Alle 25v. ensiodottajat

Täällä ainakin yksi! :wave: heippa taas!

Ja onnea vauvautuneille!

Täällä kaikki hyvin ja masu on alkanut todenteolla kasvamaan..hui :) ja muutettiinkin pirkanmaalta pohjanmaalle pari viikkoa sitten, silloin kyllä supisteli ja kipuili normaalia enemmän.. mutta nyt jo päässyt lepäilemään, kun koti alkaa näyttää kodilta.

Tänään oon vaan leiponut pakkaseen kaikkea, kun vettä on ulkona satanut... mutta hyvä saada pakastimeen täytettä, että on sitten syksyllä mitä vauvan ihmettelijöille tarjota :) ja sairaslomalle on mut nyt määrätty äippälomaan saakka, että aikaa touhailla on...

Tissit ei oo mulla herauttanut sitten tippaakaan.. kai se maito sitten viimeistään synnytyksessä nousee kohinalla! Ja synnytystäkin oon alkanut pohtimaan.. ehkä vähän jänskättääkin... mites muut, mitkä on fiilikset? Varsinkin te, joilla alkaa aika olla käsillä.

Jees, mutta ruuan laittoon...

suhveli ja vauveli 31+0
 
Kiitti melluli :saint:

Mulla tosiaan ei nyt oo elämässä muuta, ku että auh, sattuu iiks, auts. :x

Mutta muuten kaikki on hyvin :D Odottelen tosin kämppää, ku tänne ei mahu. Kelan laput on saatu, pitäis vaa lähettää nii sais sen kauan odotetun äitiyspakkauksen :heart:

Rinzessa ja papuRinssi rv.23+3
 
synnytys on kyllä mielessä päivittäin. jotenki sitä kuitenki odottaa enemmän innolla ku pelolla vaikka sen tietääki jo etukäteen että ei se mitään herkkua varmasti tuu olemaan. vauvan liikkeet sattuu nykyään aika paljon ja alkaa olla jo vanhaa kroppaa ikävä ja tietysti myös päivähaaveilee itse vauvasta joka toinen minuutti joten henkisesti alkaa olla aika valmis synnyttämään. joka yö näen jotaki unta vauvasta (mm. viimeyönä että puski jalkansa kokonaan läpi mun kyljestä:D) mutta synnytysunia en ole saanu kyllä kehiteltyä:) mieskin alkaa olla aika hermona sekä intona, joka päivä kyselee että eikö se vois jo tulla. haluaa kuulemma kaverin itelleen:D vajaa 4 viikkoa enää laskettuun aikaan ja viimenen neuvolalääkäri tiistaina, saa nähä onko tuolla alakerrassa tapahtunu yhtään mitään. jonkin verran on ollu menkkamaista jomotusta sekä sukkapuikkoiluja, saa nähä onko niistä ollu vielä jotain hyötyä.

salamanteri&kamalasti möyryävä ja potkiva steve 36+1 :heart:
 
Uusimmat kuulumiset:

Olin ultrassa, kaikki HYVIN ja ennenaikasuus pelottelu KUMOTTU!!!! En saanut kuvaa ja toimenpide kesti vähän aikaa vaan, mutta kaikki kuitenkin niin hyvin kuin voi.

Sen verran sain kuulla, että mun lääkistystä ei lopeteta synnytyksen ajaksi eli vaavin mahdollisuus joutua tehohoitoon on nyt n.17% kun normaalisti se riski on n.9%.

Se oli edelleen selvä POIKA <3 äidin oma PAPU ~~äiti rakastaa~~

Kokoa papulla oli 780g eli pieni poika <3

Poika oli kääntynyt pääalaspäin ja kohta se ei mahdu siellä enää kääntyilemään eli voipi jäädä nyt asemiin sitten jo =)

Sain vielä yhden kontrolliultran kuitenkin viikolle 36.

Rinzessa ja papuRinssi rv.26+6
 
Moikka moi täällä olisi 17 vuotias tyttönen Pohjois-Karjalasta.
Tällä hetkellä olen viikolla 14+1.

Ihan ensimmäisillä viikoilla minulla oli kamalan huono olo ja melkein mikään ruoka ei pysynyt sisällä. Nytten viikko sitten pahoinvointi loppui ja olo on niin ihana!

Ihan innoissani odotan että masu alkaa selvästi näkymään. Nytten varmasti on enimmäksen turvotusta, mutta alavatsa pömpöttää ja on tosi kova.

Aluksi vanhempani eivät pitäneet yhtään ajatuksesta, että olen raskaana. Itselle ja poikakaverille se oli iloinen ''yllätys''.

Vanhempani eivät suostuneet siihen että asuisin kotona ainakin alkuraskauden, joten muutin poikakaverini (23v) vanhempien luokse, ihan vain väliaikaisesti.
Asuntopaperit ovat menneet eteenpäin ja luultavasti joulukuun alussa meille vapautuisi joku kiva kaksio. :)

Odotan innolla että pääsee sisustamaan omaa kämppää ja ostelemaan pikkuiselle vaatteita ja muuta tarvittavaa.
Mummini oli innostunut ostamaan vauvalle kamalasti vaatteita ja äityspakkauskin on luvassa.

Laskettu aikani on 14.05.2012. Ihan mukavaa, että on silloin kevät kun lapsi syntyy. Kuitenkin ensimmäinen pikkuinen niin ei oikein tiedä miten se pitäisi kovalla pakkasella pukea. Saisi olla kokoajan huolissaan, että onko toisella tarpeeksi lämmintä vaatetta päällä.

Olisi mukava jos täältä löytyisi jokunen kaveri, jonka kanssa saisi jakaa odotustarinoita:)
Ei ole väliä missä päin asut, mutta toki olisi mukavaa jos joku asuisi pohjois-karjalan seudulla niin voisi jopa tavata. :)
 

Yhteistyössä