~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@nyuu ymmärrän ja uskon pelkosi. Tietysti sillä erotuksella että en ole keskenmenoa kokenut ( ainakaan vielä..) joten kauhusi on vieläkin suurempi kuin mitä mulla nyt on.. Ehkä tuo klöntti nyt vain oli ”harmiton” eikä liity sikiön vointiin milläänlailla. Tiedän ettei nää sanat rauhoita mieltäsi, mutta mulla on luotto sun raskauteen. Että se on nyt pysyvää. Tänne saakka on taisteltu.:love:
 
@nyuu Jos on mustaa niin on kuivunutta, vanhaa verta, tihkunut siis jo aijemmin.. on vaan ollut "jemmassa" ja nyt irronnut.. ei siis niin huolestuttavaa kun kirkas tuore veri.. Mutta voin vaan kuvitella.. itsekkään ei millään jaksanut uskoa vaikkei vuotoja ollutkaan kun ihan sillon plussan aikaan pikku tuhrua.. Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: millionnea
@nyuu se keltanen jojo on ihan normaalia. Mulla niitä tulee lähes joka kerta vessas. Limatulpphan siellä on mutta sekin uusiutuu jatkuvasti, oli juuri jossain artikkelissa ko jutusta et vaikka se irtoais ni sitä syntyy jatkuvasti uudestaan. Ei siis kannata ronkkia sitä alapäätä. Lumakalvot ovat herkät ja pienikin raapasu saattaa saada veren vuotoa aikaseks.
Mulla paha olo alkoi helpottaa rv9. Yritä löytää jostain se positiivinen tuuli taas. Ja käy ultrassa vaikka se kallista onkin, mut jotta saat mielenrauhaa. Täällä pekut ja varpaat pystyssä teille!

Meillä seksiä on harrastettu ihan normaalisti läpi alkionsiirrot yms. Tottakai väsymys ja pahoinvoibti rajottaa mut nyt kumpikin pikkuhiljaa helpottaa ja mulla ainakin himot kasvaa koska raskaana seksi tuntuu todella hyvält, alapääs enempi verta ja tuntoo

Liikuntaa en o pystynyt harrastamaan. Liitoskivut ovat edelleen jokahetkisiä. Jotain pieniä kävelylenkkejä tehnyt ja uimassa käydään mut siinäpä se. Odotan et talvella pääsee uimahalliin. Taitaa olla ainoa laji tässä raskaudessa.

@Jantzu mulla maha oli jäätävä pallo jo plussatestin jäljeen. Johtu hyperistä. Sit viikon kaks oli melko matala mut nyt taas ihan selvä. Kaksosraskaudessahan se kyl kasvaa tuplavauhtia, et ei tätä enää keneltäkään peitellä. Onneks kesä mennyt enimmäkseen kotona joten sain olla hyvin piilossa alkuraskauden.

@Domi noi lääkärikäynnit on kyl usein melko turhia. Meillä on onneks naistentautien erikoislääkäri neuvolassa joten asiantuntemusta löytyy mut esikoisesta käynnit oli juurikin tuota et miks tääl pitää olla! Painonnoususta. Mulla tuli painoo esikoisesta 16kg! Mut niistä jäi synnärille 13 eli oli vain ihan jäätävästi turvotusta plus iso lapsi, lapsivettä, veri määrä lisääntyy yms. Lopussa painoa voi tulla kilo viikossa ja se on ihan normaalia. Älä murehdi. Nyt tullut jo 4kg ja viikkoja takana vasta 13.... Mut eipä sille mitään voi. Syön ihan normaalisti perus ruokaa joten näillä mennään. En millekään dieetillekään ryhdy.

Mun onneksi olen yrittäjä, jossain mielessä onneksi siis. Alkuraskauden olotila oli niin hirvittävä etten olis voinut kyl missään olla töissä. Mies oli alkukesän kotona lomalla joten saatiin mun työt hoidettua. Nyt olis edessä vielä oari projektia ja viimeinen syksy koulussa, tammikuussa pitäis valmistua. Mut olen varautunut et jään sairaslomalle lokakuussa. Ei sen mahan kanssa pysty tekeen mun töitä, eikä toi alapään kipu tästä paremmaks tule muuttumaan.

Me ollaan jo ostettu rattaat joihin saa vaunukopat, yks turvakaukalo (kaverin vanha ja mahtu autoon hyvin) joten toinen samanlainen etsinnässä. Sit tilasin hoitoalustat ja sitterit kun halvalla sain. Ajattelin tuhlata äitiysavustuksen noihin isompiin ostoksiin. Kirppareilta yritin jotain löytää mut niin turhaa pyörimistä et meni hermot. Torissa on hyvin tavaraa mut meiltäkin hakumatkaa tulee helposti 30-100km joten ihan pikkujuttujen takia en viitsi ajella. Viel tarttis imetystyynyn jota vois nukkuessa köyttää jo nyt sekä unipesät meinasin hommata. Tarkoitukseni/toiveeni on pystyä imettämään kahta joten todnäk nukkuvat samassa sängyssä ainakin alkuun mun kanssa. Ajattelin et unipesällä olis sit helppo rajata vauvat omaan tilaan ni sais itse nukuttua myös paremmin kun ei tarttis vauvoja sängyst ettiä.

Navan alla tuntuu jo pieniä muljahduksia ja välillä tökkäsyjä. Esikoinen on ihan innoissaan vauvoista. Joka aamu kuuntelee mahaa ja silittelee. Ja ouhuu et sitten kun ne syntyy, konttaa, kävelee yms.

Millionnea ja mukulat 13+5

Seuraavaks siis sokerirasitus 9.8. Ja terkka 12.8.
 
Neuvolakäynti ja yliaikaiskontrolli käytynä. Verenpaineet hieman yläkantissa siksi pyörähdin isossa sairaalassa. Käyrä kuitenkin oli hyvä, sisätutkimuksesss paikat täysin epäkypsät eli millekään ei vielä rueta. Viikon päähän uusi aika, jos ei ennen sitä synny niin aletaan käynnistelemään. Haluaisin niin ettei tarvitsisi käynnistellä. Painoarvio oli +4000g :alien:

Ihanapa 40+5
 
Kiitos kuulumisien kysymisesta! Ensinnakin kuumaa kuuluu, olin tanaan Lontoossa han lampotila lahentelee 40 astetta ... ja hiki vaan valuu...

Mustelmat autokolarin jaljilta ovat melkein kaikki jo haalistuneet. Vauvaahan katseltiin ultralla kahdesti onnettomuuden jalkeen, ja kunnossa han ihanasti oli. Taytyy vain luottaa, etta hyvin menee. Rakas autoni meni siis siina syssyssa romutukseen. Olen nyt ostanut toisen auton, jossa ei ollut kauheasti maileja ja pitaisi olla luotettava, plus lisaksi eritysiso takakontti, Honda Civic. Sisaltaa myos ne isofix-kiinnitysjutut. :) Eli niin se vaan meni, etta ne vaunut kuitenkin tulevat mahtumaan autoon ja lastenistuinkin mahtuu. Mutta oli aika raskas tie sinne asti.

Kavin eilen meidan HR:n kanssa juttelemassa aitiysasioista. Minulle nayttaa englantilaisen mittapuun mukaan kayvan aitiysloman kanssa hyvin. 18 ensimmaista viikkoa taydella palkalla, sitten muistaakseni kahdeksan seuraavaa viikkoa valtion avustuksen varassa. Sitten ei sen puolen vuoden jalkeen saa enaa mitaan, mutta lomat voi laittaa paalle ja silloin taas saa tayden palkan. Ajateltiin myos, etta mies voisi olla minun sijaan kotona ainakin viimeiset kolme kuukautta, koska palkattomalla kaudella se olisi meille rahallisesti helpompaa (kaikki palkaton on vaikeaa, mutta tietyt vaihtoehdot ovat tietenkin sitten viela vaikeampia). Onkohan kukaan palstalla kokeillut mitaan tallaista loman jakosysteemia? Sitten 1v-2v pitaisi vauva vieda hoitoon kaupungin keskustaan; saa nahda, sarkyyko sydan... Kaksivuotiaasta han saa sitten olla tassa lahitarhassa, meilla on tarha ja alakoulu alle viiden minuutin kavelymatkan paassa. :)

Tanaan muuten olin huolissani, kun en alynnyt ja istuin helteen kuumentamalla metallipenkilla odottamassa junaa. Kaikki junat olivat myohassa ja istuskelin ainakin puolisen tuntia yhteen menoon. Ei kai sentaan toivon mukaan ollut vaarallista...?!?! Oli niin kuuma, etteivat aivot toimineet. Pelkaan nakojaan kylla yha vahan kaikkea ja kaikenlaista valttelen, en siis myoskaan harrastele seksia... Kun ian puolesta tama meni minulta niin pitkalle ja euroa meni hoitoihin sellaiset 60 000e, niin yritan kaikkea varoa, tosin en aina niin menestyksekkaasti (vrt. auto-onnettomuus!).

Tsemppia @Ihanapa - potra vauva siis tulossa! Lycka till, niin kuin (olikos se nyt sitten “Alyvapaassa palokunnassa”?) sanoi se Viljon-etsija (no miten nyt tuollainenkin ohjelma tuli mieleen, ei varmaan kukaan muu ole katsonut... :) )
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: atvk87
Oho, taas on vierähtänyt toista viikkoa siitä kun viimeksi kirjoittelin ja paljon on kuulumisia ehtinyt tulla tässä välissä! Joka päivä oon kyllä seurannut, mutta muuttohässäkän jälkimainingit ovat pitäneet tiukasti kiireisenä, vieläkin kaikki kesken ja vauva kohta täällä... :eek: No nukkumisasiat on mietitty, unipesä ja imetystyyny esillä, kaukalo valmiina, kaappiin viikattu 50-56 koon vaatteita, pikkuvaippoja ostettuna paketti ja hoitoalusta vain odottaa nostamista pesukonetason päälle.

@shelterme , komppaan muita siinä että ei tosta lakunsyönnistä tarvitse paniikkia ottaa. Vielä reilu pari vuotta sitten asiasta ei ollut tietoa ja ihan kelpo lapsia on silti tullut. Noissa metrilakuissa ei edes ole varsinaista lakua kuin vain pinnassa, eikös se sisäosa ole jotain muuta täytettä? En usko että mitään haittaa on ehtinyt tuossa tapahtua, nyt vain tästä eteenpäin muuta namia tilalle. :)

@millionnea sulla on tosiaan synnärille matkaa, 100 km reissua yhteen suuntaan ei noin vain heitä. Mulla matkaa jotain 8 km luokkaa joten tarvittaessa autolla hurauttaa ihan hetkessä. Toi kattoon ripustettava kehto kuulostaa ihanalta! Siinä varmasti vauvat rauhoittuvat hyvin unille.

@Aislinn83 ihanaa että varhaisultrassa oli kaikki hyvin! :love::love: ja sama juttu sulla @Nonnakka !

@gemmy mullakin on synnytyspelko nostanut päätään nyt tässä ihan lopussa. Esikoisen kanssa lopulta sektioon päätynyt yritys oli aika karmaiseva, mutta jotenkin olin onnistunut etääntymään siitä muistosta, luulin että se ei enää vaivaisi, mutta mitä lähemmäs tätä synnytystä tullaan, sitä tunnepitoisemmaksi muistot muuttuvat. Toivottavasti tilanne ei kulminoidu ihan paniikkiin asti sitten kun se alkaa! Oon nyt lukenut säännöllisesti yhtä englanninkielistä synnytysvalmennuskirjaa jonka ostin e-kirjana, siitä on ehkä vähän apua.

@nyuu kurjaa kun tulee tollaisia hyytymäklimppejä, ymmärrän tosi hyvin että ahdistaa. Mutta kuten muutkin jo sanoi, tollainen tumma viittaa vanhaan vereen eli siihen aiempaan vuoteluepidisodiisi, jonka jälkeen kaikki todettiin onneksi olevan hyvin. Toisin sanoen munkaan mielestä tosta ei ole tarvetta huolestua, uskon että kaikki on siellä hyvin. :love:

@Rusakkonen kuulostaa että siellä Briteissä sun raskautta seurataan ja hoidetaan tosi hyvin (y) En usko että kuumalla penkillä istumisesta on yhtään mitään seurannut, kohdun lämpötila ei kovin helpolla muutu vaikka äidin pintalämpö muuttuisi. Kyllähän Suomessa saunotaankin ihan surutta loppuun asti. Ymmärrän toki että kaikki tällaiset asiat mietityttää, itsekin olen todella varovainen kaikesta. Lapsen päivähoidosta: meillä esikoinen aloitti päiväkodin 1 v 2 kk iässä, tosin ensin muutaman kuukauden vain osaviikkoisena. Tuntui silloin niin pieneltä aloittamaan, mutta loppujen lopuksi kaikki meni hyvin, solahti muiden pienten joukkoon ja on viihtynyt siellä erinomaisesti. Tästä myös suuri kiitos päiväkodin henkilökunnalle, jotka tekevät työtä sydämellään - meillä oli tosi hyvä tuuri päiväkodin kanssa!

@Ihanapa tsemppiä loppumetreille! Pidän peukkuja että nyt alkaisi paikat kypsyä ja lähtisi käyntiin itsestään ennen seuraavaa aikaasi!

Mikäs on muuten tilanne @MaiMei lla?

Mulla on itselläni tosi jännät paikat edessä nyt ihan näinä päivinä. Mähän olen lievän raskaushepatoosin vuoksi seurannassa, ja aamulla on aika Naistenklinikalle tsekkaukseen. Käskivät varautua jäämään sairaalaan, jos päättävätkin saman tien käynnistämään. :eek: Mulla on nyt sairaalakassi pakattuna ja sen kanssa lähden matkaan aamun koitteessa. Toisaalta jos ei näytä siltä että käynnistys olisi heti tarpeen, niin saan palata vielä viikonlopuksi kotiin jos sinä aikana alkaisikin itsestään, mutta ihan viimeistään maanantaina käynnistetään. Hui! Aamulla pitää sanoa esikoiselle heipat ja varautua mielessä siihen, että kotiin tulenkin vasta vauvan kanssa.
 
Kiitos onnentoivotuksista! Nyt kuitenkin kävi niin, että kotiin laitettiin vielä viikonlopuksi. Vauvalla vointi kaikin puolin hyvä, hänen puolestaan ei ollut tarvetta käynnistää heti tänään, ja mulla oli ihan epäkypsä kohdunsuu. Pää olikin tämän lääkärin mielestä vielä aika korkealla ja sisätutkimuksessa sitä pystyi pompottamaan ylöspäin. Kalvoja ei voinut sormella alustavasti irroitella koska sisäsuu oli ihan suljettu. Ja niin kuin minä olin luullut että siellä olisi jo tapahtunut jotain, kun usein tunnen kovaa painontunnetta alhaalla lantiossa, enemmän kuin esikoisen kanssa näihin aikoihin. Harmittaa jos maanantaina yhtä epäkypsä, koska sitä työläämpi se käynnistys sitten varmaan on.

39+5
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87 ja Domi
@millionnea ja @Rusakkonen ihana lukea teidän kuulumisia.:love: Ja mielenkiintoista saada tietää miten raskautta seurataan siellä englannissa.:) Nauratti tuo älyvapaa palokunta, muistan kyllä sarjan ja oon varmaan ainut suomalainen joka vielä joskus katselee vanhoja hynttyyt yhteen jaksoja.:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

@Katti75 paljon onnea viimeisille metreille, toivottavasti alkaisi paikat valmistautua ja että käynnistys ei olisi kauhea kokemus tai alkaisi ihan itsestään. Jännittävää!

Täälä nyt 8+4 ja ei edelleenkään mainittavia oireita. Mietin jo että pitääkö varata yksityiselle uä-aika, rinnatkaan ei enää niin kipeät mitä ne on ollu. No torstaina ois se neuvolakäynti, tosin eihän ne sielä ultraa mitään. Huomaan että jos kovin liikun ja esim. tänään olin mustikassa niin oli pieniä menkkakipujen tyyppisiä sen jälkeen. Ei mitään kovia kipuja, semmosia tuntemuksia lähinnä.

Se taittuu sitten heinäkuu pian elokuuksi.:cry: Syksy on mulle aina ahdistavaa aikaa. Onko kohtalotovereita? Tai oikeammin se talvi, syksykin vielä menettelee. Etenkin syyskuu usein kaunista aikaa.

Onko kukaan tehnyt sitä NIPT-testiä? Me vähän mietitään että otettaisiin vaikka kallis onkin. Jos siis sinne saakka edes päästään.
 
@millionnea ja @Rusakkonen ihana lukea teidän kuulumisia.:love: Ja mielenkiintoista saada tietää miten raskautta seurataan siellä englannissa.:) Nauratti tuo älyvapaa palokunta, muistan kyllä sarjan ja oon varmaan ainut suomalainen joka vielä joskus katselee vanhoja hynttyyt yhteen jaksoja.:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

@Katti75 paljon onnea viimeisille metreille, toivottavasti alkaisi paikat valmistautua ja että käynnistys ei olisi kauhea kokemus tai alkaisi ihan itsestään. Jännittävää!

Täälä nyt 8+4 ja ei edelleenkään mainittavia oireita. Mietin jo että pitääkö varata yksityiselle uä-aika, rinnatkaan ei enää niin kipeät mitä ne on ollu. No torstaina ois se neuvolakäynti, tosin eihän ne sielä ultraa mitään. Huomaan että jos kovin liikun ja esim. tänään olin mustikassa niin oli pieniä menkkakipujen tyyppisiä sen jälkeen. Ei mitään kovia kipuja, semmosia tuntemuksia lähinnä.

Se taittuu sitten heinäkuu pian elokuuksi.:cry: Syksy on mulle aina ahdistavaa aikaa. Onko kohtalotovereita? Tai oikeammin se talvi, syksykin vielä menettelee. Etenkin syyskuu usein kaunista aikaa.

Onko kukaan tehnyt sitä NIPT-testiä? Me vähän mietitään että otettaisiin vaikka kallis onkin. Jos siis sinne saakka edes päästään.
Kiitos @Aislinn83 ! :) Olen ottanut Panorama-testin, joka on niin kuin NIPT, mutta vahan laajempi (olisi ollut huomattavastikin laajempi, mutta sitten huomattiinkin, ettei donor eggs:eja kayttaneelta voinutkaan ottaa kaikkia testeja kuten mikrodeleetioita. Mutta triploidia siina oli sitten ainakin niiden trisomioiden lisaksi). Itse asiassa testi on nyt otettu kahdesti, silla ekalla yrittamalla yli kolme viikkoa sitten ei saatu jostakin syysta tulosta. Otin viime viikolla uudestaan, ja tulosten pitaisi saapua ensi viikolla. En oikeastaan oikein tieda sinansa, miksi otin (paitsi saadakseni varmistaa sukupuolen!) - siksi kai, kun suositeltiin, etta olisi parempi tietaa etukateen, jos on jotain tiedettavaa.
 
@Aislinn83 no eipä mullakaan niitä oireita varsin oo ollut, ja kunnon pahoinvointi alkoi oikeastaan vasta muutama päivä sitten. Kyllä siellä kaikki on hyvin! Mut tosiaan; jos vaivaa niin kannattaa käydä ultrassa oman mielenrauhan vuoksi. Asuitteko pk-seudulla? Suosittelen Perhe Artea! Mukava ja halpakin, ettei mene koko omaisuus yhteen ultraääneen :)

Mutta siis kaikki on varmasti hyvin! Kun et oo vuotanutkaan? Mulla alkoi kans epämiellyttävät tuntemukset tiistaina, ei ne nyt kipuja ollut mut ikävää vihlontaa ja nippailua. Kasvukipuja ja kuuluvat asiaan. Kuhan ei sitä kirkasta verta vuoda ni sulla ei oo syytä huoleen!
 
@Aislinn83 suomessa nipt-testiin ohjataan jos nt-ultrassa ja verikokeessa jotain hälyttävää on. Itsellä pahoinvointi yms helpottu juuri tuossa 8-9viikolla. Esikoisesta ei pahoinvointia ollut ollenkaan.

@Rusakkonen on kyl tosiaan mielenkiintoista lukea millaista raskausaika on briteissä. On niin tottunut tähän Suomen helppoon ja hyvään neuvola/raskausajanseuranta käytäntöön, ettei ain edes tajua kuinka erilailla asiat maailmalla ovat.

Täällä tullut eilen illal ja ny aamul ruskeaa vuotoa hiukan. Mietin täs et pitäiskö tyksiin soittaa ja kysyä mitä mieltä ovat. Mut eiväthän he voi asialle oikein mitään tehdä. Ollaan viel lähdössä saareen tuttavien mökille. Täytyy vain yrittää ottaa rauhallisesti.

@Katti75 paikat voi kypsyä yllättävänkin nopeasti. Itse jotenkin pelkään käynnistystä. Toivotaan et nää helteet saa jotain aikaseks ja alkaa itsellään. Jos äidillä ja lapsel kaikki kunnos niin eihän mitään kiiret viel o.

Millionnea ja pikku kakkoset 14+1
 
@millionnea - kiitos muistamisesta! Kiiinnostaa kylla, etta mika muuten Sinusta on ollut taalla Briteissa sitten niin erilaista? Talla palstalla kirjoitettujen kokemusten mukaan taalla vaikuttaa olevan itse asiassa ihan samanlainen julkisen puolen systeemi, samaan aikaan ultrat ja muut; minulla ei ole ollut tahan mennessa kuin yksi pieni valituksen aihe (koskien ihon puhdistusta ennen verikokeen ottaa) ja siinakin katilo oli minun puolellani, joten tiedan oikeuteni, jos viela tapahtuu. Ainoat erot tahan mennessa ovat mielestani olleet, etta NIPT ei olisi ollut saatavana julkisella talla asian alueella (mutta en olisi sita joka tapauksessa julkisella saanut, kun luvut olivat niskaturvotusultrassa onneksi hyvat) seka se, etta minulla on nakojaan vastaanottoja myos sairaalan erikoislaakarin kanssa eika Suomen tyyliin terveyskeskuslaakarin kanssa (mutta tamahan johtuu iastani ja sen mukana mahdollisesti seuraavista riskeista, ja paaseehan Suomessakin sairaalan puheille varmasti, jos tarvetta on). Olen ollut itse asiassa tyytyvainen tahan mennessa siihen, kuinka ‘vakavasti’ tahan raskauteen on suhtauduttu, eli olen paassyt katilon puheille, laakarille ja testeihinkin tarvittaessa. Ja olen siis hyvin tarkka naissa asioissa. :)
 
Jotain saattaa olla nyt meneillään. Istuin lattialla ja kun nousin siitä seisomaan, jotain holahti housuun. Oli veristä limaa. Vaihdoin housut ja soitin synnärille, nyt seuraillaan miten tilanne etenee ja jos valuu lisää niin meen näytille. Eilen otettiin GBS-näyte ja se mulla positiivinen, eli jos oikeasti vettä tihkuu niin antibioottitipan aloitus edessä. Supisteluja ei ole ollut.
 
  • Tykkää
Reactions: Domi
@Katti75 apua kuinka jännää! Valtavasti tsemppiä, pian on pieni sylissä sulla/teillä!:love::love:

Mä nyt päätin malttaa ainakin vielä mieleni etten varaa uä-aikaa, tänään oli aamupvästä etovaa oloa ja melkein ruoka tuli ylös, helpotti sitten kyllä ennen iltapäivää. Torstaina neuvola ja katson kuinka pitkälle se nt-ultran aika menee.;)

Kiitos @nyuu tsempistä jälleen kerran! Ja ihania ultrakuulumisia stalkkasin sulla toisessa ketjussa.:love: Miten oot voinut?
 
Oi oi oi @Katti75 ehkä sulla on vähän samat fiilikset kun mulla oli silloin siellä päivystyksessä naikkarilla, en tiiä, mutta tuli vaan niiiiin elävänä mieleen huhtikuinen nyt. Onnea aivan hurjasti matkaan sinne, MIETI että ilman vauvaa et lähde sieltä, WAU :love::love: kohta teitä on neljä!

Nyt sitten kauheasti positiivisia ajatuksia kehiin, kehon oma oksitosiini rullaamaan. Rentoudu niin hyvin kuin mahdollista, hengittele 4 sisään ja 8 ulos ja pysy liikkeessä paljon kun tuntuu siltä - varsinkin sitten kun alatte käynnistämään. Jos on kännykkä mukana niin kuuntele mieluista musaa. Onnea matkaan - sut on tehty tähän :love:
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
Oih, jokohan @Katti75 lla on nyytti sylissä... :love: Toivottavasti kaikki on mennyt/menee hyvin!!!
Oon ihmetellyt aikaisemmin kun jotkut on kirjoitellut että on aika/vaihe ettei oo oikein mitään kirjotettavaa.. mutta niin ei oikein ole.. Saan edelleen kyllä välillä (eilen viimeksi) lietsottua itseni melkein paniikkiin kun päivisin ei liikkeitä ole.. mutta sittenkin kun menin makuu asentoon niin möyrintää alkoi.. Joku päivä olin sitä meiltä että maha olis "tippunut" :unsure: mutta ei kai se ole mahdollista vielä.. o_O Kauheen kiva olis tietää missä asennossa tyyppi aina on, kun melkein aina tunnen hikan alhaalla (ehkä kerran pari ylempänä) mutta monesti tossa navan yläpuolella oikeella puskee "möykky", joka vois toki olla peppu, mutta ainakin sillon kun se lääkäri ultras niin oli pää.. tiiä sitten.. Eilen oli sit vissiin täällä se kesän ainut ihana sää (mie tykkään helteistä) mutta mulla oli touhupäivä vaikka sun mitä piti tehä (ja siis tekeminenhän ei lopu) mutta luulin et tänään olis kans viellä hyvä sää et pidän tänään lorvinta päivän, voitas vesillä käydä ym. niin ihan on pilvessä ja hullu tuuli!!! PYH..
Mites etenkin (koska samassa vaiheessa kun itse) @Ramiina ja @hillan_kukka (ei oo kyllä tainnut hetkeen palstailla, mutta jos käyt kiva olis kuulla miten on mennyt) menee?!!! Tietysti kiinnostaa myös kaikkien muitten kuulumiset!!!

31+1
 

Yhteistyössä