Apuva! Kysymys kuukautisista...

  • Viestiketjun aloittaja lemmikki
  • Ensimmäinen viesti
lemmikki
Mulla on 7kk vanha poika. Imetyksen lopetin pojan ollessa 5,5kk ja kuukautiset alkoivat tuosta muutaman viikon päästä ja olivat ihan normaalit. Nyt ei kuitenkaan kuukautisia kuulu eli ollut vain ne yhdet. Nyt kp36. Tein viime viikolla raskaustestin (kp 31) ja negaa näytti. Ennen raskautta kierto ollut n.30-33 päivää. Tänään testaan uudelleen, mutta kyselen nyt että onko muilla ollut ongelmia kierron tasoittumisen kanssa tai vastaavanlaista tilannetta? Onhan tietenkin mahdollista että olen raskaana, Mutta jos testi näyttää edelleen negaa niin mistä oikein on kyse?
 
Tintti1010
heips!! minulla oli ihan sama juttu imetyksen loputtua....aluksi kuukautiset tuli normaalisti mutta sitten oli pitkä tauko ja kerkesin tehä jo pari raskaustestiäkin....mutta negaahan ne näytti ja lopulta kuukautisetkin tulivat!! Imetyksen lopettamisen jälkeen voi joillakin kestää vuosi ennekuin kuukautiset normalisoituu.... =)
 
lemmikki
Kiitos kaikille vastanneille! =) Tein eilen uuden testin ja negaa näytti. Joten ei auta muu kun odotella, että ne kuukautiset sieltä tulee, vaikka ei niitä nyt niin hirveä ikävä ole. ;)
 
minä kanssa täällä ihmeissäni kun poika pian vuoden ja menkat tulee tosi harvakseltaan. Edelleen imetän mutta vain kerran-kaks vuorokaudessa. Edellisiltä menkat on alkaneet jo 3-5 kk synnytyksestä ja ollu heti säännölliset,muttei nyt :eek: :( jatkuvasti viikon tai kaks myöhässä :p
 
joulunmuori
sama juttu tyty on2viikkoa yli 6 kk ja on ollut yhdet kuukautiset minullarunsas kuukausi sitten, ja ei merkkiäkään ,että tulisi uudet menkat , imetän täysimetyksellä edelleen, ehkä hormoni tasapaino ei vielä kohdallaan :eek: :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2005 klo 10:36 joulunmuori kirjoitti:
sama juttu tyty on2viikkoa yli 6 kk ja on ollut yhdet kuukautiset minullarunsas kuukausi sitten, ja ei merkkiäkään ,että tulisi uudet menkat , imetän täysimetyksellä edelleen, ehkä hormoni tasapaino ei vielä kohdallaan :eek: :wave:
Minuu taas pelottaa koko ajan et entä jos....ne ei alakaan... :headwall: :headwall: :headwall:
Kipuilua on siis lievää,joka yleensä ennakoi kuukautisii,mut ei...ei sit tippaakaan :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 

Yhteistyössä