Avioliitto rajoittaa, siis kyse on esimerkiksi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siitä että minulla on 2 marsua, haluaisin ostaa yhden vielä samaan häkkiin. Mutta mies ohittaa koko puheen aiheen, tai sitten tiuskaisee jotain.
Minä hoidan edellisetkin 100% itse, niin mun mielestäni tää on mieheltä vaan vallankäyttöä. Sillä ei oo yhtään syytä asiaa kieltää. Se ei tee mitään noiden eteen eikä yksi marsu lisää samaan häkkiin muuta yhtään mitään miehen näkökulmasta.

Tavallaan pikku asia, mutta taas toisaalta tuntuu vaan olevan vallankäyttöä ja vittuilua. mitäpä jos haluankin joku päivä jotain isompaa ja tärkeämpää silloinkin sama kohtalo?

Minkä takia mies sais määrätä asiassa joka on minulle tärkeä mutta hänelle merkityksetön?
 
Parisuhde vaatii aina kompromisseja. Jos miehesi ei tykkää jyrsijöistä, eikä halua sellaisten kanssa asua, pitää teidän miettiä, kummalle asia on merkittävämpi.
Toisaalta, jos teillä jo kaksi karvapalloa on, niin luulisi, että kolmaskin menee.
 
Miten se avioliitto tuohon littyy?
Ei nyt ehkä vain avioliitto, mutta parisuhde ylipäätään ja jos asutaan yhdes. Ei mun mielestä voi ottaa lemmikkiä ilman toisen suostumusta jos yhdes asutaan.

Me ollaan miehen kans oltu eri mieltä kissan ottamisesta. Pitkän aikaa mä oon sanonu, että haluan kissan ja ihastellen huokaallu ku oon yhdes facen kissaryhmäs nähny kissojen kuvia. Väsytystaistelu on toimiva juttu ku on kyse miehistä. :whistle: Yritän kirjoottaa läppärillä tätä viestiä ku n.12 viikkoinen kissanpentu pökkii päällään mun käsiä. :love: Haettiin eläinkeskuksesta löytökissa joka on siskojensa kans löydetty arviolta 5 viikkoisena. Ikä on siis arvio. Neiti on meillä nyt kolmatta päivää ja on varastanu miehenki sydämen. :love:
 
vierailija
Sulla niitä jo oli aiemminkin, joten ei ole mikään uusi asia tässä asunnossa. Sama kuin sanoisit koiraihmiselle, että "No nyt kun ollaan naimisissa, nii koira saa lähteä eikä uutta tule tilalle vaikka koko ikäs sellaisia olet harrastanut." Tai sanokaapa sama miehelle jostain hänen auto tai pleikkariharrastuksesta..tai tupakoinnista.

Oletko varma että mies varsinaisesti Kieltää? Onko hän sanonut että ei yhtäkään lisää? Vai eikö hän vain halua keskustella asiasta? Hänen mielestään ne todennäköisesti on turhia otuksia, eikä häntä kiinnosta tippaakaan miettiä millainen jyrsijä olis aivan ihana. Se on sun harrastus, ei hänen, joten ihan itseksesi joudut marsuistasi innostumaan.
Mies otti sinut marsuineen, joten tuskin hän on niitä kieltämässä. Häntä ei vaan kiinnosta, ja se sun täytyy hyväksyä. Nyt oot vähän liian herkillä asiasta.
 
vierailija
Ja tottakai jos kysyt miehen mielipidettä, niin hän sanoo ei. Ei hän niitä halua. Mutta se on vain hänen mielipiteensä kyllä avioliitossa saa mielipiteensä ilmaista varsinkin jos sitä kysytään. Ei sitä silloin pidä ottaa vittuiluna.
 

Yhteistyössä