Arg.. Jalat ja kädet kutiaa

Alkuperäinen kirjoittaja yötär:
Raskaana en ole. Sappikohtauksia on taas ollu ja se nostaa maksa-arvot aina koholleen. Niistäkö tää kutinakin nyt johtuu sitte?
Varmmankin johtuu niistä.. Mulla oli maksa-arvot reilusti kohollaan, ja kutisi jalat jä kädet niin vietävästi! Ja niihin tuli sellaista pientä punaista läikkää.. Lääkäriltä kannattaa kysyä jotain kutinalääkettä, eli antihistamiinia, rasvaushan tuohon kai ei auta..

 
Alkuperäinen kirjoittaja MörköStiina:
Alkuperäinen kirjoittaja yötär:
Raskaana en ole. Sappikohtauksia on taas ollu ja se nostaa maksa-arvot aina koholleen. Niistäkö tää kutinakin nyt johtuu sitte?
Varmmankin johtuu niistä.. Mulla oli maksa-arvot reilusti kohollaan, ja kutisi jalat jä kädet niin vietävästi! Ja niihin tuli sellaista pientä punaista läikkää.. Lääkäriltä kannattaa kysyä jotain kutinalääkettä, eli antihistamiinia, rasvaushan tuohon kai ei auta..
Antihistamiinia mä syön muutenkin ihan vakituiseen allergioitten takia.. En tiiä kuin karmee tää kutina olis jos en söis :headwall:

Pitää varmaan vaan ottaa jo itteensä niskasta kiinni ja hommata itsensä sinne leikkaukseen niin loppuis nämäki vaivat. Johan näitä sappikipuja on kolmisen vuotta kateltu :ashamed:
 

Yhteistyössä