista soluista :D Mutta, sitten tuli puhelu että sulatuksesta selvisi vain kolme!! Kaikki kolme hedelmöittyi, mutta sitten tuli seuraavana päivänä puhelu et kaksi on nuupahtanut, ja yksi hidas jäänyt jäljelle. Oltiin miehen kans jo ihan heitetty pyyhe kehään ja todettu et tää oli tässä, mitään roska-alkioo ei aleta siirtämään ja makseta siitä mansikoita. Kuitenkin siirtopäivänä meille soitettiin, että täällä ois nyt yksi hyvälaatuinen blasto odottelemassa, et siirretään se ihmeessä ja saadaan hoito puoleen hintaan + raskaustakuu. (Eli jos tästä ei nähdä ultrassa mitään, on meille seuraava hoito ilmainen) No, tää roskisalkio olikin sit erinomainen ja kirinyt ihan muutamissa tunneissa parhaan luokituksen saavaksi blastoksi. Ja tää nyt sit tää meidän yksi ja ainokainen blasto tarras ja on toistaseks kyydissä <3 Syy miksi saalis oli näin huono oli virhe pakastuksessa. Se tässä vähän hirvittääkin että jos kuitenkin tääkin munis ois vaurioitunut pakastuksessa siten, että menee siksi kesken.

Mutta siis tällainen meidän ensimmäinen lahjasolukeissi :D Olin ihan naiivi ja aattelin et tää ois helppoa henkisesti kun enää ei pelleillä omien solujen kanssa mut ehei, samalla tavalla tässä jännittää ja stressaa. Oma pikkuinenhan se on.
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
@nyuu sullahan on tosi nopea tuplaantumisvauhti jos oikein tuonne laskuriin sun tulokset laitoin, joten hyvältä näyttää sen puolesta :eek: http://perinatology.com/calculators/betahCG.htm
Se ei tietty poista sitä faktaa, että vuodot pelottaa ja stressaa ihan helvetisti.

Mutta siis kauhea mikä tuuri noiden lahjasolualkioiden kanssa :unsure: :confused:

@atvk87 loppusuoralla siellä ollaan jeee! vastahan sitä mietittiin milloin mahat alkaa kasvaa :D
Hienoo jos pikkukaveri on pää alaspäin ainakin ollut taas, ehkä se vaan treenaa ett tietää kuinka oikein päin päästään sitte kun on tarve :giggle:

Mulla maha venynyt ja kiristäny hitokseen tänään, punkee koko ajan tuolla selkää/pyllyä/mitä lie poikittain, että aika tukala olo välillä töissäkin istua.
 
Meidän tyttö syntyi eilen iltapäivällä, noin reilu vuorokauden käynnistetyn jälkeen. Synnytys oli tuskainen, etenkin ponnistusvaihe 1,5h ja nyt alakerta on bolognesea, tai siltä se ainakin tuntuu.

Mutta tyttö on terve, eikä edes niin pieni, 50cm ja noin 3100g.:love:

Kirjoittelen tarkemmin, kun olen kerännyt voimia.
 
Oi onnea @Ismundo nyt hän on vihdoin täällä :love::love: Sinunkin tapaus vahvistaa sitä mitä joskus kuullut, että pieneksi arvioidut vauva yleensä syntyy isompina, mutta toisaalta jos suoraan arvioidaan isoiksi (4kg+) niin tuppaavat sitten olemaan pienempiä. Ihanaa että on terve!
Ja kyllä se alakerta siitä paranee pikku hiljaa, kokemusta on.
 
@Ismundo Oikein paljon onnea tytöstä! :love::love::love: Ihan normaalin kokoinen vauvahan sieltä tuli <3 Lepoa ja vauvan tuoksuttelua, tarkempaa selostusta sitteku jaksat :love::love:

@Mandala auts ton nilkan kanssa :confused: nyt tosiaan jotain tukea siihen enneku käy pahemmin! :cautious: Täälä kans eilen illalla oli melko tukalaa kun vauva punki takapuolta mahanahkaa vasten, siihen ku alko tulla vielä harkkasupistuksia nii oli mentävä maate. Tuntuu nii hurjalle että tuplaa vielä painonsa ja nyt jo tuntuu että maha on jo ihan täynnä vauvaa :ROFLMAO:

@atvk87 Sieläki päästii jo kolmellekympille :love: Hyvä että poju myös välillä pää alaspäin (y) Eiköhän sitä synnytystapaa katota vielä sitte jos tuntuu että jämähtää siihen perätilaan (n)

@nyuu Ompa ollu hyvä hcg, jospa sielä kuitenki alkio taistelee :love: Ikävästi käyny teillä ekassa lahjasoluhoidossaki :( Onneks saatte/saitte jotain hyvitystä, mutta toivottavasti tästä kuitenki vauva syntyy :barefoot:

ja kääk, tää tarkottaa nyt sitä että ollaan seuraavana synnytysvuorossa :confused::confused: (tai toivottavasti kellekkään ei kovin ennenaikasia vauvoja tuu o_O)

31+6
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
@Ismundo :love::love: onnea tytöstä! :love: ihanaa!

@Mandala kyl toi aika pahalta kuulostaa tuo nilkka :confused: toivottavasti löytyy siihen joku apu, tuki tai kinestio tai jotain (y)

@nyuu onpas hyvän kuuloiset arvot, toivotaan parasta! Onpas kyl huonoo tuuria ollu hoidossa. Onneks kuitenkin korvaavat! (y)

@atvk87 hyvä et kaikki oli lääkärissä ok ja et pien viihtyy myös pää alaspäin. Luulis jos perätilaan on jäämässä niin sit ois vielä se synnytystapa-arviointi..?

@-dino- ei sullakaan enää tuhottomasti viikkoja oo edessä :barefoot: kohta käärö sylissä! :love:

Tukisukista, ei oo niitä oikeita "virallisia" tukisukkia mut oon nyt käyttäny yhtiä jotka ajaa saman asian ja toimii kyllä (y) ei oo läheskään niin turvonneet nilkat/jalat. Mut varmuuden vuoks nukun silti tyyny jalkojen alla :LOL:
Äidiltä sain nyt myös selkäkaaren lainaan jota varovasti käyttelen pahimpien työpäivien jälkeen, on kyl hurjan kätevä! :)
Ja just tosta isännän höösäämisestä, nii ei oo mikään semmonen ärsyttävän ylisuojelevan huolehtiva vaan jos ähisee ja puhisee esim sohvalta noustessa nii vierestä kuuluu kysyvä "noooo?" Ja itte oot vaan "yritän tässä vaan ylös nousta :cautious:" :ROFLMAO:

Nyt on syömisestä tullu taitolaji :giggle: vähänkään jos syö liikaa nii ai kauhea kui täys ja tuskanen olo tulee! :sick: opettelua hieman teettää :rolleyes:
Ei ois enää itelläänkä kauaa et 30 menis rikki :sneaky: voooi ku aika kulkis viel vähän nopeemmin :D

27+4
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
@Ismundo oikein paljon onnea tyttö vauvasta!!! :love:

Mulla aika menee nopeasti vauvan kanssa niin en oo ehtinyt tännekään kommentoimaan. Seuraan kyllä vielä palstaa. Ei mee kauan niin vauvoja tulee useampi peräkkäin. Tsemppiä loppuodotukseen. Ja tsemppiä alkutaipaleella oleville.

Meidän poika jo 1kk vanha :love:
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
Haikara matkalla :love:

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

-dino- ... 2.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 11.5.2019
atvk87...... 1.ICSI 2.PAS... ensimmäinen ..... 23.5.2019
Mandala ... 2.IVF 2.PAS ... toinen ... 26.5.2019
love- ... 3.IVF/ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 10.6.2019
Pimpula76 ... 4.IVF lahja-alkio+lahjasolu/ 3.PAS ... seitsemäs ... 10.6.2019
adelmiina_ ... 3. IVF/ 2.PAS ... toinen ... 10.7.2019
vipe1986 ... 2. IVF/ICSI 3.pas ... kolmas ... 14.7.2019
Ihanapa ... 2.ICSI/ 4.PAS ... ensimmäinen ... 20.7.2019
Katti75 ... 3. IVF/1. PAS ... toinen ... 27.7.2019
gemmy ... 4.IVF/1.PAS ... toinen ... 6.9.2019
hillan_kukka ... 4.IVF/2. PAS ... toinen ... 29.9.2019

Tulevat tapahtumat :love:

Myöhemmin onnistuvat :unsure:
gemmy (3.IVF/1.PAS - kkm+tm)
Domi (4.IVF/1.PAS - tm)
Noran (2.IVF 2.PAS - ku)
Voyage (? - ku)
kiia-s (1.IVF 5.PAS - tm/km)
hillan_kukka (4. IVF/ICSI 1. PAS - km)
BlackCat ... (1.ICSI/1.PAS - km)
Lapanen87 ... (3.ICSI - myöh. km)

Maaliin päässeet (y)
SalamaT ... 3.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 1.6.2018
kiuski ... 2.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 41+6 ... 7.7.2018
Zoona ... 2.IVF 3.PAS ... toinen ... 35+3 ... 10.7.2018
marrasmai ... 5.ICSI ... ensimmäinen ... 40+3 ... 11.7.2018
lullaby ... 7.IVF ... kolmas ... 41+0 ... 13.9.2018
Choco coco ... 2.IVF 1.PAS ... kolmas ... 41+2 ... 4.10.2018
Iiris80 ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 20.10.2018
Mamido ... luomu 2.IVF:n jälkeen ... kolmas ... 11.11.2018
mmmoi ... 1.ICSI 3.PAS ... toinen ... 39+1 ... 19.12.2018
Miitta37 ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen
kettuperhe ... 1. IVF ... toinen ... 27.12.2018
An1z81 ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 4.1.2019
Toiveikas81 ... 3.ICSI ... ensimmäinen ... 38+0 ... 14.2.2019
Ismundo ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 14.3.2019

************
Päivitykset siten, että ota [ quote ] alusta ja lopusta pois. Jokainen voi päivittää itse tai jättää punaisella värillä / muuten selkeästi päivityspyynnön.
 
@-dino- Niin, tyksin lääkärit kuitenkin hoitaa enempi raskauksia ja tekee lapsettomuushoitoja. Mutta parempi kai selvittää vielä teratologisesta.

@atvk87 Juu, pitää soittaa sinne teratologiseen. Vielä kärvistelen ja toivon että loppuisi, ei kyllä siltä näytä. Kotidoppleri on kyllä mahtava keksintö, auttaa kun miettii onko kaikki sittenkään hyvin.

@Mandala Auts, kuulostaa kivuliaalta toi sun nilkka :( Toivottavasti saat jotain apua siihen.

@Ismundo Onnea pienestä rakkauspakkauksesta! :love:

Ja voi mut lisätä listalle, itse en edes osaisi päivittää sitä, olen niin surkea tälläsissä. En osaa edes vaihtaa punaiseksi millä kirjoitan päivityspyynnön :ROFLMAO: Joten jos vaan kerron niin joku ihana ihminen voi sen tehdä (y) 2 ivf, 1 pas, la 29.9.2019 ensimmäinen vauveli, niin ja lahjamuniksilla.
 
Onkohan sulla @love- mahalaukku jo kääntyny? Tos samas vaihees oli itellä kans vaikee syödä enemmän, tuli tukala olo, mut se meni jo ohi. :D Oli tylsää ku kävin sillon vielä päivittäin lounasbuffassa, nii ois ollu kivaa "syödä koko rahan edestä", mut ei pystyny.
Hyvä että sukista on apua! Selkäkaari kuulostaa kans mukavalta. :)
Enää pari viikkoa töitä sulla jäljellä, omat jalkojen turvotukset jäi siihen ku lopetti istumatyön.

@-dino- Joo, sun vuoro seuraavaks! :LOL: (y)

@Toiveikas81 miten aika meneekin niin äkkiä, vastahan hän syntyi. :LOL: Varmasti aika menee kuin siivillä. Miten oma vointis nyt?

Niin eilen lääkärikin sanoi, että kun mulla on niin pieni maha vielä, että vauva mahtuu hyvin tonne pituuteen tavallaan, sf-käyrä ylhäällä on kuulemma pitkän ihmisen, et se alalinja on vähä niin ku lyhyille tarkotettu. :D
Kiva kyllä, kun on vielä ni helppoa, paitsi just kengät on paha. Onneks lontsin pääasiassa lantsareissa ja nastasaappaissa, niihin saa vaan tungettua jalan.
Tää mahan kutina on kyllä ollu taas niin perseestä, mitään tiukkaa vaatetta ei voi pitää, heti alkaa rapsutus. Pakkasetkin tuntui vaikuttavan. Öljyyn pari kertaa päiväs mahan ja kyljet. Välillä kutittaa myös reisiä, yleensä ku on käyny ulkona, nii sen jälkeen.
Vauva oli siis öö sivuttain pää alaspäin, kädet ja jalat on oikeella ja peppu/selkäranka vasemmalla. Oonkin miettiny et mitä toi oikeiden kylkiluiden nipistely on, nii hän siellä vissiin harjoittelee jotain apinaotetta varpailla mun kylkiluista :D Mutta tilaa on vielä paljon ja aika vähän näkyy ulospäin sitä mönkimistä.
Hassu oli kyllä kuulla, että aktiivinen vauva, kun itse tuntee liikkeitä niiin vähän. Oon ajatellu et rauhallinen.

Huvittais kyl mennä osteopaatille vielä, jos käy vaan yhen kerran, niin mikähän ois optimaalisin aika?
Aattelin alottaa myös ton välilihahieronnan, kun luin siitä sieltä optimaalinen vauva -sivulta. :D

Edit. Piti viel päivittää remonttikuulumiset, odotellaan sähkömiestä huomenna viimeistä kertaa ja sillon saa uunin ja lieden toimintaan, niin pääsee tekemään ruokaa! Luin just artikkelin siitä, kuinka ftalaatit pilaa poikalapsen suvunjatkamismahikset ja mitäs mä oon tässä monta viikkoa lämmittänyt mikrossa ruokaa joko siinä muovikupissa tai kertakäyttölautasella. Että hyvin meni vissiin. (n)

30+1
 
Viimeksi muokattu:
Haikara matkalla :love:

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

-dino- ... 2.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 11.5.2019
atvk87...... 1.ICSI 2.PAS... ensimmäinen ..... 23.5.2019
Mandala ... 2.IVF 2.PAS ... toinen ... 26.5.2019
love- ... 3.IVF/ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 10.6.2019
Pimpula76 ... 4.IVF lahja-alkio+lahjasolu/ 3.PAS ... seitsemäs ... 10.6.2019
adelmiina_ ... 3. IVF/ 2.PAS ... toinen ... 10.7.2019
vipe1986 ... 2. IVF/ICSI 3.pas ... kolmas ... 14.7.2019
Ihanapa ... 2.ICSI/ 4.PAS ... ensimmäinen ... 20.7.2019
Katti75 ... 3. IVF/1. PAS ... toinen ... 27.7.2019
gemmy ... 4.IVF/1.PAS ... toinen ... 6.9.2019
hillan_kukka ... 4.IVF/2. PAS ... toinen ... 29.9.2019
Nyuu ... 1. Lahjamunasoluhoito/takana 3 ivf/icsi. Ensimmäinen... 14.11.2019


Tulevat tapahtumat :love:

Myöhemmin onnistuvat :unsure:
gemmy (3.IVF/1.PAS - kkm+tm)
Domi (4.IVF/1.PAS - tm)
Noran (2.IVF 2.PAS - ku)
Voyage (? - ku)
kiia-s (1.IVF 5.PAS - tm/km)
hillan_kukka (4. IVF/ICSI 1. PAS - km)
BlackCat ... (1.ICSI/1.PAS - km)
Lapanen87 ... (3.ICSI - myöh. km)

Maaliin päässeet (y)
SalamaT ... 3.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 1.6.2018
kiuski ... 2.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 41+6 ... 7.7.2018
Zoona ... 2.IVF 3.PAS ... toinen ... 35+3 ... 10.7.2018
marrasmai ... 5.ICSI ... ensimmäinen ... 40+3 ... 11.7.2018
lullaby ... 7.IVF ... kolmas ... 41+0 ... 13.9.2018
Choco coco ... 2.IVF 1.PAS ... kolmas ... 41+2 ... 4.10.2018
Iiris80 ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 20.10.2018
Mamido ... luomu 2.IVF:n jälkeen ... kolmas ... 11.11.2018
mmmoi ... 1.ICSI 3.PAS ... toinen ... 39+1 ... 19.12.2018
Miitta37 ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen
kettuperhe ... 1. IVF ... toinen ... 27.12.2018
An1z81 ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 4.1.2019
Toiveikas81 ... 3.ICSI ... ensimmäinen ... 38+0 ... 14.2.2019
Ismundo ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 14.3.2019

************
Päivitykset siten, että ota [ quote ] alusta ja lopusta pois. Jokainen voi päivittää itse tai jättää punaisella värillä / muuten selkeästi päivityspyynnön.
 
@Mandala mulle vois päivittää että kolmas prinsessa ois tulossa :love:
Kaikki oli muutenkin hyvin ja vilkas kaveri tulossa. Kävin 20+4 ja vastas 21+1 joten kuulemma voin odottaa jälleen että 4 kilonen lapsi sieltä ois tulossa. Sf mittakin meni yläkäyrän yläpuolella ku kävin neuvolassa 22+1.
Nyt ois lääkäri ens keskiviikkona kun mulle on navan viereen ilmestyny joku patti mitä terkka ei osannu sanoo mikä on. (n)

Onnea kaikille vauvansaaneille ja hyvistä ultra uutisista. (y)
 
Haikara matkalla :love:

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

-dino- ... 2.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 11.5.2019
atvk87...... 1.ICSI 2.PAS... ensimmäinen ..... 23.5.2019
Mandala ... 2.IVF 2.PAS ... toinen ... 26.5.2019
love- ... 3.IVF/ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 10.6.2019
Pimpula76 ... 4.IVF lahja-alkio+lahjasolu/ 3.PAS ... seitsemäs ... 10.6.2019
adelmiina_ ... 3. IVF/ 2.PAS ... toinen ... 10.7.2019
vipe1986 ... 2. IVF/ICSI 3.pas ... kolmas ... 14.7.2019
Ihanapa ... 2.ICSI/ 4.PAS ... ensimmäinen ... 20.7.2019
Katti75 ... 3. IVF/1. PAS ... toinen ... 27.7.2019
gemmy ... 4.IVF/1.PAS ... toinen ... 6.9.2019
hillan_kukka ... 4.IVF/2. PAS ... toinen ... 29.9.2019
Ramiina ... 2.VIF / 1.PAS ... ensimmäinen ... 29.9.2019
Nyuu ... 1. Lahjamunasolu IVF/takana 3.IVF/ICSI. ... ensimmäinen ... 14.11.2019


Tulevat tapahtumat :love:
Nyuu ... varhaisultra 28.3.

Myöhemmin onnistuvat :unsure:
gemmy (3.IVF/1.PAS - kkm+tm)
Domi (4.IVF/1.PAS - tm)
Noran (2.IVF 2.PAS - ku)
Voyage (? - ku)
kiia-s (1.IVF 5.PAS - tm/km)
hillan_kukka (4. IVF/ICSI 1. PAS - km)
BlackCat ... (1.ICSI/1.PAS - km)
Lapanen87 ... (3.ICSI - myöh. km)

Maaliin päässeet (y)
SalamaT ... 3.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 1.6.2018
kiuski ... 2.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 41+6 ... 7.7.2018
Zoona ... 2.IVF 3.PAS ... toinen ... 35+3 ... 10.7.2018
marrasmai ... 5.ICSI ... ensimmäinen ... 40+3 ... 11.7.2018
lullaby ... 7.IVF ... kolmas ... 41+0 ... 13.9.2018
Choco coco ... 2.IVF 1.PAS ... kolmas ... 41+2 ... 4.10.2018
Iiris80 ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 20.10.2018
Mamido ... luomu 2.IVF:n jälkeen ... kolmas ... 11.11.2018
mmmoi ... 1.ICSI 3.PAS ... toinen ... 39+1 ... 19.12.2018
Miitta37 ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen
kettuperhe ... 1. IVF ... toinen ... 27.12.2018
An1z81 ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 4.1.2019
Toiveikas81 ... 3.ICSI ... ensimmäinen ... 38+0 ... 14.2.2019
Ismundo ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 14.3.2019

************
Päivitykset siten, että ota [ quote ] alusta ja lopusta pois. Jokainen voi päivittää itse tai jättää punaisella värillä / muuten selkeästi päivityspyynnön.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea @vipe1986 tyttölupauksesta :love: harmi tuollaiset ihme patit, toivottavasti selviää mikä on!

@atvk87 oon huomannut tosi ison eron miten varsinkin näkyy möyrintä tällä takaistukalla ku mitä näkyi etuistukalla. Siis maha oikeasti hytkyy ja hyllyy ja pomppii nyt takaistukalla. Mäkin etuistukalla ajattelin, että poika on vaan tosi rauhallinen kun niin harvakseltaan tuntui liikkeitä päivittäin. En tainnut koskaan tehdä liikelaskentaakaan kun olin tottunut ettei ihan pitkin päivää aina tunnu liikkeitä.
Harmi ton sun kutinan kanssa, toivottavasti tämä kuulemma alkava kevät toisi asiaan kunnolla muutosta.

@Toiveikas81 vau 1kk jo :eek::love: Tuolla on se vauvan saaneiden ketjukin jos jaksat ja kiinnostaa kirjoitella :)
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87

Yhteistyössä