Alkoholi ja Cymbalta?

onko kellään kokemusta? oli niin hyvä olla ja tuli otettuu grillaillessa ja siitä on nyt viikko ja sen jäölkeinen viikko on ollut olotyilaltaan yhtä vuoristorataa, ihan sekavaa. opin kantapään kautta, mutta johtuuko se siitä vai mikä nyt taas on?
 
Itse söin noita samoja tossa pari vuotta sitten ja tulihan sitä sitten jossain vaiheessa vähän alkomahoolia otettua ja mullakin alko sen jälkeen mennä siukan miten sattuu... En tiedä johtuiko tuo alamäki alkoholin ja em. lääkkeen yhteensopimattomuudesta vai sitten muista hankaluuksista elämässä...?

Muuta en osaa sanoa, kuin että samoin on käyny täälläkin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja laura sinikka:
Itse söin noita samoja tossa pari vuotta sitten ja tulihan sitä sitten jossain vaiheessa vähän alkomahoolia otettua ja mullakin alko sen jälkeen mennä siukan miten sattuu... En tiedä johtuiko tuo alamäki alkoholin ja em. lääkkeen yhteensopimattomuudesta vai sitten muista hankaluuksista elämässä...?

Muuta en osaa sanoa, kuin että samoin on käyny täälläkin...
no muistatko kuinka kauan tälläinen alamäki kesti? menikö siinä sitten joku 2 viikko kun olo taas tasaantui?
 
Alkuperäinen kirjoittaja laura sinikka:
Mulla tää tilanne sitten johti siihen, että ne arveli että cymbalta ei sovikkaan mulle (vaikka alku näytti lupaavalta) ja vaihdettiin lääkettä. Alamäkeä kesti monta kuukautta :'(
ja oikeesti ne lääkärit väittää et yhden tabletin unohtaminen ei muka vaikuta mitenkään. kyllä mulla vaan vaikuttaa. ne kattoo suurin silmin jos on tälläsii oirei ja heti ne on vaihtamas lääkkeitä. ei ne kyl tiedä yhtään mitään mistään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja laura sinikka:
Mulla tää tilanne sitten johti siihen, että ne arveli että cymbalta ei sovikkaan mulle (vaikka alku näytti lupaavalta) ja vaihdettiin lääkettä. Alamäkeä kesti monta kuukautta :'(
:hug: höh. no mites nyt olo?
Nykyään menee loistavasti. Oon kohta ollu vuoden ilman lääkkeitä oireeton eli lähestulkoon "terve", mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan :D
 
"mmm"
[QUOTE="mmm";25447850]mites voikohan ottaa muodon vuoksi lasin viiniä tai kaljan illanistujaisissa? ettei tarvii selitellä miksi ei juo. autolla liikenteessä kuitenkin.[/QUOTE]

up
 
dj acid
ei mitää hätää ite otan keittoo pari kertaa viikossa eikä mitään sivu oireita mutta mulla jos jää yks ottamatta nii voi vittu tuntuu siltä että joku yrittää tainnuttaa mut lamauittimella. ota soppaa iha rauhassa :)
 

Yhteistyössä