Annatteko miehen laittaa sormen peppuunne seksin aikana?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sitten pitäisi vielä tietään minkä ihmeen takia kukaan haluaa niin tehdä. Kynnenaluset täynnä paskaa. Hyi helevetti.
Öö melko harvoin käynyt näin. Myös anaaliseksin jälkeenkin on pippeli paskasta puhdas vaikka toki kyllä pitää pestä ettei tule mitään tulehdusta tms. Toki joskus voi pippeli olla paskanen, mutta harvemmin ja sormet ollet koskaan paskassa. Toki siihen jotain hajuja saattaa joskus jäädä, mutta meillä osataan pestä kädet.
 
vierailija
meikä kuuli kerran semmosen jutun että jotku oli nussinu jossai kotibileissä. Olivat semmosen kerrossängyn yläpedissä olleet hommissa ku jotku jätkät oli hiippaillu sinne alasänkyyn kuuntelemaan. Muija oli ähissy ja sanonu että 'työnnä sormi perseeseen'.. sitten taas vähän aikaa ähinää ja kuulunu että 'eiku mun perseeseen'. Oli ne jäbät revenny ja juossu ulos.
 
vierailija
meikä kuuli kerran semmosen jutun että jotku oli nussinu jossai kotibileissä. Olivat semmosen kerrossängyn yläpedissä olleet hommissa ku jotku jätkät oli hiippaillu sinne alasänkyyn kuuntelemaan. Muija oli ähissy ja sanonu että 'työnnä sormi perseeseen'.. sitten taas vähän aikaa ähinää ja kuulunu että 'eiku mun perseeseen'. Oli ne jäbät revenny ja juossu ulos.
Kova vitsi, Ritva. Hieno osoitus siitä, miten normaalia ja yleistä naisille on miehen peniksen koon halventaminen.
 
vierailija
meikä kuuli kerran semmosen jutun että jotku oli nussinu jossai kotibileissä. Olivat semmosen kerrossängyn yläpedissä olleet hommissa ku jotku jätkät oli hiippaillu sinne alasänkyyn kuuntelemaan. Muija oli ähissy ja sanonu että 'työnnä sormi perseeseen'.. sitten taas vähän aikaa ähinää ja kuulunu että 'eiku mun perseeseen'. Oli ne jäbät revenny ja juossu ulos.
sarjassamme katsastusjuttu menee se läpi terveestäkin pellistä... eli tuskimpa on koskaan edes tapahtunut
 

Yhteistyössä