Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

Nyt on saatava itseään niskasta kiinni :kieh:

Olen yrittänyt heikoilla tuloksilla tämän vuoden laihdutella. Kaikenlaista on tapahtunut kuluvana vuonna ja olen unohtanut että omasta terveydestäkin tulisi pitää huolta...

Nyt siis kaipaisin muitakin mukaan tähän urakkaan. Mulla urakkaa olis 15 kg ja ennen kesäkuuta sais olla suurin osa tippunu. Eli puoli vuotta aikaa joten reilu pari kiloo kuussa.

Pinoa pystyyn jos joku mukaan haluais lähtee =)


Mukaan lähtivät 2.1.08 alkaen

tirppis 82,9kg / -0,4kg /81,8kg
yhden miehen nainen 83kg / -0,7kg/ 79,2kg
ellirilli 72kg/-0,0kg/70,kg
anouk 77.1kg/ -0,7kg / 73,3kg
pikkuM 81,6kg/-0,6kg/81kg
Beck 69,5 kg / -0,3kg / 67,3 kg
nipsu07 75,3kg / +0,4kg / 72,9kg
Daralbeida 105kg / /103,kg
Sylvi 84.4kg / -0,2kg /82,3kgi
niinukka 93,7kg/ -0,5kg/ 92,5kg
orjatar 52,8kg /-0,4kg/ 52,2 kg
Helmiina-79 83kg / -1,3kg/ 78,5 kg
Martsu76 91kg / -0,6kg / 88,9kg
Tuuli27 88,5kg /-0,7kg/ 76,7kg
Crazy Juliet 67,6kg / -0,3kg / 62,3kg
Perlos 82,4kg /+0,5kg/ 78,2kg
almie 71,6 kg/-0,9kg/69,5kg
Nina-Mari 85,8kg /-0,2kg / 83,1kg
orpo kulkija 70,6kg/- 1,1kg /64,6kg
ruthy 82kg /-2kg / 76kg
teeni 75kg/ -0,6kg / 68,5kg
Teeri 80kg
Mei08 90,3kg / 0kg / 88,3kg
Pauko 70kg/-1,5kg/68,5kg
Irmeli 65,8kg/ /63,3kg
tiipeli 65,5kg/+0,3kg/65,6kg
Hempukan ä 75,5 kg/-1,2kg/69,8kg
Kultakala 70,8kg/ - 1,2kg / 67,5kg
pullapitko 88,1 kg /-1,7kg / 81,9kg
vilppu 73,3kg/-0,5kg /66kg
Kukkahattu 88,7kg/-0,3kg/86,9kg
Marjan 81,5kg/-0,6kg/78,9kg
mennis 82kg/ -0,6kg/78,9kg
Tipunen 77,9kg / -2kg/ 73,4kg
 
Olen tuolla pistepirkoissa ollut, mutta....mun motivaatio täysin hukassa ja aikomus kova tammikuussa aloittaa kunnon kuurit! Ekaksi kokeilen nutreilla viikon ja sit muuten jatkan, tapa ei vielä tiedossa.
Tarkoitus ois saada pois vähintään 10kg!!!Ja toi kesäkuu ois kiva kun ois suht normi kokkonen!! :saint:
 
Olen 24 vuotias yhden pojan 03/07 äiti,yhden miehen avovaimo. Perheeseemme kuuluu koira jota on onneksi lenkitettävä joka päivä. Olen vielä kotona tammikuun lopulle asti ja sitten palaan työelämään..ainakin hetkeksi
Minäkin kuulun jo toiseen ketjuun,mutta saahan sitä olla kahdessa :D
Bb-akia lainatakseni (aika huono..) olen ollut heikoilla hangilla viime viikot/kuukaudet. Motivaatio painonpudotukseen on ollut ties missä?!? :ashamed: Milloin on mikäkin selitys..itse räkätaudissa,poika kipeänä,mies pitkiä päiviä töissä ja remontoi iltaisin meidän nykyistä taloa jne jne jne...pitkä lista jos oikein alkaisi miettiä.
Olen muutama vuosi sitten pudottanut painoa painonvartijoiden pisteiden avulla vajaa 20kg ja silloin se kävi mukamas tosta noin vain. Nyt kun yritin alkaa uudestaan "pisteille" niin ei se ollutkaan ihan niin helppoa kuin muisti.. :headwall:
Pisteet olen jättänyt nyt jouluksi kokonaan pois. Jos saisi painon pysymään tässä edes joulun ajan niin hyvä on.
Urakka -10kg jatkukoon/alkakoon sitten 2.1.2008 uudestaan ja sitten kyllä on alettava tosi toimiin! :ashamed:
Että tämmöinen tapaus olisi seuraksi jos kiinnostaa! ;)
 
Hyvä että on justiin sopiva pino. Lähden mukaan. Mulla on 9-kuisesta pojasta raskauskilot täydellisesti tallessa ja kesällä ois kiva olla noin 8 kiloa pienempi.

Ihan kotikonstein meinasin pudottaa. Siis liikuntaa ja herkut pois.

Nyt vaan tosiaan ei sais jouluna antaa painon paljoo revähtää kun tuota urakkaa on jo muutenkin riittävästi muutamalle hassulle kuukaudelle. Pari viikkoo oon jo yritelly niin että vain pe herkkuja ja iltasyönnin vähentämistä, vähän on paino tippunutkin...

Tsemppiä kaikille, mutta ensin makoisaa joulua! :p

Lisään vielä muistiin tähän painon tältä aamulta eli 72,4 kg.
 
Täällä kanssa yksi, joka kaipaa pikaista ryhdistäytymistä :ashamed: Koko viikon syönyt karkkia ja suklaata, eikä loppua näy..

Pudotettavaa olisi n. 15 kg, mutta 10 olisi jo mahtava juttu. Kesästä asti tiputellut 6kg ja hidas matka jatkuu. Ajattelin aloittaa tammikuulla oikein tosissani, kun kesällä pitää bikineissä kehdata kulkea.

Mulla on tuo syöminen ongelmana tai hyväskä. Ruoka on terveellistä, mutta sitten jälkkäriksi voinkin syödä sipsipussin ja suklaalevyn sekä vielä karkkia. Liikuntakin sujuu ja pelaankin salibandya ja käyn salilla bodypumpissa ja spinningissä.
Nyt sitten pitäisi yrittää pitää tuo paino 76kg tienoilla, ettei tulisi kovin lisää ennen itse kuurin alkua.

Kaikille rauhaisaa joulua! :xmas:
 

Minäkin voisin tähän pinoon itteni tunkea, vaikka jo toisessakin pinossa oon..Kuitenkin suurin urakka alotetaan tuossa uudenvuoden jälkeen, sitten joutaa keventää(lähinnä siis herkkuja pois ja liikuntaa tilalle), tai ainakin yritys on kova :)

Mulla ikä 24v. ja kaks lasta(04/05 ja 11/07), joista niitä kiloja on kertynyt..lisäksi siihen vaikuttaa se, että oon ihan hirmuinen herkuttelija (myöntää ihan suoraan) enkä osaa vissiinkään pysyttäytyä kohtuudessa :ashamed:
Minun "traagiset" mitat on tällä hetkellä jotain 168cm ja 78 kg..eli ainakin 10kg ois pudotettavaa, enemmänkin, en panis pahakseni.

Hyvää ja rauhallista joulunalusaikaa minunkin puolestani!
 
Hienoa että muutama on ilmoittautunut mukaan. Ei muuta kuin tsemppiä kaikille ja tammikuussa koitos alkakoon!

Strategiset mitat täällä 170cm ja 78kg ja tavoite olis sitte 65-63 kg.
Katsotaan miten käy :)

Rauhallista joulua kaikille!!
 
:wave: Minäkin liityn tänne..mulla tavoite alkuun -10kg ja jos joskus saisi -15kg pois niin hyvä mutta tuo -10kg on tavoite mullakin ensi kesään tai ensi jouluun vaikka.Tosin mulle 1kg on jo voittoa ja saa intoa.. =)
 
Hei!

Minä tulisin mukaan ilmanmuuta jos sopii. En tiedä liekö kaamos, vai mikä mutta nyt joulukuun aikana paino vaan hinautuu ylös ja ylös päin. Tänä aamuna paino oli 68.5 kiloa ja päätin että jos kesäksi saisi tuon 8,5 kiloa pois ja samalla oppisi järkeviä ruokatapoja. Perusruoka meillä on terveellistä, mutta mutta, herkuissa en pysy kohtuudessa. Eilenkin pistelin kokonaisen suklaarasian ihan vaan kauppareissulla. Jessus sentään. Nyt yritän ettei joulun aika toisi hirveästi lisää, mutta kohtuudella yritän herkutella. Mukavaa joulunaikaa kaikille :xmas:
 
nipsu07
Heippa

Minäkin ilmottaudun mukaan.Uusi elämä on tarkoitus aloittaa taas jälleen kerran vuoden alusta...Nyt on kyllä sellainen olo että nyt on PAKKO tehdä jotain...

Eli, olen 8kk ikäisen tytön äiti.Mulla ei raskaudesta jäänyt kuin kolmisen kiloa mutta tytön syntymän jälkeen on tullut syöpöteltyä sen verran reilusti että paino on mennyt ihan uusille lukemille. :|

Olen tilaamassa pyhien jälkeen pv:n kirjekurssin ja sen avulla yritän aloitella projektia.Mä tiedän kyllä kaiken mahdollisen laihduttamisesta, tarviin vaan jonkun joka potkii takamukseen. :)

Reilu 10 v sitten laihdutin/laihduin 30 kg, vielä suht' helpolla,kävin koulun terkkarilla "painosyynissä" ja tein pitkiä kävelylenkkejä. Lähti tosi helpolla,enkä edes maininnut muille laihduttavani.No, vuosien mittaan ja varsinkin avioiduttuani kilot ovat ihmeellisesti palaneet...Ei onneksi kaikki...

Tämä viikko on mennyt syömisten kannalta niin päin seiniä kun ikinä vaan voi mennä, ja asiaa ei helpota se että kaapit täynnä joulusuklaita....osa niistä jo huvennut... :| Mies tehnyt niin pitkää päivää,tyttö kipeänä....hmm,mitähän muita tekosyitä voisi keksiä ;)

Joo,mutta ensi vuonna alkaa sitten!Jouluna saa vielä herkutella... :D
 
nipsu07
Niin,mitoista sen verran että ilmoitan ne sitten vasta kun projekti alkaa. :) En ole tällä viikolla edes uskaltanut käydä vaa'alla kun on tullut herkuteltua niin kamalasti.

Vähän sama tilanne kuin anoukilla eli perusruoka on ehkä aika terveellistä mutta mitä tulee herkkuihin kohtuus-sana on mulle ihan vieras... :LOL:

Olen käynyt n. 2 kertaa/vko salilla eli liikunnan kanssa ei sinänsä ole ongelmaa,paitsi tällä viikolla..

Ok, Hyvää Joulua kaikille!!! :xmas:
 
melkeen 37v, 5 lasta..sokeriklubilla pommppailen joskus..ja oon vissiin muuallekkin tähän osioon kirjottanut...mutta nyt oon ihan tiltissä itteni kanssa.. nameista ja semmosista PAKKO PÄÄSTÄ EROON ja liiuntaa lisättävä vaikka se sana onkin sellanen ISO MÖRKÖ :eek: :headwall: ..pudotettavaa on kaiken kaikkiaan ainakin 40 kiloa.. joten ne ei varmaan ihan iisillä lähde mut ne samat on lähteny kerran ennenkin.. just katottiin 9v tytön kans eilen kuvia mis tyttö oli pien ja äiti laiha.. :whistle: :headwall: .....niin ja senkin kokeilin että jos kuopus ei anna tehdä vatsalihaksia rauhassa niin otan poitsun käsipainoks.. :D :wave:
 
täällä 38v ja 5muksua..yrittänäyt oo jo viime syksyn,mutta huonoin tuloksin ja nyt tuntuu jo joulun herkut vyötäröllä. 15 kiloo kun hukkuis niin olisin helpottunut.vaikein mulle on se ruokarytmi,tuntuu että kokoajan syön jotain ja se ruoka unohtuu.Ja kun muksut on nukkumassa ja on aikaa selata posti tms.niin kokoajan pitää popsia jotain.Suuri haave on joskus vielä mahtua vaatteisiin joita jemmattuna kaapin perukoille.Tammikuuta odotellessa.
 
Hienoa että listaan on tullut uusia nimiä!

En ole mikään tietokone-expertti mutta voisin kerätä listan tuon ensimmäisen viestini loppuun ketkä kaikki tässä pinossa toisiaan tsemppavat. Laitan listan siihen 1.1.08 Tarkkaa painoansa ei tarvitse ilmoittaa mutta viikoittain olis hyvä punnita, eikös?

Itsestäni sen verran että olen 30v ja minulla on kolme lasta. Tytöt -98 ja -01 ja poika -05. Pojan syntymän jälkeen laihdutin 11kg mutta kaikki ovat tulleet takaisin. Poika on pitkäaikaissairas ja olen sitte syöny kaikki vapaa-aikani (tiedän, huono tekosyy...)

Mutta uudella innolla ja asenteella ensi vuoteen!!

- Tipunen
 
Minäkin haluan mukaan! Painoa pudotettavana noin 7 kiloa. Nyt olisi hyvä ryhtyä toimimaan, ettei seuraavan vuoden alussa ole sitten tupla määrää pudotettavana :)
Muutama kysymys, kun tämä on ensimmäinen kerta listalla:
Onko tarkoitus punnita ja kertoa tulokset kerran viikossa? Millaista muuta tukea ketjulla on tarjota? Mä nimittäin olisin kiitollinen myös pienistä ruokaideoista, ja kuitujen ja hiilihydraattien sekamelskan selvittämisessä olisi mukava saada apua ja vinkkejä kaikilta, jotka asiasta jotain tietävät!!!
 
viiden äiti meen sitten kahen viikon välein terkkarin vaakalle kun tuo oma sano virkasuhteen irti.. ei miun vaan miehen punnituksella! :LOL:

aikansa se on nikotellu mut nyt totaalinen rikkoutuminen... :whistle: ..no jospa saisin lahjaks uuden kun on synttäri tulossa...

painoa miulla on ko pienessä kylässä ja pituutta 164...meidän neiti sanoi taas että *äet voes tehä virpit*.. eli mie voisin pudottaa saman verran kuin suurimmanpudottajan virpi ja oisin VAAN normaalipainonen.. :ashamed: :wave:

mut nyt tsemppaamaan ja syöttämään yllätys vierailulle tulleelle kamulle noi kekskit kaapista.. B) :D :wave:
 
miekin voisin tännekkin tulla mukaan,jos huolitte..
painoo on...ihan rutkasti..jos pituutta olis sellaset 190cm niin voisin olla normaali painoinen..mutta kun sitä ei ole kuin vaivaiset 162cm :eek:

aikoinaan laihuttelin pv.ssa sellaset parikymmentä kiloa..ja jotenkin ne ovat vuosien saatossa tulleet takaisin :/

lapsia mulla on kolme 92,94 ja 10/07

tosiaan potkimista persuksiin tarttes nyt oikein kunnolla.. :headwall:

kyllä tiedän tarkkaankin mikä on terveellistä ja mikä ei.mutta kun suu söis,ja maha vetäs..kaikkee herkkuu..
ärsyttää,vaan kun en mieltäni hallitse..korvien välistähän kaikki lähtee..
 
Jospa minäkin sitten tänne =)

Motivaatiota löytyy painonpudotukseen kovasti ja tavoitteena olisi saada sellaiset 20kg pois seuraavan puolen vuoden aikana.

Konstina aion käyttää kalorilaskentaa ja paljon liikuntaa, niillä keinoin olen jo pudotellut liki 10 kiloa viimeisen kolmen kuukauden aikana. Kaikenkaikkiaan olen pudotellut noin 16 kiloa.

Joulunaika on ollut vaakavapaata, vuoden viimeisenä päivänä sitten kurkkaan mitä lukemia vaaka näyttää. Lokakuun alussa asetin itselleni edellisen tavoitteen, -10kg tämän vuoden loppuun mennessä ja viime viikolla vajausta oli 700g :D Uuteen tavoitteeseen sopii siis enemmän kuin hyvin aloitus 2.1.2008!

Itsestäni: Olen 37-vee myöskin viiden äiti. Liikunta on suorastaan intohimo, sitä tulee harrastettua ainakin 7 tuntia viikossa, ohjattuna ja omatoimisesti. Kotona on muutama jumppa dvd ja pari kuntoilulaitetta, käyn jumpassa kolme kertaa viikossa ja noudatan juoksuohjelmaa, eli lenkillä tulee käytyä kerran-pari viikossa. Tammikuun lopulla alkaa vielä yksi harrastus liikunnan merkeissä.

Pituutta on 170cm ja kiloja oli viime perjantaina 91.3. Ja tahto ON kova saada se parikymppiä pois!
 
Minäkin liittyisin remmiin!
Painoa on kutakuinkin 52-55kg , mut pituutta tooosi vähän. Siinä 150cm hujakoilla. :whistle:
Puntarille en uskalla mennä ihan heti näin joulun jälkeen. Mut perjantaita olen pitänyt punnituspäivänä.
Viime talvena sain laihdutettua ton alle 50, mut kesällä tuli takaisin.
:/
Silloin laihdutus onnistui liikuntaa lisäämällä, veden juonnilla ja viikolla herkut pois. Viikonloppuisin on lupa hiukan herkutella :p
Et näillä opeilla meinaan taas yrittää.
Joten kuullaanpa alkuvuodesta!
:wave:
 
Kahden lapsen, 03/03 ja 06/07 syntyneitten lapsukaisten äiti. Pudotettavaa olisi 14 kg ja kesäkuuhun mennessä tahtoisin eroon ainakin kymmenestä. Pari vuotta sitten laihdutin painonvartijoissa 13 kg kolmessa kuukaudessa ja se oli jopa helppoa! Kesäkuussa syntyi pikku prinsessa, raskauskilot jäi sairaalaan,mutta valitettavasti olen saanu syömällä painoa niin paljon etten näin paljoa ole painanut ilman että olisin raskaana! Liikkunut en ole yhtään, en edes vaunujen kanssa käyny lenkillä, joten paljon parannettavaa on. Kaikki tieto ja taito laihdutukseen löytyy, ainoastaan motivaatio puuttuu. Jospa sitä kannustusta täältä löytyisi. :wave:
 
Laitan listalle kaikki ketkä ilmoittautuvat ennen 2.1.08 ja saahan mukaan tulla tietenkin myöhemminkin.

Ilonhelmille : Ilman muuta koitetaan jakaa kaikki vinkit mitkä eteen tulee. Itselläni on paljonkin kirjatietoa laihdutuksesta, vähähiilarisesta ruokavaliosta ja ruokavaliosta yleensäkin.. Mutta kun olen niin hiivatin huono toteuttamaan käytännössä :D Eli kiitollisena otetaan vastaan kaikki vinkit ja kysymyksiä saa tietenkin esittää. Hän ken vastauksen tietää niin voipi vastata tai laittaa linkkiä aiheeseen!!

-Tipunen
 
kolmen lapsen 99/01/07 lasten äiti joka on monesti aloittanu laihdutuksen,mutta motivaatio on AINA loppunut ja siihen on sitten loppunut mun laihduttaminen,nyt taas ois tarkotus ihan tosissaan aloittaa urakka painoa pitäs tiputtaa noin 20kg :snotty:
 
tänään olen sitten yrittänyt syödä terveellisesti..mutta sorruimpa kahteen geisha palaseen..nyttenkin tuntuis tekevän jotakin mieli..mutta litkin tässä vettä,tietysti sillä seuraumuksella että saan lopun yötä juosta veskissä..

miten onkin niin vaikeeta asennoituu siihen että ei menis tonne karkkikaapille..hittolainen kun kaikki kanto karamellii jouluna,niin niitä nyt tuolla kaapissa..ja kun tiedän että karkkia talossa on,niin sitä sitten tekee mieli..
taidan huomispäivänä sanoo miehelle että kuskaa ainakin osan karkeista työmaalle..pääseepähän niistäkin sitten eroon.

mutta mutta nyt on painuttava pehkuihin..pieni neiti kuitenkin jo kukon laulun aikaan herää.
 
'hautajaiset'.. :/ :p ..kaapissa on suklaata kahta sorttia ja yks sipsi pussi ja kolme litraa limpparia..

ne häviää 'manan maille' ennen ens vuotta ja koko seitsenpäisen perheen yhteisellä päätöksellä niitä ei ens vuonna tuu meille muuta kuin lasten synttäreillä...

ja koko 'hautajaiset' vaan siks kun isikin huomas olevansa 15 kg enemmin kuin vuosi sitten.. :eek: :headwall: :LOL: :LOL:

nyt lähen valmistelemaan 'hautajaisia' :wave:
 

Yhteistyössä