APUA! Mun mieskö vauvakuumeinen??

Elikkäs ollaan uusperhe: minä, poikani (kohta 5v) ja ihana avokkini. Kävin keväällä läpi rankan vaiheen vakavan sairauden takia ja kuumeilin hetkellisesti mm naimisiinmenosta ja pikkukakkosesta koska pahimpina päivinä pelkäsin kuolevani. Tilanne helpottui ja naimisiinmenostakin puhuttiin. Mies oli sitä mieltä, että tahtoo kanssani naimisiin. Jonkin aikaa meni, asia tuli uudestaan puheeksi eikä enää tahtonutkaan... Ainakaan vielä!

Nyt kun omat kuumeiluni on kuumeiltu ja elämä asettunut normaaliuomiinsa ja olen taas palautunut entiseksi itsekseni joka ei enempää lapsia halua, kaipaa naimisiinmenoa yms. niin johan mies on alkanut päivittäin huomautella vauvoista ja raskaudesta. Ei suoraan ehdottele, kunhan vaan heittää joka väliin jotain pientä. Esim kun valittelen turvonnutta vastaa ruuan jälkeen niin heittää että olen raskaana. Tai kyselee ohimennen että mitäs tehtäis jos meille olis nyt tulossa vauva? Tai sieltä on tulossa mini-me....

Siis mitä ihmettä? Pari kertaa oon kysyny suoraan toivooko että meille tulis vauva ja sanoo ettei, vitsailee vaan. Mutta sama jatkuu. Miten joku jaksaa kuukausitolkulla tollasta vitsiä vääntää joka väliin? Mikä helvetti miehiä välillä vaivaa kun ei tahdo saada tolkkua ollenkaan!?! Tahtoo, ei taho, tahtoo, ei taho... Ja naisetko muka hankalia? Eli miehet kertokaa nyt mitä tollasessa on takana kun ei taho ite ymmärtää? Onko tollanen vaan jotain miesten peliä kun itseäni ainakin alkaa pikkuhiljaa risomaan!
 

Yhteistyössä