Asuinkumppanien ihmeelliset tavat?

vierailija
Eikö teillä ole roskista vessassa? Aina kun olen elänyt naisten kanssa samassa taloudessa, vessassa on ollut roskis ja se on ollut naisten hoidossa. Olen laittanut tyhjät hylsyt sinne. Kun asuin sinkkuna, vessassa ei ollut roskista ja hylsyt saivat olla lattialla kunnes tuli aika viedä ne pois. Eli kun sattui sopiva inspiraatio.
 
Eikö teillä ole roskista vessassa? Aina kun olen elänyt naisten kanssa samassa taloudessa, vessassa on ollut roskis ja se on ollut naisten hoidossa. Olen laittanut tyhjät hylsyt sinne. Kun asuin sinkkuna, vessassa ei ollut roskista ja hylsyt saivat olla lattialla kunnes tuli aika viedä ne pois. Eli kun sattui sopiva inspiraatio.
Kuukupin kanssa ei tarvitse roskista
 
vierailija
Lasit pitää jättää tiskipöydän aivan reunalle!
Ai että kuinka monta lasia olenkaan vetässyt siitä reunalta vahingossa lattialle kun olen vaikka tiskikaapista jotain kurottautunut ottamaan :confused::confused::confused: .

Ja kyllä, toki(!!!!) olen äärimmäisen kiitollinen ja ylpeä miehestäni kun hän ei kuitenkaan jätä niitä ympäri taloa niin kuin muut siat tekis!
Mutta ei niitä laseja silti tiskikoneeseen astikaan saada, ei sentään, kyllä ne sinne sit menee itsestään. (Tai siis ei mene kun lattialle ja sieltä roskiin)
 
vierailija
Tiskejä ei voi laittaa suoraan tiskikoneeseen.
Tyhjiä maitopurkkeja ei voi litistää sisäkkäin.
Lehtiä ei vie ikinä lehtikeräykseen.Jättää keittiön kaapit melkein aina auki kun sieltä jotain ottaa. Ei tee ruokaa. ei lisää vessaan vessapaperia, niin monesti olen mennyt vessaan ja laskenut jo housut ja huomannut että ei olekkaan wcpaperia. Ei pyyhi keittiön tasoja, siivoa omia sotkuja.

No mutta, pienet on ongelmat onneksi:D
 

Yhteistyössä