~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Huh ok eli kai tässä nyt sitte raskaana oikeasti ollaan :D pitänee sitten lupaus itselleni toteuttaa eli soittaa sinne neuvolaan huomenna. Odottelen toki vielä ett klinikka soittaa tuloksesta, nyt ei ole kiire soittaa heille itse.

Edit taas: betabase.info sivuston laskurin mukaan tuplaantumisaika on 51.8h eli kaiketi se on ihan ok erityisesti jos ottaa huomioon sen nettisivun minkä mukaan nousu hidastuu tiettyjen arvojen saavutuksen jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kop kop ja iinukka1
Pitkästä aikaa foorumilla ja tälläinen ihana ketju löytyi, tuttujakin nimiä seassa! Pakko oli tulla onnittelemaan erityisesti Mandalaa ja Caroa, muistan teidät IVF-ketjusta :) ja samalla pahoittelut surun kohdanneille.

Mä plussasin 1.IVF:n 2. PAS:sta aika tasan 11kk sitten ja nyt makkarissa tuhisee tyttö 3kk. Aika on kulunut ihan tosi nopeasti, kohta tekin olette synnärillä, uskokaa pois :)

Ricardina
 
Ihanaa Ricardina että sullakin jo vauva nuuhkuteltavana, on se kyllä varmasti aivan älyttömän upea lahja kaikelle tälle hoidossa ravaamiselle! :love: :love:

Mä en kyllä tajua, se verikoe ei nyt sitte rauhoittanutkaan ihan niinku toivoin (n) rypäleraskaus pyörii mielessä aika ajoin (pitäisi lopettaa netin pläräys) ja pienen hiipumisen jälkeen tänään tulee eilistä reilummin tuhrua :unsure: Se alkoi reilu viikko sitten tumman ruskeana, otti oranssin käännöksen jossain vaiheessa hiipuakseen vähäiseksi ja palatakseen takaisin ruskeaan. Nyt sitten taas tulee hieman enemmän. Onneksi kuitenkin pärjään todella reilusti pikkuhousunsuojalla, mutta kyllä tuo mietityttää koska en voi käsittää mistä helvetistä toi nyt voi johtua! Joten edelleenkään ei ole mitenkään "jee ihanaa olen raskaana" - olo, niin epävarmalta tuntuu huoh.
Neuvolaan nyt sitten soitin, sekin on vasta rv9-jotain. Tuntuu ikuisuus, ja että pääseeköhän sinne asti edes.

Millä fiiliksillä muut vloppuun valmistautumassa?
 
Heippa...
Voi mandala ymmärrän kuinka vaikeeta tuo on... mut koita jotenkin nauttia siitä kun arvotkin oli hyvät. Mutta toisaalta ihan samanlailla en o uskaltanut ääneen sanoa että raskaana ollaan....
Tänään tosiaan kävin ultrassa ja sydän siellä sykki tyytyväisenä joten itkuhan meinas tulla ja nyt ensimmäistä kertaa nautin tästä että olen tosiaan raskaana vaikka takaraivossa nyt mietityttää ja pelottaa ettei vaan mene kesken koska sillon tulee todella korkeelta ja lujaa alas... mut pakko jotenkin alkaa nauttii tästä ja toivoo parasta... :confused: hullukshan tässä tulee :confused:

Nyt kaikille ihanaa viikonloppua ja koitetaan nauttia raskaudesta... koska sitähän me ollaan niin kauan kun toisin todistetaan...:love:
 
Iinukka Mulla tuli kyllä eilen itku ;) ja tulipa nytkin, kun sun ihanat uutiset luin.

Mandala se rypäleraskaus onneks näkyy sit ultrassa, mutta toivotaan, että sulla näkyy sikiö eikä lumisadetta! Mulla se todettiin aikanaan rv7 ultrassa ja hcg oli yli 30000 ilman sikiöö. Silloin kaavinnan jälkeen
hcg laski hitaasti (yli 3kk). Ja nolla-arvosta piti olla 6kk ehkäsy ennen seuraavaa hoitoa :O Oli elämäni pisimmät 6kk!!!

Kovat selkä- ja varsan alueen kivut jatkuu. Kävin ottamassa pissakokeen josko onkin vti. Sain jopa ab-kuurin vaikkei vastaukset ole valmiina. Pakko kai vaan kokeilla auttaisko ne. Mietin sitäkin että joko hormonit löystyttää lantiota, että siksi jomottaa. Kuhan ei olisi mitään keskenmenoa.. :( ekaa kertaa toivon vti:tä!! En ole vieläkään uskaltanut soittaa neuvolaan tai varata np-ultraa.. Hyvää vkl naiset!! :)
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista:love: voi kuinka itekin odotan varhaisultrapäivää...

Täällä 5+3 suunnilleen. Eilen rinnat oli älyttömän arat ja painavat, tänään vaan hyvin vähän. Ja siitähän se huoli nousee...:confused: toissapäivänä pahoinvointia, eilen ei mitään ja tänä aamuna yökin vessassa. Maha edelleen turvoksissa. Aamulla tein digin, joka sanoi raskaana 3+.:rolleyes: mietin jo, et pitäiskö tilata ens viikolle joku "mielenterveys-ultra" kun niin stressaa...:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: kop kop
Onnea hyviä uutisia saaneille!
Ymmärrän kyllä Mandala että toi vuoto huolestuttaa varmaan kovasti mutta oon lukenu miten monet on vuotanu enemmän tai vähemmän käytännössä koko alkuraskauden ja silti kaikki menny hyvin.. toivottavasti sinäkin kuulut näihin ja vielä sille löytys joku vaaraton syykin!

kop kop, kauheelta kuulostaa toi rypäleraskaus, ja vielä noin pitkälliset jälkiseurauksetkin! :eek:

Tänään se sitten kävi että tuli oksennukset kurkkuun ja piti mennä pöntölle kakoon aamukahvia ulos. Siinä jotenkin sit lujaa yskiessä reväytin selkäni (en käsitä miten tää on mahdollista) niin että on vieläkin kipee.. tai kumpa nyt ois vaan joku selän venäytys eikä tähän raskauteen liittyvää. Kumartua ei oikein pysty saati nosteleen mitään painavampaa. Lisäks aamusta jo tuntunu kurkkukipua ja niinkun ois tulossa kipeeks. Kauppareissu oli tuskallinen, mut kai se tästä kun nyt pääsee lepäileen viikonlopuks.. onneks ei muualla esim. mahapuolella oo kipuja eikä tunnu että alkas vuotaa mitään. Välillä kyllä kun oireet vähänkin helpottaa niin heti huolestuu.
Eilen tuli se neuvola varattua ja ois maanantaina. Yritin kyllä saada vähän myöhemmälle ajan että ois jo rv10+ (hui, aika muuten on tuntunu kuitenkin menevän nyt nopeemmin kun sillon viime vuonna!), sillon ois ehkä varmemmin suostunu yrittään dopplerilla kuuntelua. Nytkin oon kyllä varautunu vaatiin ja kärttään sitä. Toivottavasti ei oo mikään tiukkapipo tyyppi, että ei nyt missään tapauksessa vielä! Muutenkin tuntu vähän kypsänä ihmettelevän se kuka siellä vastas, että mitä mä näin myöhään soitan kun ekan kerran käydään yleensä jo rv8... Ensviikolla sitten seerumiseulaan, jos syke löytyy.

Levolliset viikonloput kaikille täältäkin!
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista niille jotka niitä ovat saaneet :)

Mandala, varmasti huolestuttaa.. jospa vaan normaalia niinkuin monilla :)

Aanis, tää on pelkkää oireiden kuulostelua, jos sattuu niin huolestuttaa ja jos ei tunnu missään niin huolestuttaa vielä enemmän. Ennen ultraa jatkuvaan piti painella tissejä kun välillä oli kipeet ja välillä ei, nyt sentään siitä pääsin muttei huoli lopu kuitenkaan.

Mulla EHKÄ on nyt välillä ollu illalla huono olo. En tiiä johtuuko siitä, että töistä kotiin tullessa on järkky nälkä ja sitten ahminu vatsan täyteen. Nälkä kyllä tuntuu tulevan nopeemmin. Mulla siitä huono työ että taukoja ei ruokkiksen lisäksi ole kuin harvoin ja sekin esim tällä viikolla jäänyt monesti varttiin. Että siinä mielessä hyvä jos pahoinvointia ei kummemmin tulis. Mietityttää vaan onko se normaalia..

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Kop kop onkin hyvä tietää jos se mahd rypäleraskaus näkyisi sitten jo ensi viikolla ultrassa niin ei tarvitse pitkälle venyttää sitäkään sitten. Kyllä pitäisi oikeasti pysyä vaan erossa netin tietopankeista kun olin just melkein ihan varma että mulla olisi se kun tuhruaa ja arvot niin korkeat. Mutta ei auta kuin odottaa ultraa ja toivoa parasta! Kauhealtahan tuo karenssi kuulostaa, olen lukenut vielä että jotkut ovat saaneet 12kk raskautumiskiellon sen takia kun arvot laskeneet niin hitaasti kaavinnan jälkeen :eek:

Kysyitkö ultrassa käydessäsi lääkäriltä sun selkä yms kivuista, että osaako yhtään arvata mihin voisi liittyä? Toivon, että on jotain ihan harmitonta kuitenkin! Ja eikös se niin mene, että todennäköisyys keskenmenolle romahtaa huomattavasti alemmas kun syke on kuultu? :)

iinukka ihania ultrakuulumisia, varmasti maaginen hetki kun sen sykkeen näkee, oon tosi onnellinen sun puolesta myös :love:

Aanis joo on tää aika hanurista tää itsensä tarkastelu mutta ei sille voi mitään! mäkin tänään aamulla herätessä jäin miettimään että miksi mulla ei ole aivan karsea nälkä nyt kuten usein aamulla. Ja että nännit ei nyt sitten muka heti tuntunut aroilta ainakaan maatessa vielä.
Mutta onnea digin 3+:sta :love::love:

sydän naurahdin ääneen tuota sinun "nyt se sitten kävi" :D kyllä mäkin sitä tietyllä tapaa jopa odotan, vaikka vaan kerran pöntöllä käynyt yökkimässä :D
Tosin ei helvetti mikä aikuista ihmistä vaivaa.. eilen teki mieli irtokarkkia hirveesti ja tänään melkein tyhjään mahaan niitä päikkärien jälkeen popsin niin arvata saattaa miten öklö olo siitä sitten tuli pitkäksi aikaa :sick::coffee: vähän kuin kaivais verta nenästään tän asian kanssa.
Toivottavasti ei flunssa ole sulle kuitenkaan tuloillaan. Työkaveri oli melkein koko raskautensa samassa flunsssassa ja yski keuhkojaan pihalle kun ei mitään tarpeeksi tujuja lääkkeitä voinut vetää. Ei kiva.

Caro toivottavasti sulle ei huonoa oloa tulekaan, voi olla aika iso homma pitää sitä loitolla sun töissä jos ei pysty vähän väliä jotain suuhun pistämään.

Mä kävin yöllä vessassa niin jotenkin pissaamisen jälkeen tuli paikat jännästi kipeäksi. Sillai kun joku venyttäisi tai kiristäisi tuolta alamahasta sisältä ja sivuilta kovasti. Tai aivan kun vetäisi suonta jalasta mutta vain tuolta sisältä. Jännä tunne oli, meni ohi kyllä.
Onneksi kuitenkin myös sitten tänään ei ole tullut tuhrua oikeasti ollenkaan vaikka normaalisti heti aamusta alkanut. jospa se nyt lakkaisi pikku hiljaa!
 
Mun on kyllä nykysin valitettavan vaikee uskoo tota km mahdollisuuden romahdusta sykkeen näkemisen jälkeen, vaikka olihan sitä itekin siinä käsityksessä ja pitkälti tuudittautunu ennen kun sit itelle kävi miten kävi.. Tuntus oikeestaan että ne tulee tavallaan kahdessa "aallossa", varhaiset km:t joskus jo viikoilla 5-6 ja sitten toinen aalto siinä rv8-9, kuitenkin yleensä rv10 mennessä, kun ne tärkeet elimet muodostuu. Kieltämättä sillon ekassa ultrassa kävi mielessä että mahtoiko tää olla taas ainoa kerta kun näin tänkin sykkeen, ja viimeks että olikohan tää tän raskauden viimenen "onnellinen ultra" jne...Taas tietysti pelkokerroin alkaa nousta, jos vaikka neuvolassa ei kuulukaan mitään. Uskosin että pitäs kuulua kyllä jos jotain vielä on mitä kuulua. Ja pitäskö kohdun alkaa jo hiljalleen tuntua jotenkin selkeesti mahasta painamalla? Välillä niinkun oisin tuntenu heti häpyluun yläpuolella suht helpostikin jonkun kovemman rajan mut nyt en oo enää varma, tai et eikö pitäs tuntua jo isompana.. että niinköhän siellä enää mitään kasvaakaan.

Mandala, ei tarvi potee huonoo omaatuntoo karkeista, kohtuus tietty kaikessa mut ei ne nyt sentään keskenmenoo aiheuta :D joskus 1-2 viikkoo sitten itellä tuli karsee salmiakin himo ja pakkohan niitä oli sit muutama napostella, vaikka nehän on lakritsin kans rajotettujen listalla, korkeintaan 50g/päivä. Hedelmäkarkkejakin meni, vaikka yleensä muuten en oo mitenkään erityisesti karkkien tai ylipäätään minkään makeen perään.
 
Pakko tulla kommentoimaan, toivottavasti kukaan ei harmistu... Tsemppiä kauheasti teille näihin viikkoihin ja ekoihin kuukausiin, ne on ehdottomasti piinaavimmat! Mulla syntyi 2012 terve poika 1.ICSI 1.PASista, ja koko raskauden ajan pelkäsin ihan hysteerisesti että jotain menee pieleen, en oikein pystynyt nauttimaan koko ajasta. Hiukan helpotti siinä vaiheessa kun liikkeitä tuntui päivittäin, mutta silloinkin pelkäsin keskosuutta, ja sen jälkeen kohtukuolemaa, ja sen jälkeen synnytyskomplikaatioita. Lopulta kaikki meni hyvin, mutta piinaavaa oli! Vielä synnyttämään mennessä puhuin että JOS meille tulee vauva, en vain uskaltanut uskoa että 3,5 v yrityksen jälkeen oikeasti voisi onnistuakin.

11/14 sain PAS:n jälkeen plussan, joka päättyi km:aan rv 5+6, se oli kova paikka. Onneksi heti seuraavasta PASista alkoi taas raskaus, joka on nyt viikolla 37+6 eli synnytystä jo odotellaan :) Terve poika näyttäisi olevan nytkin tulossa, ja tässä raskaudessa olen jo pystynyt nauttimaan ja uskomaan että tämä onni on meille nyt osunut kohdalle.

Eli yritän vaan sanoa, että yrittäkää olla liikaa stressaamatta ja googlettelematta, mutta tiedän että se on valtavan vaikeaa.!Älkää kuitenkaan missään nimessä poteko syyllisyyttä, jos käy niin ettette pysty nauttimaan raskausajasta, ja olkaa erityisen iloisia jos pystytte ;) Ihanaa ja onnistunutta raskautta teille kaikille!!!
 
Mandala: Pahimmat rypäleet joutuu solunsalpaajahoitoon ja niistä ne piiitkät karenssit tulee. Ja sit riippuu lekurista kuka sanoo 6kk kuka 12kk, vaikka käypähoitosuositukset on siitäkin..

Eipä osannu sanoa lantion alueen kivuille syytä. Jokunen kystakin on, mutta sen verran pieniä ettei pitäis aiheuttaa tämmöstä. Alotin antibiottikuurin varuiks, jos on pissatulehdus. Koko yön oli kivuton ja aamulla vaan pari tuntia kipuja. Päivän oli kivuton, nyt tuntuu vähän. Ens vkolla saan labravastaukset. Alan epäillä raskautta syyksi. Mies muistutti eilen, että enhän mä esikoisen odotusaikana saanu enää ite käännettyä kylkeä. Ja kestoflunssan sain silloin kans ja joka yskäsyllä tuli viimeset 2kk ihan kunnolla pissat :D Ehkä mulla vaan löystyy lantio liikaa ja heti. Onneks palautu parissa kuussa. Mutta kaikki sen arvoista <3
 
Solunsalpaajahoito vielä :eek: kuulostaa kauhealta :confused:
Voi eiii ja pissat housuun :D ja ihan varmaan on sen arvoista! :love::D

Pissasta tulikin mieleen, että nyt saa luvan riittää ja varasin lääkärille ajan. Mun yliaktiivisesti käyttäytyvä rakko on nyt kyllä aivan liian yliaktiivinen ollut tässä nämä alkuvaiheet. Ennen raskautta se vaivasi aina silloin tällöin aika kevyesti, eli pissattamisen tunne aika usein vaikkei pissahätä olekaan eikä pissaa edes tulisi juurikaan. Mutta nyt tää on jotenkin lähtenyt kyllä käsistä. Sillai eilenkin oikein sykki kun makasin kyljelläni, kuin olisi kunnon hurja pissahätä mutta liru tuli kun menin vessaan :rolleyes: kaveri on joskus saanut samaan vaivaan laastarin joka virtsarakon supistelua tms vaimentaisi, mutta en tiedä voiko niitä raskaana käyttää. Pakko kuitenkin kysyä koska ärsyttää oikein kunnolla :mad:

Rödluvan kiitos tarinasi jakamisesta :love: ja oikein paljon onnea tulevaan! (y) :)
 
Uskaltaiskohan sitä varovasti ilmiantaa itsensä tänne.:D Nyt tuntuu, että tarvii päästä panikoimaan johonkin jossa ihmiset ymmärtää :D

Meillä siis 5 vuoden ja 1kk lapsettomuus :D Reilu vuoden ehdittiin lapsettomuushoidoissa yksityisellä olemaan. 3 icsi tehtiin. Kaksi viimeistä alkiota siirrettiin 11 päivää sitten. Ja nyt yhtäkkiä plussa vaikka elokuussa saatiin uutisia, ettei mun munasoluilla lasta ehkä saada ollenkaan. Katseet siis oli jo alkioadoptiossa yms. Eli plussa oli kyllä täysi ihme ja aivan yllätys !

Tänään vasta pp11 tosiaan ja digi antoi raskaana 2-3 viikkoa ja äsken käyty verikokeissa. Tulokset tulee huomenna iltapäivällä vasta.

Niin ja kolmen vuoden kohdalla oli yksi raskaus joka päättyi rv 12, olin 2 viikkoa kantanut kuollutta sikiötä sisällä joka edelleen antoi raskausoireita. Siksi pelottaa niin helvetin paljon tällä hetkellä, eikä tiedä miten sitä olisi nämä seuraavat viikot jos tää nyt sinne asti jatkuu !
 
Tervetuloa haunoora! :) hurjan pitkä taipale teillä takana, ja aivan mahtavaa jos nyt onnellinen loppu! (y)
Harmi miten teillä edellisen raskauden kanssa on käynyt, voin vain kuvitella miten hermoja raastavaa voi olla sinne rv12 asti :unsure: mutta ei voi kun toivoa parasta ja koettaa olla pelkäämättä aivan mahdottomasti sitä pahinta.
 
Ihana kuulla, että monet ovat saaneet hyviä uutisia ja haunooralle onnittelut!

Kävin tänään klinikalla ultrassa. Keskiviikon gyne (työterveyden kautta) ei antanut mitään toivoa, joten lähdin tänään hakemaan keskeytyslääkkeitä. Vähäinen ruskea vuoto on loppunut lähes kokonaan ja olen kironnut, että keskenmenonikaan ei voi onnistua kunnolla. Mutta löysässä hirressä roikutaan edelleen. Alkio on kehittynyt ja lääkäri oli näkevinään sykkeen. Saman verran kehitys perässä kuin viime viikollakin eli optimistisesti kehittynyt normaalisti, mutta 5-6 päivää myöhässä punktioon nähden. Ensimmäinen diagnoosi tuulimunasta oli siis väärä, mutta ei tämä hyvältä vaikuta. Pienempi koko on synkassa digiviikkojen kanssa: 1-2 tuli silloin kun toivoin jo 2-3 ja 2-3 silloin kun olisi toivonut 3+. Netin keskustelupalstat kertovat tarinoita siitä, miten viikot ovat korjaantuneet myöhemmin tai myöhässä kehittynyt raskaus on päättynyt hyvin, mutta toivon kipinästä huolimatta tuntuu järkevimmältä varautua pahimpaan. Olen tässä kuitenkin jo 5 päivää surrut keskenmenoa eivätkä uutiset nyt missään nimessä hyviä ole. Seuraava ultra on ensi tiistaina eli alkuperäisenä varhaisultrapäivänä ellei kunnon vuoto ala sitä ennen.
 
Haunoora, onnittelut ja tervetuloa :) varmasti edellinen keskenmeno painaa, mutta miksei nyt voisi olla teidän vuoro :)

Peppermint, voi on sulla jännitettävää :( kyllähän ne ihmeetkin sattuu jollekkin, ei varmasti se kuitenkaan tällä hetkellä lämmitä.

Pikaisesti tässä töissä kirjotan ja lukasin muiden kuulumiset :) Mulla huomenna 8+0 ja taas pari oireettomampaa päivää ollut ja heti tietysti huolettaa. Eilen oli pitkin päivää huonohko olo, mutta se voi muustakin johtua. En kyllä mitenkään jaksa np ultraan asti, pitää keskiviikkona toivoa, että pääsis ultraan ennen sitä kun meidän kuntaan ar ultra kuuluu. Vaikka polilla siinä kävinkin. Oisko joku voinu kertoo että raskaana ollessakin on yhtä huolta koko ajan, töissäkin tulee jatkuvasti mietittyä, että no nyt koskee onko normaalia tai kun ei tunnu missään niin vieläkin enemmän huolissaan.

Mies sano eilen, että koita olla stressaamatta, sanoin vaan takasin että helppohan se sun on kun sinä et tässä raskaana oo. Itse tuntee kaikki olot ja niiden puuttumisen..
 
Nyt vaan lyhyesti omaa napaa.. neuvolassa käyty ja lähtö se taitaa tulla tästäkin ketjusta. Yritti hakee dopplerilla sykettä vaikka miten kauan mutta pelkkää istukan viuhuntaa kuulu :( tuli liiankin hyvin mieleen viimevuotinen kun niitä haettiin vaikka miten monet kerrat ja samat äänet.. yrtti se siinä varotella että älä nyt sit ala stressaan jos ei kuulu, mutta todella vaikee enää tässä vaiheessa (9+5) keksiä muutakaan järkevää syytä miksei kuulu kun ettei yksinkertasesti oo enää mitään mitä voiskaan kuulua. Huomenna soitan klinikalle ja yritän saada ultran vielä tälle viikolle. Pahat aavistukset ollu jo oikeestaan viikonloppunakin kun oireet vähentyny sen verran, vaikka tänään niitä muka on taas jonkin verran ollu...no niinhän se pelkkä istukkakin voi niitä tehdä. Paska ja toivoton olo alkaa olla mutta eipä voi mitään....arvashan sen jotenkin ettei toi käynti anna mitään helpotusta vaikka vähän ehti jo toivoo parempaa.
 
Tiedättekö, olen perjantaista lähtien miettinyt, että koska uskallan tulla tälle puolen.. Ihan alkuun aivan suunnattoman paljon onnea ja voimia jaksaa stressiä kaikille plussanneille! Toivotaan suunnattomasti, että muutaman kuukauden päästä siellä sylissä se kiitos huutaa ❤
Me kaikki olemme sen ansainneet!

Suru-uutisen saaneille tiukkoja voimahaleja, tämä jos mikä kasvattaa ja asettaa asiat perspektiiviin.

Haunooran kanssa ollaan samoilla päivillä. Tänään täälläkin lähti käyntiin pp11, huomenna verikoe ja panikoin hirveästi. Perjantaina siis pp 8 ja haaleat plussat piirtyivät, vahvistuivat viikonlopun aikana. Takana siis lääkkeelliseen kiertoon 2.PAS tässä menossa ja toistaiseksi kaikki menee niin ikään samalla kaavalla samoilla päivillä kuin tuo elämäni ensimmäinen raskaus, joka päätyi kkm heinäkuussa rv 9. Ainut muutos tuli eilen, kun tuli pari tuntia pientä tuhruvuotoa ja menisin paniikista hyperventiloida. Edellisellä kerralla ei mitään vuotoja ollut, edes sen jälkeen kun meni kesken ja se oli naikkarille se "kiinnostuksen" raja, että kun ei vuoda niin kaikki on hyvin. Oikeastaan mitään ihmeellisiä normaalista poikkeavia kipuja tai oireita ei ole ja toivotaan, että kaikki menisi nyt hyvin.

Mandala ja ne kivut kuulostavat just niiltä kohdun kasvukivuilta. Pirullisen tuntuista kun tuntii venyvän nivusiin ja välillä tuntuu henkitorvessa saakka
 
Voi itku mulla oikein sydän pompsahti ikävästi kuin luin peppermintin ja sydämen viestit!! :unsure: Erilaiset tilanteet mutta aivan kauhea stressi ja huoli varmasti. Olette mielessäni ja toivon koko sydämestäni että tilanteisiin tulee onnellinen loppu ratkaisu!! Oikein kovasti jaksamisia molemmille!

Mutta niinku elämässä kai yleensä, ei jotain huonoa ilman hyvää joten onnea plussasta rusina :love::love: mahtavaa että uusi plussa ei antanut odottaa kauaa! Jospa tämä on nyt se teidän vaava minkä saatte syliin asti! Nyt se kunnon piina sitten sullakin alkaa, huh :D toivottavasti tuhru tajuaa pysyä pois sieltä, on se inhottavaa todellakin!

Caro oi sinäkin jo noin pitkällä! Kohta olet jo kaksinumeroisissa luvuissa :)
 
Sydänsuvenyö toivotaan että istukka etuseinässä ja siksi kuului vain viuhunaa!! Ja harvalla oikeesti kuuluu alta 12vkoa doplerilla, kun sintit ehtii liikkua alta pois kokonsa puolesta. Siks ei mielellään kuunnella liian aikaisin.

Mandalan rakko kuulostaa aikamoiselta. Ihan uutta tommonen laastarihoito, jotain hormonia sekin?

Haunooralle tervetuloa ja rusinalle peukkuja!!

Ei ollu vti, mutta pahimmat kivut lakkas. Pientä ajottaista kuvotusta välillä, jee, vaikka voi johtua ab-kuurista. Nyt on varattu neuvola ja ultra ja kauhulla pelkään, koska ne pitää perua.. Piiitkät viikot.. Pitänee käydä korvienväliultrassa jossain vaiheessa.
 
Viimeksi muokattu:
Oi Rusina kiva kun joku samoilla päivillä piinailemassa! :) Mulla tuli pp9 kun ekan kerran testasin niin aika vahvat viivat jo ja digiin 1-2viikkoa ja tänään ennen verikokeeseen menoa digiin 2-3 viikkoa.

Nyt sainkin just paniikin noista digitesteistä. Avasin kummatkin niin miten se testi jokä näytti isompia vikkoja voi olla viivoissa haalempi kuin ne liuskat jotka näytti 1-2 viikkoa? ja ero on siis aivan selvä. :eek: Olo oli tähän asti tänään luottavainen kun viikot noussu mutta eipäs oo enää ollenkaa!
 
Haunoora onko ne kaikki viivat haaleampia? Mä nimittäin säikäytin itteni myös vertailemalla niitä liuskoja ja vielä väärin! Se kontrolliviiva (toinen kahden viivan liuskassa, reikien puolella muistaakseni) voi olla haaleampi hyvinkin ja ne muut viivat tummuu. Uskoisin että kaikki on ihan hyvin kuitenkin jos näyttö kertonut viikkojen nousseen, jospa sä vaan vertailet niitä jotenkin hassusti? Toivotaan näin!
 
Mandala: Piti käydä tarkistamassa. :D ja siis kontrolli viiva on tummempi mutta just ne kaks on haalempia! Voikohan se liittyä kun ovat jo kuivia ja tässä 1-2 viikkosessa ne itse liuskat on jotenkin kellertävämpiä kun tässä uudemmassa ne on vitivalkoset.. :D Vaikeeta! Ei ois pitäny avata! :D Onneks se verikokeen tulos tulee huomenna, jos se vaikka rauhottais? :D
 

Yhteistyössä