Apua! Mitä tää tarkoittaa?

Olen raskaana ihan ensimmäistä kertaa ikinä ja tietenkin tyypilliseen tapaani stressaan nyt jokaista asiaa... Tällä kertaa mua huolestuttaa se, että oon saanut niin eri vahvuisia viivoja testeihin. Ekan kerran testatessani (3pvää sitten) testiviiva tuli tosi tummana, ei niin tummana kuin kontrolliviiva, mutta hyvin selvänä kuitenkin. Tein silloin testin yöllä. Seuraavana päivänä testasin iltapäivällä - taas sain vahvan plussan. Seuraavana aamuna tein ClearBluen digitaalisen testin, joka osasi myös kertoa raskaudesta. Mutta tänä aamuna testatessani sain paljon haaleamman viivan kuin muilla kerroilla.. Kyllä se viiva edelleen näkyy ihan selvänä plussana ja on vahvistunut nyt kun testiaika on päättynyt, mutta mieltä kaivertaa se että miksei se ole yhtään tummempi? Odotin että aamuvirtsasta tehdyn testin viivat olisi samantien rävähtäneet tummanpunaisiksi, kun kerta iltaviivatkin on niin tummia.

Apua apua, mitä tää nyt meinaa? Onko menossa kesken? Voiko testien viivojen tummuus oikeasti vaihdella näin? Kyllä mä sen ymmärtäisin jos saisin haaleamman viivan illalla, mutta kun tää menee nyt ihan väärin päin... Pelottaa! :'( Olen vielä ihan alkumetreillä, 5+4, ja joka kerta oon käyttänyt Apteekin omaa testiä.
 
miss_piggy
Neuvolan voi kyllä varata jo heti kun raskaustesti näyttää plussaa. Antavat ajan kyllä oikealle ajankohdalle kun kyselevät ensin milloin oli viimeiset menkat jne että osaavat laskea raskausviikot sillä hetkellä.
 

Yhteistyössä