~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@atvk87 niin paitsi jos sit just tulee pieru :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Me ei olla mitään kauhean kovia saunojoita. Kesäisin et tuu oikeestaan ollenkaan lämmitettyä. Mutta nyt oisinko muutoman kerran käynyt.. Harvoin aikataulut (treeni ajat) menee yksiin miehen kaa ja ei sit viiti vaan itelle lämmittää. Ja usein niin myöhään tulee viikolla urheilemasta et ei sit senkään takia..
Ostin sen Anna lehden että sain koko jutun lukea.. noh.. niin eihän siinä siis kerrottu mitään!!! Haha..:LOL: Siis varmaan "normaalille" ihmiselle tuli paljon infoa ja sellastakin mitä ei ymmärrä ja ite vaan miettiin et mitähän kaikkea on kokeiltu, onkohan sitä ja onkohan tätä! (niin kun se mitenkään kuuluisi kenellekkään)

16+6
 
  • Tykkää
Reactions: Ramiina ja atvk87
Sori, pakko vielä täältäkin kommentoida tuota ulkonäköjuttua. Ominaisuudet (niin ulkonäkö- kuin muutkin) saattaa kyllä periytyä tosi yllättävästi ja esim. hypätä yhden sukupolven yli. Meidän poika (kohta jo 1,5 vee) muistutti varsinkin pienenä vauvana paljon toista isoisäänsä, sellai söpöllä tavalla onneksi. :LOL: Ja tänäkään päivänä en ole löytänyt hänestä kovin paljon omia piirteitäni, vaikka siis omista soluista onkin. Miestä muistuttaa vähän enemmän, mutta ennen kaikkea on vain oman itsensä näköinen. :D Ja meidän mielestämme joka tapauksessa maailman söpöin ja rakkain. :love:
 
Hauskaa, ku ulkonäköjuttu saa keskustelua aikaan! :D
Omat lapset on varmasti kauneimpia ja söpöimpiä ikinä, oli sitten geenit mistä vaan. Siitä tuskin kukaan voi olla eri mieltä. Ehkä just sellanen hämmennys voi olla, jos ei muistutakaan sisarustaan tai kumpaakaan vanhempaa selkeästi.
En mäkään ajattele @lullaby et kaikki lapset ois söpöjä tai kauniita, mutta omien vanhempiensa silmissä varmasti ovat.
Ja vastasyntynyt ihme, minkä oot pullauttanu ulos, varmaan upeimman näkönen ilmestys koskaan, vaikka olis violetti ja ryppynen ja tahmanen ja soikea pää. :D
Kai se on kans osa biologiaa.

Uu jee, hyvin mennyt yö takana! :)

Mikäs @-dino- vointi?
 
@atvk87 kyllä oli varmaan hikkaa sulla mahassa! Jos tuntunut siellä peräsuolessa ja alhaalla niin kertoo että poitsu tosiaan alkaa olla alhaalla. Mulla just hikan perusteella voinu aina päätellä miten päin vauva on. Nytkin hikka tuntuu taas tuolla ihan häpykummun yläpuolella.

Me otettiin uudessa kodissa saunavuoro lauantai-illalle mutta mä en pitkiä aikoja viihdy kun on se ihme raskauden aikainen nenäjuttu. Eli liian kuuma, myös jos pesee naamaa kuumalla vedellä, niin pakottaa nenää :ROFLMAO::D niin saunassakin sitten pakottaa nenän vartta koko ajan, en kässää :LOL:

@-dino- kyllä ihan ymmärrettäviä kateuden tunteita vaikka tuntuukin hassulta. Onhan se kun sulta tietyllä tapaa ryöstetty mahdollisuus siihen, mutta varmasti ei tule edes mieleen enää vauvan synnyttyä koko asia. Mukavaa pääsiäistä sinne osastolle :love:

Ollaan mökillä viettämässä miehen vanhempien kanssa pääsiäistä. On kiva että joku jaksaa leikittää yms mutta jotenkin olisi paljon kivempi olla omissa nurkissa pyörimässä kun on nuutunut olo eikä omaa sänkyäkään missä mielummin pyörisi yöllä. Joo vali vali :X3: ei oo kauhean energinen olo nyt ja eikä kuitenkaan vaan kehtaa rötvää koko aikaa.

34+5
 
@atvk87 eipä täälä erikoisempia. Huomas jotenki että typy oli toissayön ja eilen aamunki jotenki ehkä väsyny torstain kahdesta ultrasta (juu konsultoiva lääkäri halus ite kattoo virtaukset..) sekä käyristä vaikka niitä ei otetakkaan ku aamua iltaa. Ei paljo liikuskellu eikä reagoinu syömisiin/juomisiin. Eilen päivällä sitte heräili ja nyt on liikkunu paljo ❤ vähän haikee olo ku kohta se möyrintä mahassa loppuu. Viimeyönä nukuin enemmän, sain koko yönki olla yksin :D

Me ei kans olla mitää himosaunojia oltu mutta nyt raskausaikana on tehny enemmän mieli löylyihin, jossain toisen kolmanneksen alussa tuli kerran huono olo mutta muuten ei oo vointiin vaikuttanu. Kovin kauaa en sielä lämmösä kuitenkaan viihy :)

@love- meinasin kans jo huudella että ootko unohtanu meidät :LOL: ei vaan kiva että oot jaksanu kotona touhuilla nyt lomalla. (y) kyllä se maha siitä pikkuhiljaa laskeutuu ja olo helpottuu :rolleyes:

Tuostapa ulkonäön periytymisestä sukupolven yli muistuikin mieleen eräs kaukaisempi sukulainen joiden lapsi ei muistuta minusta kumpaakaan vahempaa vaan on kuin ihmetty isoisoäitinsä :D

Kohta aamupalalle ja sit odotellaa lääkäriä!

Viimistä kertaa pyöreet viikot 37+0 ❤
 
Pakko osallistua itsekin ulkonäkökeskusteluun. Meillähän on luovutetut siittiöt. Esikoinen ja tämä tuleva eri luovuttajalta. Geneettisesti ovat siis minun.

Olen aika tumma, tosi tummanruskeat hiukset, voimakkaan väriset kulmat ja ripset, ja aivan tumman siniset silmät. Kun ponnistin esikoista niin kätilö sanoi, että täältä pilkottaa paljon vaaleita hiuksia. Sitä hämmennystä en unohda ikinä "vaaleita???". Esikoinen on erittäin vaaleaihoinen ja syntymästään asti ollut vitivalkoiset hiukset. Kulmakarvoja ei edes näy kun ovat niin valkoiset valkoista ihoa vasten. Me olemme kuin eri puusta veistettyjä :ROFLMAO::ROFLMAO: Kun tämä lisääntyminen on niin geenilottoa. Mieskään ei ole erityisen vaalea, mutta hänen suvussaan sentään on edes hiukan vaaleita ihmisiä ja kun liikuimme vauva-aikana esikoisen kanssa kahdestaan kuulin tosi usein "isä on varmaan tosi vaalea". Aika usein jos kuulemma jotain kommentointia ulkonäöstä niin se on "onpas isän näköinen". Luulen tämän olevan vain eri tavalla sanottuna "ei ole kyllä yhtään äidin näköinen" :ROFLMAO: Geneettisesti hän on kuitenkin minun, mutta miehen puolen solut on lainattu. Tämä on ollut itselleni hyvä opetus, että sitä ei voi koskaan tietää mikä geeni dominoi, miten ne rekombinoituvat ja minkälainen kokonaisuus sieltä tulee.
Meidän esikoisen luovuttaja oli myös pidempi kuin mieheni, koska täydellistä matchiahan ei ole helppo löytää. No tämä on johtanut ihmettelyyn lapsemme pituudesta. Neuvolassakin katseltiin huolestuneina pituuskäyriä ja pituuden "hurjaa kasvua" kunnes sitten taas muistettiin luovuttajan pituus ja huoli loppui. Arjessa tai missään ei kyllä luovutustausta mitenkään näy. Viime viikolla kävin esikoisen kanssa lääkärissä ja kun kysyttiin onko suvussa keliakiaa niin siitä täytyi tuoda ilmi, että en ole varma.

Silti nyt kun odotan eri geeniperimän lasta niin olen yllättänyt itseni taas mielenkiintoisten ajatusten parista. Entä jos tällä onkin dominoivana jokin ei meiltä tuleva piirre esim. ura leuassa (tätä pelkäsin esikoisen kanssakin). Ja, että näyttääkö kovasti erilaiselta kun esikoinen. Tuleeko täältä sitten minun kopioni, tummahiuksinen ja muutenkin tummempi lapsi ja sisarukset ovatkin ihan eri paria :confused: Tosin mulla on 5 sisarusta itselläni ja osan kanssa olen itsekin eri paria eikä se nyt ole elämässsä mitään haitannut.

@-dino- Tosi paljon tsemppiä ja kaikkea jännittäviin koitoksiin :love:

Olen aloittanut valvoskelun, en muista missä kohtaa se alkoi esikoisen kanssa, mutta aika tympeää, että jo nyt.

Tiistaina mulla on rakenneultra, pelottaa aivan kauheasti. Tänään on 20+2. Ehkä tosiaan joku pieni liike tuntui alkuviikolla, mutta sitten en ole taas mitään tuntenut ja aloin epäillä oliko se liike ollenkaan. Eli ensisijainen pelko on tietysti, että onko siellä enää ketään hengissä. Seuraavana sitten rakenteet. Tiistaina ainakin epätietoisuus loppuu.

Hyvää pääsiäisen aikaa kaikille :):):):)
 
Kiva huomata että muutkin miettivät samoja ulkonäköasioita (y) Kiitos kaikille asiasta keskustelusta, I'm not alone! :D

Meille sanottiin Virossa klinikalla että saunoa ei saa. Itse ajattelen sen tarkoittaneen että siirron jälkeen hetkeen ei saa saunoa. Ja tietty jos on vuotoa tai muuta komplikaatiota. Mutta mieheni on niin tarkka kaikesta mikä liittyy tähän raskauteen, että hän "ei päästä" mua saunaan koko raskausaikana :ROFLMAO: No toisaalta kiva että välittää ja huolehtii ❤

Ja vauvajuhlista, itse haluaisin, mutta pitäisin itse ne, koska en ole oikein yllätysjuhlien ystävä. Eikä kukaan osaisi kutsua "toisiaan". Haluan vain omat siskoni, veljen vaimon, äitini, sekä miehen siskot, äidin sekä veljien vaimot. Ehkä muutan mieleni vielä, olin suunnitellut jo sukupuolenpaljastus -juhlatkin, mutta emme sitten halunneetkaan niitä pitää, vaan laitoimme viestin perheille. :D Mietin jo etten välttämättä halua pitää nimijuhlaakaan. On vielä onneksi aikaa miettiä ja muuttaa mieltä monesti ;)
 
Pakko minunkin tulla kommentoimaan tuohon ulkonäköasiaan :geek:

Itse olen mielenkiintoisesti aivan tätini näköinen, mummovainaani kutsui minua useinkin tätini nimellä, ja jopa äitini tekee samaa. Äitini on tosi lyhyt ja tumma, itse olen paljon pidempi ja vaalea. Meidän 9kk tyttö taas on ihonväriltään hyvinkin minun tyyppinen eli tosi vaalea, mutta se vähäinen tukka onkin tummaa! Hassua kun isäkin on vaalea ja molemmat oltu lapsena ihan pellavapäitä. Ja silmät jääny tosi sinisiks, meillä molemmilla epämääräisen vihreänharmaat. Ja ollaan tosiaan molemmat pitkiä, mutta tyttö kasvaa -2 käyrällä. Äitini puolen suku on tosi pienikokoista, joten varmaan sieltä tullut vaikutteita :ROFLMAO: Mielestäni myös vaihtelee kummalta näyttää, välillä enemmän minulta ja välillä isältään, välillä ei kummaltakaan.
 
Tosta periytymisestä vielä, unohtu aiemmin laittaa, et se tosiaan on niin arpapeliä. Ja pituuden kanssa myös, et elä @Domi huoli, hän voi sit todellisuudessa olla paljon pidempi kuin kumpikaan teistä :D meillä äiti on jonku 175cm, iskä 170cm, musta tuli 165cm ja pikkuveljistä 180cm ja 190cm o_O

@-dino- hyvä et siellä kaikki hyvin ja typykin jatkanut möyryymistä, sitä kyllä salettiin tulee ikävä synnytyksen jälkeen :rolleyes: ite oon kyl semmone et varmasti syntymän jälkeen koku aamu herään paniikissa ku liikkeitä ei oo tuntunu aikoihin :giggle: eikä varmasti oo omukavaa kattoo kun muut pyörähtää ja lähtee synnytyksiin, mut kuten tuolla aiemminkin tuli niin varmasti unohtuu sit kun tyttö on maailmassa. :love:

@atvk87 hienoo et remontti pääsee eteenpän (y) ja ne pikkuvaatteet on jotain niin söpöä kateltavaa ja hipelöitävää ja ja ja :love:

Saunasta, ite oo kyl aina nauttinu enkä oo mitenkään nyt rajotellu. Jos tekee mieli saunoa, saunon :D eihän siellä yhtä kauaa viihdy kuin normaalisti, mut mua se lämpö auttaa rentoutumaan.

Innolla odotan et olo helpottuis :rolleyes:

32+5
 
Minusta ja mummostani (isän äiti) on kuva minun rippujuhlista jossa näytetään tosi samalta. Se on jännä kun muuten olen enemmän äitiäni (paitsi pituus tulee sieltä isän äidiltä, äitini on kuitenkin 168cm ja lyhin omista sisaruksitaan) Mutta noin yleensä minussa on äidin piirteitä ja siskossani selkeästi enemmän isän, ollaan ihan eri näköisiä. Ja sit taas siskon poika muistutti vauvana/pienempänä tosi paljon minua (vaikka on ulkomaalainen isä :) ). Ja minusta mieheni veljen poika on ihan kun mieheni pienenä.. on tosiaan jännää miten menee..
Onhan se tosiaan vähän höpsöä näitä miettiä etukäteen.. :)
Koin sellasen ahaa ajatuksen et eihän se oo ihmekkään kun en tunne niitä liikkeitä vielä. Kun tää minun maha on näin jo pompsahtanut, mutta eihän se pikkunen siellä varmaan oo kuitenkaan "normaalia" isompi.. niin sillä on niin hyvin siellä tilaa heitellä voltteja ja kärrinpyöriä ilman että yltää "seinille hyppiä"! :D
Vauva juhlista mulla on vähän ailahteleva mielipide.. toisaalta olisi kiva jos minullekkin joskus jotain järjestettäisi.. mutta ei hyvänen aika toki viellä pitkään aikaan. Mutta sit kun kakkostyöni päällikkö (on ainut joka siellä asiasta tietää) kysyi millon muille kerron et pitäähän heidän mulla baby showerit järjestää.. niin siitä tuli sellanen et ööh.. ei välttämättä..Ja sanoin vaan että enpä ole aikonut sen kummemmin infota, voi olla että ensi viikolla kun on siellä hommia niin asia ilmenee, luulen et se työpaita sen verran jo kiristää.. He eivät minua niiin hyvin tunne tai tiedä tästä tuskaiseta taustasta.. mutta jos ystävät/sisko jotka tietää asiasta enemmän järkkää jossain välin niin se olis varmaan kiva.. :love:

17+0
 
@BlackCat tervetuloa ja kovasti onnea! :geek: Nyt sitten pysytään täällä loppuun asti! Kivaa saada juttuseuraa muista alkutaipaleen kulkijoista, itsellä nyt menossa 9+1 ja huomenna ois ylimääräinen paniikki-ultra luvassa. Olo on edelleen niin oireeton että jänskättää:unsure:

Milloin sulla on varhaisultra? Ja miten olet voinut? :)
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
Tervetuloa takaisin @BlackCat ja onnea :) Nyt sitten pysyt joulukuuhun saakka täällä!

Mikäs @-dino- vointi siellä? Huomennako heti tapahtuu? Vitsi että jännittää teidän puolesta :) Tuu sit kertoo kuulumisia kun pystyt.
Saatko otettua vielä viimesen mahakuvan? :love:


Arvasin @Mandala että ootte perheen kanssa pääsiäistä viettämässä, viimeisiä kertoja tolla kokoonpanolla kuitenkin. :)

Tsemppiä ultraan @Anemonee :) Kerrothan sit kuulumiset sieltä!

Äh, mua taas alko huolestuttaa tää mahan kasvamattomuus ja jännittää, että toivottavasti ei oo mitään peruuttamatonta menny pieleen. Vaikka ei kai pienipainosuus mitään selkeesti aiheuta, mutta silti stressaa. Hassu käänne, kun poitsu oli niin iso pötkäle jossain vaiheessa ja sit tasaantu ja näemmä lopahti kasvu.
Mitattiin ite tänään sf, sama edelleen ku viime viikolla. Toki taas eri mittaaja ja nii, mutta kuitenki. Viikon päästä neuvola.
Kaveri ehdotti et jos mä vaan söisin enemmän. :LOL: Mietin et voiko olla siitä kiinni, ku en kuitenkaan oo mikään kuivan kesän orava, nii kai se vauva käyttää kaiken mitä tarttee ja sit jos ei sais tarpeeksi, niin olis kai mulla nälkä tai jotain oireita.
Syön säännöllisesti ja monta kertaa päivässä ja herkkujakin lähes päivittäin.

35+4
 
@love- joo hyvin mahollista että noin käy että unohtaa vauvan jo syntyneen ku liikkeitä ei tunnu :D

@BlackCat paljon onnea plussasta! :love: tällä kertaa sit loppuun asti (y)

@Anemonee tsemppiä huomiseen ultraan! :love:

@atvk87 ei vielä synny huomena, mutta josko ne nyt sais kerättyä tiimin kasaan kun pyhät loppuu ja lääkärit palailee töihin.. :rolleyes: mut ei siltikään oo enää pitkästi! Hienoisesti alkaa jännittää ja miestä ihan kauhee ikävä :rolleyes: koitan sen mahakuvan napata jossain välissä!
Yölliset suonenvedot/krampit pohkeissa löytänyt tänne.. Nyt otin mangnesiumia nii jospa se vähän auttais. :(

Jos sua oikeen vaivaa toi kasvu nii koita kysyä sitä ultraa, eihän toi sf-mitta tosiaan nii luotettava oo ja jos vielä eri mittaaja nii. En usko että syömisistä kii, kyllä se vauva ottaa mitä tarvii. Täällä näiden muiden pallomahojen seurassa tuntuu että mulla on tosi pieni maha :D vaikka enhän toki tiedä muiden viikkoja yms.. Eikä nää vaatteet kyllä imartele ketään :LOL:

37+2
 
Ah ihanaa on aamu :D olipa vähä repaleinen yö, suonta ei onneks vetäny nyt vaikka tuo oikea pohje kipeä onki. Alkaa tää sairaalan sänky tuntua selässä, aamuyöstä piti pyytää särkylääkettä että sai vielä hetken nukutuks. Eilen olin myös vähän enemmän liikkeellä ja nyt sen taas huomaa ku maha kovettuu tämän tästä. Ei onneks mitää kivuliasta mutta tuntuu se jo vähän ikävältä. Nyt vaan kello sais kävellä ripeesti!

37+3
 
@atvk87 mulla on onneks se etu että oon työn puolesta tottunu näihi sairaalaympäristöihin nii ei täälä olo tunnu nii vieraalta :D nii joo eilen oli vuorossa semmonen hoitaja joka oli teholla työskennellessään hoitanu näitä omfaloseele vauvoja :love: nopeita toipujia kuulemma ovat ❤ maidon lypsämiseen kannusti kovin niinku tehovierailullaki oli jo puhetta. Suolistojutuissa aina olis parasta se oman äidin maito. Mun ei pitäny ottaa tästä imetysjutusta mitää paineita mutta nyt vähä huolettaa että mitä jos se maito ei nousekkaan :( turha tätäkään on tietysti etukäteen pohtia, se menee sitte miten menee.
 
@-dino- kovasti hermoja ja tsemppiä! Ei enää kauaa :) toivottavasti pian selviää milloin h-hetki. Totta että imetystä on turha etukäteen murehtia, mutta kyllä sitä aina vähän miettii. Älä nyt kuitenkaan vielä rupee stressaamaan :)

@BlackCat tervetuloa takaisin! :love: pysyhän nyt mukana loppuun asti! Tsemppiä seuraavan ultran odotteluun.

@Anemonee tsemppiä ultraan! (y)

Tänne ei mitään uutta. Torstaina seuraava neuvola. Vauva vielä sen kokoinen et pyörii ja hyörii ympyrää, hikasta huomaa missä päin milloinki mennään :LOL:

33+1
 
Olen seurannut silmä tarkkana täältä onko uutisia, mutta vielä yhdessä kasassa @-dino-
Kovasti täältäkin tsemppiä sinne osastolle, ollaan kaikki hengessä mukana :love:

Tervetuloa takaisin @BlackCat :love: tällä kertaa sitten pysyvästi!!

Pääsiäinen onneksi ohi, hyyyyiii kun tuli mässättyä. Tai siis sitä tuputettiin joka tuutista kun molempien vanhempia nähtiin, ja nyt tekee lähinnä pahaa ajatellakaan suklaamunia yms :sick: miehen kanssa puhuttiin ett onko tämä pääsiäinen nyt toinen joulu tämän mässäilyn puolesta.
Oon alkanut pohtimaan miten paljon makeaa kannattaa syödä jos tyttö kerran muutenkin jo iso. Voiko sokerinen mässäily vaikuttaa vauvan kokoon vaikka omissa sokeriarvoissa ei olisi häikkää?

Kävin neuvolalääkärissä äsken, eipä mitään erityistä. Kohdunsuu vähän pehmentynyt mutta eipä se mitenkään haitallista näillä viikoilla ole. Ai hemmetti mikä kidutuspeti siinä oli maata kun oli liian makuulla. Siitä nouseminen tuntui kuin selkä olisi katkeamassa :confused:

Jotenkin helpottavaa oli kun serkku perheineen kävi eilen kylässä ja tarjoutuivat avuksi mikäli tulisi kiireellä lähtö synnyttämään. Jos esim keskellä yötä niin voisi tulla meille jos poika nukkuu. Mun vanhemmilla on kuitenkin reilu tunnin ajomatka toisesta kaupungista niin helpottaa tieto, että on paikka minne soittaa ensi hätään :love:

Ja äitiysloma ahh! Menossa kampaajalle nyt. Huomiselle on varattu toinen käynti sille ihanalle osteopaatille ja sitten torstaina on jalkahoito niin saa noi karmeat raskauden pilaamat kantapäät kuntoon. Että ihan toiminnan täyteinen eka viikko ainakin :ROFLMAO:

35+2
 
  • Tykkää
Reactions: Domi ja atvk87
Kiitos kaikille onnitteluista :) jännä juttu, mutta jotenkin nyt tuntuu varmemmalta kuin viime raskaudessa. Ehkä kun viivat testeissä tummui nopeammin ja hcg oli kolme kertaa suurempi kuin keskenmenneessä..

@-dino- Luin ennen esikoisen syntymää sillon, että kuorelliset mantelit auttaa maidon nousussa. En tiedä toimiko oikeasti vai ei, mutta manteleita söin heti sairaalassa (kuorettomia kylläkin) ja maitokin nousi oikein hyvin..
Tsemppiä sinne viime hetkiin ennen vauvan tuloa :love: On varmaan kyllä hermoja koettelevaa vaan odotella...

@Mandala Voisin kuvitella, että sokeri kyllä saattaa kasvattaa vauvaa vaikkei olisikaan radia. Tai ainakin kätilötuttuni ovat raskauksissaan vältelleet sokeria kuin ruttoa :eek:
Sulla onkin ihanan touhukas viikko :)

Miten ultrassa meni? @Anemonee
Mulla vu on 7.5 eli tasan kaks viikkoo vielä. Tuntuu niin kovin pitkältä ajalta tässä vaiheessa :cautious:

@atvk87 Komppaan muita, eli pyydä ihmeessä neuvolasta lähete kasvukontrolliin jos se sua paljon mietityttää..
 
  • Tykkää
Reactions: -dino-
@atvk87 toi on niin ärsyttävää jos tulee jotain havaintoja jostain, vaikka järjellä ajateltuna varmasti syy jossain muualla tai että ei ylipäätään olisi huolta, niin silti se jää kummittelemaan mieleen. Uskon kyllä että sullakin varmasti kaikki ihan hyvin masussa ja kyse just mittaustavasta/mittaavan vaihtumisesta yms. Mutta ei siitä haittaakaan ole jos tsekkaukseen pääset, joten ilmoittele mitä sanoivat jos pääset.

Eipä oo mun kokoseurannan lähetteestä kuulunut mitään vaikka noin 1,5vko sen eteenpäin laittamisesta on. Neuvolalääkärikin vähän ihmetteli että eikö vielä kuulunut.

@BlackCat voi siinä sokerijutussa sitten olla perää. Hiton pätkissuklaan himo pitäis jotenkin sitten selättää pysyvästi tässä loppuraskaudessa :ROFLMAO: ei kyllä ole mitään älyttömiä tullut muutenkaan mässättyä pääsiäistä lukuunottamatta, mutta aika päivittäistä se pienikin karkin yms syönti on ollut :oops:
 
@BlackCat Tervetuloa takaisin :love:

@Anemonee Tsemppiä ultraa, ne on niin kovin jännittäviä.

@Mandala Onpa tylsää kun kokoseurantalähetteestä ei ole mitään kuulunut.

Mulla on takana nyt rakenneultra. Kauhesti pelotti ja jännitti ja ahdisti. Ja ehkä ahdistaa vieläkin. Vauvalla oli kaikki ihan hyvin. Koko vastasi viikkoja ja painoarvio 385 g. Kaikki osat näkyi niinkuin pitää. Istukassa oli runsaasti nesterakkuloita/lagunoita :unsure: Ja niistä vähän huolestuin. Kätilö sanoi, että niitä on kuitenkin aika usein, onko täällä kokemuksia? Voi vaikuttaa kasvuun, mutta mä tietysti pelkään, että se istukka ei siellä jaksa toimia oikein ja siitä seuraa kamaluuksia. Näiden nesterakkuloiden takia tulee kasvuseurantoja, niistä ensimmäinen on rv27. Nyt ei siis mitään hätää, mutta kyllä vähän käy ahdistamaan kun on muutenkin niin paljon huolta kaikesta. Parasta tietty, että vauva näytti hyvinvoivalta :love::love::love: Kovasti mua huoletti, että oliko lapsivettä jotenkin kovin vähänlaisesti kun ei ultrassa missään kohtaa näkynyt mitään mustia alueita, mutta kaipa se kätilö olisi jotain sanonut asiasta jos näin olisi ollut :unsure:

Tämmöinen huolien pesä mä taidan olla :confused:
 

Yhteistyössä