~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Domi sieltä ne pikkuhiljaa alkaa tuntumaan! :love: muistan miten itekki virnuilin töissä kuin mikäkin idiootti kun luulin tuntevani jonkun liikkeen tai muuta vastaavaa :LOL: mut niistä hetkistä kuuluukin nauttia! Joo, ollaan sinne "suureen cityyn" tulossa :whistle: ja kuten todeta voi, käydään nykyään aivan liian harvoin, mikä ihmeen wingsi paikka?! :ROFLMAO: oo kuullutkaan et siel ois semmonen..
 
@love- No siis en oo miekään muuten kun isäntä oli työkavereilta kuullut.. on siis Wanha aitta, ei se mikä on taitokorttelissa (mutta siis kai se samaa firmaa on..) mut siinä torikadulla sittarin kulmalla entisöidyssä puutalossa.. Outo tosiaan kun ei missään oo mainostettu tai mitään.. tollanen juttu on karjalaisessa joskus ollut https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/talous/item/210122 Sori muille meidän "paikallis" keskustelu..:ROFLMAO: Tää on iso juttu kun täällä ei kauheasti oo muuta kun "ketjupaikkoja"..:LOL::LOL::LOL:
 
Siis kääk heräsin tuossa äsken ja multa kastui pöksyt ja nyt sitä valuu enemmän tai vähemmän koko ajan :eek::confused:o_O
Oon taksissa menossa päivistystykseen jo ihan viikkojen takia jo. Mutta ei tämä kyllä muutakaan voi olla.
Miestä kun herätin niin hän totesi kauhuissaan unenpöpperössä ”ei kello oo vielä toukokuu?!?!!” :ROFLMAO:
 
Kiitos ❤ Ei aivot vaan nyt pysty käsittämään yhtään että täältä ei nyt lähdetä ilman vauvaa. Ei oo sairaalakassia eikä mitään. 24h päästä vesien menosta käynnistys mikäli ei ala itsekseen. Saan kohta ab-tipan ja otetaan jotain verikokeita.
Ei tän ihan näin pitänyt mennä :Do_O

35+6
 
@Mandala ou mai gaad! :eek::barefoot::love: onnea, tsemppiä, hurjaa, vähänkö hienoo! :love::love: on siellä ollu pienellä neidillä vähän kiire! Ihana miehen kommentti :LOL:

@Domi kappas, niin näkyy on :ROFLMAO: mulla jäi nettikarjalaisenki luku siihen kun ei enää vastaan tullut kuin tilaajille näkyviä uutisia niin en sit oo kärryillä sitä vähääkään. Kaverin kanssa tässä joku aika sitten käytiin keskustelua et missä on joku kapakka no.5 :ROFLMAO: mut tosi hienoo kyl et jotain muuta kuin ketjupaikkaa tulee! Kaikki noi s-ryhmän paikat kun on vähän sitä samaa :confused:

Voooi ku oon vähän fiiliksissä @Mandala uutisista :giggle: toivottavasti kaikki menee hyvin! :love:

Tää vaan varmisti vielä enempi sen et se saikkukassi on mulla pakattuna ennen sitä meidän helsinki-viikonloppua. :whistle: Isännän kanssa on puhuttu et meidän tuurilla just silloin hän päättää kuitenkin syntyä (koputan puuta, toivottavasti ei vielä silloin) :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Domi
No mutta @Mandala mitä uutisia tähän aamuun!!! :love::love::love: Wuhuu.. Pikkunen tahtoo vapuksi kotiin!!! (y) Onnea loppu rutistukseen!!! Onneks olit niin "aktiivinen"itsesi hemmottelussa heti äippäloman alkuun :) niin kerkisit vielä saada "omaa aikaa".. Kohta on kädet täynnä toisenlaista ihanuutta! Ihanaa.. Mikä tilanne nyt on? :D Muista loppu mahakuva!!!! :LOL:
Pakko oli heti katsoa et entä jos itsellä tulisikin jo noin ajoissa "lähtö".. (hyvin kaukaista ja todella turha pohdinta mutta..) kun isäntä on syksyllä kymmenen päivää kaukomailla.. tulee takasin kun on 34+5.. No joo tuskin nyt ihan noin ajoissa eka... (kun nyt sinne asti päästäs). Enhän kerkiis ees äippälomalle jäädä!!! Ellen jää aijemmin ja varmaan jään silleen elokk puol välissä et pidän viikon "kesälomaa" (yrittäjänlomaa) siinä.. Niin siis ja kohtahan jään tänne yksin höpisemään kun kaikki aktiivisimmaat on vauvahuuruissa/kiireissä.. koita nyt @love- vielä kasassa pysyy!!! :ROFLMAO: Ja mites muilla minun kaa samassa olevilla menee?? Ja "alkumatkalaisilla" (pitää kai myöntää et ei ite enää ihan alussa oo :D) @gemmy @Ramiina @hillan_kukka @Anemonee @BlackCat @Noran ??? Ja oliko vielä muita? Jos en äkki selaamisella huomannut...

18+0 :love:
 
Mitä siel tapahtuu ja mitä on tehty? Sisätutkimus? Käyrät? Kerro kaikki :D ❤ Oliks sä pakannu kuitenki tai tehny listan et mies osaa tuoda?

@-dino- ihanan konkreettista toi maanantai nyt :) :love:

Mä en ees kattonu aamukahvilla koko palstaa, kun harvoin viikonloppuna kukaan kirjoittaa ja nyt ois ollu vaikka mitä tekstiä. :p
 
Mussa käveli tänään eka punkki. :sick: Onneks ei ollu purru vielä. Vähä huolestuttaa, ku noi koirat roudaa niitä sisällekin, niissä nyt on ollu jo roppakaupalla.
Kurkku ollu karhee / vähän kipee kahtena aamuna, tänään tuli vähä limaa yskiessä. Kiva tällainen flunssa sit tähän väliin. :cautious:

Taas sellanen kausi, ettei nukuta iltaisin.
Imetysliivejä oon tutkinu ja kytänny, ei oikein löydy mieluisia. Ostin kuitenki kahet kappahlista ja vauvalle söpöt tossut (turhat) ja muutamat pitkävartisemmat sukat lindexiltä.
Maha ei oo kasvanu, mut liikkeitä on hyvin.
Maanantaina aamulla neuvola ja illalla pilates-jooga-rentoutuminen. :)

Mut jätetään tänne nyt ainooks toukokuulaiseks, kiitti vaan kaverit! :ROFLMAO: Enkä oo pakannu sairaalakassia, mut vaikee kuvitella et tulis etukäteislähtö.

36+2
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
@atvk87 hyi noi punkit!! :( toivottavasti eivät pääse puremaan. Ja flunssaki sais mennä nopsaan ohi! Mulla ei kans noi imetysliiviostokset oikee oo napannu.. Mutta kylläpä niitä kerkiää sitte ostamaan ku näkee onnistuuko se imetys ylipäätään :rolleyes: sori nyt et joudut jännäilee toukokuussa yksin :D vaikka eihän sitä tiiä, pakkaa nyt laukku kuitenki :D

@Domi kiva että kuitenki pääosin menee hyvillä mielin odotus :love: sieltä ne möyrinnät alkaa, eihän niitä alkuun halua liikkeiks uskoa mutta pian se olo siitä vahvistuu että kyllä ne niitä on :)

Ihanaa ku saa jännätä jonku muun tilannetta nii ei kerkee omaa napaa miettiä :LOL:

Ja jee mies on jo matkalla tänne! Murua jo melko ikävä! ❤ pääsee käymää vähän sairaalan ulkopuolella :) ja ottaa sen mahakuva koska tänään 38+0! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Just mietin samaa et nyt kyl meni kyttäilyks koko päivä :geek:
Ja tää et miten voi olla näin innoissaan ja fiiliksissä ja ja ja, vaikkei sinällään ees tunne täältä ketään :giggle: on tää vaan niin jännää.

@atvk87 hyi, punkki :sick: toivottavasti ei flunssa ylly!
Niin, etkös sie sit listalla oo seuraava jos mandala aloittelee nyt ja dino on maanantaina vuorossa? Olikos muita välissä?

Ja sit @Pimpula76 ja mie kesäkuun 10 :eek: miten muuten pimpulalla menee? :)

Niin se aika vaan menee :rolleyes:

@-dino- ihanaa et saat miehen sinne ja pääset tuulettuu! :love: enää huominen ja sit :barefoot: kuvaa odotellessa! (y)
 
Joo käyrät, tulehdusarvot ja pieni verenkuva. Lääkäri ultrasi ja teki sisätutkimuksen päivystyksessä. 2cm kanavaa jäljellä ja sormelle auki. Eli voipi mennä taas käynnistyshommiksi. Alan kävelemään ja kyykkäämään kun poika saatu hoitoon. Lääkärin ultran mukaan olisi nyt sen sama 3kg mitä mun lääkäri pari viikkoa sitten mittasi. Pääsin osastolle aamuyöstä, taas äsken käyrää otettiin. Lisää ab ja kortisonia tulossa jossain vaiheessa.

Rento synnytys- verkkokurssin rentoutumisäänitteillä torkahtanut muutamaan otteeseen mutta kohdun kannattimien kivut herättänyt. Rento fiilis ny muuten jo sen aamuyön epäuskon jälkeen, vaikka vielä mieli kyllä hanaa vähän vastaan että eihän mikään ole vielä valmis häntä varten. Ei ollu ees pakattu kassia! Eli @love- ja muut, kannattaa kyllä pakata valmiiksi kun ei ikinä tiedä :LOL:
Mies kävi pojan kanssa täällä moikkaamassa mua, oli kyllä ihanaa :love: nyt lähtivät hakemaan mummua ja siskoa bussilta hoitohommiin.

@-dino- ihanaa kun saat miehen sinne myös! Mä tässä arvon milloin sanois miehelle että tulisi takaisin kun jos meinaan ravata käytävää niin ehkä vähän turhaa hänen täällä istua, varsinkin jos käynnistykseen menee niin siinäkin sitten aikaa voi vierähtää.

Onneks tosiaan sain ne hemmotteluhommat tehtyä ja pieniä vaatteita käytyä läpi! Pitäis vaan mies saada löytämään sieltä vauvan sekaisesta huoneesta isosta säkistä jotain pientä vaatetta mukaan jossain vaiheessa ja mullekin kuteita kun omat tännetulohousut on lapsivedessä. Viimeksi viikkoja etukäteen mietin vauvan kotiutumisvaatteita, nyt sitte vaa ’jotai’ millä voi ulos viedä :ROFLMAO:
Nii ja just käytiin torstaina hakemassa henkkamaukasta lisää teepaitoja ja yhdet housut lämpimiä ilmoja varten, eipä paljoa ehtinyt käyttää :LOL:

@Domi ihanaa jos liikkeet alkaa tuntumaan! :love:

@atvk87 punkit :sick: appivanhemmat käyttää jotain apteekin pantaa koirassaan ja kuulemma ei juuri yhtään punkkia koko viime kesässsä milloin ekaa kertaa mökillä kokeilivat sitä.
Mullakin jotain pientä flunssan tynkää yrittänyt pari päivää. Toivottavasti ei tästä kovasti puske päälle :X3:
 
Kaunis maha @Mandala :love:
Siel nyt sitte hyvissä käsissä ja älä sä jää sänkyyn makaamaan, niin ku @-dino- n huonekaverit :D Paitsi tietty käyrät jne. Vitsi ku jännää! Kyllähän tyttö siis huhtikuussa syntyy! :X3:
Saa nähä paljonko se todellinen paino sitten onkaan.
Äläkä nyt ainakaan flunssaa siellä saa päälle.
Tsemppiä ja rentoa fiilistä sinne! (y)

Meillä ei voi pantoja käyttää, kun nujuuvat keskenään ja sitä ei saa syödä/nuolla. Kaikilla on sellanen myrkkytabletti kyllä, et jos punkki puree, niin se kuolee heti, mutta ei auta jos kerkee turkista ravistella irti sen, harvemmin noin onneks käy. Meillä päin siis kuhisee punkkeja ja mussa oli viimeks kaks vuotta sit kiinni yks viimeks ja siitä asti koirat on lääkitty tollain jatkuvasti. Ehkä jotain karkoteliuosta pitää vielä miettiä... Nypin kyllä näkyvät kiipeilevät niistä irti ulkoilun jälkeen, mut kaikkia ei aina huomaa.
Luin onneks just, että tbe tai borrelioosi ei voi imetyksen kautta tarttua, tää raskausaika on pelottavampi.
 
Tsemppia Mandalalle tosihommiin :love::barefoot:(y) Mä aina lueskelen täällä ja nautiskelen teidän kertomuksista ja kuumeilen kolmatta :D Vinkiksi loppusuoralla oleville: pitäkää vaippoja (lasten!) hollilla jossain lähettyvillä, koska kun lapsivedet menee, sitä tulee PALJON! Pikkuhousunsuojat ja edes yösiteet ei riitä alkuunkaan. Itse laitoin taksimatkalle synnärille kaksi 6-koon vaippaa limittäin ja ne olivat ihan täynnä kun pääsin perille :LOL: Jos on ensari ja perheessä ei ole taaperoita ja niiden vaippoja, niin pari semmosta vastasyntyneen vaippaakin on parempi kuin kk-siteet(y)
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
Vautsi mitä uutisia täällä onkaan :eek: Tsemppiä loppurutistukseen @Mandala :love:

@atvk87 hyyyyi, punkkeja. Meillä ei onneksi kotosalla ole, mutta mökillä niitä viilettää älyttömän paljon :devil: Mulla on kissalla käytössä sellanen ampulli joka laitetaan niskaan ja aine leviää sieltä. On ollut ihan kätevä.

Kiva, että pääset vähän tuulettumaan vielä @-dino- :)

Ne on kyllä @Domi niin ihania hetkiä kun tajuaa tekevänsä jotain "raskaana olevaa" :love: Yks mistä itse sain aina hymyn päälle oli kun huomasin yhtäkkiä silitteleväni mahaa huomaamattani :rolleyes:

Tänään vaihtui hurjat 6+0 ja oireita on kyllä aika paljon (y) Pahoinvointia on joka päivä, mutta vielä ei ole tarvinnut halata pönttöä. Edellisen kanssa oksensinkin viikolle 14 :sick:
 
@Tupsuli on oikeassa ton vesien menon kanssa. Kannattaa varautua jotenkin siihen mahdollisuuteen. Mulla meni ekasta niin että joku desi pari purskahti kerralla, jatkuvasti. Nyt tullut isompia määriä. Kotona ei ollut siteen sidettä, ei niistä apua olisi ollutkaan, mutta taksimatkalle taittelin käsipyyhkeen monelle kerrokselle housujen sisään ja pyllyn alle vielä kylpypyyhe. Käsipyyhe oli aika märkä kyllä päivystykseen saapuessa.

Eivät käynnistä varmastikaan yöllä milloin se 24h tulee täyteen kun strepto on negatiivinen ja molempien vointi hyvä. Ilmesesti vasta huomenna aamulla lääkäriä konsultoidaan seuraavaksi asiasta ja päätetään milloin alkaa.
Muutama kipeä supistus on tullut mutta tosi pitkällä välillä. Jospa kuitenkin avaisi paikkoja. Koomasin torkkuen tuossa yön väsymyksiä sängyllä jonku spotifyn hypnobirthing soittolistan parissa. Kohta voikin laittaa energistä musaa kuulokkeisiin ja mennä vaikka ulos asti tepastelemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
@Mandala jospa se siitä lähtis vielä itekseen (y) mies vaan sinne seuraks jos pojalla on hoitajat :)

Ompa ihana päästä vähän osastolta pois. Sairaala elämä kuitenki jatkuu mun osalta vielä leikkauksen jälkeenki ainaki jonku päivän. Yhtään ylimäärästä en halua kyllä olla :D ja sit se kuva. Mieski kauhistu että ompa kasvanu ku ei ollu yli viikkoon nähny :rolleyes: nyt vasta todella voi sanoo että on tiellä :D
 

Attachments

Yhteistyössä