Anna väite minkä toiset yrittää kumota!

  • Viestiketjun aloittaja siiri
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI:
jos on lapsia tehnyt tulee niiden olla AINA ykkössijalla elämässä. oli mikä oli.=)
Kumoan.Joskus on vaan pakko olla itsekäs ja asettaa jokin muu lapsen edelle.Joka ei tarkoita sitä,et lapsi ko asiasta milläänlailla kärsis.
 
Ap, mun raskauskilot tuli syömällä ja siihen kun lisäsi vielä liikkumisen puutteen. Mutta raskauskiloja ne on siksi, että ne tuli raskaudesta johtuvista syistä... ja niistä vasta muutama on lähtenyt imetyksen aikana ja useampi on vielä jäljellä.
 
cecilia
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Väitän että suurin osa ihmisistä pohtii täysin epäolennaisia asioita läpi elämänsä.
Mutta, jos nämä ihmiset jaksaa näitä asioita pohtia niin eiväthän ne ole heille epäolennaisia?? Ja kuka määrittelee ylipäätään mikä on epäolennaista?
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja cecilia:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Väitän että suurin osa ihmisistä pohtii täysin epäolennaisia asioita läpi elämänsä.
Mutta, jos nämä ihmiset jaksaa näitä asioita pohtia niin eiväthän ne ole heille epäolennaisia?? Ja kuka määrittelee ylipäätään mikä on epäolennaista?

"When you get what you want but not what you need..."


;)
 
cecilia
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja cecilia:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Väitän että suurin osa ihmisistä pohtii täysin epäolennaisia asioita läpi elämänsä.
Mutta, jos nämä ihmiset jaksaa näitä asioita pohtia niin eiväthän ne ole heille epäolennaisia?? Ja kuka määrittelee ylipäätään mikä on epäolennaista?

"When you get what you want but not what you need..."


;)
Mutta sekin on aika vaikea määritellä, että mitä joku sitten oikeasti tarvitsee ;) Ja edelleen mitä on epäolennainen? Sulle epäolennaista ovat varmaan jotkut asiat mitkä mulle on olennaisia ja toisinpäin :)
 
cecilia
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suomessa keskiluokkaiset lapsiperheet voivat taloudellisesti todella hyvin, mutta silti valittavat että rahaa ei ole ja valtio vie loputkin.
Minä oon nyt urakalla kyseenalaistamassa, kun se tässä oli tehtävänä..muuten en välttämättä tätä alkaisi kumoamaankaan.. No, kuitenkin taas ensin täytyy määritellä mitä tarkoittaa se, että voidaan taloudellisesti hyvin? Toisille eri kuin toisille...
 
cecilia
Minä olen tästä ketjusta nyt kauhean innostunut :) Innostukaa tekin.. :D Beepille muuten, että toi sun väite oli kyllä minusta aika hyvä :) Se on vaan vaikea määritellä mikä on epäolennaista..tääkin on jonkun mielestä varmaan epäolennaista..

 

Yhteistyössä