Apua laihdutukseen, lue oma kokemukseni

Hei!

Kirjoitin tästä jo "haluamme laihtua 2011" -ketjuun, mutta tulipa mieleen kertoa ihan yleisestikin, koska uskon vilpittömästi tästä olevan apua jokaiselle laihduttajalle.

Itse olen normaalipainoinen, mutta testasin erästä laihduttavaa tuotetta viiden viikon ajan ja tuloksena laihduin 2,2 kiloa ja vatsan sekä pepun ympäryksestä lähti 2,5 cm. En yrittänyt laihduttaa, liikuntaa en ehdi harrastaa ollenkaan.

Ja tuohon testijaksoon osui myös joulu, jolloin tuli syötyä ihan normaalit jouluherkut, eli ähkyyn asti.. ;) Uskon, että jos olisin oikeasti yrittänyt laihduttaa, olisi tulos ollut vielä merkittävämpi.

Pillerien voima perustuu viikunakaktuksen kasvikuituun, jolla on kaikista kasvikuiduista suurin kyky sitoa itseensä rasvaa. Lisäksi siinä on tarhapavusta saatava ainesosa, joka estää tärkkelyksen muuttumista sokeriksi kehossamme. Eli kehoomme jää näin ollen vähemmän rasvaa ja vähemmän sokeria.

Vaikuttavana aineena on myös hivenaine kromi, joka tunnetusti säätelee verensokerin tasapainoa, eli verensokeri ei pääse heittelemään tai laskemaan niin alas, että on pakko saada se keksi tai suklaapatukka. Itse huomasin käyttäessäni, ettei tosissaan tullut näläntunnetta ja piti melkein pakottaa itsensä syömään neljän tunnin välein jotain.

Tuotteella on 90 päivän tyytyväisyystakuu, eli jos ei kolmen kuukauden jälkeen ole saavutuksiin tyytyväinen, niin saa palauttaa tuotteen vaikka tyhjänä.

Tässä on linkki, josta löytyy tietoa ja yhteystietoni, jos jollakin on kysyttävää tms:http://www.myaloevera.fi/anunaloe/tuotteet/terveys/forever-lean
 
Viimeksi muokattu:
Mä en oikein usko pillereiden voimaan laihdutusasiassa. Mun mielestä laihdutus perustuu kokonaisvaltaiseen elämäntapojen muutokseen eikä pillerit sitä tee. Toki tietysti jos siinä pillereiden käytön aikana opettelee samalla uusia ruokailu- ja elämäntapoja niin sitten varmasti lähteneet kilot pysyvätkin poissa mutta tuskinpa muuten.
 

Yhteistyössä