Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

Huomenta!

Mun laihdutusurakka tais mennä nyt ainakin 9 kuukaudeksi tauolle, tein nimittäin viime viikolla positiivisen raskaustestin :) En siis nyt ehtinyt laihduttaa kutosella alkaviin lukemiin! Joka tapauksessa lähtöpaino on melkein neljä kiloa vähemmän kuin esikoisesta plussatessa. Enkä tosiaan ajatellut kerätä niitä 20 kiloa tällä kertaa!!!

Tsemppiä kaikille ja ihanaa kevään jatkoa!!

Mamushka :)
 
Mamushkalle oikein paljon onnea! Tuleeko teille jouluvauva? Ihanaa <3

Mun paino osas taas järkyttää :( Nyt on kyllä jotain rotia saatava, tästä ei tuu mitään, kun paino vaan nousee ja nousee. Tänään 88,9 kg. Nesteitä kertyny taas hyvin paljon...
 
Oi ihanaa, todella paljon onnea Mamushka !! :heart:

Mmm meidän pitäs keksiä joku juttu, mikä tsemppais meitä kaikkia. Mutta että mikä se sellainen olisi ? Kesään ei enää niin kovin montaa viikkoa, apuva !
 
Hei, kaikki ihanaiset!

Onnea pudotuksista, vähäisistäkin, siitä se lähtee=)Onnea masunkasvattajalle:flower:
Kaikille oikein ihanaa ja aurinkoista vappua, tsemppiä jotta pääsette saavutukseenne.
Oli kyselyä Easy Deatin hinnoista, itse ajattelin, niin että jos esim, töissä kävisin syömässä, se sama raha menisi, muutahan en syö, perheelle toki tein ruokaa, mutta he ovat kaikki ruokaisia, pyrin teemään aina kahden pv n ruuan kerralla, arkisin. Keittoa, pastaa kastkkeella tai kun he tykkäävät nakeista, ranskalisista, uunimakarasta, makaroonilaatikosta jne. helppoa ja halpaa, itse taas olen kalan ystävä, ja silloin teen kalaa, salaatteja ym. mitä perheen miehet, pojat eivät syö. Pikkutytölle toki hedelmiä ym. mutta ruoan ostaminen selvästi vähäisempää, heille aamuksi leipää, pekonia, munia, meetvurstia ja juustoa, isommat erät ostan kerralla, itse kun en syö, ei tule turhia ostettua, koska normaalisti meillä menee luvattoman paljon ruokaa roskiin. Itse ajattelen että pitää ostaa tuota, ja jos tuostakin jotain keksisi, sitten menee roskiin kun kukaan ei jaksa syödä, poika syö koulussa, mies töissä, tyttö hoidossa ja vanhi poika muutti juuri kotoa. Iltaruoka, iltapala ja tyttö vain syö aamupalan, mies ei kuin vkl, poika juo jogurtin, siinä se.


Nikki:Annekristiina
Pituus: 170cm
Aloituspaino: 83kg 16.1(82,8)
Tavoitepaino: 62,8kg (29.4.2011)NORMI OLISI JOPA 57KG, MUTTA 62,8 IHAN OK!
Paino nyt: 22.3 70 kg, 6.4=68kg, nyt 14.4 66kg 20.4?Tänään-800g
Pudotettu: 15kg, pudotettu 18 kiloa tänään 21.4!
Tänään 28.4 paino 63,4!!!!Liki 20 kiloa lähtenyt pelkkää rasvaa:)


Eilen tein apteekin tuotteilla tyhjennyksen, ummetusta ollut, 2 tabua aamulla, setsemältä sitten "suihkusi" kaikki ulos, toiset kaksi, ja yhteen asti kävin vessassa, lähinnä vedensekaista, aamulla vielä ruiske, loput ulos. Tämä siis vain koska suolentoiminta hidastunut tahdissani, lääkärin lupa. Ei ruokaa, ei juomaa. Aamulla join puoli desiä maitokahvia, töihin päiväksi, puristin kahdesta sitruunasta mehun, vikatikki, aikalailla korvensi mahassa, mutta nesteet poistuu paremmin. Puntisalilla puoli tuntia fillarilla, 100 vatsaa, vatsarutistukset, jalat, penkki ja ylätalja, 3x12 sarjat. Ihan hyvin kulki, hiki ei oikein tullut. Saunassa vartti, hiki virtasi, suihkun kautta kotiin.
Pakastin eilen Fatburneria(Carnetine 3200) jääpuikoiksi, kaksi sellaista vain imeskelin, onneksi ilta, hampaanpesu, purskutus kylmällä vedellä, ja ihan pieni kulaus vettä. Jos aamulla ei ole pudonnut, punttisalin kautta kevyt treeni, saunassa sitten lähtee loput. Kuulostaa varmaan jo ihan hullulta, itse olen kyllä tyytyväinen, bongasin ihanan vaaleanpunaisen MP- rotsin 90€, pehmeää nahkaa, mulla on jenkeistä tilatut pitsillä osittain päällystetyt samanväriset nilkkurit, takki oli kokoa 36, omat kaikki vaatteet mahtuu, olen kyllä tyytyväinen tähän rankkaan rutistukseen!
Tänään 28.4 paino 63,4 eli 600 grammaa huomiseen:).

Tsemppiä, tsemppiä, ottakaa joku bonus, palkinto, tai vaikka veto, se auttaa kummasti, uskokaa pois!!!
 
Viimeksi muokattu:
Sagoal
Onnea Mamoushkalle raskaudesta! Tsemppiä joka vaiheeseen!

Ja onnittelut Annekristiinalle valtavan hienosta suorituksesta! Ei voi muuta kuin ihailla.

Mulla on jotkut päivät menneet paremmin, jotkut huonommin. Kunhan muistaisin vain käydä puntarilla ja muistaa sitten vielä laittaa tänne tiedot. Katsotaan mitä ensi maanantai näyttää. :) Toivottavasti olisi tippunut!
 
Huhuu:)

Jee, jee, jee, wuhuuu...punnitus oli aamulla, -21 kiloa:)!

Aloitin aamun varmuudeksi punttisalilta, hyvin kulki vaikka toista päivää syömättä ja juomatta, 45 minuutin treeni, kuntopyörällä nyt vain 25 min, 3xvatsarutistukset, jalat ja penkki, lopuksi 100 vatsaa ja venyttelyt, saunaan vartiksi, hikeä irtosi kunnolla, suihku ja pukemaan.
Pakko oli purskutella suuta kylmällä vedellä. Autolla tänään töihin, hiukan heikko olo, täytyy myöntää. Puntariin, vastapuoli pudottanut -7, piti pudottaa -15, itse siis lupasin -20, -21 lähti. Sain pullon kuoharia ja sen 1000€!

Vettä pikkuhiljaa, kuppi kahvia ja pieni palanen vuohenjuustopiirakkaa. Töiden jälkeen lähdettiin mieheni ja 2 vuotiaan tyttömme kanssa syömään, lähimpään ruokapaikkaan. Spicessä tilasin Fiesta Burgerin ilman sämpylää, eli söin 100g naudanlihapihviä, guatamolea ja majoneesia sekä salsaa ja vihreätä salaattia, komppaa tätä ketoosi tilaa. Jätin kyllä vähän, hyvää, oli vatsalaukku kyllä kutistunut. lllalla herkuttelin vielä desillä jäätelöä. Huomenna sitten pikkuhiljaa vihreitä hiilareita, proteeiinipitoista ruokaa, maanantaina aloitan punttitreenin, mutta teen lihaskunto-ohjelman, kun voin syödä normaalisti. Tunti joka arkiaamu treeniä, 1400 kaloria kunnes kroppa kiinteä ja kunnossa. Roikkuvaa nahkaa ei kyllä ole, vatsa litteä ja muutoinkin huomasin tänään että peilissä on oma hoikka itseni. Lihasvoimaa haettava ennen tatamille menoa:).

Tsemppiä hyvät naiset, kaikki on mahdollista, kun halua ja tahtoa löytyy.

Meillä töissä ainakin kolme aloittaa Easy Deatin, kun huomasivat miten sain itseni omankokoiseksi.

Oikein ihanaa ja toivottavasti aurinkoista vappua!!!!

Anne
 
annekristiinalle onnittelut upeasta saavutuksesta! Upeasti pidät ittes kurissa *täällä kade*

oma viikko meni suht hyvin, vaikka vähän taas lipsuikin. Viikon takaiseen tyrmistykseen miinusta 1,9 kiloa, eli paino tänään 87,0 kiloa. Kun ei olis juhlia tulossa, mutta kaikenmaailman kissanristiäisiä taas tulee liki joka vkonloppu...
 
Moikka pitkästä aikaa!

En oo ehtinyt kirjoitella tänne oikeastaan kertaakaan töiden alkamisen jälkeen. Paino on pudonnut tosi hyvin, tällä hetkellä painoa on 26.3kg vähemmän kuin kuurin alkaessa 4kk sitten. Täytyy olla tyytyväinen tuohon painon putoamiseen sillä en ole kovinkaan tarkasti pystynyt noudattamaan tuota Cambridge-kuuria mutta siitä huolimatta olen aika tarkkaan katsonut mitä suuhuni laitan ja sen että syöty kalorimäärä ei ihan taivaisiin nousisi vaan pysyisi siinä 1000-1200cal/vrk.
 
Moikka pitkästä aikaa!!

Ensiksi Mamushka onnea plussauksesta ja annekristiina onnea loistavasta painonpudotuksesta! :flower: Olet kyllä loistavana esimerkkinä meille kaikille!

Täällä tääs yllätys yllätys junnaa paikoillaan tämä painonpudotus. Tuntuu että elämä on tällä hetkellä herätys-lapsi tarhaan-itse töihin-lapsi tarhasta-kotiin-ruoanlaittoon-muut kotityöt- linjaa. Oma aika jää kyllä tosi vähiin ja salakavalasti tuo iltaherkuttelu on taas lisääntynyt :ashamed: Mutta paino ei ole kyllä noussut, nyt se on pysynyt siinä 58-59 kilon paikkeilla. Ja moni ihminen on kyllä huomauttanut että ootpa laihtunut, että on kait tuota jotain tulosta tullut kuitenkin. Pääasia on kuitenkin että ei paino nouse. Kyllä täytyis taas ottaa itseään niskasta kiinni ja pari kiloa puristaa pois niin olis mukavempi olo itsellä sitten noilla kesähelteillä =) Noh, ei se auta kuin yrittää taas.

Tsempit taas kaikille!
 
No mutta hei, huhuu...mihinkäs te ootte kadonneet???? Itse siirryin normiruokaan, n.1400 kaloria /pv, Easy Dietille alkoivat miehen veli, viikko ja -4 kg, miehen isä ja eno, pudotusta en tiedä. Judokaverini, Marko, oli luvannut pudottaa vuodessa 20 kiloa, törmäsin Myyrmannissa, aloitti kuurin, -10 kiloa kesäkuun alkuun, muutoin maksaa pojilleen, 1000€/poika, poikia 4!
töissäni aloitti 2, yks judokaveri tyttö, pudottanut -11 kiloa, kuukaudessa...lupauduin Easy Diet kirjan kirjoittajan haastatteluun, annan kasvoni heille, kuvat ennen, ja jälkeen, mietityttää vaan minkä kuvan itsestäni viitsin antaa näytille:( Googlettakaa, turvallista ja helppoa, nopeaa laihtumista, ei tule kilot takaisin. En saa mitään, vaikka tätä mainostan, olen vaan niin innoissani miten helppoa oli saada 21 kiloa loppujen lopuksi pois, ja bikinit kesällä päälle:)

Tsemppiä!!!
 
Heippa kaikki ! :)

Ensinnäkin isot onnittelut annekristiinalle, älyttömän uskomaton suoritus ! Oot kyllä tonnis ansainnut :) Saisipa itekkii jonkuu kunnon alkusysäyksen..
Ja olkkis74, siekii olet pudottanut painoo tosi hyvin. Huikeita lukemia ! :)

Täällä paino pysyny samassa, oon kyllä alkanut kahvakuulailee kotosalla. Ja vaunu-lenkit pidentyny kummasti, kun ilmat alkaneet lämpenemään.. Vielä kun sais ittensä bikini-kuosii kesäks.. :)
 
Ihanaa leijonat, ihanaa ! Täällä ollaan ihan fiilareissa eilisestä pelistä :)
Painokin lähtenyt taas alaspäin ja mitat näyttää tällä kertaa tälle:

Nikki: cherrrye
Pituus: 163cm
Aloituspaino: 73kg (5.1.2011)
Tavoitepaino: 60kg (vielä joskus..)
Paino nyt: 64,6kg (16.5.11)
Pudotettu: -8,4kg
Viikkopudotus: -1kg

Tippuu, tippuu ! tsemiä naiset ! :)
 
Tänään punnaus, koska eilen unohtui... Kahdeksan päivän saldo -600 g eli paino nyt 85,8 kg. On ajatukset vähän muualla kuin laihdutuksessa, menkat myöhässä... Kovasti olisi vauveli toivottu! Pari päivää vielä odotan, ennen kuin testiä ostan.
 
kuulumisia kertomaan, mites muilla menee...eli tämä pino hiljentynyt, kumminkin tulin ilmoittamaan missä mennään..tahti on maltillinen ja edelleen ois tarvetta vertaistuelle. Katsoin alusta tuon aloituspainoni...

Nikki: Neila
Pituus: 162cm
Aloituspaino: 84,2kg (7.1.11)
Tavoitepaino: eka alle 80kg, sitten 78,75,74,72 ja 70kg elikkäs urakkaan on!
Paino nyt: 77,2
Pudotettu: -7kg
Viikkopudotus: -300gr

Tilanne on nyt se että tavoitteet on asetettu uudelleen ja ovat 76,9 kiloa, 76 kiloa, 75 kiloa ja 74 kiloa (tämän jälkeen olen luvannut itselleni palkintoristeilyn).
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä