Alle vuoden ikäisten lasten vanhemmat itä vantaalta? Ja muutkin :)

Olisi kiva tutustua tältä alueelta (tai miksei muualtakin) muihin alle vuoden ikäisten lapsien vanhempiin. Olisi kiva kirjoitella ja vaihtaa kuulumisia ja nähdä porukalla kahvin tai puistoilun merkeissä. Itse olen kohta 20- vuotias ja poikani on nyt melkein 9kk. Iälläsi tai lastesi/lapsen iällä ei niinkään väliä. Mukavaa pääsiäistä :)
 
Kiva että löysit tänne. Missä päin vantaata asut? Olis tosi kiva löytää kiva porukka saman ikäsiä äitejä, kun on noi äitikaverit vähän kortilla. Ja mites on sujunut ensimmäiset kuukaudet vauvan kanssa? :)
 
Ite asun tässä aika lähellä Tikkurilaa :) Oikein kivasti on mennyt, tietenkin välillä enemmän itkuja, mutta ei muita ns vaikeuksia ole ollut :) Juuri alettiin maisteleen kiinteitä, ko poikamme on isokokoinen ja oli/on täysimetyksellä, niin ois tissillä oikeesti koko ajan.. Mitenkäs sulla on mennyt ? ja missä päin itse asut ?
 
Heippa :) Täälläkin olis 20-vuotias pian 11kk ikäisen pojan äiti ja olemme muutaman viikon päästä muuttamassa Itä-Vantaalle Koivukylään.

Mun poikani on ollut ihan perusterve (2kk iässä oli enterorokko ja muutamat flunssat sairastettu) ja muutenkin suht "helppo" lapsi tähän asti. Päälle kuukauden iässä alkoi masuhuudot (kesti n. 1,5kk) ja muutenkin yöheräily on ollut tiuhaa.. 6kk iässä alkoi yöt helpottumaan, ku jätin yösyönnin pois ja pidin unikoulun.
Poikani on melko tempperamenttinen, mutta iloinen ja reipas. Kova tahto on ja raivareita tulee useita päivässä, tietty kun joutuu kieltämään monen moista asiaa. On niin kova tutkimaan ja nopeasti konttaa paikasta toiseen..nousee seisomaan lähes mitä tahansa vasten ja tiputtelee tavaroita lattialle. Kaappien ovien availu on alkanut ym muuta mukavaa.. :D Pitäis olla silmät selässäkin.
 
Täälläkin on kohta 20 v mamma Koivukylästä :) mulla on 3 kk vanha tytön tylleröinen :)
Kova yritys on likalla liikkelle lähdön suhteen.. muutamia kertoja sängyllä ollaan jo onnistuttu pyörähtää selältä masulleen mutta masulta selälleen pyöritään koko ajan :D Vielä meillä ei olla keretty sairastelemaan (onneksi) :)
 

Yhteistyössä