Annoin lopulta ukon pistää kakkoseen.

  • Viestiketjun aloittaja voi ei
  • Ensimmäinen viesti
Monta kertaa saanut sinne
Seuraavana pvänä se perse vasta kipee onkin ja paskominen aika jännä kokemus

Osasihan ukkos olla tarpeeksi hellä, ettei rynkyttänyt menemään vaan
 
Mieheni haluaa laittaa minua kakkoseen, mutta hän tahtoo myös että minä laitan häntä! Ei ole ennen tälläista tapausta osunu kohdalle, mieheni saa valtavan orgasmin kun vähäkään sormea siellä uopotan.
Ällöttävän kuulosta mutta tosi ku vesi! :)
Mullakin on ollut tuollainen mies joskus :D Tosin häntä ei kiinnostanut niinkään panna mua takapuoleen, mutta itse oli siihen peppupanoon ihan hulluna :D
 
  • Tykkää
Reactions: Franciscus
nainen82
Ollaan puhutti dildon hankinnasta, on sitä joskus saanut ja tykännyt! Vaan niinhän se on että miehillä on siellä reijän uumenissa se piste mistä räjähtää suunnaton orgasmi.
Mieheni tykkää sormeilla minua mutta en oikein pääse jutusta jyvälle, kyllähän se hyvältä tuntuu mutta ei niin loppuuasti pääse.
 
"a.p"
Itse suostuin, ei ukko sentään pakottanut. Ajattelin, että kokeillaan nyt kun sitä hinkusi kuitenkin, ja sano, et kaikkihan sitä tekee.

Oli liukasteet eikä ukko nyt survonut menee. Kokemus oli erittäin epämiellyttävä, tunne sama kun olisi pahaa ummetuspaskaa ulostanut. Ukkokin on ollut tuon jälkeen aika hiljanen, koska aktin aikana mulla taisi päästä pieruja, tuleehan niitä kun sinne pumppaa. Vähän taisi ukonkin penis olla kakkainen.

En usko, että ukkoni enää ehdottaa anaaliseksiä, taisi huomata, ettei se niin kaksista ole. Vieläkin persettä kivistää ja paska lentää. Eikä ollut kiva aamulla piereskellä sitä spermaa suolesta.

Ihmettelen, että miten kukaan voi nauttia anaaliseksistä...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25534523]Jaa. Onkohan sitten ihan ennenkuulumatonta, että nainenkin voisi siitä nauttia. Dildo sisään, ja mies tulee anaaliin, tuntuu tosi hyvältä..[/QUOTE]

Eikä mulla pierut pauku, eikä paska lennä... :D Eikä persettä kivistä seuraavana päivänä.
 
Nautiskelija
[QUOTE="vieras";25534523]Jaa. Onkohan sitten ihan ennenkuulumatonta, että nainenkin voisi siitä nauttia. Dildo sisään, ja mies tulee anaaliin, tuntuu tosi hyvältä..[/QUOTE]

Ei ole ennenkuulumatonta, vaan naisillä on semmoinen sääntö -moon sen täältä palstalta oppinu- et mihinkään, mitä mies haluaa ehdottaa ei saa suostua ja jos suostuu siitä pitää jälkeen valittaa, miten kamalaa se on.
Ilman tätä palstaa mäkin olisin uskaltautunu nauttimaan kyseisestä lajista jo paljon aiemmin <3 Mutta nimenomaan kahta yhtä aikaa ja kyllä tekee kutaa! <3
 
"niina"
voi morjens..tuli ihan mieleen männävuosien muistot kun ex-mies ruinas kokeilemaan. Suostuin muutaman kerran, mutten ymmärtänyt alkuunkaan voiko siitä tosiaan joku nauttia. Tosiaan vähän hymyilyttää toi miesten homokammoisuus, mut silti ollaan niin innokkaita laittamaan kakkoseen. Yök.... Nykyinen elämänkumppani ei onneks ole ko.asiasta yhtään innostunut.
 
Lääketieteen prof
Vähän faktaa. Peräsuolessa on sitä paskaa. Peräsuolessa ei enää tapahdu "käymistä" vaan jöötti odottaa ulostumista. Kun sinne sitten laukaistaan spermaa, alkaa tuo massa käymään kuten kilju. Spermassa kun on hurjasti ravinteita. Tästä seuraa useimmille todella hurjia ilmavaivoja ja paska alkaa ikään kuin elämään siellä suolessa. Voi aiheuttaa rajujakin kipuja ja ripulia.
 

Yhteistyössä