Auttakaa mua!!!Mielipiteitä kaipailen:)

  • Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti
"mä"
Makkaria sisustan mutta kun en mä osaa:(Eli makkarissa on ruskea parketti lattia,vaaleet seinät paitsi yks seinä on sellanen beige.Ja nyt mä haluun uuden parisängyn peiton,uudet verhot,uuden maton mutta minkävärisiä ne vois olla????kertokaa kaikki nyt mielipiteitä.oisko parisängyn peite parempi ruskea vai vaalee????Vaiko kenties musta tai kultainen??
 
fgg
Parisängyn peite ei ainakaan ruskea, vaalea tai kultainen. :) Joko musta tai sitten esim. omenanvihreä tai joku muu uusi tehosteväri mieltymyksesi mukaan. Liian samanväristä ei kannata kaiken olla.

Ja vinkiksi vielä, että jos haluat verhot, peiton ja matot samaa väriä, huolehdi, että myös ovat! Se on pahin moka että verhot ovatkin viinipunaiset, matto joulunpunainen ja peitto pinkinsävyä :p
 
fgg
Kullan kanssa on hankalampi yhdistää värejä kuin mustan. Tai sen kanssa epäonnistutaan helpommin. ;) Kannatan edelleen jotakin räiskyvämpiä värejä, kulta ja beige ovat niin lähekkäin että näyttää tyylivirheeltä.
 
"vieras"
Kullan kanssa on hankalampi yhdistää värejä kuin mustan. Tai sen kanssa epäonnistutaan helpommin. ;) Kannatan edelleen jotakin räiskyvämpiä värejä, kulta ja beige ovat niin lähekkäin että näyttää tyylivirheeltä.
En ikinä yhdistäis nuita kahta väriä,hyi.

Ruskea,beige,valkoinen ja kultaa.Voin vannoa ja vakuttaa etten ole epäonnistunut,mua kun auttoi ihan ammattilainen.
 
fgg
[QUOTE="vieras";22199052]En ikinä yhdistäis nuita kahta väriä,hyi.

Ruskea,beige,valkoinen ja kultaa.Voin vannoa ja vakuttaa etten ole epäonnistunut,mua kun auttoi ihan ammattilainen.[/QUOTE]

Ai mitä kahta et yhdistäisi?

Itsekin olen ammattilainen niin siksi kiinnostaa :)
 

Yhteistyössä