Auttakaaa candy crush sagaa fb:ssa pelaavat!

  • Viestiketjun aloittaja persus
  • Ensimmäinen viesti
persus
Miten tehdään niitä käärittyjä karkkeja??Taso 135 ja täytyy yhdistää käärittyjä karkkeja keskenään ja en saa yhtäkään tehtyä :kieh:

Ja EN OLE koukussa!! :D
 
Loppuun pelannut
Hehheh, miettisin ihan samaa :D

Mulla huijausjuttu käytössä ja kaikkia apuja rajattomasti sekä 99 elämää. Pelasin pelin loppuun mutta nyt sinne tullut vissiin lisää maita, ei jaksa innostaa enää...
 
Loppuun pelannut
Ei kannata ottaa sitä. Menee into koko peliin kun pääsee ekalla kaikki läpi :D se on lisäosa firefox selaimeen..
Candy crash saga cheats hakusanalla löytyy... En tiedä kirjotinko ton nyt oikein
 
"vieras"
loppuuko peli tasoon 245? pääsin sen läpi ja tuli lukemaan että lisäkenttiä tulossa niitä odotellessa voi parannella muiden kenttien tuloksia. saako lisä tähdillä lisää kenttiä, vai oliko se tässä?
 
"hups"
voikos tuota huijausjuttua peruuttaa.. tuli nimittäin yli 600 000 pistettä yhestä tasosta ja nyt nolottaa.. tyhmänä jäin vaan tuijottamaan sitä lopun sugar crushia ja pisteiden määrää.. sitte peli loppu ja epäuskottavat pisteet.. Läpi meni ainakin :D
 
"apsi"
[QUOTE="hups";27930051]voikos tuota huijausjuttua peruuttaa.. tuli nimittäin yli 600 000 pistettä yhestä tasosta ja nyt nolottaa.. tyhmänä jäin vaan tuijottamaan sitä lopun sugar crushia ja pisteiden määrää.. sitte peli loppu ja epäuskottavat pisteet.. Läpi meni ainakin :D[/QUOTE]

Eli huijaakohan mun yks kaveri,kun oli yhdessä tasossa saanu yli miljoonan pisteitä ja muilla sellasta 300 :D
 
En osaa kirjautua
Miten niitä kultaharkkoja saa kertymää jotta voi ostaa bostereita tai että pääsee sulkujen läpi? Mulle ei ole kertynyt yhtään harkkoa. Olen kai saanut sovellusten greditit estettyä jotenkin??
Ilmeisesti maksujen asetusten kautta tai sovellusten kautta ja nyt olen ollut useasti jumissa kun toiset ovat jopelanneet useita tasoja 300 tms. ja itse pyörin 78 tasolla. ja noita boosteripyörän boostereitakaan en ole lunastanut kun en ole sellaisesta tiennyt, yksin kun pelaa eikä kukaan seläntakana neuvo.
 

Yhteistyössä