Apua!!!! Join kiehunutta gölgiä!!

  • Viestiketjun aloittaja MITÄS NYTTEN
  • Ensimmäinen viesti
MITÄS NYTTEN
Siis mies oli KEITTÄNY sitä ja kerto vasta ku olin juonu sen :( Mitä siitä voi seurata?? Kun niissä tölkeissä on ne varoitustekstit että ei saa keittää...miks ei saa keittää?? Mitä siitä voi tulla??? Tietääkö kukaan...
 
tapani
Alkuperäinen kirjoittaja MITÄS NYTTEN;22693930:
Siis mies oli KEITTÄNY sitä ja kerto vasta ku olin juonu sen :( Mitä siitä voi seurata?? Kun niissä tölkeissä on ne varoitustekstit että ei saa keittää...miks ei saa keittää?? Mitä siitä voi tulla??? Tietääkö kukaan...
Olitkin jo juonut liikaa alkoholia, varsinkin GÖLGIÄ!
 
"Kika"
Soita MYRKYTYS TIETO KESKUKSEEN HETI!
Mun isä oli sairaalassa viime joulun kun sen exakka meni keittämään gölgiä, onnkex kukaan (AINAKAAN MUN LAPPSET!!!!!) ei ehtinnyt juoda sitä!!
 
"Kika"
[QUOTE="Kika";22694343]Soita MYRKYTYS TIETO KESKUKSEEN HETI!
Mun isä oli sairaalassa viime joulun kun sen exakka meni keittämään gölgiä, onnkex kukaan (AINAKAAN MUN LAPPSET!!!!!) ei ehtinnyt juoda sitä!![/QUOTE]

Anteex kirjotus virheet suututtaa niin ajatuskin kun muistelen!!!!!
 
ggg
Johan se ny kotitaloustunnilla opetetaan ettei gölgiä saa kiehuttaa!!! Vaaraksi se on tollaset. Äkkiä sairaalaan ja lahjat mukaan ku kuitenkin jou'ut siel olee uuteen vuoteen.
 
"Stella"
:O Ihme vaastauksia! Kyllähän sen kaikki tietää että kiehunut glögi ON vaarallista? Jos ei tiedä niin KYLLÄ, KIEHUNUT GLÖGI ON MUUTTUNUT MYRKYLLISEKSI. Sitä en tiedä, MITEN myrkyllistä se on ja voiko jopa kuolla. Joten soita heti sairaalaan ja kysy jatkotoimenpiteistä, Ap! Ehkä joudut vatsahuuhteluun...??? Kerro sit miten kävi!
 
"hmm"
[QUOTE="joku";22694453]Mun tuttu sain järkyttävän vatsataudin, kun se joi tietämättää glögiä joka oli kuumennettu vedenkeittimellä...[/QUOTE]

vedenkeitin on eri asia. sillä ei saa ikinä keittää mitään muuta kuin vettä.
 

Yhteistyössä