Anteeks et mä taas valitan...

Mut mulla on nyt sellainen olo ettei mua yhtään arvosteta.
Mun mies sanoi olevansa vaan hetken kavereiden kanssa ulkona, hän lähti joskus kahdeksan maissa niin aattelin et hän tulis yhden aikaan kotiin. Hän tietää et mulla on menoa aikaisin huomen aamulla yms.
Ja nyt sit kun hän kuuli et mua kaiken lisäks pelottaa olla täällä uudessa kämpässä niin ilmoitti sitten tulevansa viimeisellä yöbussilla :/

Täällä on pimeetä kuin tontun perseessä kun ei oo yhtään kattovaloa j mä pelkään pimeetä ihan mielettömästi :'( :ashamed:

Oon joo vauva, mut ahdistaa tää kattovalottomuus ja se et ikkunois ei oo viel verhoi...
 
:(
joo se on tosi kurjaa olla ne ekat päivät uudessa kodissa, joka ei tunnu vielä yhtään kodilta. eikä auta luomaan turvaa tuo verhottomuus tai pimeys..
mutta näillä nyt mennään tää yö, kyllä sinä selviät! :)
ei siellä ole mitään pelättävää ja kohtahan se alkaa jo aurinkoki taas nousta.

jääkö miehesi aamulla vahtimaan lasta (jos teillä semmoinen on)?

koita mennä nukkumaan ja ajatella kivoja asioita..
 
Kirppu
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
aina on kiinnostanu että mikä ihmisiä siinä pimeessä pelottaa, kukaan vaan ei ole osannu vakuuttavasti kertoa ?
Normaali vietti jota evoluutio ei ole vielä jaksanu jättää kaikilta pois, onneks teitä kehittyneempiäkin löytyy! :D
 
vieras
Hankkikaa isokokoinen koira, sellaisen kanssa on turvallista. Ei pääse kukaan ilmoittamatta sinne jne. Sit sun pitää laittaa ne verhot, musta on kanssa tosi kolkkoa kun ulkona pimeetä eikä olis verhoja.
 
que
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
aina on kiinnostanu että mikä ihmisiä siinä pimeessä pelottaa, kukaan vaan ei ole osannu vakuuttavasti kertoa ?
mua pelottaa (ja varmaan monia muita) se epätietoisuus ympäristöstä. ei vaan nää mitä on ympärillä, tulee tosi turvaton olo!
ei näkisi juosta pakoon jos pimeässä metsässä johonkin kurjaan törmäisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
joo se on tosi kurjaa olla ne ekat päivät uudessa kodissa, joka ei tunnu vielä yhtään kodilta. eikä auta luomaan turvaa tuo verhottomuus tai pimeys..
mutta näillä nyt mennään tää yö, kyllä sinä selviät! :)
ei siellä ole mitään pelättävää ja kohtahan se alkaa jo aurinkoki taas nousta.

jääkö miehesi aamulla vahtimaan lasta (jos teillä semmoinen on)?

koita mennä nukkumaan ja ajatella kivoja asioita..
Onneks lapset on hoidossa, täällähän ei sit nukkuis kukaan kun mä ravaan ympäri kämppää kurkkimaan ikkunoista ja tarkastamaan nurkkia... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hankkikaa isokokoinen koira, sellaisen kanssa on turvallista. Ei pääse kukaan ilmoittamatta sinne jne. Sit sun pitää laittaa ne verhot, musta on kanssa tosi kolkkoa kun ulkona pimeetä eikä olis verhoja.
Meillä on koira, keskikokoinen. Mut mulla meni luottamus siihen kun tuolla meidän entisen kodin lähellä jatkuvasti stalkkas yks tyyppi ja yhdes tilantees toi koira uikutti ja kipitti karkuun häntä koipien välis :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
No mä oon kakarana nähny liikaa kauhuleffoja yms... :snotty: Mut eniten mua pelottaa kun tää on rivari niin et joku tulee tonne ikkunan taakse kurkkimaan tai jotain vastaavaa...
niin mutta jos sulla olisi kirkas kattovalo muttei verhoja ikkunassa, olisit kuin akvaariossa, eikö ole parempikin että on hämärää.
Laita telkkari päälle tai jotain musiikkia soimaan, että on ääntä, ja palstaile niin kauan kun silmät pysyy auki, ainahan täällä joku on, ei tunnu niin yksinäiseltä.
Ja kuten joku tossa sanoikin, johan se alkaa pian taivaanranta vaalenemaan.

:hug:
 
pimeä
Kyl se on kai ihan terve reaktio pimeään, kun et yhtään hahmota ympäristöä. Monesti nämä herkät pelastaa muun lauman vaaralta, koska pysyvät tarkkaavaisina... Hirvittävä pelko on taas lamaavaa, siihen auttaa vaan säännöllinen siedätys
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
No mä oon kakarana nähny liikaa kauhuleffoja yms... :snotty: Mut eniten mua pelottaa kun tää on rivari niin et joku tulee tonne ikkunan taakse kurkkimaan tai jotain vastaavaa...
niin mutta jos sulla olisi kirkas kattovalo muttei verhoja ikkunassa, olisit kuin akvaariossa, eikö ole parempikin että on hämärää.
Laita telkkari päälle tai jotain musiikkia soimaan, että on ääntä, ja palstaile niin kauan kun silmät pysyy auki, ainahan täällä joku on, ei tunnu niin yksinäiseltä.
Ja kuten joku tossa sanoikin, johan se alkaa pian taivaanranta vaalenemaan.

:hug:
No mut vituttaa kun mulla olis aamulla menoa missä olis kiva olla pirteenä ja äijä tietää et mä en pysty nukkumaan kun se ei oo täällä... Ja vituttaa et ekaks sanotaan et ei oo kauan ja sit se päättääki tulla sillä kaikkein viimeisimmillä bussilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
No mä oon kakarana nähny liikaa kauhuleffoja yms... :snotty: Mut eniten mua pelottaa kun tää on rivari niin et joku tulee tonne ikkunan taakse kurkkimaan tai jotain vastaavaa...
niin mutta jos sulla olisi kirkas kattovalo muttei verhoja ikkunassa, olisit kuin akvaariossa, eikö ole parempikin että on hämärää.
Laita telkkari päälle tai jotain musiikkia soimaan, että on ääntä, ja palstaile niin kauan kun silmät pysyy auki, ainahan täällä joku on, ei tunnu niin yksinäiseltä.
Ja kuten joku tossa sanoikin, johan se alkaa pian taivaanranta vaalenemaan.

:hug:
No mut vituttaa kun mulla olis aamulla menoa missä olis kiva olla pirteenä ja äijä tietää et mä en pysty nukkumaan kun se ei oo täällä... Ja vituttaa et ekaks sanotaan et ei oo kauan ja sit se päättääki tulla sillä kaikkein viimeisimmillä bussilla.
no ihan varmastikin vituttaa, sitä en epäile, mutta juuri tällä hetkellä ukko on missä on ja tulee kun tulee, ainoa minkä voi on tehdä olonsa niin mukavaksi kuin noissa olosuhteissa on mahdollista...
ja myöhemmin sopivana ajankohtana pidät ukollesi kunnon piinapenkin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
aina on kiinnostanu että mikä ihmisiä siinä pimeessä pelottaa, kukaan vaan ei ole osannu vakuuttavasti kertoa ?
mun ex aiheutti mulle sen pelon :/ kun nukahdin tökki kokkiveitsellä patjaan ja kuiskas mä päätän koska sä nukut :/ luojan kiitos ex
ja mä luulin että mulla oli kaamea ex :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
No mä oon kakarana nähny liikaa kauhuleffoja yms... :snotty: Mut eniten mua pelottaa kun tää on rivari niin et joku tulee tonne ikkunan taakse kurkkimaan tai jotain vastaavaa...
niin mutta jos sulla olisi kirkas kattovalo muttei verhoja ikkunassa, olisit kuin akvaariossa, eikö ole parempikin että on hämärää.
Laita telkkari päälle tai jotain musiikkia soimaan, että on ääntä, ja palstaile niin kauan kun silmät pysyy auki, ainahan täällä joku on, ei tunnu niin yksinäiseltä.
Ja kuten joku tossa sanoikin, johan se alkaa pian taivaanranta vaalenemaan.

:hug:
No mut vituttaa kun mulla olis aamulla menoa missä olis kiva olla pirteenä ja äijä tietää et mä en pysty nukkumaan kun se ei oo täällä... Ja vituttaa et ekaks sanotaan et ei oo kauan ja sit se päättääki tulla sillä kaikkein viimeisimmillä bussilla.
no ihan varmastikin vituttaa, sitä en epäile, mutta juuri tällä hetkellä ukko on missä on ja tulee kun tulee, ainoa minkä voi on tehdä olonsa niin mukavaksi kuin noissa olosuhteissa on mahdollista...
ja myöhemmin sopivana ajankohtana pidät ukollesi kunnon piinapenkin
Täytyy vaan olla varovainen etten vetäse sitä korville :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
aina on kiinnostanu että mikä ihmisiä siinä pimeessä pelottaa, kukaan vaan ei ole osannu vakuuttavasti kertoa ?
mun ex aiheutti mulle sen pelon :/ kun nukahdin tökki kokkiveitsellä patjaan ja kuiskas mä päätän koska sä nukut :/ luojan kiitos ex
ja mä luulin että mulla oli kaamea ex :eek:
tää oli viel yks kevyimmistä :/
traumoja se mulle aiheutti ja useita onneks pääsin eroon vaikka helppoa se ei ollu :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
aina on kiinnostanu että mikä ihmisiä siinä pimeessä pelottaa, kukaan vaan ei ole osannu vakuuttavasti kertoa ?
mun ex aiheutti mulle sen pelon :/ kun nukahdin tökki kokkiveitsellä patjaan ja kuiskas mä päätän koska sä nukut :/ luojan kiitos ex
ja mä luulin että mulla oli kaamea ex :eek:
tää oli viel yks kevyimmistä :/
traumoja se mulle aiheutti ja useita onneks pääsin eroon vaikka helppoa se ei ollu :/
ei varmastikaan ollut, ja vaikka fyysisesti onkin jo eronnut kyllähän tollaset asiat seuraa kauan mukana, mutta kun kumminkin pystyt puhumaan siitä oot jo vahvoilla
Mutta onneksi se on nyt kumminkin takanapäin.
 

Yhteistyössä