~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Voi Siida, olen niin pahoillani! Paljon voimia teille ja toivottavasti kohtu tyhjenee itsestään, ettei kurjuus pitkity. Äläkä syytä itseäsi! Sinun pyörälenkkisi tai muut tuskin ovat tätä aiheuttaneet. Toivottavasti saamme sinut heti takaisin koko odotuksen ajaksi, kun olette siihen valmiita. <3
 
Taustalla täällä kans jännittäny sydän kurkussa Siidan puolesta..mutta voi miten masentavia uutisia täältä taas joutuu lukeen :cry:....niin surullista että tääkin meni näin,..eikö mikään riitä....ei näihin tilanteisiin oikein oo sanoja....ei taatusti oo mitään millä tän oisit ite voinu aiheuttaa! Onneksi teillä on kuitenkin se yks rakas lapsi joka pitää arjessa kiinni! Valtavasti voimia tulevaan!! <3
 
Voi Siida :(:cry: Hiljaiseksi vetää, sanoja näihin tilanteisiin ei ole. Ihan hurjasti voimia ja jaksamista tähän kaikkeen, toivottavasti komplikaatioita ei tule, vaan saatte asian pian pois päiväjärjestyksestä. Sitten vaan päivä kerrallaan eteenpäin, pikkuhiljaa ja pienin askelin. Ja kyllä sekin päivä tulee, kun olet valmis taas jatkamaan, mutta sitä ennen on hyvä käsitellä ja surra tämä pois. Itke, huuda, raivoa, hakkaa nyrkkeilysäkkejä - ihan mikä vaan hyvältä tuntuu. Ja muista, että mitään et olisi voinut itse tehdä toisin niin, ettei näin olisi käynyt eli ethän soimaa itseäsi mistään.

Tsemppiä ja voimia sinulle ja miehellesi toivotan. Onneksi teillä on se pieni kullannuppu, joka pitää väkisin elämässä ja arjessa kinni <3 Elämä kantaa :love:
 
Siida, voi ei. Minä myös toivoin että olis vaan uhkaava km. Et sinä ole voinut itse sitä aiheuttaa, ajattele huippu-urheilijoita jotka on raskaana ja raskasta työtä tekeviä, sikiö on tässä vaiheessa vielä suojassa kohdussa. Ja oli syy mikä hyvänsä, ei käsittääkseni yksi keskenmeno vielä tarkoita riskiä toistuviin keskenmenoihin. Eli olen samaa mieltä mitä polin lääkäri, että heti kun siltä tuntuu, takaisin hoitoihin (onpa ihanaa, että ootte saanut kuitenkin polilta hyvää kohtelua ja empatiaa!). Kesätauko voi olla vähintään ihan paikallaan, että saatte rauhassa surra keskenmenoa. Oletko sinä työelämässä vai hoitovapaalla? Kannattaa ottaa sairauslomaa ja levätä. Voi että mua harmittaa ja surettaa kun teille näin kävi. *halaus*:love:
 
kiitos teille myötäelämisestä. Ootte niin äärettömän tärkeä tuki. Tää oli Tupsuli toinen kkm. Eka tuoresiirto oli keskeytynyt kkm, mutta meni jo ennen varhais uä:tä. Oli jotenkin helpompi käsitellä ja ymmärtää ku tämä eilinen. Onha se sykkeen näkeminen/kuuleminen jo niin konkreettista ja mies just sanoi, että ehti jo niin suunnitella ja asennoitua tulevaisuuteen ja tehdä suunnitelmia sen mukaan. Iso pala lähti. Nyt itsekkin joutuu miettimään uudelleen syksyä ja töihin lähtemistä. Siis nyt en oo töissä, vaan ansiosidonnaisella. Ei me uuteen hoitoon ennen kesää lähetä. Kyllä tässä vähän joutuu jo asennoitumaan siihenkin, ettei toista lasta välttämättä saada. Ja uuteen hoitokiertoon lähtemistä, ei oo sen kummemmin vielä mietitty, mutta tulee kohta ikäkin vastaan. Jos ei meidän tyttö sisarusta ikinä saa, niin on hänellä kaksi niin rakasta suojelusenkeliä vierellä kulkemassa. Kaksi alkiota meillä vielä on, mutta en jotenkin jaksa nyt uskoa niihin. Kuusi on siirretty ja vain yksi ollu täysin nega, kaksi kkm, kaksi kemiallista, yksi lapsi. Mulla on ollu ihan hyvä yritys/kiinnittymisprosentti, mutta erittäin heikko kiinni jäämis prosentti. Niin paljon mieluummin ottaisin sen negan suoraan kun vaan odotan, että kauanko se tällä kertaa pysyy matkassa...viikon...kuusi....kymmenen! Seuraava kerta pelottaa!!! En valitettavasti oo näiden epäonnistumisten kanssa yksin. Täällä on monia vielä rankemman tien kulkeneita, mutta nyt teillä on elämä toivoa täynnä. Onnenhippusia heitän teille jokaiselle. Pistäkää tiukasti taskuun ja pitäkää mukana!! Ootte ihania:love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Voi Siida :cry: Paljon voimia jatkoon! Sulla vaikuttaa olevan niin hyvä ja vahva asenne, että kyllä tästä taas pienin askelin matka jatkuu.(y)

Kurjaa, että jouduit odottamaan niin pitkään ennen kun pääsit kunnon hoitoon. Itse olen saanut hyvää palvelua kättärin päivystyksessä rv 9 vuodon takia joulun aikoihin ja naistenklinikalle supistelujen takia nyt helatorstaina. Eli kurjaa, että se on ihan arpapeliä kuka otetaan vastaan ja koska. Mutta näin yleisesti sanoisin, että ei kuitenkaan kannata menettää uskoaan julkiseen puoleen.
 
Omasta tilanteestani voisin sanoa sen verran, että supistelut ovat hiukan helpottaneet tai sitten olen vaan oppinut elämään niiden kanssa ilman niin suurta pelkoa. Lepo, riittävä veden juonti ja terveellinen ruoka (+ Levolac jo ihan lievässäkin ummetuksessa) ovat auttaneet. Kiitokset kaikille, jotka kyselivät vointiani aikaisemmin, keskityin tässä välissä hetken häihin ja häämatkaan niin palstan lukeminen jäi vähän vähemmälle. Kyllä se lääkärillä käynti oli vaan hyvä juttu (vaikka silloin toki harmitti ja pelotti) sillä nyt uskalsin ottaa reissussa vähän rennommin, vaikka välillä aika napakasti supistelikin.

28+0
 
Suvipilvi onnea vielä häistä! ja hyvä että supistelutkin rauhoittuneet, jospa saisit oikein leppoisat seuraavat raskauskuukaudet :)

Täällä neuvolareissu takana, bebe on kuulemma kiinnittynyt nyt (ihme ettei siitä ole tullut mitään kipuja ym tuntemuksia, vaan painetta rakkoon ajoittain), joten ainakaan ei tarvitse ambulanssilla mennä jos veden menoilla alkaa. Ja jos ei ala tapahtumaan itsekseen niin 10 päivää lasketun ajan jälkeen pitää soitella naikkarille yliaikaiskontrollista. Ensi viikolle sovittiin vielä neuvolakäynti. Jotenkin alkoi jännittämään hurjasti kun täti siinä pois lähtiessä totesi "katsotaan nähdäänkö enää ensi viikolla vai ei!" yikes :coffee::eek: aika tosiaan käy vähiin ja se jos mikä jännittää.
Sf-mitta oli 33cm eli keskikäyrillä. Käsikopelolla veikkasi normaalia 3.5kg, mutta sanoi ettei ainakaan neljän kilon jässikkä pitäisi olla. Toivotaan niin!

Ja ne vaunutkin nyt tuli eilen, joten viimeinen palapelin puuttuva pala siinä sitten.

39+2
 
Voi ei Nenna :'( voimia, oon tosi pahoillani. Just vähän aikaa sit mietin että olikohan sulla se ultra tänää, kun tuhruista viikonloppuna kirjoitit :(. Mitenköhän tosiaan voi olla että nää uutiset tulee aina ryppäinä, paitsi että ei tarvitsisi tulla kyllä edes yksi kerrallaan..
 
Ei tää oo enää todellista!!! Täysin kohtuutonta tää juttu nyt :cry: Eikö näitä oo jo ollu tarpeeksi!! Niin iso suru on kaikkien menetettyjen lasten puolesta. Tänään on ollu tosi vaikea päivä hyväksyä tää tyhjä olo.
Nenna!! Voimia! En tiedä mitä sanoisin. Niin ikävä on ollu sitä pientä ja tiedän mitä tunnet ja käyt läpi.
 
Viimeksi muokattu:
Nenna ja Siida, pahoittelut menetyksistänne. <3

En ole käynyt täällä enää kurkkimassa, kun pelkään niin kovin törmääväni vauvauutisiin, tänään kuitenkin rohkaistuin ja selasin ihan silmäillen vikojen sivujen uutiset. Olen tosi pahoillani puolestanne.

Omia kuulumisia sen verran, että kaavinnasta on nyt 3 viikkoa ja 2 päivää ja tein yhä tänään positiivisen raskaustestin. Joudun todennäköisesti lähiviikkoina uuteen kaavintaan. On se helvetti, kun edes menetyksestä ei pääse eroon!
 
Haikara matkalla (y)

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

Caro87 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 11.5.2016
Peppermint ... 1.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 18.5.2016
Mandala ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 22.5.2016
Henrietta- ... 2.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen ... 6.6.2016
flow^ ... 2.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 14.7.2016
Kiisuli80 ... 1.ICSI/IVF ... ensimmäinen … 20.7.2016
grey83 ... 1.ICSI 3.PAS ... ensimmäinen ... 24.7.2016
Suvipilvi ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 9.8.2016
Lottainen ... 2.IVF ... toinen ... 12.8.2016
frankie ...1. IVF ... toinen ... 24.8.2016
JONPA77 ...3.IVF 1.siirto ... ensimmäinen+toinen (2 sijaislasta) ... 29.10.2016
Jasmina20 ... 1.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 7.11.2016
Rizu ... 1.IVF 3.PAS ... toinen ... 7.11.2016
kiia-s ... 1.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... 8.11.2016
Elika ... 2. IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 14.11.2016
Mari32 ... 5.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 20.11.2016
Tupsuli ... 4.IVF ... toinen ... 30.11.2016
Hullabulla ... 2.IVF 2.PAS ... toinen ... 3.12.2016
mar80 ... 1.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 7.12.2016
cerezah ... 1.IVF, 1.tuore ... ensimmäinen ... 30.12.2016


Tapahtumia tulossa :)

Tupsuli
- np-ultra 23.5.
mar80 - np-ultra 25.5.
Lottainen - seurantaultra 1.6. rv29+5
Lottainen - pelkopoli2 1.6. - rv29+5
JONPA77 - rakenneultra 14.6.
Lottainen - neuvola 16.6. rv 31+6
Jasmina20 - rakenneultra 21.6.
Nenna81 - lääkärineuvola 22.6 - rv 17+3
kiia-s - rakenneultra 30.6.
Lottainen - synnytystapa-arvio 18.7. rv36+3


Myöhemmin onnistuvat :cry:

Kesäheinä-78 (3.IVF 3.PAS - tm)
Maria_V (luomu - km)
Rusina80 (1.IVF 2.PAS? - kem)
haunoora (3.ICSI 2.PAS - km)
Mintikka (1.IVF 2.PAS - kem)
Hipsunpöpsy (1.IVF - kkm)
Bridge (2.IVF/1.siirto - tm)
annila (5.ICSI - kkm)
Mari32 (5.ICSI - kem)
Vilijonkka_ (1.IVF 4.PAS - tm)
SalamaT (2.IVF - kkm)
Toiveikas81 (1.ICSI - myöh. km)
Lia_ (2.ICSI - keskeytys rv22+1)
Tinnu (3.hoito/4.alkio - kkm)
Mamido (1.IVF 1.PAS - kkm)
SalamaT (2.IVF 1.PAS - km)
Siida (1.ICSI 6.PAS -km)
Nenna81 (2.IVF 3.PAS -kkm)


Maaliin päässeet :love:

lullaby ... 4.IVF PAS ... toinen ... 40+6 ... 3.5.2016
kop kop ... 1.ICSI/IVF 2.PAS ... toinen ... 38+0 ... 4.5.2016



************
Päivitykset siten, että ota [ quote ] alusta ja lopusta pois. Jokainen voi päivittää itse tai jättää punaisella värillä/muuten selkeästi päivityspyynnön.
 
Viimeksi muokattu:
Mandala, siis sulla on ihan just 40 täynnä, hurjaa! Saa nähdä kauanko sun asukki tahtoo vatsassa olla. Vaunutkin ehtivät, hienoa!(y)

Mullakin oli neuvola tänään, kaikki on ihan jees.:) Itse otin puheeksi, kun mun mielestä vauva ollut nyt pari päivää perätiöassa kun kauheita iskuja tullut alas, niin kyllä se neuvolatädinkin mielestä siten on. Sais kääntyä toisinpäin..

Lottis rv27+5
 
:)Miten ikäviä uutisia täällä taas onkin :cry: Pahoittelut menetyksistä Siida ja Nenna!!! Voimia surun keskelle!!

Täällä ollaan taas muuttohommissa tulevana viikonloppuna, onneks vointi edelleen hyvä niin jaksaa pakkailla ja kierrellä sisustus ja huonekalukauppoja!! :whistle:
Meillä ei oo vielä vauvelille mitään laitettu valmiiks eikä ees vaatteita pesty, ens viikolla saa aloittaa sen urakan. Sairaalakassikin vois olla hyvä pakata :) Mitään synnytysoloja ei oo niin eiköhän sitä olla vielä kasassa pari viikkoa niin ehtii.

Onkohan Caro jo tositoimissa? :)

Mandalalle tsemppiä viimepäiviin, iiks!!

37+2
 

Yhteistyössä