~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Haikara matkalla :love:

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

Anemonee ... 2.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 24.11.2019
BlackCat ... 1.ICSI/2.PAS ... toinen ... 21.12.2019
Millionnea ... 3.ICSI... toinen ja kolmas (poika2010) ... 25.1.2020 x2
Sukkis ... 1.PAS (luovutettu munasolu + siittiöt) ... 6.2.2020
shelterme ... 1.IVF/ICSI/1.PAS... toinen ...10.2.2020
Jantzu ... 5.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 10.2.2020
Iid@ ... 1.lahjasoluhoito ... toinen ... 10.2.2020
nyuu ... 2.lahjasoluhoito/1.PAS ... ensimmäinen ... 27.2.2020
Nonnakka ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen ... 1.3.2020
Aislinn83 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 2.3.2020
Karhurouvanen ... 2.IVF/1.PAS ... ensimmäinen... 26.4.2020
kirsillevauva ... luovutetut munasolut, 2.PAS ... neljäs ... 30.4.2020
miumiu_82 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... ??.4.2020
rouvaNiisku ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 7.5.2020
Allotar19... enkelipoika rv 27...IVF/lahjasolut....20.5.2020
Pupuna112 1. IVF.....ensimmäinen.... 25.6.2020





Tulevat tapahtumat :love:

kirsillevauva:
30.12. Kela-neuvola

shelterme:

Jantzu:
8.1 synnytystapa-arvio

Pupuna112:
30.12 sokerirasitus
8.1. neuvola
11.2 rakenneultra

Karhurouvanen:
11.12. rakenneultra
7.1.20 neuvola

BlackCat

Aislinn83

10.1. neuvola ja isyyden tunnustaminen
21.1. synnytysvalmennus


Maaliin päässeet (y)
SalamaT ... 3.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 1.6.2018
kiuski ... 2.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 41+6 ... 7.7.2018
Zoona ... 2.IVF 3.PAS ... toinen ... 35+3 ... 10.7.2018
marrasmai ... 5.ICSI ... ensimmäinen ... 40+3 ... 11.7.2018
lullaby ... 7.IVF ... kolmas ... 41+0 ... 13.9.2018
Choco coco ... 2.IVF 1.PAS ... kolmas ... 41+2 ... 4.10.2018
Iiris80 ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 20.10.2018
Mamido ... luomu 2.IVF:n jälkeen ... kolmas ... 11.11.2018
mmmoi ... 1.ICSI 3.PAS ... toinen ... 39+1 ... 19.12.2018
Miitta37 ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen
kettuperhe ... 1. IVF ... toinen ... 27.12.2018
An1z81 ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 4.1.2019
Toiveikas81 ... 3.ICSI ... ensimmäinen ... 38+0 ... 14.2.2019
Ismundo ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+5 ... 14.3.2019
Mandala ... 2.IVF 2.PAS ... toinen ... 36+0 ... 28.4.2019
-dino- ... 2.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 38+2 ... 29.4.2019
atvk87 ... 1.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen... 39+6 ... 22.5.2019
Pimpula76 ... 4.IVF lahja-alkio+lahjasolu/ 3.PAS ... seitsämäs ... 38+1 ... 28.5.2019
love- ... 3.IVF/ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 41+3 ... 20.6.2019
vipe1986 ... 2.IVF/ICSI/3.PAS ... kolmas ... 39+0 ... 7.7.2019
MaiMei ... 4. IVF/1. PAS... toinen ... 39+6 ... 23.7.2019
Katti75 ... 3.IVF/1.PAS ... toinen ... 40+1 ... 29.7.2019
Ihanapa ... 2.ICSI/4.PAS ... ensimmäinen ... 42+1 ... 4.8.2019
gemmy ... 4.IVF/1.PAS ... toinen ... 40+1 ... 6.9.2019
hillan_kukka ... 4.IVF/2.PAS ... toinen ... 38+1 ... 16.9.2019
Ramiina ... 2.IVF/1.PAS ... ensimmäinen ... 39+1 ... 23.9.2019
Domi ... 5 IVF/1.PAS (18. siirron) jälkeen "luomu" (scratshing) ... ensimmäinen ... 41+6... 11.10.2019
Noran ... 2.IVF/5.PAS ... toinen ... 39+4.....23.11
Rusakkonen ... 6. IVF ... ensimmäinen ... enkelipoika 36+1 ... 01.12.2019

************
Päivitykset siten, että ota [ quote ] alusta ja lopusta pois. Jokainen voi päivittää itse tai jättää punaisella värillä / muuten selkeästi päivityspyynnön
 
@Karhurouvanen, eikö raskaus näy ulospäin, kun et ole töissä kertonut?

@Sukkis, hienoa, että doula-asia etenee. Toivottavasti saat! Minulla on sähköpöytä, mutten asiakkaiden aikana voi seistä ja toisaalta seisominenkin alkaa pidemmän päälle tuntumaan raskaalta.

@shelterme, jännä jos esikoinen oli pieni ja nyt tulisi iso vauva :)

Minulla on tänä vuonne enää neljä työpäivää. Toivottavasti saan kunnon saikun. Työnteko melko takkauista selän takia.
 
Haikara matkalla :love:

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

Anemonee ... 2.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 24.11.2019
BlackCat ... 1.ICSI/2.PAS ... toinen ... 21.12.2019
Millionnea ... 3.ICSI... toinen ja kolmas (poika2010) ... 25.1.2020 x2
Sukkis ... 1.PAS (luovutettu munasolu + siittiöt) ... 6.2.2020
shelterme ... 1.IVF/ICSI/1.PAS... toinen ...10.2.2020
Jantzu ... 5.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 10.2.2020
Iid@ ... 1.lahjasoluhoito ... toinen ... 10.2.2020
nyuu ... 2.lahjasoluhoito/1.PAS ... ensimmäinen ... 27.2.2020
Nonnakka ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen ... 1.3.2020
Aislinn83 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 2.3.2020
Karhurouvanen ... 2.IVF/1.PAS ... ensimmäinen... 26.4.2020
kirsillevauva ... luovutetut munasolut, 2.PAS ... neljäs ... 30.4.2020
miumiu_82 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... ??.4.2020
rouvaNiisku ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 7.5.2020
Allotar19... enkelipoika rv 27...IVF/lahjasolut....20.5.2020
Pupuna112 1. IVF.....ensimmäinen.... 25.6.2020
Silmu75 ...1.IVF 1.PAS (lahjamunasolut)...ensimmäinen... 30.7.2020






Tulevat tapahtumat :love:

kirsillevauva:
30.12. Kela-neuvola

shelterme:

Jantzu:
8.1 synnytystapa-arvio

Pupuna112:
30.12 sokerirasitus
8.1. neuvola
11.2 rakenneultra

Karhurouvanen:
11.12. rakenneultra
7.1.20 neuvola

BlackCat

Aislinn83

10.1. neuvola ja isyyden tunnustaminen
21.1. synnytysvalmennus


Maaliin päässeet (y)
SalamaT ... 3.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 1.6.2018
kiuski ... 2.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 41+6 ... 7.7.2018
Zoona ... 2.IVF 3.PAS ... toinen ... 35+3 ... 10.7.2018
marrasmai ... 5.ICSI ... ensimmäinen ... 40+3 ... 11.7.2018
lullaby ... 7.IVF ... kolmas ... 41+0 ... 13.9.2018
Choco coco ... 2.IVF 1.PAS ... kolmas ... 41+2 ... 4.10.2018
Iiris80 ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 20.10.2018
Mamido ... luomu 2.IVF:n jälkeen ... kolmas ... 11.11.2018
mmmoi ... 1.ICSI 3.PAS ... toinen ... 39+1 ... 19.12.2018
Miitta37 ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen
kettuperhe ... 1. IVF ... toinen ... 27.12.2018
An1z81 ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 4.1.2019
Toiveikas81 ... 3.ICSI ... ensimmäinen ... 38+0 ... 14.2.2019
Ismundo ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+5 ... 14.3.2019
Mandala ... 2.IVF 2.PAS ... toinen ... 36+0 ... 28.4.2019
-dino- ... 2.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 38+2 ... 29.4.2019
atvk87 ... 1.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen... 39+6 ... 22.5.2019
Pimpula76 ... 4.IVF lahja-alkio+lahjasolu/ 3.PAS ... seitsämäs ... 38+1 ... 28.5.2019
love- ... 3.IVF/ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 41+3 ... 20.6.2019
vipe1986 ... 2.IVF/ICSI/3.PAS ... kolmas ... 39+0 ... 7.7.2019
MaiMei ... 4. IVF/1. PAS... toinen ... 39+6 ... 23.7.2019
Katti75 ... 3.IVF/1.PAS ... toinen ... 40+1 ... 29.7.2019
Ihanapa ... 2.ICSI/4.PAS ... ensimmäinen ... 42+1 ... 4.8.2019
gemmy ... 4.IVF/1.PAS ... toinen ... 40+1 ... 6.9.2019
hillan_kukka ... 4.IVF/2.PAS ... toinen ... 38+1 ... 16.9.2019
Ramiina ... 2.IVF/1.PAS ... ensimmäinen ... 39+1 ... 23.9.2019
Domi ... 5 IVF/1.PAS (18. siirron) jälkeen "luomu" (scratshing) ... ensimmäinen ... 41+6... 11.10.2019
Noran ... 2.IVF/5.PAS ... toinen ... 39+4.....23.11
Rusakkonen ... 6. IVF ... ensimmäinen ... enkelipoika 36+1 ... 01.12.2019

************
Päivitykset siten, että ota [ quote ] alusta ja lopusta pois. Jokainen voi päivittää itse tai jättää punaisella värillä / muuten selkeästi päivityspyynnön
 
@nyuu Palasitkos jo töihin? Toivottavasti saat joulun olla vapaalla:love: Mahan kanssa:love:

Kiitos ihanasta viestistä:love: On tää kyllä Niiiiiiiiiiin ihanaa ja Suuri Onni ettei ihan edes meinaa uskoakaan:love: Ja jos tässä nyt kaikki menee hyvin niin edelleen on sellanen fiilis että hups, miten tää nyt näin helposti meni:rolleyes: Vaikka siis 2 ivf:hän meille tehtiin ja tää oli 3. siirto joka nappas:rolleyes: Mutta kun olin ihan niin jo luetellut itseni menetetyksi tapaukseksi, se oli niin kauhea järkytys kun selvis ettei kolmekymppisenä enää olekaan muniksia. Varsinkin kun tuntui että mun arvot oli aina kaikista huonoimmat kun vaan 0,5 ja 0,43 AMH. Ja se lääkärikin meni ihan järkyttyneeks sillon ensikäynnillä kun kerroin AMH-arvon, vaikka siihen asti se oli oikeen positiivisella fiiliksellä, mutta sillon sem ilme meni oikeesti tämmöseks :eek:

No joo muttanää nyt on näitä mutta ihanaa että nyt se olisi mahdollisesti osaltaan ohi:rolleyes: Sillon oli kyllä tosta AMH-palstasta niin Suuri tuki, kun tuntu et on ihan yksin tämmösessä tilanteessa. Että kiitos Sulle ja @Aislinn83 ihan Miljoonasti:rolleyes:

Niin ihmeellistä että nyt ollaan tässä tilanteessa:rolleyes: Kaikki kolme:rolleyes: Te jo niin pitkällä että synnytys jo kohta:D ja minäkin täällä jo 22+0 tänään täynnä:love::love::love: Oi tätä Onnea:rolleyes: Mutta tämmöstähän tää elämä vähän on että ensin on koettelemusta ja sitten yhtäkkiä kaikki voikin vaan kääntyä parhain päin:love:

Mä olen voinut tosi hyvin, mulla ei ole oikein ollut mitään ”vaivoja”, alussa oli sitä pahoinvointia kuutisen viikkoa, sen jälkeen olo ollut tosi hyvä kaikinpuolin:) Vähän liiankin hyvä kun olis kiva jotenkin tuntea raskaana olo paremmin:LOL: Ainoa ”vaiva” on levottomat jalat aina iltapuolella sohvalla maatessa:LOL: Nyt tietysti raskaus tuntuu kun liikkeet tuntuu:love::love::love: Alkoivat rakenneultraa seuraavana päivänä reilu viikko sitten ja nyt joka päivä tuntuu enenevissä määrin:rolleyes:

En ole mitenkään herkkänä ollut mutta nyt joulun aikaan on tullut paljon näitä kaikenlaisia mietittyä ja monet biisit on saanu mut ihan herkistymään. Kun esim viime jouluna niin elävästi muistan oman katkeruuteni (silloin ei ollut vielä hoidoistakaan tietoakaan) ja kuinka kuullessani sen Haloo Helsingin ”Joulun kanssas jaan” -biisin ja ne sanat ”tämä vuosi joitain suosi enemmän” tunsin niin suurta tyhjyyttä ja vihaa ja katkeruutta ja ajattelin että niinpä niin, vuodet suosii aina vaan muita mutta tänne onni ei osu vaikka odottais sata vuotta kärsivällisesti. Mutta nyt taas tunnen niin suurta kiitollisuutta kuullessani tuon:love:

@kirsillevauva Tosi harmi noiden selkäkipujen kanssa, toivottavasti helpottuvat!

Mulla ei tosiaan maha vieläkään juuri näy, ihan hitusen on nyt tullut mutta edelleen näyttää enemmän vaan että olisin tuhdimman aterian vetässyt, ei näytä mitenkään raskausmahalta. Vaatteet päällä ei kyllä oikeen huomaa mitään. En tosin kyllä käytä mitään myötäsiä vaatteita vaan lähinnä mekkoja ja tunikoita niin ei niistä niin näy. Vähän kyllä ihmettelen että millon se maha tulee:LOL: Mutta ehkä se on vaan vartalomallista kiinni, en ole mitenkään varsin hoikka mutta pitkähkö ja mahaa ei juuri ole ikinä ollut, ehkä se sikiö uppoutuu jonnekin tonne lantioon kun liikkeetkin tuntuu koko ajan tosi alhaalla.

Töissä kaikki työkaverit tietää mutta pomo ei, vaikka näen häntä kyllä useita kertoja viikossa, mutta en nyt ole vielä viitsinyt kertoa, vaikka hän kyllä hoidoistakin tiesi.

Tulipa pitkä viesti:D Hyvää joulunaikaa kaikille:love::love::love:
 
Sattuisikohan joku muukin käyttämään terolutteja raskaus aikana???Nyt alkoi aivan järkyttävä pahoinvointi pari päivää sitten,mitenköhän jos heti aamulääkkeiden jälkee oksentaa??!:unsure:Pitääköhän ottaa uudet lääkkeet vai mitenhän tässä toimitaan:eek:Tietenkin kaikki klinikat on kiinni näin joulun alla.
 
Sattuisikohan joku muukin käyttämään terolutteja raskaus aikana???Nyt alkoi aivan järkyttävä pahoinvointi pari päivää sitten,mitenköhän jos heti aamulääkkeiden jälkee oksentaa??!:unsure:Pitääköhän ottaa uudet lääkkeet vai mitenhän tässä toimitaan:eek:Tietenkin kaikki klinikat on kiinni näin joulun alla.
Mulla on vain estrogeeni suun kautta, mutta mietin ihan samaa yksi päivä vaikken ole oksentanut kertaakaan. Mulla tulee aamuisin paha olo veden juomisesta tyhjään vatsaan, vaikka olisi ihan se pieni tilkka millä saa lääkkeen alas. Mutta mulla auttaa jos syön jotain pientä heti perään, siis vaikka suolakeksejä tai muroja tai viiliä, mikä nyt itsellä vähiten lisää sitä etovaa oloa. Ja joillakin kai auttaa se, että syö jotain jo ennen sängystä nousemista.
 
  • Tykkää
Reactions: Annukka.
Huomenna pitäisi viimein varata aika neuvolaan - sen voi tehdä vain arkisin klo 9-10 ja olen yleensä töissä silloin. En myöskään tiedä milloin sinne muka ehdin kun useimmiten olen töissä 6-14 (ja sitten on kiire kotiin koiria lenkittämään) ja näiden pyhien takia ei nyt ole arkivapaitakaan näköpiirissä. Ei kai sinne muuten niin kiire ole, mutta se verikoe seulontaa varten olisi kai hyvä ottaa lähiaikoina. Puhelinkammoisena hoitaisin mielelläni kaikki ajanvaraukset netissä, mutta ainakin meillä eka aika jonka voi varata itse on 4-vuotisneuvola...

Mies kysyi eilen voidaanko laittaa vauvan nimeksi Hilda jos se on tyttö. :LOL: Voishan sitä ainakin työnimenä käyttää, sitten tulee varmasti poika!

8+3
 
@nyuu Palasitkos jo töihin? Toivottavasti saat joulun olla vapaalla:love: Mahan kanssa:love:

Kiitos ihanasta viestistä:love: On tää kyllä Niiiiiiiiiiin ihanaa ja Suuri Onni ettei ihan edes meinaa uskoakaan:love: Ja jos tässä nyt kaikki menee hyvin niin edelleen on sellanen fiilis että hups, miten tää nyt näin helposti meni:rolleyes: Vaikka siis 2 ivf:hän meille tehtiin ja tää oli 3. siirto joka nappas:rolleyes: Mutta kun olin ihan niin jo luetellut itseni menetetyksi tapaukseksi, se oli niin kauhea järkytys kun selvis ettei kolmekymppisenä enää olekaan muniksia. Varsinkin kun tuntui että mun arvot oli aina kaikista huonoimmat kun vaan 0,5 ja 0,43 AMH. Ja se lääkärikin meni ihan järkyttyneeks sillon ensikäynnillä kun kerroin AMH-arvon, vaikka siihen asti se oli oikeen positiivisella fiiliksellä, mutta sillon sem ilme meni oikeesti tämmöseks :eek:

No joo muttanää nyt on näitä mutta ihanaa että nyt se olisi mahdollisesti osaltaan ohi:rolleyes: Sillon oli kyllä tosta AMH-palstasta niin Suuri tuki, kun tuntu et on ihan yksin tämmösessä tilanteessa. Että kiitos Sulle ja @Aislinn83 ihan Miljoonasti:rolleyes:

Niin ihmeellistä että nyt ollaan tässä tilanteessa:rolleyes: Kaikki kolme:rolleyes: Te jo niin pitkällä että synnytys jo kohta:D ja minäkin täällä jo 22+0 tänään täynnä:love::love::love: Oi tätä Onnea:rolleyes: Mutta tämmöstähän tää elämä vähän on että ensin on koettelemusta ja sitten yhtäkkiä kaikki voikin vaan kääntyä parhain päin:love:

Mä olen voinut tosi hyvin, mulla ei ole oikein ollut mitään ”vaivoja”, alussa oli sitä pahoinvointia kuutisen viikkoa, sen jälkeen olo ollut tosi hyvä kaikinpuolin:) Vähän liiankin hyvä kun olis kiva jotenkin tuntea raskaana olo paremmin:LOL: Ainoa ”vaiva” on levottomat jalat aina iltapuolella sohvalla maatessa:LOL: Nyt tietysti raskaus tuntuu kun liikkeet tuntuu:love::love::love: Alkoivat rakenneultraa seuraavana päivänä reilu viikko sitten ja nyt joka päivä tuntuu enenevissä määrin:rolleyes:

En ole mitenkään herkkänä ollut mutta nyt joulun aikaan on tullut paljon näitä kaikenlaisia mietittyä ja monet biisit on saanu mut ihan herkistymään. Kun esim viime jouluna niin elävästi muistan oman katkeruuteni (silloin ei ollut vielä hoidoistakaan tietoakaan) ja kuinka kuullessani sen Haloo Helsingin ”Joulun kanssas jaan” -biisin ja ne sanat ”tämä vuosi joitain suosi enemmän” tunsin niin suurta tyhjyyttä ja vihaa ja katkeruutta ja ajattelin että niinpä niin, vuodet suosii aina vaan muita mutta tänne onni ei osu vaikka odottais sata vuotta kärsivällisesti. Mutta nyt taas tunnen niin suurta kiitollisuutta kuullessani tuon:love:

@kirsillevauva Tosi harmi noiden selkäkipujen kanssa, toivottavasti helpottuvat!

Mulla ei tosiaan maha vieläkään juuri näy, ihan hitusen on nyt tullut mutta edelleen näyttää enemmän vaan että olisin tuhdimman aterian vetässyt, ei näytä mitenkään raskausmahalta. Vaatteet päällä ei kyllä oikeen huomaa mitään. En tosin kyllä käytä mitään myötäsiä vaatteita vaan lähinnä mekkoja ja tunikoita niin ei niistä niin näy. Vähän kyllä ihmettelen että millon se maha tulee:LOL: Mutta ehkä se on vaan vartalomallista kiinni, en ole mitenkään varsin hoikka mutta pitkähkö ja mahaa ei juuri ole ikinä ollut, ehkä se sikiö uppoutuu jonnekin tonne lantioon kun liikkeetkin tuntuu koko ajan tosi alhaalla.

Töissä kaikki työkaverit tietää mutta pomo ei, vaikka näen häntä kyllä useita kertoja viikossa, mutta en nyt ole vielä viitsinyt kertoa, vaikka hän kyllä hoidoistakin tiesi.

Tulipa pitkä viesti:D Hyvää joulunaikaa kaikille:love::love::love:

Mikä ihana viesti. :love::love::love::love::love::love: Ja mikä onni. :love: Ei tässä muuta voi sun viestin jatkeeksi sanoa. Juuri tuossa viime vkolla itsekin muistelin meidän keskusteluita sielä amh-ryhmässä keväällä ja kesällä. Ja nyt ollaan tässä. Kiitos myös munkin puolesta. <3 Ei vieläkään oikein usko. Tiäks mäki olen muistellut mm viime joulua ja varmaan nytkun kevät vaihtuu niin varmaan ajatukset tulee myös menemään sinne ekaan hoitoon yms. Aikamoista ajatustyötä tässä on käynyt. Toisaalta pelkään vieläkin ja ei uskalla luottaa että asiat menis hyvin..

Ja eikö ole ihana tuntea vauvan liikkeet massussa, jotain niin maagista ja mulla on jo nyt ikävä sitä tunnetta.:cry: :love::love:

Ja kiitos myös tällekin ryhmälle kaikesta avusta ja tuesta.

Hyvää Joulunaikaa teille kaikille! :love::love:

Aislinn & pussieläin rv31 ( 30+0)
 
:LOL:Mäkin @Aislinn83 oon ajatellu tota samaa että mulla on jo nyt etukäteen ikävä niitä liikkeiden tuntua:rolleyes: On se niin ihanaa tosiaan:love: Nyt varsinkin kun päivästä riippuen tuntuu jo aika paljon:love::love::love: Mieskin lainailee sitä mitälie Kummelin vitsiä että sängyssä Auts Auts vauva potkii häntä munuaisiin:p Vaikka siis ei täällä oikeesti edes tunnu liikkeet ulospäin saati nyt miehen munuaisiin:p

Alkaako sulla @Aislinn83 kohta jo äitiysloma:rolleyes:

Joo kyllä tässä paljon kaikkee on tullu mietittyä. Sitten varsinkin nää joululaulut saa mut niin herkistymään nää kaikki jouluyö, juhlayö ja heinillä härkien kaukalon ja lähes kaikki:LOL: Tekis mieli huutaa että Uskomatonta, on oikeesti joulu ja Mä Oon Raskaana:love::love::love:

Kattelin aina ennen sitä Hiljaa toivotut -dokumenttia ja se toi jotenkin ankeudessaan lohtua ja siinä on se biisi Kellä kulta, sillä onni ja pitkään taikauskoisesti välttelen sitä biisiä mutta nyt oon uskaltautunu sitäkin kuuntelemaan:rolleyes: Se on niin ihana:rolleyes: Toivon että saisin vielä vauva sylissä sitä kuunnella:love:

Hyvää Joulua Kaikille palstailijoille ja Onnea raskauksiin ja rauhaa sydämiin:love::love::love:
 
Moi! Plussasin tällä viikolla toisesta ivf-kierroksesta. Olisin kysynyt teiltä muilta plussanneilta että oliko teillä alkuraskaudessa koviakin vatsakipuja. Itselläni tulee koko alakerran alueella joitakin kertoja päivässä vähän niin kuin kramppeja. En tiedä onko ne jonkinlaisia supistuksia vai mitä mutta näitä ollu jo lähes viikon ajan. Sain alkionsiirron yhteydessä atosibania eli supistuksia ehkäisevää lääkettä. Odottavan aika on kamalan pitkä kun klinikka aukeaa vasta maanantaina ja täällä pienessä päässä tulee pyöriteltyä monenlaista. Haluaisin asiaa sieltä kysyä eli että tartteeko lääkettä kenties lisää vai kuuluuko tämä ns asiaan. Eka raskaus kun kyseessä niin tietoa ei itsellä ole. Muuten vointi on erinomainen ja olo rauhallinen ja luottavainen.
 
Viimeksi muokattu:
@Ellinoora38 paljon onnea plussasta :love: mulla oli ihan alussa myös aika voimakkaitakin kohdun alueen kipuja mutta en niistä hirveästi huolestunut kun mitään vuotoja ei ollut. Helpottivat kun sain lopettaa Terolutit, sen jälkeen on ollut vain satunnaisempia ja vähemmän kivuliaita vihlaisuja jotka olen tulkinnut kohdun kasvukivuiksi.
 
Mäkin voisin tänne ilmoittautua, vaikka varhaisessa vaiheessa vielä ollaankin. :) Nyt menossa rv 4+4 ja laskettu aika on 30.8. Täytyy klinikalle soitella ja varata aika varhaisultraan, mutta he näytti olevan vielä huomisenkin kiinni eli menee maanantaille.
 
Haikara matkalla :love:

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

Anemonee ... 2.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 24.11.2019
BlackCat ... 1.ICSI/2.PAS ... toinen ... 21.12.2019
Millionnea ... 3.ICSI... toinen ja kolmas (poika2010) ... 25.1.2020 x2
Sukkis ... 1.PAS (luovutettu munasolu + siittiöt) ... 6.2.2020
shelterme ... 1.IVF/ICSI/1.PAS... toinen ...10.2.2020
Jantzu ... 5.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 10.2.2020
Iid@ ... 1.lahjasoluhoito ... toinen ... 10.2.2020
nyuu ... 2.lahjasoluhoito/1.PAS ... ensimmäinen ... 27.2.2020
Nonnakka ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen ... 1.3.2020
Aislinn83 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 2.3.2020
Karhurouvanen ... 2.IVF/1.PAS ... ensimmäinen... 26.4.2020
kirsillevauva ... luovutetut munasolut, 2.PAS ... neljäs ... 30.4.2020
miumiu_82 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... ??.4.2020
rouvaNiisku ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 7.5.2020
Allotar19... enkelipoika rv 27...IVF/lahjasolut....20.5.2020
Pupuna112 1. IVF.....ensimmäinen.... 25.6.2020
Silmu75 ...1.IVF 1.PAS (lahjamunasolut)...ensimmäinen... 30.7.2020

Seesam78... 1.IVF (lahjamunasolut)..... ensimmäinen.....30.8





Tulevat tapahtumat :love:

kirsillevauva:
30.12. Kela-neuvola

shelterme:

Jantzu:
8.1 synnytystapa-arvio

Pupuna112:
30.12 sokerirasitus
8.1. neuvola
11.2 rakenneultra

Karhurouvanen:
11.12. rakenneultra
7.1.20 neuvola

BlackCat

Aislinn83

10.1. neuvola ja isyyden tunnustaminen
21.1. synnytysvalmennus


Maaliin päässeet (y)
SalamaT ... 3.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 1.6.2018
kiuski ... 2.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 41+6 ... 7.7.2018
Zoona ... 2.IVF 3.PAS ... toinen ... 35+3 ... 10.7.2018
marrasmai ... 5.ICSI ... ensimmäinen ... 40+3 ... 11.7.2018
lullaby ... 7.IVF ... kolmas ... 41+0 ... 13.9.2018
Choco coco ... 2.IVF 1.PAS ... kolmas ... 41+2 ... 4.10.2018
Iiris80 ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 20.10.2018
Mamido ... luomu 2.IVF:n jälkeen ... kolmas ... 11.11.2018
mmmoi ... 1.ICSI 3.PAS ... toinen ... 39+1 ... 19.12.2018
Miitta37 ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen
kettuperhe ... 1. IVF ... toinen ... 27.12.2018
An1z81 ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 4.1.2019
Toiveikas81 ... 3.ICSI ... ensimmäinen ... 38+0 ... 14.2.2019
Ismundo ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+5 ... 14.3.2019
Mandala ... 2.IVF 2.PAS ... toinen ... 36+0 ... 28.4.2019
-dino- ... 2.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 38+2 ... 29.4.2019
atvk87 ... 1.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen... 39+6 ... 22.5.2019
Pimpula76 ... 4.IVF lahja-alkio+lahjasolu/ 3.PAS ... seitsämäs ... 38+1 ... 28.5.2019
love- ... 3.IVF/ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 41+3 ... 20.6.2019
vipe1986 ... 2.IVF/ICSI/3.PAS ... kolmas ... 39+0 ... 7.7.2019
MaiMei ... 4. IVF/1. PAS... toinen ... 39+6 ... 23.7.2019
Katti75 ... 3.IVF/1.PAS ... toinen ... 40+1 ... 29.7.2019
Ihanapa ... 2.ICSI/4.PAS ... ensimmäinen ... 42+1 ... 4.8.2019
gemmy ... 4.IVF/1.PAS ... toinen ... 40+1 ... 6.9.2019
hillan_kukka ... 4.IVF/2.PAS ... toinen ... 38+1 ... 16.9.2019
Ramiina ... 2.IVF/1.PAS ... ensimmäinen ... 39+1 ... 23.9.2019
Domi ... 5 IVF/1.PAS (18. siirron) jälkeen "luomu" (scratshing) ... ensimmäinen ... 41+6... 11.10.2019
Noran ... 2.IVF/5.PAS ... toinen ... 39+4.....23.11
Rusakkonen ... 6. IVF ... ensimmäinen ... enkelipoika 36+1 ... 01.12.2019

************
Päivitykset siten, että ota [ quote ] alusta ja lopusta pois. Jokainen voi päivittää itse tai jättää punaisella värillä / muuten selkeästi päivityspyynnön
 
@Ellinoora38, onnittelut plussasta ja tervetuloa. Lisään sut, jos annat tiedot ja haluat.

Mulla on ollut sokerit koholla nyt joulun ajan, kun olen syönyt tavallista enemmän. Yhden konvehdin vain söin ja herkkuja en ole syönyt!

Vauva liikkuu tosi paljon, ja ei tarvitse arvuutella, onko hengissä. Kävin jouluaattona avannossa ja vauva oli villinä koko illan :) Oli kyllä joulun kohokohta se uinti!

Kirsi ja ra 22+1
 
@Seesam78 Kiitos samoin :) Eli sinullako tukilääkkeet jatkuu plussasta huolimatta? Mä mietin myös sitä, että miksi jotkut joutuu ottamaan tukilääkkeitä niin paljon pidempään kuin toiset. Itselläni loppui nyt testipäivään ja jotenkin jännittää, että mitä tapahtuu. Oma hoitoni oli lyhyellä kaavalla. En tiedä riippuuko siis myös siitä, että onko lyhyt vai pitkä,
 
Viimeksi muokattu:
@Ellinoora38 Jos siirto tehdään lääkkeelliseen kiertoon, niin tukilääkitys jatkuu ainakin rv10 asti. Esim. mulla on tänä vuonna olleet kierrot noin kahden kuukauden mittaisia enkä todennäköisesti enää ovuloi. Voin jättää lääkityksen pois kun istukka tuottaa tarpeeksi hormoneja raskauden ylläpitämiseen. Klinikan ohjeistus on jättää lääkkeet pois 2.1., mutta itse ajattelin jatkaa siitä vielä viikon ajan vähitellen vähentäen lääkitystä, koska sillä tavalla toteutettuna tuntuu vähemmän pelottavalta.
 
  • Tykkää
Reactions: Seesam78

Yhteistyössä