~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Domi Voi ei, sä nauttisit täällä säästä. Mä kärsin näistä helteistä. Ulkona ja sisällä yli 30°. Kamalaa.. Olisi edes ilmastointi sisällä ja iso uima-allas pihalla, niin voisi ehkä nauttiakin, mutta näin oh no..

Meidän neiti möyrii, nyrkkeilee ja potkii alvariinsa. Tein yks aamuyö liikelaskentaa, tai no, minuutin jälkeen lopetin kun liikkeitä oli yli 30 sen minsan aikana! :ROFLMAO: Kiva ylivilkas neiti :X3:
Me käytiin pelkopolilla (sairauksieni vuoksi täytyy tehdä sektio, ja kaikki sektiot menee niiden kautta) ja 5.8 on taas kasvukontrolli jossa samalla joko saan jo sektioajan, tai sitten lääkäri vaan sanoo että saan sektion, mutta päivä sovitaan myöhemmin. Vitsi miten lähellä synnytystä mekin jo ollaan :love: Ihanaa ❤ Pakkasin osan sairaalakassistakin jo :D Jokos sulla synnytys on ajatuksissa? Onko synnytyssuunnitelmaa, esim. vesiamme rentoutumiseen jne.?

31+0
 
Kirjoittelin viimeksi joskus alkuraskaudessa tänne, sitten iski raskauspahoinvointi ja jäätävä väsymys, jota kesti lähes rakenneultraan asti. Viime viikolla rakenneultrassa kaikki oli onneksi hyvin ja saatiin vahva tyttöveikkaus :love: Esikoinen on myös tyttö, joten päästään helpolla vaatehankintojen suhteen ja muutkin tarvikkeet ovat esikoisen jäljiltä vielä tallessa. Tosin tämä tuleva on talvivauva ja esikoinen syntyi juuri ennen kesää, että sen puoleen tarvitsee kyllä enemmän lämmintä vaatetta hommata. Nyt kun pahoinvointi on poissa ja väsymys vähän helpottanut, niin on aika seesteinen keskiraskaus menossa. Maha tosin kasvaa hurjaa vauhtia ja on jo vähän tiellä joka paikassa. Kesäloma alkaa olla lopussa ja hieman jännittää, että miten töissä jaksaa nuo viimeiset kuukaudet. Viimeksi jäin sairaslomalle jo kuukautta ennen äitiysloman alkua supistelujen vuoksi.

@Katti75 Tsempit synnytykseen, pian siellä on pieni nyytti kainalossa! :love:

Noran 22+5
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
@Ramiina tosiaan ei meillä enää kauheasti matkaa ole :love: mutta minä en jotenkin osaa kauheasti synnytystä, miettiä/suunnitella.. (ainakaan vielä voihan se vielä muuttua) ja ihmetyttää kun neuvolassakin sitä on jo pitkään jankattu.. kun eihän sitä vaan voi mitenkään suunnitella tai siis voi toki suunnitella, mutta kun aika paljon asioita mihin ei voi mitenkään kuitenkaan vaikuttaa, niin.. Vesiamme toki kuulostaa miellyttävältä ja en nyt ihan kokonaan sitä vesisynnytyksen kokeilukaan ole pois sulkenut jos vaan tilanne sille otollinen olisi, vaikka se eritteitten lilluminen niin ällöttääkin :ROFLMAO::D Ja en kyllä oo viellä todellakaan mitään sairaalakassin pakkaamista aatellut :oops: hmm...
@Noran kiva että vointi on nyt hyvä (y) onnea tyttölupauksesta. :)

31+1
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ramiina
@Domi jos kiinnostaa tutkia asioita enemmän ennen synnytystä niin tutki semmoista asiaa kuin aktiivinen synnytys. Tämän lisäksi hyvä tsekata myös rento synnytys, hypnosynnytys tai englanniksi hypno birthing. Mä itse ostin tähän tokaan synnytykseen Rento Synnytys verkkokurssin ja ne äänitteet oli ihan parhaita. Ja se ajatusmaailma että synnytys ei todellakaan tarvi olla pelkästään lääkinnällinen tapahtuma täynnä eri toimenpiteitä vaan sä voit oikeasti olla kontrollissa omasta itsestäsi, pystyä rentoutumaan ja antautumaan sille upealle tapahtumalle ja mennä niin sanotusti with the flow.
Kuuntelin raskaana niitä ja harjoittelin niitä hengitystekniikoita ja sitten synnytyksen aikana avautumisvaiheessa kuuntelin myös. Tosi pitkälle pärjäsin yksin yöllä osastolla ihan hengittelemällä kun synnytys lähti käyntiin. Vähän harmittaa itseäni etten ollut vaivautunut tutustumaan mihinkään tähän ekassa synnytyksessä vaan menin ns takki auki - olin kyllä kaikesta siitä lukenut mutta lähinnä vain prosessikuvausta ja synnytystarinoita, ”kyllä ne neuvoo sitten siellä” tyylisesti valmistauduin. Tottakai helpotti tokaa kertaa kun tiesi minkälaista se on, mutta kurssista ja oikeasta mielialasta oli paljon hyötyä. Se ajatusmaailma loi luottoa omaan itseen ja omaan kehoon tosi paljon. Ei oikeasti tarvitse tietää minkälaista se synnytys oikeasti on/miltä se tuntuu, jotta pystyy vahvistamaan luottoa omaan kehoon :)

Ihan mahtavaa että kaiken paskan ja kärsimyksen jälkeen sä oikeasti oot kohta siellä synnärillä :love:

Sairaalakassikin voi tuntua niin epätodelliselta ajatukselta mutta mitä jos pikku hiljaa alkaisit laittamaan sinne tavaraa? Naposteltavaa (myös ne mitä ei raskaana pysty syömään mitkä himottaa :ROFLMAO:), juotavaa (mulla oli vissyä, mehuja, smoothieita), villasukat (mulle ihan MUST PAKKO ollut), vauvan vaatteet yms sitten ennen lähtöä pesuaineet, kännykkäkaturit yms. On niin paljon kivempi kun se kassi on mukana ja mietitty. Nyt tässä tokassa kun tosiaan 1kk ennen tuli lähtö niin ei ollut mitään pakattu, oli jotenkin orpo olo kun piti miehen tuoda tavaraa parikin eri kertaa kun olin vielä osastolla katselemassa lähteekö käyntiin itsekseen :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: atvk87 ja Ramiina
@Domi Onhan se niinkin ettei kaikki edes halua suunnitella synnytystä, just go with the flow. Kukin mikä parhaalta tuntuu ❤ Mä aina haaveilin että jos voisin alakautta synnyttää, niin olisin vedessä keskittymässä avautumisvaiheessa, vesi rentouttaa ja auttaa. Mutta koitan nauttia sektiostani, onhan siinäkin etunsa.
Mä oon niin suunnitelmallinen ihminen että lista sairaalakassin tavaroista on ollut puhelimen muistiossa jo kauan :ROFLMAO: Ja kuten Mandala sanoikin niin salmiakit on ostettu kassiin ;) Vielä ostan pikkupullot shampoota ja hoitoainetta, niin ei tarvitse isoja raahata. Lähtöaamuna pakkaan vielä hammasharjan & tahnan, sekä laturin jne.
 
@Ramiina @Mandala Siis minäkin kyllä tavallaan olen nimenomaan suunnitteleva ja tykkään tietää etukäteen mitä tapahtuu, mutta sit myös ärsyttää kauheasti jos suunnitelmat ei meekkään niinkun kuvitellut ym. siksi ehkä just en halua suunnitella.. Mutta just on jotenkin ajatus et sit vaan go with the flow, että tunnen kehoni jne.. (voi olla toki hyvin karu totuus mutta..). Mitä tollaseen kurssiin tai muuhun tulee, niin ei tunnu yhtään omalta jutulta.. kun olen aina ollut vähän, hmm.. outolintu mitkään ryhmäjutut tai yleiset lainalaisuudet ei välttämättä tunnu omilta, vaan päinvastoin, tykkään tehdä omalla tavalla. Samoin musiikki ei oo mulle ollenkaan tärkeää, rentouttavaa tai mitään, päin vastoin oon sanonutkin että olen niin epämusikaalinen etten edes kuuntele musiikkia, muuta kun autossa ja töissä radio.. Toki ei varmaan mitään haittaa olis lukea just jotain rentosynnytys ym. juttuja.. mutta jotenkin oon kai ajatellut et sellasten aika sit aikasintaan kun töistä pääsee pois, ei nyt kerkiä sellasiin keskittyy, kun muutakin niin paljon :D Tosiaan en kyllä yhtään ole valmistunut mihinkään äkkilähtöön :LOL: Mehän asutaan toki noin 3 km pääsä sairaalasta että jos nyt ei ihan lentävää lähtöä tule niin kerkiihän sitä pakkailla ja mies tosiaan tuua mitä tarvii.. Heh, pikku kevennys, voiko sinne kassiin kaljaa pakata?!! :p:LOL: Vitsi, vitsi.. Vauvan vaatteetkin ajattelin vasta pestä sit kolmen viikon päästä kun työt on taputeltu.. ja kohan eka huonetta sais vähän laitettua, ehkä ostaa lipasto ja ainakin tyhjentää kaappi, mikä on siis nyt totaalinen rojuvarasto! Jonkun näköisen listan teko toki olis järkevää kun eihän sitä kaikkea muista muuten kuitenkaan.
Ja jotenkin tosiaa kun kaiken lapsettomuuspaskan jälkeen viimein sinne asti on päässyt (siis sitten kun on) niin kyllä sen kestää..

31+1
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
Oluthan on ihan tosi hyvä. Auttaa maidon nousussa! (y) Monet juo kyllä alkoholitonta sitä varten kotona varsinkin alussa. Eipä siitä yhdestä alkoholillisestakaan haittaa sitten ole. Myös olen kuullut että jotkut pakannut esim skumppaa sairaalakassiin :D tiiä sitten onko niitä ehditty korkkaamaan paikan päällä, oliko piccolo pullo vai miten :LOL:

Mulla oli kuivalihaa ekalla kerralla kun himoitsin sitä mutt lopussa turvotti niin kauheasti ettei sellasta suolamäärää (jotain 9g/100g :whistle:) voinut kuvitellakaan syövänsä raskaana. Eipä ne turvotukset synnärille edes jäänyt (joku viikon päästä katosi) niin jäi niiden syöminen siellä sitten väliin.

Meilläkin sellanen pari kilsaa synnärille matkaa mutta kun vedet odottamatta meni keskellä yötä ja yksin jouduin taksilla lähtee päivystykseen kun mies jäi esikoisen kanssa pienessä paniikissa himaan niin oli kyllä orpo olo. Heitin vaan jotkut kotihousut (sisään taiteltu käsipyyhe kun muuten ois valunut jalkoja pitkin :ROFLMAO::alien:) ja paidan päälle ja miehen ison hupparin. Laturi kassiin ja menoksi. Oli sentään miehen tuoksu hupparissa kun ei muuta omaa ollut :love:
 
Ei ole @Katti75 lta kuulumisia.. :D malttamaton..
Tajusin muuten eilenilla että meillähän on muuten tällä viikolla synnytysvalmennus :LOL: että josko se sit se synnyttys enemmän alkaa mielessä pyörii.. tuli kyllä sellanen fiiliset hittoakos mie sen jo nyt oon ottanut, mutta kun sit melkeinpä olis mennyt seuraava vaihtoehto sinne syyskuun puolelle, kun mies välissä reissussa ym. niin ajattelin varatessani et kai sen vois käydä kun viel yhdessä osassa on :D sen verran kuitenkin varautunut et jos vaikka tuleekin aijemmin..
Niin ja mitä olueen vielä tulee, niin se alkoholiton on kyllä niin suurta huijausta että, en ymmärrä miten siitä saadaan niin pahaa kun alkoholi poistetaan.. hirveen kitkeriä. On joskus tullut raskaana ja aijemminkin (esim. hoitojen päällä ollessa) niitä kokeiltua, mutta ei hyvää, yks tietty nyt alas menee mutta ei se oo kyllä yhtään sama kun oikea olut. Holittomat sidut on paljon parempia..:cool:

muoks. niin ja @Ihanapa ja @MaiMei myös??? Missäs vauvat viipyy?!!!! :LOL:

31+2
 
Viimeksi muokattu:
Haikara matkalla :love:

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

Ihanapa ... 2.ICSI/ 4.PAS ... ensimmäinen ... 20.7.2019
MaiMei ... 4. IVF / 1. PAS ... toinen... 26.7.2019

Katti75 ... 3. IVF/1. PAS ... toinen ... 28.7.2019
gemmy ... 4.IVF/1.PAS ... toinen ... 5.9.2019
Domi ... 5 IVF/1.PAS (18. siirron) jälkeen "luomu" (scratshing) ... ensimmäinen ... 28.9.2019
hillan_kukka ... 4.IVF/2. PAS ... toinen ... 29.9.2019
Ramiina ... 2.IVF / 1.PAS ... ensimmäinen ... 29.9.2019
Anemonee ... 2.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 24.11.2019
Noran ... 2.IVF/5.PAS ... toinen ... la 26.11.2019
BlackCat ... 1.ICSI/2.PAS ... toinen ...la 21.12.2019
Rusakkonen ... 6.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... la 28.12.2019
rouvaNiisku ... 1.IVF/3.PAS ...ensimmäinen ... la 4.1.2020
Millionnea ... 3.ICSI... toinen ja kolmas (poika2010) ... la 25.1.2020 x2
shelterme ... 1.IVF/ICSI/1.PAS... toinen ... la 10.2.2020
Jantzu ... 5.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... la 10.2.2020
Iid@ ... 1.lahjasoluhoito ... toinen ... la 10.2.2020
nyuu ... 2.lahjasoluhoito/1.PAS ... ensimmäinen ... la 27.2.2020
Nonnakka ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen ... la 1.3.2020
Aislinn83 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... la 2.3.2020




Tulevat tapahtumat :love:
nyuu ... neuvola ... 30.7
shelterme ... nt-ultra ... 30.7
Aislinn83 ...1. neuvola ... 1.8
Domi ... neuvola ... 1.8
Domi ... synnytysvalmennus ... 3.8
Jantzu ... nt-ultra ... 5.8
BlackCat ... rakenneultra ...12.8
Jantzu ... lääkärineuvola ... 12.8
Rusakkonen ... rakenneultra ... 13.8
Jantzu ... äityispoli ... 22.8
Rusakkonen ... kätilönvastaanotto ...16.9
Rusakkonen ... lääkäri ... 7.10


Maaliin päässeet (y)
SalamaT ... 3.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 1.6.2018
kiuski ... 2.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 41+6 ... 7.7.2018
Zoona ... 2.IVF 3.PAS ... toinen ... 35+3 ... 10.7.2018
marrasmai ... 5.ICSI ... ensimmäinen ... 40+3 ... 11.7.2018
lullaby ... 7.IVF ... kolmas ... 41+0 ... 13.9.2018
Choco coco ... 2.IVF 1.PAS ... kolmas ... 41+2 ... 4.10.2018
Iiris80 ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 20.10.2018
Mamido ... luomu 2.IVF:n jälkeen ... kolmas ... 11.11.2018
mmmoi ... 1.ICSI 3.PAS ... toinen ... 39+1 ... 19.12.2018
Miitta37 ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen
kettuperhe ... 1. IVF ... toinen ... 27.12.2018
An1z81 ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 4.1.2019
Toiveikas81 ... 3.ICSI ... ensimmäinen ... 38+0 ... 14.2.2019
Ismundo ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+5 ... 14.3.2019
Mandala ... 2.IVF 2.PAS ... toinen ... 36+0 ... 28.4.2019
-dino- ... 2.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 38+2 ... 29.4.2019
atvk87 ... 1.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen... 39+6 ... 22.5.2019
Pimpula76 ... 4.IVF lahja-alkio+lahjasolu/ 3.PAS ... seitsämäs ... 38+1 ... 28.5.2019
love- ... 3.IVF/ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 41+3 ... 20.6.2019
vipe1986 ... 2.IVF/ICSI/3.PAS ... toinen ... 39+0 ... 7.7.2019

************
Päivitykset siten, että ota [ quote ] alusta ja lopusta pois. Jokainen voi päivittää itse tai jättää punaisella värillä / muuten selkeästi päivityspyynnön
 
Kuulumisina, etta nainkin voi kayda. Eli se laajempi NIPT-testi (Panorama) tuli nyt sitten jo toisen kerran takaisin tuloksettomana, eli nyt sitten ei enaa tehda, ja firman pitaisi palauttaa minulle ne rahat. Luin netista asiasta ja lyhyesti sanottuna kyseessa on siis sellainen suhteellisen harvinainen juttu, etta testista ei edes uusintakerran myota tule tulosta, ja syyna on tuolloin, etta veresta loytyy naytetta ajatellen liikaa aidin DNA:ta verrattuna lapsen DNA:han (taikka painvastoin ajateltuna). Pelastyin tietysti, etta mita tama nyt sitten tarkoittaa, mutta tarkoittaa yleensa esim. sita, etta aiti on ylipainoinen taikka on rasittunut (urheilusuoritus ennen testia, taikka on tulehdus/sairaana yms). No, tama nyt sitten taitaa menna paa-asiassa ylipainon piikkiin (sinne klinikalle matkustaminen kylla on myos taysissa metroissa jonkinlainen urheilusuoritus!). Tassa kylla saattaa sitten lisaksi olla jotain tekemista myos lahjasoluilla (testistahan ei sitten voinut tehda kaikkia osuuksia joka tapauksessa lahjasolujen vastaanottajille). Ilmeisesti ei kuitenkaan tosiaan ole mitaan suurta huolenaihetta, kun Down, Edwards- ja Patau-riskit olivat niskaturvotustestien mukaan niin pienet.

Eli nyt sitten jaatiin tahan tilanteeseen, eika sita sukupuoltakaan saanut enaa sitten sen kummemmin varmisteltua. :) 13.8. minulla on 20-viikkoisen rakenneultra, ja ehka myohemmin menen viela yksityiselle katsomaan, etta kaikki on kunnossa, jos silta tuntuu.

18+1
 
Viimeksi muokattu:
Korjaus aitiysrahajuttuihin. Eli saankin taydella palkalla 18 viikkoa aitiyslomaa, sitten seuraavat 8 viikkoa puolella palkalla, ja sitten seuraavat 13 viikkoa se valtion aitiysavustus, eli menikin paremmin kuin luulin. Sitten loppuajan (52 viikkoon asti) voi ottaa palkattomana, mutta sita ennen pitaa ottaa kertyneet lomat. Eli ehka voinkin olla kotona 9kk plus 1kk lomaa, ja sitten mies olisi kotona 2kk palkattomasti, kun mina palaisin toihin. Tama on kylla sellainen siunaus meille rahallisesti tassa konkurssissa, etta aivan ihanaa. :) Sitten kun ollaan molemmat toissa, niin laskujeni mukaan miehen lahes koko kateen tuleva nettopalkka tulee menemaan hoitokustannuksiin...
 
Haikara matkalla :love:

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

Ihanapa ... 2.ICSI/ 4.PAS ... ensimmäinen ... 20.7.2019
MaiMei ... 4. IVF / 1. PAS ... toinen... 26.7.2019

Katti75 ... 3. IVF/1. PAS ... toinen ... 28.7.2019
gemmy ... 4.IVF/1.PAS ... toinen ... 5.9.2019
Domi ... 5 IVF/1.PAS (18. siirron) jälkeen "luomu" (scratshing) ... ensimmäinen ... 28.9.2019
hillan_kukka ... 4.IVF/2. PAS ... toinen ... 29.9.2019
Ramiina ... 2.IVF / 1.PAS ... ensimmäinen ... 29.9.2019
Anemonee ... 2.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 24.11.2019
Noran ... 2.IVF/5.PAS ... toinen ... la 26.11.2019
BlackCat ... 1.ICSI/2.PAS ... toinen ...la 21.12.2019
Rusakkonen ... 6.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... la 28.12.2019
rouvaNiisku ... 1.IVF/3.PAS ...ensimmäinen ... la 4.1.2020
Millionnea ... 3.ICSI... toinen ja kolmas (poika2010) ... la 25.1.2020 x2
shelterme ... 1.IVF/ICSI/1.PAS... toinen ... la 10.2.2020
Jantzu ... 5.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... la 10.2.2020
Iid@ ... 1.lahjasoluhoito ... toinen ... la 10.2.2020
nyuu ... 2.lahjasoluhoito/1.PAS ... ensimmäinen ... la 27.2.2020
Nonnakka ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen ... la 1.3.2020
Aislinn83 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... la 2.3.2020




Tulevat tapahtumat :love:
nyuu ... neuvola ... 30.7
shelterme ... nt-ultra ... 30.7
Aislinn83 ...1. neuvola ... 1.8
Domi ... neuvola ... 1.8
Domi ... synnytysvalmennus ... 3.8
Jantzu ... nt-ultra ... 5.8
Millionnea ... Sokerirasitus... 9.8.
Millionnea ... Neuvola ... 12.8.
BlackCat ... rakenneultra ...12.8
Jantzu ... lääkärineuvola ... 12.8
Rusakkonen ... rakenneultra ... 13.8
Jantzu ... äityispoli ... 22.8
Rusakkonen ... kätilönvastaanotto ...16.9
Rusakkonen ... lääkäri ... 7.10


Maaliin päässeet (y)
SalamaT ... 3.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 1.6.2018
kiuski ... 2.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 41+6 ... 7.7.2018
Zoona ... 2.IVF 3.PAS ... toinen ... 35+3 ... 10.7.2018
marrasmai ... 5.ICSI ... ensimmäinen ... 40+3 ... 11.7.2018
lullaby ... 7.IVF ... kolmas ... 41+0 ... 13.9.2018
Choco coco ... 2.IVF 1.PAS ... kolmas ... 41+2 ... 4.10.2018
Iiris80 ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 20.10.2018
Mamido ... luomu 2.IVF:n jälkeen ... kolmas ... 11.11.2018
mmmoi ... 1.ICSI 3.PAS ... toinen ... 39+1 ... 19.12.2018
Miitta37 ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen
kettuperhe ... 1. IVF ... toinen ... 27.12.2018
An1z81 ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 4.1.2019
Toiveikas81 ... 3.ICSI ... ensimmäinen ... 38+0 ... 14.2.2019
Ismundo ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+5 ... 14.3.2019
Mandala ... 2.IVF 2.PAS ... toinen ... 36+0 ... 28.4.2019
-dino- ... 2.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 38+2 ... 29.4.2019
atvk87 ... 1.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen... 39+6 ... 22.5.2019
Pimpula76 ... 4.IVF lahja-alkio+lahjasolu/ 3.PAS ... seitsämäs ... 38+1 ... 28.5.2019
love- ... 3.IVF/ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 41+3 ... 20.6.2019
vipe1986 ... 2.IVF/ICSI/3.PAS ... toinen ... 39+0 ... 7.7.2019

************
Päivitykset siten, että ota [ quote ] alusta ja lopusta pois. Jokainen voi päivittää itse tai jättää punaisella värillä / muuten selkeästi päivityspyynnön
 
En ole nyt mökillä ollessani lueskellut palstaa. Täytyy perehtyä nyt, kun ollaan kotona. Nt-ultra takana. Siellä kaveri venytteli jalkojaan ja raapi päätään. Muutenkin liikuskeli vilkkaasti. Ultrassa kaikki hyvin ja riskiluvutkin omakannassa sitä luokkaa, että taas saa huokasta helpotuksesta. Seuraavaksi on neuvola 19.8 ja rakenneultrakin varattiin jo ja se on 1.10.

Rv 12+1
 
Pikakuulumiset: rakas pieni poikamme syntyi eilen aamupäivällä. ❤ Nyt tutustumme toisiimme ja ihmettelemme yhdessä maailmaa. 36 tuntia yritettiin alakautta, lopulta sektioksi meni ja todella hyvä niin, koska leikkauksessa selvisi että kohtu olisi voinut revetä hetkenä minä hyvänsä. Lisäksi leikkauksessa tuli vuotoa jonka takia vieläkin vähän heikossa voinnissa mutta toipumassa hyvin. Poika on täysin kunnossa. Kirjoitan tarkemman tarinan joskus kotiinpäästyämme!
 
  • Tykkää
Reactions: Eloveera-79
:sleep: Huoh.. jos tätä päivää ei lasketa niin 11 työaamua jäljellä.. kyllä tuntuu hitaasti vähenevän.. (vaikka tiiän et oikeesti menee nopsaan) Mutta alkaa ola motivaatio aika hukassa, niin paljon mieluummin touhuilis ihan muita juttuja!!! Eilen olin kyllä illalla ihan sippi, oli toki melko pitkä päiväkin ja varmaan vaikutti kun toissa iltana kävin töiden jälkeen urheilemassa, vähän "raskaammin". Se itsessään meni hyvin, mutta luulempa että aikaan sai nyt niitä kuuluisia liitoskipuja, tai jokonkin tonne jalkaväliin, istuinluitten alle johonkin on nyt sit kolotellut, ei varmaan vaarallista, mutta ei kovin miellyttävääkään. Tänään taidan jättää lajin väliin (ja ehkä jo kokonaan). Ihan hirvee tuo sää, sinällää toki ihan sama kun siellä töissä pitää kökkiä, ärsyttäs vielä enemmän jos olis helle/hyvä sää. Täällä on alle 10 astetta ja tuulee hulluna ja välillä sataa. Tein eilen kyllä taas niin hämmentävän hankinnan.. Olin ajatellut että rintapumppu kuuluu sarjaan että kerkiää sit hankkia lapsen synnyttyä jos tuntuu tarvitsevan. Niin sit eilen ostin sellasen kirpparilta (en kyllä olis sitä ainakaan uskonut, vieraan ihmisen käyttämä :ROFLMAO:) En oo siis tod. mikään "kirppis ihminen" mutta nyt on itsellä myyntipaikka, niin tulee siinä aina pyörähdettyä vähän kun käy siistimässä pöytää. Oli sit sähköpumppu josta puuttui vaan pullo, ni 30€ ja sen paikan kaikista tavaroista oli -70%!!! Eli jäi 9€! (paketissa oli alkuperäinen hintalappu 169€) Niin ajattelin sit että ei ihan hirveä tappio jos ei tarviikkaan (tai ei toimi), mutta sit taas tarpeeseen tullessa melkoinen säästö. Ja siskokin vakuutteli että nehän voi keittää ne osat jne. Ja tuttava sattu siinä kans niin oli et todellakin ostat!
@millionnea haluatko muokata tohon päivittämääsi listaan ton @Katti75 n synnytyksen ja @shelterme n tulevat tapahtumat, ei tarvii kolmatta kertaa peräkkäin listaa laittaa..
@shelterme ihanaa että ultrassa kaikki hyvin :love:

31+4
 
@Katti75 sydämelliset onnittelut ihanan pojan syntymisen johdosta koko perheelle.:love::love: Pikaista toipumista sinulle!

@shelterme ihanat ultrakuulumiset! :love:

@Domi olipas tosiaan halpa pumppu! Kannatti varmana ostaa vaikkei tulisikaan sitten käyttöön.:)

Nyt on kyllä niin kurjat säät että melkein itkettää.Vaikka ei säästä saisi valittaa mutta en jaksaisi että syksy alkoi jo tästä heinäkuun lopusta.:mad:

@nyuu miten meni neuvolassa? Mulla ois huomenna se ja ehkä vähäsen jännittää että mitä sielä tulee eteen, tärkeätä ois että olisi mukava ihminen sielä vastassa.:unsure:

Täälä ois nyt 9+2, vähäsen ollut parina pvänä etovaa oloa joka alkanut aamupvällä ja mennyt ohi iltapvällä ja tuntuu että väsyttää aika ajoin kovasti. Muuta erikoista ei sitten olekkaan. Yritän malttaa mieleni etten varaisi yksityiselle uä-aikaa.
 

Yhteistyössä