[b]Hygieniapassi[/b]

  • Viestiketjun aloittaja lastenohjaaja
  • Ensimmäinen viesti
Dirty Harriet
mä kävin viimevuonna kurssin, olisko ollu 2 iltaa pari tuntia, käytiin läpi miten pakastetaan ja säilytetään ruokaa ym, ei mitenkään vaikee ollu, kokeen läpäsee kuhan ajattelee maalaisjärjellä ;)
 
Mulla koulutus kesti puoli päivää, jonka jälkeen oli tentti. Sain etukäteen materiaalin, joka piti lukea ennen luennolle menoa. Tentti oli aika helppo, mutta suosittelen tutustumaan materiaaliin etukäteen ja kuuntelemaan tarkasti luentoa, sillä vaikka kysymykset periaatteessa ovat helppoja, voi virheitä tulla. Ja siinä itse kokeessahan ei virheitä saa juuri olla, jotta pääsee läpi.. Mutta ei siis mikään ylivoimainen juttu!!
 
Meillä läpi käytiin kurssilla vaan ruoanvalmistukseen ja -säilytykseen liittyvää hygieniaa.. kurssi sisälty kyllä koulun omiin kursseihin ja passi suoritettiin melkein 2.5 vuotta sen jälkeen.. Muistissa siis pätkii, mutta ne kysymykset on ihan helppoja.. Kuka vaan voi päästä siitä läpi! Suurin osa kysymyksistä on sellasii päättelykysymyksiä.. Niin ku et näin ei kukaan tee, mutta näin kuitenkin pitäisi tehdä.. :)
 
Maksaako tämä hygieniapassi jotain, kun kurssi on suoritettu? Mulla ei taida olla enää voimassa, ku valmistuin vuonna -00 keittiöapulaiseksi? Vai mitenkäs se menee, tietääkö kukaan?´Eli täytyisikö minun suorittaa tämä passi, että voin mennä keittiöalantöihin?!! KIITOKSIA VASTAUKSISTA!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2006 klo 15:02 syysvauva05 kirjoitti:
Maksaako tämä hygieniapassi jotain, kun kurssi on suoritettu? Mulla ei taida olla enää voimassa, ku valmistuin vuonna -00 keittiöapulaiseksi? Vai mitenkäs se menee, tietääkö kukaan?´Eli täytyisikö minun suorittaa tämä passi, että voin mennä keittiöalantöihin?!! KIITOKSIA VASTAUKSISTA!
:wave: kysyy myös
 
tässä teille oivallinen sivustom josta löytyy hyviä vastauksia kysymyksiinne... Kurssin hinta vaihtelee.. Esim. kouluissa ja työpaikoilla työnantaja voi maksa kurssin ja testin...

http://www.elintarvikevirasto.fi/hygos/
 

Yhteistyössä