~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Voi @-dino- :( ei osaa muuta sanoa kun että jaksamista (eihän sitä muutakaan voi) toivottavasti ei keuhkoista nyt kuitenkaan mitään ongelmaa löydy, tai päästä.. Kauhea määrähän tuo jo on pienellä operaatioita... Onneksi pieni antaa äitille (ja isille) voimia :love:

20+6
 
  • Tykkää
Reactions: -dino-
Voi @-dino- ❤
Onhan typy vielä vastasyntynyt, sen saat kyllä ite valita, millon ois "isompi vauva". Tietysti hyvä, että hän kasvaa ja voimistuu. :love: Paljon on jo tehty ja enää vähän tekemättä! Toivotaan, ettei keuhkoissa ole mitään lisähäikkää. Hyvä, että kaikkea tutkitaan varmuuden vuoksi! Aiheuttaa tietysti lisää huolta teille.

Paljon tsemppiä ja hyvää vointia sinne! Ihanaa, että luovutat maitoa. :love: Se on hieno juttu! Etähaleja!
 
  • Tykkää
Reactions: -dino-
Kysäisen tältä puolelta, kuinka aikaisilla päivillä olette plussanneet? Itselle siirrettiin 5-päiväinen alkio tiistaina ja nyt siis pp3. Viime alkionsiirrosta tuli plussaa pp5 (meni kesken 8+0). Tämä on varmaan harvinaisen aikaista? Kohta toivottavasti kirjoittelen täällä teidän kanssa :)
 
@-dino- Voi ei, toivottavasti keuhkoissa ei ole mitään. Ja toivon kovasti että saatte hänet pian syliin ja kotiinkin ❤ On tosi kamala ajatella miltä teistä tuntuu kun pientä ei saa syliin, eikä kotiin. Voimia jaksamiseen, kohta tämä on vain muisto ja saatte nauttia yhdessä olosta ❤
 
  • Tykkää
Reactions: -dino-
@kirsillevauva @Mandala tais kans alkaa testailemaan pp5. Ite testasin vasta pp11, kun halusin "olla raskaana kunnes toisin todistetaan" kauemmin. Aiemmista siirroista oon testannut pp7, mut ne oli negat ja negaksi jäikin.

Eilen oli aika rankat metsätreenit koiran kanssa, piti välillä pysähtyä oikein huilimaan. Kun pääsin kotipihassa autosta, niin oli liitoskipuja.
Tänään oon enimmäkseen lepäilly ja tehny kevyitä kotihommia. Ollu sellasta menkkajuilintaa jonkin verran, oiskohan paikat pehmentymässä! :D

Ihana sää ollut. :)

39+1
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
@atvk87 siis ihan just kohta 40+0 huh :love: Ootteko muuten saanut rempan valmiiksi? Siis niin pitkä matka kun ollukin takana (vaikka näin jälkikäteen tuntuu ett muka meni tosi nopsaa) ja nyt sitten sullakin enää parisen viikkoa maksimissaan!!
Toivottavasti menkkatuntemukset kypsentää paikkoja ja kohta alkaisi säännöllisesti ja kovempana :love:

@kirsillevauva joo mä olen kaikista raskauksista alkanut pp5 testaamaan ja saanut viivat aina. Siis tosi tosi haalea haamujen esiäiti ihan testiajan lopulla ellei jopa hieman yli. Myös kemiallisesta, se haalistui muutaman päivän vahvistumisen jälkeen. Myös ovistestit ollut käytössä, liuskat, kun niitä oli jäljellä.
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
Kehitys NHS-laakarin suhteen tapahtuikin aika nopeasti, eli tanaan jo katilo ensin lahetti tekstia ja sitten soitti! Kuulosti todella ihanalta ihmiselta. Han kysyi, oliko kyseessa ensimmainen alkionsiirto, ja kun sanoin, etta yhdeksas, niin han oli ihan pyortya ja sanoi, etta oli varmaan ollut vaikeaa! Tosi suloinen oli. Ehdin jo akkia kertoa hanelle kaikkea, mm. etta naimme jo alkion ultrassa talla viikolla. Han myos vahvisti, etta minun pitaisi saada myos tuo NIPT NHS:lla, niin sitten ei tarvitsisikaan maksaa. Saako sen muuten Suomessa julkisella?

Eli minulle voi lisata listaan:
- Lääkärin Skype-vastaanotto 22.5.2019
(Siis tama on suomalainen laakari)
- Kätilön vastaanotto 5.6.2019

7+4
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
Joo @Mandala remppa on kyllä valmis, parit listat ja esim naulakko ja hattuhylly puuttuu vielä, mut kuka laittais kaikki tavarat paikoilleen? :D Vierashuone ja suunniteltu lastenhuone on täynnä kaikkia tavaroita ja työkaluja remontin tieltä. Mää en enää jaksa! Anoppi kyl tulis auttaa, mut oon kyllästyny kaikkiin projekteihin, kun tää remppa viivästy niin paljon. Haluun nyt vaan olla pakollisten koti- ja pihatöiden ohella. :)

Eiköhän täs pääse täysille viikoille, hehee.
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
@kirsillevauva Mulla on näkynyt pp6 selkeä värillinen toinen viiva. Aiemmin en ole testannut.

@-dino- Jaksamisia <3

@Rusakkonen Onnea hyvistä ultrakuulumisista. Suomessa vähän vaihtelee sairaanhoitopiireittäin NIPTin tarjoamisen ikäraja. Monissa yli 40v. tarjotaan, mutta joissakin yli 38v.

@atvk87 Ei enää pitkälti oditusta jäljellä.

Mulla alkoi liitoskivut täydellä teholla. Toispuoleisena samoin kuin esikoisesta. Että voihan pylly. Mutta ainakin muistaa kävellessä olevansa raskaana.

24+1
 
@atvk87 , tsemppiä loppusuoralle! Hyvä että remppa on valmis. Jos vaikka lepäilisit pari päivää ja sitten katsoisit minkä verran jaksat niitä tavaroita laitella. Kunhan vauvalla on nukkumapaikka ja joku hoitotaso tms., ja perustarvikkeet katsottuna niin eiköhän se riitä alkuun. :)

@-dino- raskaalta kyllä kuulostaa teidän alkutaipaleenne, onneksi pienten hoito on Suomessa hyvää. Toivotaan että keuhkoissa ei kuitenkaan ole mitään kummempaa, vaan että kasvun myötä kehittyy ihan normaalisti. Eikä kyllä munkaan mielestä ole "iso vauva" vielä missään nimessä! Olisikohan hoitajat yrittäneet lohduttaa, että kasvaa hyvin? Joka tapauksessa hän on sinun pienesi, ihan vastasyntynyt! :love:

@Domi se perussetti tosiaan on että rakenneultran jälkeen ei tule enää ultria jos ei erityistä syytä. Mulle tulee aiemman sektion vuoksi synnytystapa-arvio rv 36 vielä julkisella, mutta oon käynyt parikin kertaa omakustanteisesti yksityisellä. Meidän neuvolassamme tarjonta arvioidaan käsikopelolla, ja varmaan se onnistuu jos on hoikka, mutta kun mulla on tätä vatsanpeitettä :oops: niin ainakin viime raskaudessa tuli väärä perätilahälytys ihan loppuvaiheessa.

@Rusakkonen onpa ihania ultrauutisia! :love::love: Hienoa että sait myös sen NHS-kontaktin. Ilmeisesti jossain päin Suomea saa sen NIPTin suoraan tietyn ikäisenä, pk-seudulla menee iästä riippumatta niin, että jos seulassa (verikokeet+niskaturvotus) jää kiinni, NIPT tarjotaan jatkotutkimukseksi.

@kirsillevauva mä sain tässä raskaudessa pp5 (6-päiväinen blasto siirretty pakkasen kautta 5. päivänä dpo) jotain äärimmäisen hailakkaa viivanalkua, ei sitä varmaan kukaan muu olisi erottanut edes, enkä ollut itsekään varma, haluanko vain nähdä vai onko se oikeasti. Sitten pp6 oli jo uskottavampi, mutta hyvin hailea vielä. Muutaman päivän reissu oli välissä ja seuraavan kerran pääsin testaamaan vasta pp10, jolloin olikin jo ihan kunnon plussa testissä.

Katti 29+5
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87 ja -dino-
Haikara matkalla :love:

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

atvk87...... 1.ICSI 2.PAS... ensimmäinen ..... 23.5.2019
love- ... 3.IVF/ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 10.6.2019
Pimpula76 ... 4.IVF lahja-alkio+lahjasolu/ 3.PAS ... seitsemäs ... 10.6.2019
adelmiina_ ... 3. IVF/ 2.PAS ... toinen ... 10.7.2019
vipe1986 ... 2. IVF/ICSI 3.pas ... kolmas ... 14.7.2019
Ihanapa ... 2.ICSI/ 4.PAS ... ensimmäinen ... 20.7.2019
Katti75 ... 3. IVF/1. PAS ... toinen ... 27.7.2019
gemmy ... 4.IVF/1.PAS ... toinen ... 5.9.2019
Domi ... 5 IVF/1.PAS (18. siirron) jälkeen "luomu" (scratshing) ... ensimmäinen ... 28.9.2019
hillan_kukka ... 4.IVF/2. PAS ... toinen ... 29.9.2019
Ramiina ... 2.IVF / 1.PAS ... ensimmäinen ... 29.9.2019
Anemonee ... 2.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 24.11.2019
Noran ... 2.IVF/5.PAS ... toinen ... la 26.11.2019
BlackCat ... 1.ICSI/2.PAS ... toinen ...la 21.12.2019
Rusakkonen ... 6.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... la 30.12.2019
rouvaNiisku ... 1.IVF/3.PAS ...ensimmäinen ... la 4.1.2020


Tulevat tapahtumat :love:
hillan_kukka ... rakenneultra 20.5.
rouvaNiisku ... varhaisultra 20.5.
Ramiina ... rakenneultra 21.5.
Rusakkonen ... Skype-lääkäri 22.5.
Domi ... Kela-neuvola 27.5.
Rusakkonen ... kätilön vastaanotto 5.6.
gemmy ... kasvukontrolliultra 7.6.
BlackCat ... nt-ultra 10.6.


Maaliin päässeet (y)
SalamaT ... 3.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 1.6.2018
kiuski ... 2.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 41+6 ... 7.7.2018
Zoona ... 2.IVF 3.PAS ... toinen ... 35+3 ... 10.7.2018
marrasmai ... 5.ICSI ... ensimmäinen ... 40+3 ... 11.7.2018
lullaby ... 7.IVF ... kolmas ... 41+0 ... 13.9.2018
Choco coco ... 2.IVF 1.PAS ... kolmas ... 41+2 ... 4.10.2018
Iiris80 ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 20.10.2018
Mamido ... luomu 2.IVF:n jälkeen ... kolmas ... 11.11.2018
mmmoi ... 1.ICSI 3.PAS ... toinen ... 39+1 ... 19.12.2018
Miitta37 ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen
kettuperhe ... 1. IVF ... toinen ... 27.12.2018
An1z81 ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 4.1.2019
Toiveikas81 ... 3.ICSI ... ensimmäinen ... 38+0 ... 14.2.2019
Ismundo ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+5 ... 14.3.2019
Mandala ... 2.IVF 2.PAS ... toinen ... 36+0 ... 28.4.2019
-dino- ... 2.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 38+2...29.4.2019

************
Päivitykset siten, että ota [ quote ] alusta ja lopusta pois. Jokainen voi päivittää itse tai jättää punaisella värillä / muuten selkeästi päivityspyynnön.
 
Viimeksi muokattu:
@Rusakkonen onko toi kätilön vastaanotto niin kuin neuvola? Jännä kyllä nähdä, miten teillä siellä menee noi käynnit ja muut. :) Hyvä että oli puhelimessa mukavan oloinen henkilö!

@gemmy voi että jos liitoskivut alkoivat jo nyt pysyvästi! Mut kai ne sit kuuluu sun fysiikkaan. :(
Mulle ei muuten oo tullu siitä turvavyön alentimesta mitään vaivoja, se on ollut kiva.

@Katti75 kiva kuulla susta pitkästä aikaa, hyvin tuntuis sujuvan kaikki?
Meil on vauvan pinnasänky ja hoitopöytä makkarissa ja se on onneksi ollut koskematon remontin ajan, ettei sinne oo kannettu mitään roinaa edes. :D Eli vauvalle on kaikki valmista, noi muut tilat ei nyt jotenkin enää kiinnosta. Kunhan ennen ristiäisiä sais kuntoon. :giggle: No, miehellä kohta helpottaa työkiireet, on ollu vähän yksinäistä, kun toinen aamusta iltaan töissä ja käyny vaan syömässä tai sit oon vieny ruokaa ja kahvia työmaalle.

Tänään aamulenkillä oli jotenki kivuliaan tuntusta kävellä, ihan ku vauva painais jonneki minne ei ennen, mut enpä osaa tarkemmin kuvailla.

Alkanu muuten tällä viikolla oleen tosi raskasta ja vaivalloista päästä kyykystä ylös, en usko että reisien voimat ois yhtäkkiä kadonnut vaan, hassua. :LOL:

39+2
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
Voi tsemppiä hurjasti @-dino- On varmasti todella raskasta jo muutenkin ja sitten vielä lisähuolia päälle :( Toivottavasti keuhkoissa ei kuitenkaan olisi mitään ihmeellistä vialla!

Jaaha pian on @atvk87 sinullakin vauva sylissä :love: Se on se pää kun kiinnittyy, se ainakin tuntuu kuin keilapallo olis yhtäkkiä jalkovälissä :LOL:

Voihan liitoskivut, ne on kyllä niin inhottavia (n) @gemmy

Tänään poksuu "jo" 9+0, pikkuhiljaa tämäkin tässä nähtävästi sitten kuitenkin etenee :)
Jos joku viitsii, niin minulle voisi päivittää nt-ultran 10.6.
Väsymys vaivaa, mutta onneksi paha olo ei ole edelleenkään niin kamalaa kuin muutama viikko sitten. Mietin tässä pitäisikö pyytää kälyltä doppleri takaisin kun on jäänyt heille kun oli hänellä lainassa. Ainoa on et sit pitäisi paljastaa tää raskaus enkä haluaisi ennenkuin nt-ultra on ohi.. Mielenrauha sydänäänistä vai olla paljastumatta, jaa'a :confused:
 
@atvk87 - joo, se katilon vastaanotto taytyy vastata neuvolaa. Taalla ei ole ihan vastaavaa systeemia, missa olisi “kiinteat neuvolarakennukset”, eli taman katilon tapaan laakariasemallani (jossa siis en ole koskaan kaynyt muuta kuin ilmoittautumassa, niin ei ole kuitenkaan siis mikaan “oma” tunne). En tieda, kuuluuko katilo tuohon laakariasemaan sinansa vai onko kyseessa erillinen organisaatio ja siis kiertavia katiloita, vai kuuluvatko he jopa paikalliseen sairaalaan. Han kaski minun valmistautua lukemalla https://www.nhs.uk/conditions/pregnancy-and-baby/ - vaikuttaa ihan asialliselta, vaikkakaan en ole kaikkea viela lukenut.

Vaikuttaa tosin, etta ei se NIPT mitaan NHS:alta saatavaa ole. Tosin en kylla tieda, kandeeko sellaista testia tehda? Onko joku taalla tehnyt ja kokiko hyodylliseksi? Kun vaikuttaa, etta patteristo maksaa joko 450 puntaa (suppea) tai 750 puntaa (laaja, jossa kolmen keskeisen syndrooman lisaksi myos muita mm. cri du chat jne.). Hmmmm...

Synnytyspaikkoina taalla on jotain aitiyskeskuksia, joissa on vahemman tukea ja enemman tunnelmaa, ja sitten sairaaloiden Maternity Ward -synnytysosastot. Miten tahansa vauvan synnytankin, niin tietenkin menen joka tapauksessa sairaalaan, jossa on sitten kaikki apu saatavilla.

7+5
 
Viimeksi muokattu:
Nyt kun tuo kesä tuolla ainakin hetkellisesti on tullut, niin mietityttää yksi asia. On kyllä sarjassamme jokaisen omapäätös, mutta.. Itse yleensä jonkun verran tykkään ottaa aurinkoa, toki nykyään läträän kylläkin kohtuu hyviä suojakertoimia (toisin kun nuorempana, eli varmaan jo se melanooma hankittu). Mutta siis suojaattejo, oletteko suojannut (kellä aijempia raskauksia) vatsan aina myös vaatteilla, että ei biksurusketusta? Muistelen joskus jostain lukeneeni että uv- säteet läpäisisi ihoa sen verran että "menevät kohtuun".. vai oonkohan keksinyt vaan hysterioissani tämän.. Alku raskaudesta kun oltiin Dubaissa niin otin kyllä viellä aurinkoa bikineissä, mutta enpä kyllä uskonut silloin vielä koko raskauteen :LOL: Nyt jotenkin tuntuu et ei missään nimessä.. meinasin mennä äsken levittää pyykin urkkaliivi päällä, mut laitoin sit topin siihen päälle.. meni ehkä ylivarjeluks mutta.. Tällästä sunnuntainpöhnä mietintää alle neljän tunnin unilla (olin töissä yön, 11h)
Kylläpäs muuten hätkähdin kun @atvk87 oli tuon listan laittanut, että miten voin olla sillä jo puolessa välin :eek: Ja tosiaan on kyllä niin nurkan takana jo @atvk87 :n "päivä"!!! Jännäää.. toki voihan siinä vielä kestääkkin mutta... Ja @love- ja @Pimpula76 kin LA:t on ihan just jo! :D Niin ne vaan teilläkin @Rusakkonen ja @BlackCat viikot kertyy :love:
Ajattelin pyörähtää tänään kaupungilla, mitenhän käy jos satun väsyneenä ihan vahingossa eksymään johonkin jossa myydään pikkuvaatteita :whistle: kun yleensä shoppailu rajotin on epäkunnossa näinä koomapäivinä :D Sen yhden puvun ostin sillon viime viikolla.. Ja kaivoin mun jemma laatikon mihin aikanaan ostelin kun halvalla sai juttuja.. isännän kommentti oli et jaa ei tarviikkaan sit yhtään "riepua" ostaa! Noitahan on vaikka kuin ja sitkun saa muilta.. :whistle::whistle::whistle: joo ei varmaan.. Itse asiassa 50cm ei kauheesti ollut, tais olla vaan 1 body ja jotain pari muuta juttua.. ja siis toki sanotaan et ei välttämättä mahdu ees ne, mutta kieltäysyn uskomasta että minun vauva voi olla niin iso ettei mahtus :ROFLMAO: (mummoni on kyllä ollut minun kokonen ja isä ollut päälle nelikilonen syntyessä vaan..). 56cm oli aika paljon mutta osa olis sit lyhythihasta, niin ei ehkä syksylapsella käyttöön pääse.. ja eihän tietenkään ihan kaikki ollut sellasta jota voi käyttää tytöllä tai pojalla.. vaikka en ookkaan mikään sininen/pinkki jaottelia, vaan sekin minkä nyt ostin on aika vaalea keltainen ja vaikka poika tulisi niin hänellä sitä kyllä käytän... mutta en nyt pinkkiä tunikaa pojalle pistäs!!! :)
Joo´o tällästä pöhnä löpinää tänään.. sori jos en muistanut jotain tärkeetä kommentoida.. mukavaa aurinkoista päivää kaikille!

21+1
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
@Domi Oon suojannut vaatteilla lähinnä auringossa. En halua palaa. Teratologisen mukaan aurinkorasvoja voi käyttää kohtuudella esim. kasvoilla (tossa linkki alla) ja satunnaisesti muuallakin. Kehoo oon sit fysikaalista suojaa laittanut jos on joku isompi tarve ollut/korkea palamisen riski. En kyllä siis ole koskaan elämässäni ottanut aurinkoa kun en viihdy auringossa, mutta jos merellä tai jossain oon ollut niin sitten on tarvinut suojaa.
https://www.hus.fi/sairaanhoito/sairaanhoitopalvelut/teratologinen-tietopalvelu/kosmetiikka/Sivut/default.aspx

Huooh, täällä vissiin vauveli kääntynyt jotenkin niin, ettei liikkeitä taas ole pariin päivään tuntunut juurikaan. Joku muljaisu vaan. Tosin oon ollut myös aika busy niin ei ole ollut aikaakaan kuulostella. Huomenna taas arki alkailee. OP ei myöntänyt vauvavakuutusta, tylsää.

Mulla muuten listassa päivällä väärä LA, se on 5.9. Ei sen nyt juuri väliä, mutta jos johonkin listaan voi korjata. Ja kasvukontrolliultra mulla on 7.6.

24+3
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
Kiitoksia kommenteista! Nyt siis pp5, 5-päiväinen siirretty! Nyt on taas toiveikkaampi olo. On niin oksettava olo, että olen yökkinyt jo pari kertaa ja väsymys on ihan jäätävä.Tein kaksi testiä. Aamuinen selvä nega ja toinen äsken tehty nega, mutta hyvällä tahdolla ehkä viivanpaikka näkyi. Jännittävää!
 
@atvk87 sulla enää nii vähä jäljellä, lähtöuutisia odotellessa :love: :D kyllä ne tilat sitte joskus tulee järjesteltyä, viimeistään ristiäisten aattona :D

Kiitoksia kaikille taas kommenteista ja myötäelämisestä :love: meidän pieni typy yllätti tänään äitin ja isin taas kerran ja maha saatiinki kii! ❤ onnen kyyneleet ei aikonu loppua ollenkaan :cry: ❤
 
Onnea @-dino- ihanasta viikon päätöksestä! :love: :love:
Tosi hieno edistys! ❤

Tääl on ollu vähän turhan kuuma tänään ja sadetta kaipais.
Lupaan päivittää tänne heti, jos alkaa näyttää lähdöltä. :whistle: Ei vielä ainakaan mitään erikoista. Kyllä sitä on taas kuulostellu kroppaa ihan eri tavalla tässä viime päivinä.
Huomenna neuvola, olispa vika kerta. :LOL:

@gemmy onko se ollu koko ajan väärin vai muutettu jossain välissä? :D

@Domi mäkään en juuri suorassa auringossa viihdy, niin en kauheen usein käytä rasvaa. Noi fysikaaliset on vissiin nyt "se juttu".

@BlackCat voithan pyytää sitä takas paljastumatta myös, sanot että siivoillessas huomasit että se on jäänyt sinne teille. :whistle:

39+3
 
@-dino- aaaww aivan mahtava edistysaskel :love::love: mitäs operaatioita teillä vielä on edessä nyt kun masu saatu kiinni?

@gemmy miksi eivät myöntäneet vakuutusta??? :eek:
Toi on niin ärsyttävää kun vauvan asento mahtuu kunnolla vaihtumaan kun saa sitten stressata liikkeiden vähyyttä :X3:

Täällä myös jännätään milloin @atvk87 lähtee :love:(y) niin ja tiiä vaik joku ehtisi takavasemmalta ohi!

Tänään olin ekaa kertaa yksin kotona molempien kanssa kun mies töissä. Onneks tyttö on silleen helppo päivisin kun syö kerran pari ja nukkuu pari tuntia, osui hyvin yksiin tekemisten ja menojen kanssa. Selvittiin siis kunnialla tästä päivästä vaikka kämppä näytti ihan ku ois pommin jäljiltä! Nyt voi sitte taas illan asua tissillä ettei just jää omaa aikaa esikoisen unille menon jälkeen :ROFLMAO: noh ehtii sitä omaa aikaa taas myöhemminkin joskus!
Jaahas just tulin suihkusta ennen maratonitissittelyä ja oon nyt ihan puklussa :LOL:

Mandala ja pikku murisija 3vko :eek:
 
Täh, @gemmy siis minäkin kysyisin että miksi eivät myöntäneet?!!! o_O Enpäs tuotakaan ollut ajatellut että niinkin voi käydä (siis jos ei rakenneultrassa mitään poikkeavaa).. Pitäs ite käydä sitä asiaa kans, mutta haluun käydä paikan päällä kuten sanoin, kun saa sit kysellä tarkemmin et mitä siis kuuluu jne. Ja en tiiä käviskö eka jostain muualta (esim. lähitapiola) tarjouksen kysyy ni olis mitä verrata.. kun vaan joskus kerittäs yhdessä päiväsaikaan kun työt sotkee aina muun elämän! :D
 

Yhteistyössä