Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

Hei,

Mahdunko kiloineni mukaan? Lopetin imettämisen 20.12 ja ei ole enään syytä miksi ei voisi syödä niukemmin. Raskauskiloja tuli ihan liikaa, eturistiside polvesta poikki ja liikunta jäi raskausaikana minimiin. Löin töissä 1000€ vetoa että 20 kiloa on 29.4 mennessä pois eli kilo per vko, hiukan yli. Aloitin ATKINsin tyyppisellä, pudonnut kuusi kiloa ja tätä jatkan pari viikkoa jolloin painon pitäisi olla 72kg. Sitten alan lisätä hiilareita, jättää rasvoja pois ja sellasella 1400 kalorin valiolla loppuun saakka. Käyn aamuisi tyhjällä vatsalla puntilla, arkisin tunnin treeni.
Ennen raskautta treenasin judoa ja punttia 15h/vko, ei kyllä uskoisi miten helposti kroppa muuttaa muotoaan, lihasmuisti tallella mutta läskiä päällä, mulla viellä kauttaaltaan. Tietotaitoa kyllä löytyy, mutta miten se oli itselle niin vaikea aloitaa toteutus. Muille kyllä olen ohjelmia ruokavalioineen tehnyt useikin:)

Tsemppiä kaikille, kesällä ollaan paremmassa kuosissa, kenellä mikäkin tavoite edessä!

Terkuin,

Anne

Nikki:Annekristiina
Pituus: 170cm
Aloituspaino: 83kg (2vko sitten)
Tavoitepaino: 62,8kg (29.4.2011)NORMI OLISI JOPA 57KG, MUTTA 62 IHAN OK!
Paino nyt: (pvm)77 (8.2.2011)
Pudotettu: 6kg
Viikkopudotus:3KG

PS. LOPPURASAKAUSAIKANA VAAKA NÄYTTI 97!!!!NELJÄSSÄ RASKAUDESSA TULLUT AINA NÄIN PALJON, TOSIN EKASSA VAIN 10, SILLOIN OLI ALLE 20V..
 
Viimeksi muokattu:
Pakko tunnustaa, mutta kun teillä kaikilla on ilmeisesti lapsia? Noh...minulla ei ole yhtään eikä tule varmaan pitkään aikaan olemaankaan (olen 21v.) Toivottavasti silti hyväksytte porukkaanne :) Parissa vuodessa olen paisunut n. 20kg, hurjaa :S Pari vuotta sitten isäni kuoli yllättäen, ja siitä se alamäki sitten lähti...viime kesänä veljeni jäi traktorin alle, mutta ihmeen kaupalla selvisi. Olen elänyt kriisistä kriisiin, ruoka lähes ainoana lohtuna. Mutta nyt sille tuli stoppi! Vihdoin on voimia ja uskallusta irrottautua epäterveellisestä elämäntavasta!


Nikki: vaaleanpunainenunelma
Pituus: 161 cm
Aloituspaino: 113,5 kg (7.2.2011)
Tavoitepaino: Alle 100 kg näin aluksi, sitten joku kaunis päivä 75 kg
Paino nyt:
Pudotettu:
Viikkopudotus:
 
cherrrye pää pystyyn! Kaikilla tulee varmasti takapakkia jossakin vaiheessa painonpudotusta. Täytyy vaan yrittää sitten kovemmin ja olla hiukan armollisempi itselleen. Tsemppiä sinne!

Uusille tervetuloa!

vaaleanpunainenunelma ei tämä pino kyllä tietääkseni ole tarkoitettu ainoastaan "lapsellisille" vaan on avoin ihan kaikille ketkä haluaa pudottaa painoa. Että tervetuloa vaan mukaan!


Täällä meneepi ihan mukavasti. Huomasin justiin että en oo ikinä näin pitkään "ollut laihdutuskuurilla" (terveellisempiä elämäntapojahan tässä haetaan mutta kuiteski), aina se on tyssännyt siihen tammikuuhun :D Sitä on aina ollut itselleen niin ankara että ei oo jaksanut kovin kauaa. Mähän olen juurikin sellanen sokerihiiri, että aikasemmin oon jättäny kaikki makeat kerrasta pois ja niinhän siinä käy että se on sitten semmonen kielletty hedelmä. Nyt olen kuitenkin onnistunut paremmin, mikään ei oo nyt kiellettyä kunhan vaan muistaa sen kohtuuden. Eilenkin söin ihan hyvällä omallatunnolla irtokarkkeja :)
 
Tervetuloa mukaan annekristiina sekä vaaleanpunainenunelma ! :)
En miekään usko, että tää keskustelu olis tarkoitettu pelkästää "lapsellisille", joten rohkeesti vain mukaan jutustelemaan !

Miulle tuli raskauskiloja 26kg ja päätin, etten seuraavas raskaudes _anna_ itseni turvota niin paljon.
Ja sit kun moni sanoi, ett kilot karisee kyllä kun imettää ymn.. Mutta ei sitä arvannut, että omal kohdal imetys ei toimisikaan... :|

Kiitos tsemppauksesta eeka89, kyllä tää tästä vielä.. :)
 
Cherrrye: Mulle kävi hienosti raskauksien painonnousun suhteen. Ekasta jäi se 25kg mutta toisessa synnärille lähtiessäni painoa oli vain 1kg enemmän kuin raskauden alkaessa. Tosin pojan syntymän jälkeen iski ihan hillitön herkkunälkä ja painoa tuli 10kg kun kroppa vaati energiaa vaikken imettänyt poikaa ollenkaan. Noita läskejä mä nyt sitten sulattelen ja omasta mielestäni ihan hyvällä tuloksella (tänään oli jo -14.5kg).
 
IhanaValo
Hei!

Mie oon ollu pari viikkoa ihan pihalla koko hommasta, miulla alkoi kurssi jota ens alkuun jännitin niin hirveesti etten pystyny oikeen muuta ajattelee ja sen jälkeen sit oon ollu niin väsy/en muka oo ehtinyt/jaksanut jne. oikeen tarkkailla mitään enkä ees käydä pinoa kurkkimassa :ashamed:
Useamman vuoden kun kotona vaan olla möllöttää (no, hoitaa lapsia :) ) niin ei sitä ees muista miten paljon voi väsyttää kun aamulla aikaseen herää ja hoitaa kaikki tarvittavat jutut. Ainakin miulla on ollu hirvee väsy mut yritän nyt ryhdistäytyä taas.

Tervetuloa uusille!
 
Heippa!
Täällä olisi yksi makkaroidensa kanssa taisteleva lisää :/ Raskauskilot onnistuin jo joskus aikoinaan saamaan helposti pois, mutta nyt ne on jotenkin hiipinyt takasin viimeisen vuoden sisällä, ei ollenkaan hyvä!

Jotenkin mahdottomaksi yhdistelmäksi olen huomannut laihduttamisen ja yksinhuoltajuuden. Sitä liikuntaa kun vaan ei pysty harrastamaan niin paljon ja sitä mitä haluaisi. Jos muilla on samoja "ongelmia" niin ois kiva kuulla :) Crossari tossa nurkassa kököttää mut töiden jälkeen ku tyttö on unille saatu on niin helppo kaatua sohvalle...

Ja sit haluisin jo heti alkuun kysellä että onko kukaan nutraillu? Aattelin kokeilla niillä eka että pääsis hyvin vauhtiin ja ois kivempi sit jatkaa jos sais vähän helpommin eka vähän painoo pois... mutta mulla on ongelmana se että päiväkodissa kun on töissä on pakko syödä sitä ruokaa mitä siellä sattuu olemaan. Eli meneekö sillon muunkin päivän nutrailut ihan hukkaan? Se ois tosi masentavaa!

Ja tässä tätä faktaa

Nikki: musli
Pituus: 159 cm
Aloituspaino: 61,5
Tavoitepaino: 54

Sovin jo itseni kanssa että sitten KUN pääsen 57 kiloon niin menen ikeaan shoppailemaan! :p onko muilla jotain vastaavia palkintoja itselleen?
 
Tervetuloa kaikki uudet! Viikkoon en ole taaskaan ehtinyt tänne, ja tekstiä on tullut valtavasti lisää =) Minunkin liikkumiseni vaan vähentyy,muuten kuin lasten kanssa ulkoilu... Painoa putosi nyt ihan mukavasti, se viime viikkoinen turvotus hävisi ;)

Tässäpä listaa ensi maanantaille...

Nikki: herkkupeppu
Pituus: 170 cm
Aloituspaino: 87,5kg (4.1.-11)
Tavoitepaino: 1. tavoite 80kg 2. 75kg 3. 70kg ja allekin (-0,5 kg/vko)
Paino nyt: 82.6 kg (11.2.-11)
Pudotettu: - 4,9 kg
Viikkopudotus: -2,0 kg
Matkaa 1. tavoitteeseen 2,6 kg
 
Oli pakko tulla tänne merkkailemaan itsellenikin muistoksi, että tänä aamuna oli tämän hetken alin paino eli 84,9 kg. Olen nyt ollut eilisestä asti kuumeessa ja mikään ei ole maistunut joten varmasti tuo tuosta nousee taas lahjakkaasti ennen maanantain punnitusta. Mutta on se vaan niin mukava tunne kun vaaka näyttää alempaa kilolukua, vaikka nytkin on vain 100g alle 85...

musli Minä nutrailin kaksi viikkoa melkein puhtaasti eli ekan viikon olin täysin nutreilla ja toka viikonkin melkein kokonaan. Loppu puolella saatoin korvata yhden pussin esim. parilla keitetyllä munalla ja kurkulla. Olin itse todella yllättynyt ja ehkä vähän ylpeäkin kuinka helposti tuo sujui, vaikka mulla paino ei laskenutkaan hurjalla vauhdilla niinkuin odotin ja toivoin. Yhteensä lähti vain n. kilo painoa kun toisella viikolla paino vain nousi. Uskon että se johtui ummetuksesta sillä juuri mitään ei tullut ulos peräpäästä sillä toisella viikolla. Nyt kun olen melkein kokonaisen viikon elellyt normi ruualla niin paino on taas ollut ihan kivasti lasku suunnassa. Mulla on alkion siirto ensi viikolla (jos meidän viho viimeinen alkio selviää sulatuksesta) niin sen vuoksi nyt pidän nutreista lääkärin määräyksellä n. kolmen viikon tauon. Jos plussaa ei r.testiin tule niin sitten varmaan palaan nutrien pariin vielä hetkeksi, vaikka en usko enää koko nutraukseen pystyväni.
Eli en usko että se yksi ateria pilaa nutraustasi, mutta jos syöt sillä aterialla hiilihydraatteja niin et pääse ollenkaan ketoosiin ja nutraaminen voi olla melko tahtojen taistelua. Kun menee täysnutraamisella+ n. 100kcal edestä sallittuja kasviksia niin kroppa menee ketoosiin ja näläntunne katoaa. Sen vuoksi nutraamista pystyy jatkaa kauemminkin kun ei tarvitse taistella nälkää vastaan. Mutta voithan käyttää nutreja korvaamaan vain osan aterioistasi, esim. aamupalan ja lounaan syöt normi ruokaa ja päivän loput ateriat korvaat nutreilla.
 
olkkis74 : Ohoh, vain 1 kilo ? Ja siis sie oot pudottanut painoo kyllä aivan tosi loistavasti, ei voi muuta sanoa ! :)

tervetuloa mukaan musli ! :) Miullakii on tuollaisia ns. palkintoja itselleni. Kunhan paino vielä putoaa, niin vien itseni shoppailemaan ;) Niin ja kampaajalla kävin parisen viikkoa sitten, oon käyny kampaajal n. 7 kertaa(jos sitäkään)koko elämäni aikana. Miekii tahtoisin ikeaan, ehkä ens kesänä sitten sinnekin.. :)
 
Mukava oli lukea taas uusia kirjoituksianne, tsemppiä kaikille! Olin viime yön töissä, hillitsin itseni hyvin ja söin tasaisesti pieniä annoksia yön aikana :) Aamulla, kun tulin kotiin, oli pakko mennä vaa'alle toivekkaana tuloksista...ja painoo olikin lähtenyt 2kg :eek: olin niiin onnellinen!
 
Heips,

Hianoa, alaspäin mennään joukolla:) Kiirusta töissä, pikaisesti luin ja tsemppiä kaikille, alas menee ennen kesää ..

Viimeksi siis 77 näytti vaaka, ja tänään 3 päivää myöhemmin 76kg. Se on tää rasva-aineenvaihdunnan kiihtymisen tulosta nyt, alussa lähti nesteitä. Tänään töissä tuli kolmelta kommentteja, miten sä oot noin paljon laihtunut muutamassa viikossa, oot ihan hoikka:). No, en ole mutta ihana laittaa M kokoisia vaatteita, farkut näyttää jo hyvältä ja vatsa hävinnyt. toki kun on kapeet farkut, paita ja takki päällä, peilistä näkyy normaalivartaloinen ihminen. Otan vaatteet, niin tasaisena löytyy ylimääräistä, mikä ei ole minua. Olen normaalisti S-kokoinen, pieni ja siro, nyt varmaankin näytän normaalilta muitten silmissä.Itselläni ei ole hyvä olo! Treenaan normaalisti judoa ja punttia ja ylimääräistä ei ole. Jokaisen itsensä pitää olla tyytyväinen omaan peilikuvaan, oli sitten iso tai pieni, se on niin henkilökohtainen asia. Anorektinen en missään nimessä haluaisi olla, vaan oma tuttu itseni. Palkinto itselleen on hyvä juttu, mulla on se veto meidän toimitusjohtajan kanssa, hän pudottaa -15kg, minä -20 kg 29.4 mennessä. Siinä riittää motivaatiota kin tonnista kyse!!!

AAmulla kahvia, treeni tyhjällä vatsalla, sujuu jo hyvin, lounaaksi purkki tonnikalaa öljyssä, puol purkkia raejuusta ja sekaan muutama viinirypäle, tomaattia ja sipulia, kyllä menee alas. Sitten töistä kotiin, paistan joko pihvin ja vihreätä salaattia, tomaatti ja kurkkua. Illalla vielä fetamunakas. Tai vaihtoehtoisesti paketti pekonia, munia ja vihreätä salaattia, kurkkua ja paprikaa. Joskus paistan paistijauhelihaa, erikseen öljyssä silputtua kaalia, sipulia ja tilkka omenaviinietikkaa, maustan suolalla ja cayannepippurilla, jauhelihat sekaan ja tällä palaa rasva. Perjaatteena siis ketoosi tila, tällaista epäterveellistä valiota kuukausi, hiilareita vain kolme kupillista, eli tomaattia, kurkkua ja salaattia, kaaleja saa syödä mielin määrin. Kermassa haudutetut kalat ja kanat ym. Outoa mutta tehokasta, kuukauden päästä lisäilen pikkuhiljaa hiilareita, niin että laihtuminen jatkuu, ruokavaliosta tulee taas rasvaton, tai terveellinen. Siinä mun ohjeistus omalle laihdutukselle:) Tsemppiä kaikille, omanapaista tekstiä, yritän seuraavaksi kommentoida, nyt kyllä luin mutta menisi, pudotukset ja nimet sekaisin... Tsemppiä kaikille, itse vietän synttäreitä, ja juhlistan kermavaahdolla ja kupillisella tuoreita vadelmia, muut saavat kyllä kakkua:).


Nikki:Annekristiina
Pituus: 170cm
Aloituspaino: 83kg (2vko sitten)
Tavoitepaino: 62kg (29.4.2011)NORMI OLISI JOPA 57KG, MUTTA 62 IHAN OK!
Paino nyt: (pvm)77 (8.2.2011)
Pudotettu: 6kg
Viikkopudotus: 8.2 77kg, tänään 11.2 76kg!!!
 
Moi!
Mä oon nutreilla ollut osittain. Aamuisin olen tehnyt marjoista ja rasvattomasta maidosta pirtelön,nutriletin pirtelöt aika ällöjä. Koulussa oon syönyt normiruokaa lasten kanssa,kuuluu työhön toi ruokailu. Oon yrittänyt siellä syödä salaattia reilusti ja muuta sit vähän ja yhden tumman leivän sallin itselleni joka päivä.
Kotona sit oon syönyt nutriletin kanakeittoa ja vettä reilusti pitkin päivää. Jonkun hedelmän oon sit saattanut vielä illalla syödä,jos nälkä iskee. Näillä mennään nyt ja tuloksia tulee pikkuhiljaa. Senttejä on jo lähtenyt vyötäröltä ja se on parasta!

Eilen tosin palkitsin itseni syömällä vähän kiinalaista ruokaa ja pari lasia viiniä. Lapset meni yökylään ja se on meillä senverta harvinaista herkkua, et pakko oli vähän juhlistaa. Mutta nyt taas dieetti jatkuu hyvällä tsempillä.

Nyt hyötyliikuntaa siivousta, sit puuhommiin ja hiihtämään tuonne ihanaan auringonpaisteeseen.

Oon ollut tosi yllättynyt siitä,ettei oo nälkä, vaikka syön nyt paljon vähemmän kuin ennen. Hyvä niin ja herkkuja ei ees tee mieli...
 
Heippa kaikille! Täällä jännityksellä odotetaan huomisen aamupainon ottamista =) Koko viikon aikana herkuttelin vain yhdellä suklaapatukalla ja jäätelötuutilla, aika hieno saavutus jo sinänsä ;) Välipalana hedelmiä ja maitorahkaa, näkkäriä kalkkunaleikkeleellä. Päivän toinen ateria ollut joko keitto/salaatti. Olo on jo energisempi ja myöskin kevyempi :) Mites teillä muilla on viikko sujunut?
 
Viikonloppu meni ihan läskiksi, karkkia, sipsiä jne... :headwall: Perjantain punnaustulos vain haave enää :( Viikko meni muuten hyvin, mutta heti kun pääsee vapaalle, niin alkaa tämä syömisvimma :eek:

Käyttikös kukaan mitään valmisteita, esim tonalinia, laihdutuksen tukena? Olisko joku hyvä vinkki, jos kokeilisin?

Hyvää ystävänpäivää ja paljon miinusta kaikille!!!
 
Nikki: Biitsi
pituus: 165 cm
aloituspaino: 85 kg ( 5.2.2011)
tavoitepaino: eka 75kg, sit 65 kg
paino nyt: 81,4 kg
pudotettu: 3,4 kg
viikkopudotus: 1,6 kg
matkaa ekaan tavoitteeseen 6,4 kg

jee,tästä se lähtee. 10 päivää dieettiä takana ja vyötärö kutistunut 5 cm!!! Onneksi sentään paino vähän tippui,vaikka viikonloppuna söinkin kiinalaista ja kanasalaattia ja vähän viiniä...

Hyvää ystävänpäivää kaikille! Ja tsemppiä läskinpolttamiseen!
 
Viimeksi muokattu:
Nikki: vaaleanpunainenunelma
Pituus: 161 cm
Aloituspaino: 113,5 kg (7.2.2011)
Tavoitepaino: Alle 100 kg näin aluksi, sitten joku kaunis päivä 75 kg
Paino nyt: 107,8 kg (14.2.2011)
Pudotettu: 5,7 kg
Viikkopudotus: 5,7 kg


Olin tippua vaa'alta, kun näin tämän aamun lukemat - siis positiivisessa mielessä :D 5,7 kg ensimmäisellä viikolla! Toisaalta on tässä varaa lähteekin. Ja ylim. nesteet ym. poistuneet elimistöstä :) Alle 100 kg taitaakin mennä rikki pikemmin kuin luulin. Syönyt olen monipuolisesti ja terveellisesti, paljon kasvikunnan tuotteita, rasvattomia maitotuotteita, kananmunaa, täysjyväviljaa, vaaleaa lihaa. N. 1500-1700 kcal paikkeilla päiväenergiansaanti.

Ja herkkupeppua siteeraten:

"Hyvää ystävänpäivää ja paljon miinusta kaikille!!!" :heart: =)
 
Nikki: Haave
Pituus: 164cm
Aloituspaino: 88,3kg
Tavoitepaino: eka tavoite -10kg 2. tavoite 67kg
Paino nyt: 84,7kg (14.2.11)
Pudotettu: 3,6 kg
Viikkopudotus: 1,7kg
Matkaa 1 tavoitteeseen 6,9 kg ja 2. tavoitteeseen 17,7kg

Tuo pudotus on varmaan sairastelun "ansiota" mutta olen todella hyvällä mielellä siitä! Varmaan ensi viikon punnituksessa painoa ei tipu tai voi jopa nousta kun alan taas syödä kunnolla, mutta tällä hetkellä olen lähempänä 80 kg kuin 90kg!

Hyvää ystävänpäivää!
 
Nikki: Olkkis74
Pituus: 168cm
Aloituspaino: 135,9kg
Tavoitepaino: Alle 100kg
Paino nyt: 120,8
Pudotettu: 15,1kg
Viikkopudotus: 1,4kg
Matkaa tavoitteesen: 21kg

Teen listaa taas tänään illalla treenien jälkeen joten tietoja yv:na mulle tulemaan.

Mulla viime viikko meni taas vähän harakoille. Torstaina oltiin pojan kanssa Lahdessa ja oli muka niin kiire että yksi ateria jäi välistä ja yhden korvasin kunnon kanasalaattiannoksella. Perjantai oli sitten ruuan puolesta hyvä mutta juominen jotenkin rupesi tökkimään. En tiedä miksi. Nyt yrittänyt taas kiinnittää juomiseen hieman enemmän huomiota ja eiköhän se taas tuu järjestykseen kun on taas suht normaali viikko.

Eilen kun anoppi kävi kylässä ja oli täytekakkua (miehen synttärit), oli kyllä jännä huomata että vaikka otin pienen palasen niin en pystynyt syömään sitä kokonaan. Kolme lusikallista meni alas ja sen jälkeen tuli stoppi. Oli ihan liian makeaa tämän keittoruokakuurin jälkeen. =) Ensi viikonloppuna olisi seuraavat (tytön 10v-) synttärijuhlat (ja 23.2 seuraavat) jossa taas vois pienen palan hyvää ottaa, varsinkin jos siihen asti pystyisi pitämään kiinni taas tuosta pussiruokavaliosta.
 
Nikki: cherrrye
Pituus: 163cm
Aloituspaino: 73kg (5.1.2011)
Tavoitepaino: 60kg (vielä joskus..)
Paino nyt: 68,6kg (14.2.11)
Pudotettu: -4,4kg
Viikkopudotus: -1,2kg

Vitsit että on hyvä mieli, kun paino lähteny menemää alaspäin jälleen !
Ehkä mie vielä joku päivä painan tuon 60 kiloa.. :)

Hyvää ystävänpäivää naiset ! :)
 
Nikki: eeka89
Pituus: 164cm
Aloituspaino: 62,5kg
Tavoitepaino: 57kg
Paino nyt: 59,2kg
Pudotettu: -3,3kg
Viikkopudotus: -0,4kg
Matkaa tavoitteeseen: 2,2kg


Mahtavia pudotuksia taas kaikilla! :flower:
Itsekin ihan yllätyin kun olin noinkin paljon saanut tiputettua vaikka loppuviikko nyt meni miten meni. Meillä oli muutto lauantaina ja vielä eilenkin tuli syötyä tosi epäsäännöllisesti. Toki siinä liikuntaakin tuli kun kanteli tavaroita ja purki muuttolaatikoita. Nyt kunhan on saanu kämpän kuntoon niin alkaa taas kunnolla tuo liikkuminen ja syömisten tarkkailu. Viikko on vielä aikaa olla tässä kotosalla ja sitten alkais työt. Jännittää ihan! :eek:

Tsempit taas ensi viikolle ja hyvää ystävänpäivää kaikille!
 
Reissusta palattu maha täynnä hiilareita : / Sovittiin heti alkuun, ettei nyt nipoteta turhasta ja tulihan sitä viikon aikana maisteltua mm. pitsaa ja muita herkkuja! No nyt on taas motivaatio kohdillaan ja tarkoitus jatkaa taas tiukalla linjalla!

Alkuun ajattelin, etten eilen viitsisi vaa´alla edes käydä, mutta kävinpä silti. Ja olihan sitä plussaa tullut jonkin verran. Niinpä en tällä viikolla viitsi laittaa tuloksia listaan vaan keskityn nyt karistamaan mahdollisimman paljon lomaläskejä :)

Hyvää viikon jatkoa kaikille!

Mamushka
 
KOHTI KEVYEMPÄÄ KESÄÄ VKO 7

Nikki: vaaleanpunainenunelma
Pituus: 161 cm
Aloituspaino: 113,5 kg (7.2.2011)
Tavoitepaino: Alle 100 kg näin aluksi, sitten joku kaunis päivä 75 kg
Paino nyt: 107,8 kg (14.2.2011)
Pudotettu: 5,7 kg
Viikkopudotus: 5,7 kg

Nikki: Ella-Stiina
Pituus: 156cm
Aloituspaino: 57,7kg (3.1.-11)
Tavoitepaino:52kg
Paino nyt: 54,0kg (14.2.-11)
Pudotettu: -3,7kg
Viikkopudotus: -0,3kg
Matkaa tavoitteeseen: 2,0kg

Nikki: Haave
Pituus: 164cm
Aloituspaino: 88,3kg
Tavoitepaino: eka tavoite -10kg 2. tavoite 67kg
Paino nyt: 84,7kg (14.2.11)
Pudotettu: 3,6 kg
Viikkopudotus: 1,7kg
Matkaa 1 tavoitteeseen 6,9 kg ja 2. tavoitteeseen 17,7kg

Nikki: eeka89
Pituus: 164cm
Aloituspaino: 62,5kg
Tavoitepaino: 57kg
Paino nyt: 59,2kg
Pudotettu: -3,3kg
Viikkopudotus: -0,4kg
Matkaa tavoitteeseen: 2,2kg

Nikki: cherrrye
Pituus: 163cm
Aloituspaino: 73kg (5.1.2011)
Tavoitepaino: 60kg (vielä joskus..)
Paino nyt: 68,6kg (14.2.11)
Pudotettu: -4,4kg
Viikkopudotus: -1,2kg

Nikki: herkkupeppu
Pituus: 170 cm
Aloituspaino: 87,5kg (4.1.-11)
Tavoitepaino: 1. tavoite 80kg 2. 75kg 3. 70kg ja allekin (-0,5 kg/vko)
Paino nyt: 82.6 kg (11.2.-11)
Pudotettu: - 4,9 kg
Viikkopudotus: -2,0 kg
Matkaa 1. tavoitteeseen 2,6 kg

Nikki: Olkkis74
Pituus: 168cm
Aloituspaino: 135,9kg
Tavoitepaino: Alle 100kg
Paino nyt: 120,8
Pudotettu: 15,1kg
Viikkopudotus: 1,4kg
Matkaa tavoitteesen: 21kg
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä