~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Rusakkonen oon ollut yksissä Babyshowereissa ja siellä just kans arvailtiin milloin syntyy, milloin hymyilee ekan kerran, paljonko painaa syntyessä... Taidettiin myös antaa nimiehdotuksia, ja sitten piti perustella miksi juuri kyseinen nimi olisi hyvä. Vähän huumorilla siis ne ehdotukset. Lisäks nyyttäriperiaatteella jokainen toi ruokaa ja myös tavaroita/vaatteita lapselle. Mukava tilaisuus oli.

Listaa varten: tää oli 1. IVF/3.PAS ja ensimmäistä odotellaan saapuvaksi 4.1. Joskaan en tiedä saapuuko, kun tänään (5+2) ollut iltapäivästä enemmän menkkatuntemuksia kuin aiemmin ja melko runsaasti myös ruskeaa tuhrua. Tiiän, että etenkin hoitoalkuisissa tavallista, mutta kyllähän se väkisin pistää epäilyttämään.
 
Haikara matkalla :love:

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

atvk87...... 1.ICSI 2.PAS... ensimmäinen ..... 23.5.2019
love- ... 3.IVF/ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 10.6.2019
Pimpula76 ... 4.IVF lahja-alkio+lahjasolu/ 3.PAS ... seitsemäs ... 10.6.2019
adelmiina_ ... 3. IVF/ 2.PAS ... toinen ... 10.7.2019
vipe1986 ... 2. IVF/ICSI 3.pas ... kolmas ... 14.7.2019
Ihanapa ... 2.ICSI/ 4.PAS ... ensimmäinen ... 20.7.2019
Katti75 ... 3. IVF/1. PAS ... toinen ... 27.7.2019
gemmy ... 4.IVF/1.PAS ... toinen ... 6.9.2019
Domi ... 5 IVF/1.PAS (18. siirron) jälkeen "luomu" (scratshing) ... ensimmäinen ... 28.9.2019
hillan_kukka ... 4.IVF/2. PAS ... toinen ... 29.9.2019
Ramiina ... 2.IVF / 1.PAS ... ensimmäinen ... 29.9.2019
Anemonee ... 2.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 24.11.2019
Noran ... 2.IVF/5.PAS ... toinen ... la 26.11.2019
BlackCat ... 1.ICSI/2.PAS ... toinen ...la 21.12.2019
Rusakkonen ... 6.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... la 30.12.2019
rouvaNiisku ... 1.IVF/3.PAS ...ensimmäinen ... la 4.1.2020


Tulevat tapahtumat :love:
BlackCat ... varhaisultra 7.5.
Domi ... rakenneultra 14.5.
Rusakkonen ... varhaisultra 15.5.
hillan_kukka ... rakenneultra 20.5.
rouvaNiisku ... varhaisultra 20.5.
Domi ... Kela-neuvola 27.5.


Maaliin päässeet (y)
SalamaT ... 3.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 1.6.2018
kiuski ... 2.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 41+6 ... 7.7.2018
Zoona ... 2.IVF 3.PAS ... toinen ... 35+3 ... 10.7.2018
marrasmai ... 5.ICSI ... ensimmäinen ... 40+3 ... 11.7.2018
lullaby ... 7.IVF ... kolmas ... 41+0 ... 13.9.2018
Choco coco ... 2.IVF 1.PAS ... kolmas ... 41+2 ... 4.10.2018
Iiris80 ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 20.10.2018
Mamido ... luomu 2.IVF:n jälkeen ... kolmas ... 11.11.2018
mmmoi ... 1.ICSI 3.PAS ... toinen ... 39+1 ... 19.12.2018
Miitta37 ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen
kettuperhe ... 1. IVF ... toinen ... 27.12.2018
An1z81 ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 4.1.2019
Toiveikas81 ... 3.ICSI ... ensimmäinen ... 38+0 ... 14.2.2019
Ismundo ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+5 ... 14.3.2019
Mandala ... 2.IVF 2.PAS ... toinen ... 36+0 ... 28.4.2019
-dino- ... 2.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 38+2...29.4.2019

************
Päivitykset siten, että ota [ quote ] alusta ja lopusta pois. Jokainen voi päivittää itse tai jättää punaisella värillä / muuten selkeästi päivityspyynnön.
 
Viimeksi muokattu:
Apuva, housuongelmaa pukkaa :LOL::rolleyes: Toisiaan totesin joku viikko sit et leggarit on kivoja vapaa ajalla.. mutta töissä mulla on ollut vielä farkut, on parit sellaset tosi matalavyötäröiset ja joissa vielä tosi löysä vyötärö, niin ne on mennyt vielä hyvin, mutta nyt ne painaa inhasti tuonne alamahaan kun istuu välillä.. ääh.. pitää niitä mamma-farkkuja testata, vaan kun nekin ahdistaa, se on liian kiree se tuupi! Ja ainakin autolla ajaessa sit rupee painaa taas tosta ylhäältä.. mutta viimeks sit kun ne oli kaupoilla jalassa, niin käänsin sen kaksikerroin ni ok.. tai sit testata niitä yksiä mitkä sain siskolta jotka oli isot sillon ku kokeilin.. Muuten pitänee siirtyä leggarilinjalle töissäkin, niistä vaan menee hiuksen pätkät inhasti läpi viellä helpommin. Ja sit pitäs saada jostain halpoja tunikoita niitten kaa pitää (voiskohan vaikka lidliin tulla jotain 10€) kun ei paljon viiti kalliita pitää kun värissä ekanpäivän jälkeen.. Voihan jättirellukka :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
@love- kannattaa käyttää maalaisjärkeä siinä cg-jutussa.. tai toki jos tahtoo laittaa uusiks kaikki tuotteet mutta itse vähän skeptinen.. tai siis totta on että tuottella on väliä, se olen todennut itse oman kikkuran kaa jo vuosia ja harjaaminen on kiharan pahin vihollinen, jos ei pörröä halua.. Mutta minusta se on just se et tarppeeksi hoitava hoitoaine se avain asia + jätettävää jotain öljyä ja mahdollisesti voidemaista tuotetta puristella.. Ja lisäks ainakin yhdessä justussa minkä luin iltalehden kautta, vaalea polkkatukka (en ihan kauheasti tarkemmin ole jaksanut ees tätä nyt lukea) ei tasan tarkkaan ne kuvat ollut luonnonkiharaa mitkä oli sit olevinaan lopputulos.. eka kuva kyllä missä oli sellanen pörhäkkä, mutta ne silotellut tyvestä asti nätisti kihartuvat niin en usko.. raudalla oli tehty..

19+2
 
Jaha, se kuninkaallinen vauva syntyi tänään! Salaa haaveilin siitä synttärikaimaa. :D

@rouvaNiisku millon teillä varhaisultra? Toivottavasti tuhru on harmitonta! Säikäyttää kyllä. :(

Mun siskolla on taipuisat, vähän kiharat hiukset ja hän sai tolla cg:lla niistä kiharammat ja oli siellä face-ryhmässä, ennen kuin tosta tuli muotijuttu ja se ryhmä räjähti. Varmaan harvoin suomalaisilla on sellasia joustavia ja kiiltäviä kiharoita luonnostaan, vaikka mitä tuotteita lappais. Itellä isältä peritty aivan piikkisuora tukka, jossa ei pysy kunnolla edes tehdyt kiharat :D
On kyllä jo tosi offtopicia, hehheh.

@Domi mamaliciousilla ainakin on sellasia "after birth" farkkuja, joissa on enemmän vyötäröä, mutta ei tuubia. Muistan kans ku tohon samaan aikaan piti aina avata nappi farkuista, kun kävi istumaan.

Aamupäivällä kauppareissun jälkeen rupes ostoksia purkaessa pyörryttää ja heikottaa, iski ihan puskan takaa. Oli pakko käydä oikein istumaan ja syödä vähän ja mennä lepäämään, sit mittasin verenpaineen, nii oli mulle matalat paineet, 106/69. Aamulla oli jalkaterät tosi kipeät ja vähän turvonneet, niin pelkäsin jo että tulee jotain myrkytysoireita, mut ei onneks.

37+4
 
@Rusakkonen oon ollut yksissä Babyshowereissa ja siellä just kans arvailtiin milloin syntyy, milloin hymyilee ekan kerran, paljonko painaa syntyessä... Taidettiin myös antaa nimiehdotuksia, ja sitten piti perustella miksi juuri kyseinen nimi olisi hyvä. Vähän huumorilla siis ne ehdotukset. Lisäks nyyttäriperiaatteella jokainen toi ruokaa ja myös tavaroita/vaatteita lapselle. Mukava tilaisuus oli.

Listaa varten: tää oli 1. IVF/3.PAS ja ensimmäistä odotellaan saapuvaksi 4.1. Joskaan en tiedä saapuuko, kun tänään (5+2) ollut iltapäivästä enemmän menkkatuntemuksia kuin aiemmin ja melko runsaasti myös ruskeaa tuhrua. Tiiän, että etenkin hoitoalkuisissa tavallista, mutta kyllähän se väkisin pistää epäilyttämään.
Toivotaan parasta, @rouvaNiisku !!!
 
Toi Domin mainitsema valkeat bodyt jotka jokainen vauvakutsuilla oleva itse koristelee, kuulostaa kivalta idealta. Itse en ole leikki -ihminen, en osallistu mihinkään maisteluihin/arvailuihin/esittämisiin jne. Joten toi olisi tosi kiva juttu vauvakutsuilla, täytyy yrittää muistaa (y)

Hei tuli tosta hiusjutusta mieleen, että onko teidän hiukset muuttuneet raskauden aikana? Mulla tuli aluksi aivan kiharat hiukset, siis sellaset oikein korkkiruuvikiharat, vaikka normaalisti mun hiukset on ihan tikkusuorat. Alkuun hiukset olivat tosi hyväkuntoiset ja hiuksia lähti huomattavasti vähemmän kuin normaalisti, edes harjatessa ei montaa irronnut. Mutta nyt! Apua! Olen menettänyt yli puolet hiuksistani, niitä lähtee isoina tuppoina joka kerta koskiessa, saatikka harjatessa ja pesiessä! :eek: Toisilla lähtee imettäessä, mulla ei silloin varmaan enää ole yhtään hiusta päässä! Jopa kälyni huomautti asiasta kun näki, siis että hiukseni ovat ohentuneet todella paljon.
 
@Ramiina mulla oli ihan alkuraskaudesta karvanlähtöaika.. mutta uskon että se johtui marras-joulukuisesta hormonilääkityksestä. Mulla on siis siitä asti kun seitsämän vuotta sitten pillerit jätin pois (eka kerta siis 3kk pillereiden lopettamisen jälkeen) ollut lukuisia näitä karvakatoja (hoitojen hormoonit) ja kun lähtökohtasestikkin hentohius niin ei kiva, välillä pidinkin sit ihan lyhyenä.. Hormoonin pirulaiset siis vaikuttaa todella paljon.. (siis toisilla, ei kaikilla) Nyt on ollut sit ihan normi tilanne sen jälkeen.. Mutta olen 100% varma että sit viimestään synnytyksen jälkeen taas karisee.. Olin itse ollut uskossa et raskausaikana olis aina hyvät hiukset, mutta yllätyin kun luin joku viikko sitten että kun lapselle nyt alkaa hekittymään hiukset voi se pudottaa äidin tukan!!! Sulle siis lie se hormooni vaikuttanut niin. Toisilla tosiaan putoaa sit noin 2-3kk synnytyksen jälkeen, tosilla saman verran sen jälkeen kun lopettaa imettämisen jne. Samoin tuo kihartuminen/soristuminen on hormonien aikaan saannosta (voi tapahtua myös murrosiässä, vaihdevuosien aikaan), ihan "normaalia".. Mulla on aina ollut taipuisa hius mutta kun lopetin e-pillerit niin sen jälkeen on ollut kiharampi, ei kylläkään kaunis kihara edelleenkään.. Lohdullista on se toki et ne kasvaa kyllä takas.. itsellä vaan kun on nyt tässä vuosi tolkulla koko ajan ollut sellanen tosi vahva 2-4cm "sänki" sit 10 -15cm ihan ok hyvä hius ja sit loput latvat ihan huitulat, kun tosiaan aina kun just tuntunut et nyt vahvoo, niin tullut uusi kato. Mutta olenkin sanonut et ihan sama jos vaikka kalju jos lapsen saisi :) Katotaan miten käy.. koittaako kaljuus synnytyksen (jos sinne joskus pääsee) jälkeen :ROFLMAO: Niin ja lisäks sit jos rautaarvot tippuu liian alas niin sillonkin voi tukka tippuu... tämäkin voi raskaana toki olla..
 
  • Tykkää
Reactions: Ramiina
Toi on kyllä niin ihana, että teitä on kolme ihan samassa rytmissä. :love: Kattokaa vaan, ettei kukaan teistä karkaa kuukausi etukäteen, niin ku @Mandala teki mulle! :LOL:

Omissa hiuksissa en oo huomannu mitään muutosta, en huonompaan, enkä parempaan. Luulin kans, et sais tuuheet hiukset. :D
 
Hiuksista puheen ollen, minun isoin “ongelmani” on tuo otsan ja ohimoiden harmaa. :) Eli kun tyvesta pukkaa (muuten hiukset siis varjatyt tummanruskeiksi), enka uskalla ainakaan alkuraskaudessa varjata. Eli ostin sitten sellaisia paaaaksuja paanauhoja (muistatko @atvk87, kun puhuttiin? Taalla ne ovat nyt sitten odotelleet useamman kuukauden!). Jostain etnisesta kaupasta afrikkalaistaustainen kollegani loysi minulle; taitavat olla tarkoitettu afrotukkaan. Eli niilla saan peitettya koko paalaen oikeastaan ja ihan hiusrajasta asti. :) No, viela ei tarvitse kayttaa, mutta joidenkin viikkojen jalkeen kylla, koska kontrasti tummaan tukkaan olisi niin huomattava. Saas nahda, mita kollegat tykkaavat toissa ... varmaan aika lailla ihmettelevat ‘uutta tyylia’! :ROFLMAO:
 
Muistan @Rusakkonen :D Kiva kun löysit niitä! Hei, on olemassa myös sellasia tyvivärikyniä ja tietty värjäävää kuivashampoota, semmosilla sais kans päiväksi rajaa piiloon! :)
Ite oon kyllä värjännyt hiuksia kolme kertaa tässä koko aikana, ekan kerran jo 6+3, mut sillon laitettiin vaan raidat kun en halunnu päänahkaan väriä.
 
Mulla on ehkä vähän ollu paremmat hiukset tässä raskauden aikana, ei mitään superkasvua/tuuheutumista yms mut tuntuu et vähempi lähtee ku ennen.

Ja tohon metodiin palaten, en aio mitään geelejä yms ruveta käyttelee vaan ihan just vaan kunnon hoitsikka ja sit shampoo. Haluun oman hiuksen kosteutukseen, en ees niitä kiharoita haaveile. Nyt on vaan enempi aikaa keskittyä siihen et saisin tän kuivan pehkon kuosiin. :D

@Rusakkonen aika kiva ajatus toi panta! :)

@Domi toivottavasti housuongelma ratkee (y) ja toivottavasti pysyy hiuksetkin päässä. Vaikka kyllähän niistä tän vuoksi mielellään luopuisi.

@atvk87 ihan rauhassa siellä nyt sitten kun tuolleen heikottamaan käy..

Vähän on ehkä ruvennu maha painamaan, isäntä valittaa että kuorsaan nykyään kuulemma :oops:
 
Miten @BlackCat in varhaisultra?!! :)
Entä @rouvaNiisku onhan vuoto pysynyt tuhruna tai mieluummin loppunut?
Kiva kun nyt eilen jo kaks kaveria kysy et johan sulla se rakenneultra oli... no ei ollut ei!! äääh... No nyt on alle viikko!!! Ja toisaalta ne muksut ja hipsut tavallaan auttaa vähän, voi keskittyä panikoimaan sit niitä itse rakenteita, että jos joku onkin pielessä.. :rolleyes: jepjep.. aina on jotain murehdittava ja surkuteltava ja panikoitava.. mutta eilen kävin ekan kerran puoleentoista viikkoon urheilee sitä lajia jota oon miettinyt uskallanko enää.. ihan en toki 100% lasissa mennyt mut meni ihan ok, ei tullut mitään tuntemuksia.. (y)

19+4
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
Joo, aktivoitukaa nyt kuulumistenne suhteen!

Mites @-dino- ja typy teillä menee? :) Siirrytkö tonne vauvaketjuun sit ku kotiudutte, saadaanko pitää sua täällä siihen saakka? :D

Kiva @Domi että pystyit ns normaalisti tekee! :)

Itelle ei mitää mainittavaa, kutina taas vähä enemmän vaivaa ja viime yönä en saanu oikein nukuttua, tosin ei kutinan takia, mutt muuten ei vaan nukuttanut.

37+6
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
Ei sitä ruskeaa tullut kuin yhtenä päivänä ja silloinkin vain kerran. Onneksi. Sen sijaan säikähdin tosi paljon eilen, kun tuolilta noustessa lorahti housut märäksi. Mutta olikin sitten valkovuotoa...o_O Muuten oireina lähinnä vaihtelevan arat (ja turvonneet) rinnat ja rasvoittuva kasvojen iho. Nyt siis 5+4.

Varhaisultra on 7+2 eli melkein kaksi viikkoa vielä siihen. Epäuskoisissa fiiliksissä varmasti sinne asti. Hankala uskoa, että viiden vuoden jälkeen tuolla vihdoin oikeasti kasvaa joku uusi tyyppi.
 
  • Tykkää
Reactions: hillan_kukka
Ei sitä ruskeaa tullut kuin yhtenä päivänä ja silloinkin vain kerran. Onneksi. Sen sijaan säikähdin tosi paljon eilen, kun tuolilta noustessa lorahti housut märäksi. Mutta olikin sitten valkovuotoa...o_O Muuten oireina lähinnä vaihtelevan arat (ja turvonneet) rinnat ja rasvoittuva kasvojen iho. Nyt siis 5+4.

Varhaisultra on 7+2 eli melkein kaksi viikkoa vielä siihen. Epäuskoisissa fiiliksissä varmasti sinne asti. Hankala uskoa, että viiden vuoden jälkeen tuolla vihdoin oikeasti kasvaa joku uusi tyyppi.
Ihanaa kuulla, etta nyt hyvin menee! Minulle tuli mieleen, etta pitaa Sinulle sanoa, etta jos tuhru jatkuu, niin ehka tarkista progesteronitaso? Jos vaikka tarvitsee ylimaaraista.

Huomasin, etta meillahan on alkioilla vain 5 paivaa iassa eroa! :)

6+2
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on edelleen epäuskoinen olo tämän raskauden suhteen ja siksi kirjoittelutkin jääneet vähiin. Ensi tiistaina viimein nt-ultra, ehkä sitten uskaltaa jo vähän hengähtää (jos kaikki on siellä hyvin). Pahoinvointia on edelleen joka päivä, iltaisin olo on pahimmillaan. Kokeilin doppleria ekan kerran tällä viikolla ja ehkä löysin pienen sykkeet :love: Sellainen tasainen puksutus oli, eikä ainakaan oma syke ollut. Tosin ei kauaa pysynyt aloillaan, pitää ensi viikolla sitten kokeilla uudelleen.

Vauvojakin oli tullut maailmaan, onnea - dino- ja Mandala! :love:

Noran 11+1
 
@atvk87 no ei ainakaan tunnu että vauvaketjuun oisin valmis siirtymään ku on ikäänkuin tämmösessä välitilassa. Tänään taas tyttöä operoitu, tosi pieneks saivat mahan jo ❤ mutta elimet vie keuhkoilta tilaa niin täytyy maltillisesti edetä. Perjantaina katotaan tilannetta mitä tehään. Pitkä on tie vielä. Vaikeaa on vaan istua vieressä ku mitään ei voi tehä. Hormoonit tekee tästä vielä vaikeempaa ku on niin tyhjä syli :cry:
 
@-dino- en voi ees kuvitella miten vaikea ja avuton olo sulla varmasti on.. Siis just se kun itse ei voi asiaa auttaa mitenkään. Onneks teil on sitkee pikku sissi :love: ihanaa kuulla että kaikki on hyvin! ❤

@Noran hermoja ultran odotteluun, piinaavat viikot sulla menossa! Eiköhän siellä kaikki ole kuitenkin hyvin :love:epävarmat ajat on yhtä tuskaa

@rouvaNiisku kiva kuulla ettei tuhru jatkunut! (y)

@atvk87 toivottavasti ei enää kutina ylly riesaks asti :confused: niin vähän sulla enää jäljellä että jo ihan jännittää sun polesta :whistle:

Täällä lonkka vihoittelee :cautious: toivotaan että rauhoittuisi ennen perjantain junamatkaa.. Voi olla muuten tuskanen reissu edessä

35+2
 
@Rusakkonen mulla oli lääkkeellinen PAS ja lugeja menee 2*400mg, niin varmaan jostain muusta johtui vuoto. Onkos sulla minkälaisia oireita tässä vaiheessa?

@-dino- varmasti on hankalaa, kun ei voi sylitellä pikkuista. En voi oikein edes kuvitella mille tuollainen tuntuu, etenkin hormonien keskellä. Tarvitseekohan hän vielä monta leikkausta ennen kuin maha on kiinni?
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
@rouvaNiisku Rusakkonen varmaan ajattelee tässä mun tilannetta. Mulla oli alussa ruskean ja vaaleanpunaisen eri sävyisiä vuotoja. Viron lääkärini käski ottaa progesteroniarvon, se oli niin matala että sen mukaan menisi kesken hetkenä minä hyvänsä. Ja mulla meni silloin Lugeja 2×400mg/pv. Viron lääkäri määräsi lihakseen pistettävää progesteronia päivittäin lisäksi, jota Suomesta ei saa, joten hän lähetti Virosta laatikollisen neuloja, ruiskuja ja lääkkeet. Eli kyllä se progesteroniarvo voi olla alhainen ja aiheuttaa vuotoja ja keskenmenon. Mä sain mittauttaa kerran terveyskeskuksessa ja kerran otin yksityisellä. Olen superkiitollinen lääkärilleni joka käski ottaa arvot ja lähetti lääkkeet.
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
Pahaolo on tällä hetkellä niin kova, ettei mihinkään ylimääräiseen pysty. Siksi en ole täälläkään käynyt kertomassa kuulumisia.
Ultrassa näkyi pieni tyyppi, oikeassa paikassa ja kaikki oli muutenkin hyvin :love:
Vastasi eilen 7+4 ja oikeasti oli 7+3, joten sen puolesta asiat on täällä erinomaisesti (y)

Anteeksi etten nyt pysty kommentoimaan teidän muiden juttuja :( En vaan pysty keskittymään tällä hetkellä yhtään :sick:
 
@BlackCat onnea hyvistä ultrakuulumisista!

@Ramiina apua! Kuulostaapa hurjalle. En ollut kuullut, ettei luget välttämättä toimi kaikille. Taas uusi pelättävä asia, onneksi vuoto on nyt pysynyt poissa. Kerroit että Suomessa mitattiin tuota arvoa, kommentoivatko lainkaan mittaustulosta? Kuulostaa aika uskomattomalle, että noin tärkeää asiaa ei kontrolloida Suomessa.
 
@rouvaNiisku Eivät kommentoineet mitään arvoista, laitoin arvot sähköpostina Viroon. Niin ja itse katsoin eri labrojen sivuilta mikä on ok arvo. Mun arvo oli "epänormaali raskaus" -kohdassa, mutta hyvin vilkas iso poika mahassa nyt potkii :love: Kiitos progesteroni piikkien (y) Ja äitini joka niitä joka päivä tuli pistämään ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
@rouvaNiisku Rusakkonen varmaan ajattelee tässä mun tilannetta. Mulla oli alussa ruskean ja vaaleanpunaisen eri sävyisiä vuotoja. Viron lääkärini käski ottaa progesteroniarvon, se oli niin matala että sen mukaan menisi kesken hetkenä minä hyvänsä. Ja mulla meni silloin Lugeja 2×400mg/pv. Viron lääkäri määräsi lihakseen pistettävää progesteronia päivittäin lisäksi, jota Suomesta ei saa, joten hän lähetti Virosta laatikollisen neuloja, ruiskuja ja lääkkeet. Eli kyllä se progesteroniarvo voi olla alhainen ja aiheuttaa vuotoja ja keskenmenon. Mä sain mittauttaa kerran terveyskeskuksessa ja kerran otin yksityisellä. Olen superkiitollinen lääkärilleni joka käski ottaa arvot ja lähetti lääkkeet.
Nimenomaan ajattelin Sinua, @Ramiina! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ramiina

Yhteistyössä