Anna, miehesi pettää

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Anna, miehesi pettää sinua. Hänellä on ilmoitus netissä: http://www.treffihaku.net/varattu_audimies)?.php

Olen maanut miehesi kanssa, anteeksi. Huomasin, että miehesi on iljettävä sika. Hän haukkui sinua eikä kunnioita sinua. Sinusta Anna hän kertoi, että ole hieman pullea, asutte helsingissä, olet lakimies, käytät leggareita. Niin ja miehelläsi on Audi. Jos tunnistat itsesi näistä, niin jätä miehesi!
 
vierailija
Onko tarkempia tietoja saatavissa tästä Audi-miehestä? Itsehän inhoan ylikaiken Audikuskeja.
Inhoat varmaan myös Volkswagen, Seat ja Skodakuskeja, sillä niillä merkeillä myydään Audin rinnakkaismalleja.

(Audi, VW, Seat ja Skoda ovat saman firman keskitetysti suunniteltuja, teknisesti samanlaisia tuotteita, joilla on vain kosmeettiset ulkonäköerot keskenään.)
 
kapuskikkalainen
Mäkin kuulin et mun vaimo käy vieraissa, mutta oikeesti sehän oli ihan tuttu mies ja ihan hyvä mun kaveri. Asiassa vaimoa ymmärrän kyllä naisethan ei voi pettämiselle mitään se on niillä geeneissä, mutta kaveri ei siinä tapauksessa ole kaveri.
 

Yhteistyössä