Avon kauneuskonsultiksi ?

  • Viestiketjun aloittaja TTA tta
  • Ensimmäinen viesti
TTA tta
Vahvaan Pirkanmaan tiimiimme haen myyntihenkisiä uusia kauneuskonsultteja.

Oma työpanoksesi määrittelee sen mitä ansaitset. (provisio palkkaus)
Saat täyden tukemme tielläsi Avonissa!

Aloitetaan vaikka kutsuilla kotonasi/työpaikallasi heti ensi viikolla!
Näin luot asiakaspiiriä heti alkuun helposti.

Käy lukemassa www.avon.fi sivuilta Avonin 120-vuotishistoria!

Ota reilusti yhteyttä !

lehtinen.miia@luukku.com

(profiilissa enempi tietoa minusta.)

"Muhkean" kuvaston postitan mielelläni kiinnostuneille
:wave: <br><br>
 
TTA tta
Avonin sivuille kun jätät yhteydenotto pyynnön alueesi edustaja ottaa yhteyttä, se voin olla minä tai joku muu tiimivetäjä tai ASM.

Minä saavutan tavoitteitani kun saan uusia AKTIIVISIA mukaan,
Omalla myynnilläni enemmän tienaan ;)
Haluan antaa kaikille mahdollisuuden tulla mukaan ja autan heitä alkuun esim. tulemalla pitämään aloituskutsut.
(Tietysti hieman tarvitsee matkan pituutta ensin katsastaa.)

Jos enemmän haluat tietää Avonin Tiimivetäjyydestä, ota yhteyttä Avoniin tai minuun esim. sähköpostilla.


<br><br>
 
TTA tta
TAMPEREELLA
Huomenna, 8.10 sunnuntaina
AVON AVOIMET OVET
klo.11.00-16.00
Paikka: Yrittäjänaiset , Pellavatehtaankatu 12 C 14

Tule tutustumaan tuotteisiin ja toimintaamme!

Tervetuloa!
 
TTA tta
Kauneuskonsulttien lisäksi haen Kunnianhimoisia tiimivetäjäehdokkaita tiimiini!
Alueen täysi tuki takanasi.
*Kannustusohjelmat Avonista niinkuin myös tiimistämme vauhdittaa työtäsi.

Tervetuloa mukaan !!<br><br>
 
TTA tta
Avonin 1/2007 kampanja alkaa!

Ota yhteyttä, saat kuvastoja ja pääset tekemään mahdollisia joululahjatilauksia minulta saamillasi tunnuksilla !

Tammikuussa alkaa taas ihonhoitokoulutukset Tampereen suunnalla.


 
TTA tta
Ei varmasti olekkaan, olet oikeassa.
Kotiäiti ei ovelta ovelle päivällä pääse ;)


Ja toiseksi kaikki voivat käydä vapaasti nettisivuilla, jota kautta pääsee myös mukaan minne päin suomea tahansa :wave:
 
TTA tta
Tässä viestissä hyvä jatkaa;

Päivät kuluu kotona lasteni kanssa ja ohessa aherran Avonia.
Kuopus täyttää 3 vuotta ja nyt on tullut aika päättää mitä tekee/haluaa...

Avon kasvaa kasvamistaan, mutta sinä joka haluat enemmän Avonista, niinkuin minäkin puutut tiimistäni. Kerron ansaintamahdollisuuksista,
Ota yhteyttä minuun.

Tampere-Pori, järjestetään meidän alueen kokouksia ja koulutuksia säännöllisesti.


 
TTA tta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 12:34 cool mama kirjoitti:
Mitenkäs nämä Avonin tuotteiden raaka-aineet testataan? Haen siis vastausta että käytetäänkö testaamiseen eläinkokeita vai ei?
Avon ei käytä eläinkokeita.
Vuonna 1989 Avon oli ensimmäinen suurista kosmetiikan valmistajista, joka lopetti eläinkokeiden käyttämisen.

Enemmän tietoa saa YV:llä tai Avonin nettisivuilta.
 
TTA tta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 07:50 cool mama kirjoitti:
Kiitos vastauksesta ja yv:stä.

Kiinnostuin kovasti Avonin tuotteista kun sain esitteen käsiini ja toivoin todella että tämä olisi tuotesarja jota voisin itsekin käyttää.
Ole hyvä :wave:
Avonilla on laaja tuotevalikoima, joten jokaiselle varmasti löytyy omat suosikit!
 
Juu, iso tuotevalikoima näytti olevan. Mutta kuten varmasti arvaatkin niin minun puolesta saa ollakin, en osta tuotteita joiden raaka-aineet tai itse tuotteet testataan eläimillä. Se ei riitä että itse lopputuotteen testaamiseen käytetään vaihtoehtoisia menetelmiä.

Sekä sinun vastauksesta että siitä piiitkästä y-viestistä käy selvästi esille että Avon ei edellytä raaka-aineiden toimittajilta eläinkokeettomuutta. Jos niitä raaka-aineita ei eläimillä testattaisi niin sehän sanottaisiin ihan selkeästi, sitä käytettäiin varmasti markkinoinnissa hyväksi.<br><br>
 
TTA tta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 12:34 cool mama kirjoitti:
Juu, iso tuotevalikoima näytti olevan. Mutta kuten varmasti arvaatkin niin minun puolesta saa ollakin, en osta tuotteita joiden raaka-aineet tai itse tuotteet testataan eläimillä. Se ei riitä että itse lopputuotteen testaamiseen käytetään vaihtoehtoisia menetelmiä.

Sekä sinun vastauksesta että siitä piiitkästä y-viestistä käy selvästi esille että Avon ei edellytä raaka-aineiden toimittajilta eläinkokeettomuutta. Jos niitä raaka-aineita ei eläimillä testattaisi niin sehän sanottaisiin ihan selkeästi, sitä käytettäiin varmasti markkinoinnissa hyväksi.
Se on sinun valintasi.

Maailmassa on paljon raaka-aineita, jotka on joskus valitettavasti testattu eläimillä.
Avonilla on raaka-aineiden testaamisiin aivan omat tapansa.
Ei eläimiä .

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 17:24 TTA tta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 12:34 cool mama kirjoitti:
Juu, iso tuotevalikoima näytti olevan. Mutta kuten varmasti arvaatkin niin minun puolesta saa ollakin, en osta tuotteita joiden raaka-aineet tai itse tuotteet testataan eläimillä. Se ei riitä että itse lopputuotteen testaamiseen käytetään vaihtoehtoisia menetelmiä.

Sekä sinun vastauksesta että siitä piiitkästä y-viestistä käy selvästi esille että Avon ei edellytä raaka-aineiden toimittajilta eläinkokeettomuutta. Jos niitä raaka-aineita ei eläimillä testattaisi niin sehän sanottaisiin ihan selkeästi, sitä käytettäiin varmasti markkinoinnissa hyväksi.
Se on sinun valintasi.

Maailmassa on paljon raaka-aineita, jotka on joskus valitettavasti testattu eläimillä.
Avonilla on raaka-aineiden testaamisiin aivan omat tapansa.
Ei eläimiä .
Ole kiltti ja kerro miten Avon ne raaka-aineet testaa? Kun jokaisessa vastauksessa puhutaan vain siitä että Avon itse ei testaa mitään muuta kuin lopputuotteen. Oikeasti minua kiinnostaisi tietää.
 

Yhteistyössä