Alkuraskauden keltainen valkovuoto

  • Viestiketjun aloittaja Hjelp!
  • Ensimmäinen viesti
Hjelp!
Olen siis melkein plussasta asti kärsinyt keltaisesta, välillä tummastakin valkovuodosta, lima on todella venyvää myöskin. Eilen rv 8+1 kävin ultrassa, jossa kaikki ok, lääkäri huomasin toisessa munasarjassa keltarauhashormonin, joka siis tykyttää ja kipuilee mukavasti. Mietinkin, että voiko keltarauhanen vaikuttaa tuohon valkovuodon väriin? Kokemuksia kaivataan!
 
"..."
Mulla ollut kummassakin raskaudessa raskauden alussa keltaista ja välillä tummempaa valkovuotoa. Kokeilin Canestenia ja lääkäri määräsi mulle kerran reseptillä jotakin voidetta, mutta ei ne auttaneet. Tulehdustakaan ei ollut. En tiedä mistä sitten johtui, mutta vaaratonta oli.
 
Hjelp!
Mulla neuvolaan ensi vkolla aika, ja ajattelin kysyä jos pääsisi johonkin testeihin. Aikaisemmin terkka sanoi, että kuuluu asiaan. Mulla ei siis kutise tms.. Oliko sulla keltarauhanen tykyttämässä myös?
 
ampeeri
..jotta olisit raskaana, keltarauhasta tarvitaan raskauden ylläpitämiseen, ilman sitä et olisi raskaana. Lekuri oli hiukkasen pihalla, tai sitten kuulit väärin. Kysta voi olla munasarjassa vaikka on raskaana ja se kyllä voi kipuilla.

limavuoto on aikas normaalia emättimessä niin alkuvaiheessa kuin muutenkin. Toki neuvolalääkäri kyllä varmasti tarkastuksissa huomaa jos se on muuttunut hiivatulehdukseksi.
 
hjelp!
Siis oikeassa munasarjassa on suurentunut keltarauhanen, jonka lääkäri ultralla näytti. Oik.puoli siis kipuilee. Sanoi että loppuu n.kuukauden sisään kun istukka ottaa keltarauhasen hommat. Toiv keltainen vuotokin loppuisi. Välillä sydän kurkussa vessassa tutkii että joko holahti veret :/
 
girl1
On yhtäkkiä alkanyt tulla todella outoa vuotoa. Menkat oli kyllä juuri etten usko olevani raskaana, mutta nyt tulee ihan keltaista hajutonta (ehkä vähän imelä) vuotoa aikas paljonkin. Voisiko olla mahdollinen alkuraskaus oire? Yhdynnästä hieman yli viikko aikaa.
 

Yhteistyössä