Asiantuntijoiden esittely

Viestiketju alueella 'Lapsen sairaudet ja allergiat' , aloittaja admin, 14.04.2014.

1. admin

admin Aktiivinen jäsen
    Ylläpidon jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.04.2010
    Saadut tykkäykset:
    5
    Pertti Pitkänen, lastentautien erikoislääkäri
    Mehiläinen Hämeenlinna

katso liitettä 19526

Olen kokenut lastenlääkäri ja perehtynyt erityisesti lasten ja nuorten allergologiaan. Minua kiinnostaa erityisesti se, miten lasten ja nuorten allergiaterveyttä voidaan parantaa. Erikoisalaani ovat mm. allergioiden siedätyshoidot, ruoka-allergioiden hoidot ja tutkimukset sekä astmatutkimukset kaiken ikäisillä lapsilla ja nuorilla. Pidän vastaanottoa Hämeenlinnan Mehiläisessä.

Harrastan musiikkia, laulan ja soitan muutamaa instrumenttia. Olen myös kuvataiteilija ja teen akvarellimaalauksia ja liitupastellitöitä. Pyöräilen vuosittain 3000-4000 km ja pelaan intohimoisesti golfia. Opiskelen ranskankieltä ja haaveilen omasta viinitilasta Provancessa. Olen naimisissa ja minulla kolme aikuista lasta ja kaksi lastenlasta.

Kaija Hartiala, lastentautien erikoislääkäri
    Mehiläinen Turku

katso liitettä 19532

Olen aina pitänyt lapsista ja nautin kovasti lastenlääkärin työstäni Turun ja Salon Mehiläisessä. Lääkäriksi valmistuttuani tein tutkimustyötä immunologian ja bakteereiden parissa Turussa ja San Franciscossa. Väitöskirjani koski elimistön puolustusjärjestelmän toimintaa vakavassa infektiotilanteessa. Lastenlääkäriksi erikoistuin Turussa ja toimin pitkään TYKS:n lasten teho-osaston erikoislääkärinä ja opetin samalla lääketieteen opiskelijoita ja erikoistuvia lääkäreitä. Hoidin myös lastenklinikalle tulleet borrelioosia sairastavat lapset. Vuodesta 2008 olen toiminut päätoimisesti Mehiläisessä, jossa potilas on ykkönen ja kaikki toimivat potilaan parhaaksi.

Perheen kanssa harrastamme kesällä golfia ja purjehdusta, talvella hiihtämistä ja laskettelua. Juokseminen on toinen luonto, olen juossut kaksitoista maratonia.

Senja Kannisto, lastentautien ja lasten allergologian erikoislääkäri
    Mehiläinen Kuopio

katso liitettä 19527

Olen 52-vuotias lastentautien ja lasten allergologian erikoislääkäri. Erikoislääkärin kokemusta minulla on liki 20 vuotta. Toimin yksityislääkärinä Kuopion Mehiläisessä hoitaen lapsipotilaiden monenlaisia vaivoja vauvaiästä aina aikuisuuteen saakka.

Itsestäni pidän huolta harrastamalla liikuntaa (kävely, hiihto, pilates), käsitöitä (pääasiallisena tuotteena villasukat) sekä lukemista.

2. Mamma 89

Mamma 89 Vieras

Mitä tehdä kun 3,5v tyttö huutaa,raivoaa,haukkuu,sylkee päin näköä,hajottaa paikkoja eikä enää tottele mitään. Tätä jatkunut jo vuoden. Kyseessä tyttö joka ei osaa istua edes paikallaan. Perheneuvolassa todettiin vain vian olevan äidin korvien välissä,koska olin silloin paljon töissä. Lääkärit eivät anna mitään apua ja itse en voi enää muuta kuin istua sohvalla itkemässä kun tytär huutaa kuinka vihaa minua. Heti jos kieltää jotain tai sanoo vastaan,alkaa hirveä suun soittaminen.

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi