Alkuraskauden oireita

Eilen sain hailakan punaisen viivan Davidin testillä ja Clearblue näytti raskaana 1-2. Vihdoinkin tämä on siis totta :) Aivan alussahan tässä ollaan, mutta toivotaan että kaikki menee hyvin.

Tämä on siis ensimmäinen raskauteni ja haluasin keskustella näin alkuvaiheessa olevan raskauden oireista. Itselläni oireina on välillä tuleva kauhea palelu, ajoittainen väsymys, ei tee mieli syödä ja alavatsassa tuntuu sellaisia nippailuja tms. ei sitä oikein voi kuvata säryksi, mutta jonkinlaisia tuntemuksia siellä on :D Onko muilla samanlaisia oireita?

Milloinhan kannattaisi tehdä Davidin testi uudelleen jotta siihenkin saisi mahdollisesti tummemman viivan? Tiedän että sitä ei välttämättä tarvitse tehdä kun on plussan jo saanut, mutta haluaisinkin kuitenkin vielä testata tuolla Davidin testillä... :)

On tämä ihanaa, toivon vain niin, että kaikki sujuu hyvin ja saamme vauvan elokuussa :)
 
Ensinnäkin, :flower: ONNEA AIVAN MIELETTÖMÄSTI! :flower:

Itselläni oli myös alkuvaiheessa alavatsa kipuja, väsymystä, mielialavaihteluja ja paljon pahoinvointia. Muistan ne vähän liiankin tuoreesti, vaikka mennäänkin jo/vasta viikoilla 18+2. Muista vain syödä usein jotain pientä ja juoda paljon vettä.

Itse tein kaikki kolme testiäni CB:lla ja luotin niihin, tosin epäuskoisena tein niitä monta kun en ensin uskonut testin olevan luotettava. Minä tosin olin jo muistaakseni neljännellä vai viidennellä viikolla. Kumminkin raskaustesteissä on suuria eroja, jotkut huomaavat pienetkin määrät istukkahormoonia ja jotkut reagoivat myöhemmin. Suosittelisin siis luottamaan CB:hen ja ottamaan vaan yhteyttä neuvolaan :)
 
Heissan! Itsellä on tosi tosi alussa raskaus, plussailin vastoittain varmaan neljällä eri testillä ennen kuin suostuin uskomaan sen tuloksen :D Vauva on niin toivottu, kuitenkin tuntui ennen testejä ettei kuitenkaan tärppää. Oireita tuli melko ajoissa, jo ennen plussaamista, mutta ajattelin että vain kuvittelen ne :) Samoja oireita on täälläkin, palelua, väsymystä, jotkin ruuat etoo ja tuntuu nippailua alavatsassa ja semmoisia vihlasuja. Selvästi siellä jotakin tapahtuu :D Ajattelin vielä testata aattona ja sitten jo soittaa neuvolaan aikaa valmiiksi. Oon ihan hermoheikko tämän suhteen, ei voi vaan käsittää että nyt se sitten on tapahtunut! Kumpa nämä raskaudet menisivät hyvin, eikä mitään ikävää sattuisi. :heart:
Vahvistuiko se viiva sillä Davidilla? Itse haluisin ravata koko ajan testailemassa, oon niin innoissani :D Ensimmäinen raskaus kun on, niin ymmärtäähän sen :)
Onnea vielä sinunkin plussasta!! :heart: :)
 
Hei!
Itse tein testin taalla Italiassa, kun lomailemassa olen. Kaytin Clearblueta ja tulos incinta 3+ ja sit tein viel jonkun apteekin oman testin, joka naytti kans plussaa. Ma jo tosiaan viikolla 10+0, mutta oireita ei ole ollut niin en ole osannut aiemmin epailla, nyt vaan alkoi kummastuttaa kun ei menkkoja kuulunut (mulla on tosi epasaannolliset) niin siksi en aiemmin osannut ihmetella ja sit palelen ihan jarkyttavan paljon. Nytkin istun taal sisalla takki paalla ja pipo paassa :D
 
Minäkin plussasin ensimmäisen kerran vasta muutama päivä sitten, mutta viisi testiä olen jo ehtinyt tekemään. Vaikea uskoa tätä, mutta olen kyllä ehtiny panikoida jo vaikka ja mistä :D Jo ennen plussaa oireina olivat menkkamaiset kivut, joiden vuoksi epäilys raskaudesta heräsikin. Palelin paljon ja väsytti. Nyt on lisäksi mielialat vaihdelleet suuresta ilosta masennukseen. Mies sanoikin jo hormonihirviöksi :D
 

Yhteistyössä