Alkuvaiheessa oleva suhde... ja nainen ei pidä yhteyttä oma-aloitteisesti?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hän lähti reilu viikko sitten Helsingistä omaan lääniin tulevan kesäduunin perässä. Hän luuli ettei pääse ulos enää kun Uusimaa suljettiin.
Nyt ei ole kuulunut mitään viikkoon. Mikä tää juttu on?
 
vierailija
Tulee mieleen tapaus missä eräs puolituttu kiinnostui. Tapailun ohessa kertoi että on muuttamassa ja pyysi minua muuttoavuksi kun minulla kerran on paku. Suostuin. Vasta paikan päällä selvisi että hän on sinkku mutta kiinnostui minusta vain pakun ja ilmaisen muuttoavun takia. Poistuin paikalta tyhjällä autolla eikä ole kuulunut mitään sen jälkeen.
 
vierailija
Tulee mieleen tapaus missä eräs puolituttu kiinnostui. Tapailun ohessa kertoi että on muuttamassa ja pyysi minua muuttoavuksi kun minulla kerran on paku. Suostuin. Vasta paikan päällä selvisi että hän on sinkku mutta kiinnostui minusta vain pakun ja ilmaisen muuttoavun takia. Poistuin paikalta tyhjällä autolla eikä ole kuulunut mitään sen jälkeen.
Paikan päällä, kun olitte tapailleet jo, selvisi, että sinkku. Mikä pettäjä sä ny oikein olet?
 
vierailija
Tulee mieleen tapaus missä eräs puolituttu kiinnostui. Tapailun ohessa kertoi että on muuttamassa ja pyysi minua muuttoavuksi kun minulla kerran on paku. Suostuin. Vasta paikan päällä selvisi että hän on sinkku mutta kiinnostui minusta vain pakun ja ilmaisen muuttoavun takia. Poistuin paikalta tyhjällä autolla eikä ole kuulunut mitään sen jälkeen.
Ja jätit sen siihen, etkä hurmannut sitä, saanut rakastumaan suhun kipeästi ja jättänyt, kuin nallia kalliolle. Pyh!
 

Yhteistyössä