Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

KOHTI KEVYEMPÄÄ KESÄÄ VKO 12

Nikki: Mamushka
Pituus: 164 cm
Aloituspaino: 85,0 kg (9.1.)
Tavoitepaino: 69 kg, 1. tavoite 79 kg, 2. tavoite 75 kg
Paino nyt: 78,5 kg
Pudotettu: -6,5 kg
Viikkopudotus: -0,0 kg

Nikki: cherrrye
Pituus: 163cm
Aloituspaino: 73kg (5.1.2011)
Tavoitepaino: 60kg (vielä joskus..)
Paino nyt: 67,4kg (21.3.11)
Pudotettu: -5,6kg
Viikkopudotus: 0kg
 
Tälläkään viikolla en laittanut itseäni listaan, vaa'alla en ole käynyt ja koko viikon olen ollut flunssassa/kuumeessa, nyt vasta jaksoin pinon koota tänne.

Onko kenelläkään kokemusta karppauksesta? Ajattelin aloitella sitä, tuttavani on laihtunut puolessa vuodessa 17kg karppaamalla, liikuntaa hän ei ole harrastanut, joten laihdutus on itsestään ruokavalion ansiota.
 
Hei Ladyt!

Kovin on hiljaista täällä..(.) Tässä omaa napaa...

Itselläni tuo Easy Deat toimii, olen niin malttamaton pudottaja. Suosittelen lämpimästi jos tuloksia haluaa. Naisilta putoaa 4-6 kg takuuvarmasti kahdessa viikossa, mitä enemmän pudotettavaa, paremmin lähtee(enemmän). Elimistö menee ketoositilaan, ihmisestä riippuen, 3-7 päivässä, sitten lähtee rasvat liikkeelle. Jos ei halua näin tiukalla valiolla olla, voi lisäksi syödä, kalaa, kanaa, munia, maitotuotteita missä ei hiilareita. Eli on täysin hiilariton dieetti.Lisäksi siis juon päivällä litran vihreätä teetä, kolme kalaöljykapselia ja vielä Extra Strong Vihreä Tee kapselia, tehostaa aineenvaihduntaa. Kahvia vain ison kupin aamulla, kahvi sitoo rasvaa. Mulla nyt siis kolme vko a täynnä(vai olikohan jo neljäs), tasaseen putoaa, n.400/yö, punnitsen joka aamu. Jos jumiutuu paikalleen, on hyvä lisätä munakas tms. illalla, taas lähtee putoamaan. Pidin lauantaina päivän, jolloin söin, alkupaloiksi lämminsavustettua lohta, juustokuutioita, pihvin sekä vielä sen kanssa desin juustokuutioita, olimme Hotellissa koulutuksessa. Sitten vielä kotona tein Vispi Floorasta vaahtoa, lisäsin levyn sulatettua tummaa suklaata ja kaksi pussia kaakaovaahtojauhetta. Sitä sitten pistelin parin desin verran, sunnuntainakin vielä vatsa täysi, ei tee vähään aikaan herkkuja mieli, taas mennään keitoilla:).

Millaisella ruokavaliolla muut olette, anteeksi etten selannut tarpeeksi taaksepäin, nukutan tyttöä ja samalla yritän lukea/kirjoittaa, muistissa ei ole tarpeeksi tyhjää tilaa..Kovalevy täysi:)

Ensi viikko alkaa kuutosella, mullahan siis vedonlyönti, 29.4 mennessä paino pitää olla 62kg. Lupasin pudottaa 20 kiloa, vastapuoli VAIN 15kg, nyt näyttää että tonni tulee, jollei toinen saa jostain puhtia. Toki toivon että saa pudotettua, olen vaan niin kilpailuhenkinen, ettei omalla kohdallani ole vaihtoehtoa, eikä tonnia ylimääräisenäkään!

Tulipa pitkä sepustus:O

Tsemppiä nyt, kyllä me pystytään, eikös juu???;)


Anne:wave:

Nikki:Annekristiina
Pituus: 170cm
Aloituspaino: 83kg 16.1
Tavoitepaino: 62kg (29.4.2011)NORMI OLISI JOPA 57KG, MUTTA 62 IHAN OK!
Paino nyt: 22.3 70 kg
Pudotettu: 13kg
Viikkopudotus: 2kg (10pv)
 
Olen myös ollut ketjussa mukana n. neljä-kolme viikkoa sit mutta ei kannattais kyl mun sortua taikka antaa edes maistaa mitään missä on hiilareita niistä jää koukkuun ja tietty sorruin myös karkkiin, sipsiin ja limua lipitin että voi....

No tänään uudelleen innolla kevyempää minääni, nyt en anna itselleni lupaa kun jään koukkuun enkä pysty palaamaan normaaliin ihan heti. :popcorn:
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikki!

Aattelin lähteä vielä mukaan!

Tässä vähän tietoja;

Ikä; 18v
Alkupaino (20.3); 86,0
Tavoite; Aluksi 70 --- > siitä 65kiloon
Paino nyt (23.3); 82,3kg

Olen nutrilettilla tällä hetkellä. Nyt alku viikosta lähteny tosi hyvin! =) Olen kyllä liikkunutkin paljon! Mm. Crossingissa oon käyny joka päivä! Mulla kans ns. Veto menossa!

Kertokaa muutkin miten menee! :)

suvi-tuuli
 
IhanaValo
Otetaanko tänne kadonneita lampaita takasin listalle? :)
Oon repsahdellu oikeen urakalla taas, syöny ihan miten sattuu.. en tiiä uskaltaako tässä ees vaa'alle ees nousta enää..mut yritän nyt uudelleen jos sais itteensä niskasta kiinni.
Ihan eka yrittää pienentää annoskokoja ja sit niitä kasviksia lisää ja vettä kans. Oon huomannut että tuossa ne isoimmat mutat tässä miun urakassa.
 
Kuten Mamushka sanoinkin, tervetuloa uudet sekä vanhat !! :) Ei anneta takapakkien lannistaa, eihän ? :hug:

annekristiina : Mie itse olen pudottanut painoa syömällä normaalia kotiruokaa ja liikkumalla enemmän :) Eli mitää en oo jättänyt pois, herkuttelu-päiviä pidän myös(jotka tuppaa joskus venymäääään.. :D). Näillä mennään, vähän vois tietty skarpata, nii ei tulis näitä junnaamisia.. Niin ja täytyy kyllä sanoa(ellen oo jo sanonut), että tosi hyvin on painoa pudonnut sinultakin ! :)

Kokeilin eilen bikineitä, joita käytin ennen raskautta ja kyllä taas motivoi..
 
Sagoal
Heippa!

Pääseekö tähän ryhmään vielä mukaan? :)

Tässä olisi minun tietoni:
Nikki: Sagoal
Pituus: 167 cm
Paino: (21.3.) 91,5 kg
Tavoitepaino: 1. tavoite: 80kg juhannukseen mennessä 2. tavoite 69kg 30.9. mennessä ja 3. tavoite 60 kg jouluun 2011 mennessä

Mulla on painoa pudonnut jo -5kg alkuperäisestä painosta sairastelun myötä. Asun ulkomailla maassa, jossa en voi harrastaa liikuntaa kodin ulkopuolella. Tämä tuo isoja haasteita kunnon kohottamiseen ja painonpudotukseen. Koetan nyt etsiä hotellia, jossa olisi kuntosali tai crosstraineria, jonka voisin ostaa. Jos teillä on mitään kotijumppavinkkejä, niin otan niitä oikein mielelläni vastaan! :)

Oletteko yleensä punninneet maanantaisin? Mä olen. Entä laitetaanko tiedot vain tähän keskusteluun vain jollekin yksityisellä viestillä?

Toivottavasti kelpuutatte mut vielä mukaan! :)
 
Tervetuloa Sagoal, tottakai mahdut mukaan ! :)
Punnitus on tosiaan maanantaisin, ja tievot yv:llä nimimerkille vaaleanpunainenunelma, hän sitten päivittelee listaa :)
Mie itse tykkään jumppapallosta, itselläni ihan jumppapallo-dvd, jonka laitan pyörimään. Ja on tehokasta !
 
Mahtavaa, kun tänne on nyt tullut oikein laihduttajaryntäys! :) Itselläni on tällä hetkellä menossa motivaation kasvatusprosessi...lähden tulevana tiistaina etelän lomalle ja loman jälkeen on tarkoitus aloittaa oikein tehokas ja pitkäjänteinen laihdutus/kunnonkohotusprosessi =)

Tosiaan, laitelkeehan mulle maanantai-iltaan mennessä yv:nä omat tiedot, kokoan listan sitten myöhään samana iltana :)
 
Moro!

Täällä duuni ja arjen pyöritys vieneet niin paljon aikaa etten tiedä oikein mitä jättäis tekemättä että kaikki ehtii.

Mulla on paino pudonnut ihan kiitettävästi. Vaikka ruokarytmit on sekaisin niin 21.5kg on lähtenyt jo litomaan. =) Eli kun painoin vuoden vaihteessa 135.9kg niin nyt 114.4kg. Ihan tyytyväinen olen vaikka nyt tämän viikon paino onkin junnannut paikallaan. Se johtuu siis ihan vaan tuosta ruokailuvälien pidentymisistä (pitäis syödä 4h välein) ja siitä etten saa juotua vettä ihan sitä tahtia kuin pitäis.
 
Sagoal
Mukavaa, että pääsin vielä mukaan! :)

Katselin noita teidän aiemmin aloittaneiden lukemia, niin kylläpä te olette hyvin saaneet pudotettua painoa! Mulla on tosi varovainen tavoite nyt aluksi, kun imetän vielä 2-3x/vrk, joten en voi hirveästi ruoan määrää vähentää ja tosiaan liikuntamahdollisuudet ovat melko rajalliset. Haluaisin kaikista mieluiten käydä ohjatuissa jumpissa, mutta niitä en ole tästä nykyisestä kotikaupungistani löytänyt. Mutta alan nyt etsiä sitä jumppapalloa täältä! :) Ja olen suunnitellut kesän Suomi-reissulla ostaa ainakin pilates-dvd:n ja varmaan pari kotijumppa-dvd:tä.

Mites te, joilla ei ole mitään nestekuuria tms. menossa, olette ruokavaliota muuttaneet? Mulla eka tavoite on, että en söisi joka päivä suklaata. Lisäksi aion juoda entistä enemmän vihreää teetä ja syödä näkkileipää (ainoaa tummaa leipää täällä). Jos teillä on ruokavaliovinkkejä, niin laittakaahan ihmeessä! :)

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
IhanaValo
Iltoja!

Mie meinasin kans, niinkuin joku muukin tais kirjottaa, alottaa alusta.
Tänäänkin tuli herkuteltua, oltiin mummolassa päivä ja mummohan oli sitten herkut hommannut vieraille..hmmh, miten sitä ei osaa sanoa ei?:ashamed:
Huomenna alkaa työharjottelu, toivotaan että säännöllistyis taas syömisetkin kun on jotain tekemistä siellä, ei ehdi koko aikaa syömään niinkuin miulla tuppaa kotipäivinä menemään jos ei oo tekemistä ja liikuntaa toivon mukaan siel saa vähän kans :) Päiväkotiin oon siis menossa.

Eväsehdotuksia saa heitellä muuten, saa sieltä ostettua lounaan mut ajattelin että ainakin joinain päivinä vois viedä omat eväät. Mikron uskoisin löytyvän.
 
Mukavata kun pinoon saatiin vähän eloa :) annekristiina ja Sagoal kyselivät ruokavalioista. Mä oon ny siis vuoden alusta ollut vhh:lla. Ekat viikot vedin aika tiukalla linjalla, mutta nyt viime aikoina oon viikonloppuisin vähän löysäillyt.. : / Nyt viikoloppuna oltiin miehen kanssa Haikossa yötä ja tulipa syötyä ja juotua hyvin! Ja eilen mä vedin sitten ekaa kertaa 3 kuukauteen hampurilaisen, nam!

Vaalenpunainenunelma : Mun mielestä toi kokonaispudotuksen merkkaaminen on hyvä idea :) Ja IhanaValo, ota evääksi salaattia! Mä oon usein tehnyt jääkaappiin ison salaattipohjan johon voi sitten päivittäin vaihdella lisuketta.. Esim. kanaa, lohta, raejuustoa yms!

Vaikka laihdutusurakka on vielä vaiheessa, oon jo alkanut mietiskellä tulevaisuutta ja painonhallintavaihetta! Toisaalta mä oon kyllä oivaltanut mun entisen ruokavalion ongelmakohdat, joten se helpottaa kovasti! Ja vaikken usko, että haluaisin elää ilman leipää, pastaa yms., on tässä ruokavaliossa kuitenkin paljon hyviä juttuja, jotka aion pitää!

Tässä tämän viikon tulokset:

Nikki: Mamushka
Pituus: 164 cm
Aloituspaino: 85,0 kg (9.1.)
Tavoitepaino: 69 kg, 1. tavoite 79 kg, 2. tavoite 75 kg
Paino nyt: 77,4 kg
Pudotettu: -7,6 kg
Viikkopudotus: -1,1 kg

Tsemppiä kaikki!!

Mamushka
 
Moikka! Tässäpä olis mun listani:

Nikki: eeka89
Pituus: 164cm
Aloituspaino: 62,5kg
Tavoitepaino: 57kg
Paino nyt: 58,6kg
Pudotettu: -3,9kg
Viikkopudotus: -0,2kg
Matkaa tavoitteeseen: 1,6kg


Hitaasti hyvä tulee =) No joo, tulipahan taas kyllä vähän nihkeät lukemat mutta ei vo mtn. Eilen illalla tuli maisteltua vähän kuivaalihaa ( :p ) niin josko se tuo suola vähän turvottais :D

No ei vais. Joku se kyseli siitä ruokavaliosta. Mä olen todennut että mulle sopii parhaiten kohtuus kaikessa- linja. Aikaisemminhan kun olin aina dieetillä niin kielsin iteltäni kaiken "hyvän". Ja niinhän siinä aina kävi että repsahdus tuli ja siihenhän se "hyvin" alkanut dieetti aina tyssäsi. Nyt tosiaan sallin itelleni kaikkea mitä milloinkin haluttaa mutta kohtuus täytyy muistaa (kyllä se toisinaan vielä unohtuu sekin) ettei tule ihan ähkyyn asti herkuteltua. Ihan hyvin on toiminut ja iteki voin paljon paremmin kun ei tarvi kärvistellä ja hekumoida esim. jostain suklaasta. Kielletty hedelmähän se aina kiinnostaa..

Pitikö nämä päivitykset muuten laittaa aina jollekin yksärillä?


Tsemppiä kaikille taas alkavaan viikkoon! :flower: Piristää muuten ihan mielettömästi kun illallakin alkaa olla jo niin valoisaa, kiitos tuon kellojen siirron!
 
Moikka taas pitkästä aikaa vanhat ja uudet kamut!

Mulla on rytmi menny ihan pyllylleen, enkä osannut taaskaan viikonloppuna pitää itseäni kurissa... Pöh. Toivon, että saisin nyt kovan kurin päälle ja tuloksia, jotka motivois! Lista on viime torstailta, en ole ehtinyt aiemmin koneelle... Otin ton alkupainon jostain aiemmasta, mullahan oli välillä tauko tässä projektissa.

Nikki: herkkupeppu
Pituus: 170 cm
Aloituspaino: 85,7kg (2.3.-11)
Tavoitepaino: 1. tavoite 80kg 2. 75kg 3. 70kg ja allekin (-0,5 kg/vko)
Paino nyt: 85.2 kg (24.3.-11)
Pudotettu: - 0,5 kg
Viikkopudotus: ? (en muista edellistä viikkoa)
Matkaa 1. tavoitteeseen 5,2 kg
 
Heissan taas!

Hyvää alkanutta viikkoa ja pirteitä aamuja:)

Meitähän on täällä paljon, ihanaa! Onnea pudotuksista ja tsemppiä meille muille, uus viikko, uudet kujeet:)

Omaa (.)

Nyt on mennyt kroppa jumiin, ei ole pudonnut grammaakaan, oli tosin tiedossa, että liian alhaisella kalorimäärällä, (500-800) voi mennä säästöliekille. Easy Deatin lopetin, putosihan sillä kiitettävästi!
Aloitin tänään ns. Sairaaladietin, millä olen ennenkin pudottanut viikossa viitisen kiloa, pistää rasva-aineenvaihduntaan vauhtia, ja sopii tämän edellisen jatkoksi. On edes pureskeltavaa, ja tonnin takia menee kaalikeittoa hyvinkin viikko. Tässähän sitten saa ekana päivänä syödä hedelmän, vitsi että appelsiini maistui hyvälle! Huomenna hiukan nihkeämpi päivä, keittoa, keittoa..illalla uuniperuna ja teelusikallinen voita sekä päivän mittaan vihreitä vihanneksia, ei kuitenkaan avokadoa, herneitä eikä papuja, joten kurkkulinjalla mennään. Keskiviikkona sitten saa mielin määrin syödä hedelmiä, ei kuitenkaan banaania, sekä keittoa, monta kertaa. Torstaina, kolme banaania, yök, en tykkää, mutta menee, rasvatonta maitoa sekä mielin määrin maustamatonta jogurttia, keittoa tietty. Perjantai on sitten juhlapäivä, 6 tomaattia, iltapäivällä 200-300 g naudasta piffi, ja vihanneksia sekä illalla vielä keitto kinkkua tai kalkkunaa. Lauantai jatkuu yhtä hyvänä, kalaa/kanaa tai piffi, ja hmm.olikohan vihanneksia, pitää tsekata, kunhan sinne asti pääsee. Sunnuntai menee riisin ja vihannesten parissa, keittoa minään päivänä unohtamatta, se on se jutun juoni. Edellisen raskauden jälkeen pudotin tällä 8 kiloa viikossa, sitten kevensin ja kaikki kilot karisivat 2,5 kk. Mulla aina tullut reilu 30kg raskauksissa, normaalipainoni ollessa 57-62 välillä. Ihme ettei ole raskausarpia tullut, lääkärikin aina ihmetellyt, johtuneeko ihotyypistäni, sekä koko ikä treenanneena, tiedä tuota. Mulla siis 29.4 mennessä vaaka näytettävä 62 kg, muutoin pitää taikoa 1000€. Eli putoaa, takuuvarmasti, otan hiukan varman päälle ja teen näitä ran kkoja "kuureja", muille en suosittele jos ei halua itsekidutusta harrastaa::ashamed:!

Tsemppiä meille, palaan viimeistään ensi viikolle, kun olen vähintään 5 kiloa kevyempi:whistle:


Pudotettu: 13kg
Viikkopudotus: 0
 
Sagoal
Voi ei, unohdin ihan laittaa tiedot eilen, vaikka kävin puntarilla! No, tässä nämä nyt tulee. Ihan hyvä mieli tuosta pudotuksesta, kun en ole ihan hirveästi nähnyt vaivaa sen eteen.

Nikki: Sagoal
Pituus: 167 cm
Paino: (21.3.) 91,5 kg
Tavoitepaino: 1. tavoite: 80kg juhannukseen mennessä 2. tavoite 69kg 30.9. mennessä ja 3. tavoite 60 kg jouluun 2011 mennessä
Paino nyt: 91,0 kg
Pudotettu: -0,5 kg
Viikkopudotus: -0,5 kg
Matkaa 1. tavoitteeseen: 11 kg
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
IhanaValo
Heip!

Miulla paino on pysytelly suht samoissa mitä on viimeks tänne laitettu. Tänä aamuna oli 83,5kg ja menkat just alkamassa. Koitan maanantaina laittaa ihan kunnon päivitystä, koko rimpsun.
Välillä mietin, että voi kun ois ihana olla hoikempi ja se saa sit hetkeks tsemppaa mut sitten iskee taas ne herkutteluhalut ja sitten mennään taas. Ei suklaata pysty korvaamaan...mut kannattaiskohan kokeilla semmoista tummempaa suklaata? Ois se ainakin vähän terveellisempää, vai?
 
Heissan!

Onnea pudotuksista, vähäisistäkin, siitä se lähtee!!!



Kaalikeittoa jo toinen 5l kattila keitetty, onneksi on vielä kylmä, saan säilytettyä partsilla, ei mahdu jääkaappiin. Perheellä pitää olla kunnon syötävää..Hyvin menee alas, vedän toisen viikon perään. Eilen ja tänään paistoin 250g ohueksi nuijittua lehtipihviä, eilen 6 tomaattia lisäksi, tänään salaattia pihvin kanssa, sekä 4 lautasellista chilillä tujusti maustettua keittoa. Huomenna nihkeämpi päivä, keiton lisäksi täysjyväriisiä ja vihanneksia. Odotan että maanantaina saan syödä appelsiinin.

Tämä on vaan päätöksestä kiinni, keittiön pöydällä suklaakeksejä kulhossa, samoin suklaa konvehteja toisessa kulhossa, mies ja lapset tykkäävät syödä kahvin kera. En voi alkaa rajoittaa muiden syömisiä, kaikki ovat normaalipainoisia. Jääpaappikin pursuaa herkkuja, samoin leivon ja teen hyvää ruokaa perheelle, itsekuri kyllä kasvaa!

Syön sitten vappuna suklaamoussea, sitä tekisi tällä hetkellä ihan älyttömästi mieli:(.

Tsemppiä kaikille, maanantaina punnitaan:)
 

Yhteistyössä