[b]Lokakuisten[/b] kokoontuminen vko 12

  • Viestiketjun aloittaja tätiääni
  • Ensimmäinen viesti
meitsin kone ilmoittaa, että ongelmia jonkin hiton serverin muodostamisessa enkä pääse sisään vaikka rekisteröidyin joten h#lvetin hauskaa. Mä poltan kohta tän masiinan!

Yhteys estettiin muodostaessasi osoitetta suomi24..........jotain v#ttu

 
taaperon laiska äiti
kun laitatte mulle postia niin laittakaa nimi merkkinne että tiedän kuka on kuka...
lähettelen teille sitten kaikkien osoitteet, kun olen ne keränny ja kirje ehdotukset.

Tämä jää innolla odottamaan...

vaaka: älä ota sitä vakavasti, se on kuitenkin vain kone
 
moikkista pitkästä aikaa.....harmi kun ei meillä ikinä ole rauha maassa vielä tuossa ysilta, että pääsis mukaan noihin sätteihin... Mutta siis heinäkuun eka torstai. Mikä on tuo kirje juttu, josta taaperon äippä kertoilee.... :eek: h-moilaska kyselee...
 
Rahankerjuukirje ehdotuksia, jos tältä kaksplussalta saatais jotain sponssirahaa meidän tapaamiseen. Ajateltiin, että laitetaan taaperon äipälle kirje luonnoksia niin väsätään niistä sitten joku hyvä. Mä voin laittaa sulle taaperon äipän sposti osoitteen yvnä.
 
Heippa, en kans koskaan sinne sättii ehi, joten mulle käypi siis se mitä muut sovitte. Ainoo jutska vaan nyt ompi sitte, et siskolla La heinäkuun alussa ja mikäli sikäli just sillo päättää lähteä synnyttämään hän, ni sitte myö ei kyl päästä, ku ompi hänen 2 vanhempaa lapsukaistaan tulossa tätyn hoiviin. Mutta toivotaan jotta päästään mukaan myös me.
 

Yhteistyössä