[b]Ylivieska ja lähialueet -pino[/b]

Päätin nyt aloittaa tänne tän meidän oman pinon, kävin Mitäs nyt-osiossakin kattomassa meidän pinkkaa mutta johonkin se oli hukkunut...

No mitäs teille näin itsenäisyyspäivänä kuuluupi? Neiti tuossa nukahti päikkäreille ja ois tarkotus lähtee lenkille. Koiran päästin ulos tarpeilleen ja jonnekin jäi kuhnimaan kun ei tullut sisälle vaikka useemman kerran kävin huhuilemassa. Pyykkiä pitäs muutama koneellinen pyöräyttää tässä päivän mittaan. Saas nähä millon minä auton saan että pääsis liikkumaan, vähä meinaa olla orpo olo ilman autoo. Poitsukin sieltä kotiutuu johonkin aikaan tänään, saaki aukasta joulukalenterista heti useemman luukun kun on jäänyt kolme päivää väliin.
Mutta nyt minä käyn kattomassa joko koira tulis sisälle ja alan pukemaan itteeni ja neitiä niin pääsee lenkille. Palaan taas palstalle kun oon takas. =) :wave: :wave:
 
hennis
Minäki täällä. :wave: Hoh hoijaa miten se niin ramasee vaikka hyvin nukuttu yö takana. =) Jospa tämä tästä kun saa päivä kahvia aamukahvin jatkoksi keiteltyä ;) B) Ukko kävi jo tyttelin kans lenkillä mä siivoilin neitin vaatekaappia kun pieniä vaatteita kertyny sinne. =) Samalla tuli joulusiivo sitte neitin kaappiin. :xmas: eipä tässä sen kummepia taijan lähtä laittaan päikkäreille tuota neitikkää. Palaamme juttuun taas. =) :wave: :xmas:
 
auri74
Huomenta vaan!

Täällä on mennyt yö pyöriessä ja tuska hiki otsalla maatessa :snotty: :snotty: :snotty:

Pojalla alkaa jo flunssa helpottaan, mutta mulla tää ihan varmaasti on niin perusteellinen että ilman poskiontelotulehdusta tuskin selviän, nyt jo pakotaa poskia siihen malliin että ihan :kieh: :kieh: :kieh:

No, onneksi ei tarvi olla menossa mihinkään ennen torstai aamun neuvolaa, siihen saakka saa vain olla mölättää. Ja tulehan illalla Linnan juhlat mitä seurata peiton alta :D Meinaavatko muut uhrata aikaansa sille pukukarnevaalille?

Mutta eipä täällä muuta, taidan keittää TAAS kupin teetä, jos se helpottais vähän oloa.. Finrexiä ei saa ottaa ja meillä ole muuta lääkettä kuin pojan panadolia, sitäkin mun pitäis varmaan vetää pari purkkia naamaan ennen kuin vaikuttaa, kun annostus on painon mukaan :ashamed:

Mukavaa Itsenäisyyspäivää muillekin! Pistetäänhän illalla kynttilät ikkunalle lepattaan 87. vuotiaan Suomen kunniaksi =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.12.2004 klo 12:12 hennis kirjoitti:
Hannee voisin ajella kyllään päivän päälle jos passaapi?
;) =) B) :xmas:
Just tulin lenkiltä, tuliki siinä tommonen reilun tunnin lenkki vedettyä. Kummasti piristää mieltä kun saa raitista ilmaa.

Niin siis HENNIS, laittelehan viestiä kun lähet tulemaan tänne päin nii jos laittas tuon koiruuden siks aikaa pihalle.

Näkkyy olevan joku häppening tossa NS:llä ja kylätiedotteessa näky lukevan että joulumyyjäiset, ei vaan taija nyt jaksaa lähtä kattomaan mitä sielä on, kotityöt tässä seuraavaksi kutsuu. Täytyy laittaa paikat kondikseen ennenkun tuo Hennis tulloo tarkistaan meidän villakoirat. :LOL: :LOL:

AURI: Laitan postia tässä jossaki vaiheessa kun kerkeen, olit kyllä melkosen romaanin laittanu..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.12.2004 klo 12:01 smurffiina kirjoitti:
Minä täällä Ylivieskan naapurin naapuri kunnasta!!Kiva,kun hokasit tällaisen pistää pystyyn,koetetaan pinnalla pitää...... =) =) =) =)
Minä tossa vaan heitin eilen idean ilmoille että eikös ois kiva jos vois jostain pinosta kävästä kattomassa mitä meidän alueen äityleille kuuluupi ja ideani sai kannatusta... :D

AURI: Voi sua reppanaa, ei lääkettä eikä mitään ja et saa oloas helpotettua. Menee sulla vähä vaikeeks tuo lääkkeen otto jos pitää monta pakettia pojan panadolia vetää... :LOL: Mulla varmaan ainaski taustalla pyörii nuo linnanjuhlat, pittäähän sitä kutsuvieraiden puvut arvostella. :attn:
 
auri74
Hanne26.. :ashamed: :ashamed: :ashamed: Kun ei osaa lopettaa ajoissa niin sit sitä juttua kertyy... Kaipa se on tää mun perusluonne vaan tälläinen hölöttäjä :whistle: :ashamed: :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.12.2004 klo 13:29 auri74 kirjoitti:
Hanne26.. :ashamed: :ashamed: :ashamed: Kun ei osaa lopettaa ajoissa niin sit sitä juttua kertyy... Kaipa se on tää mun perusluonne vaan tälläinen hölöttäjä :whistle: :ashamed: :whistle:
Meitä immeisiä on joka lähtöön ja ei siinä mitään minä tykkään kovastikin lukkee pitkiä stooreja. :)

Tästä kirjottelemisestahan vallan hauskaa tuli kun ei muka malta nyt lähtee hommiin kun pitää tirkistellä että jokos joku muu on meidän pinoon jottai kirjottanu... :eek: Arvatkaa lisääntyykö nyt nettiriippuvuus! :LOL: :LOL: Tiedätte ketä syyttää tästä pino-ideasta kun huomaatte norkoilevanne koneella päntiönnään. :kieh:
 
hennis
:LOL: :LOL: Just ukko tossa sano että taasko sitä pitää mennä kattomaan mitä ne mammat juoruilee siellä. Hanne tuun kohta kun just kateltiin spidermanniä tossa niin vähä kesti. Ayry koitahan parantua. Kyllähän ne linnanjuhlat pitää kahtua. =) ;) :xmas: palataan juttuun taas ! :wave: :xmas:
 
moi kaikille tasapuolisesti.. :wave:
minäkin siis ylivieskan naapurista ja edellisessä tapaamisessa olin,mut nyt en päässy..
täällä palstalla minäkin ennen "asuin" mutta nyt tahtoo työ,koulu ja arki viedä niin ajan et aina välillä vaan pistäydyn kuikkimassa mitä kaikille kuuluu!! :)
niin ja hennikselle vielä semmosta et olipa teillä söpö tytteli!!! (hyvät geenit.. ;) )
 
hennis
Millamaria kiitos kiitos vissiin äitiinsä tullu hihihih ;) vaikka ukko ( oli mun ukko joka olimeijän kans) ;) niin väittää että tullu issäänsä niin nätti. hih =) ;) Olihan nuo teilläki niin äitinsä näkösiä neitejä. =) ;) hyvät geenit teilläki =) B)
 
Hanne harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.12.2004 klo 19:12 hennis kirjoitti:
aijuu Hanne26 halipatsuikka vaan ;) Kiitos kahvista! palaamme juttuloiseen taas! ;) :wave: =)
Ollos vaan hyvä! Palataan tosiaan juttusiin. Yritän tässä epätoivoisesti saaha Jonia nukkumaan, ei meinaa millään malttaa laittaa nukkumaan... :headwall: Isäntäki tuossa soitti ja autoki ois vissiin keskiviikkona tulossa kotio, pääsee paremmin sitte liikkumaan.

AURI: Kuten tuossa jo kirjotinkin niin saan tuon auton vissiin keskiviikkona ja vois aatella tulla käymään tässä joku päivä. Jonilla ei perjantaisin oo eskaria olleskaan ja voitas melkeen sillon tulla käväseen koko poppoolla jos vaan teille sopii...? :attn: :D
 
auri74
No, nyt on kättely maratoni katsottu ja poika kysyi, että kätteleekö tuo täti kaikki maailman ihmiset :LOL: :LOL: :LOL:

Avio taas kysyi, että miten jaksan kattoa, mutta hyvin kait sitä jaksoi tuossa sohvan nurkassa töröttää ja miettiä hiljaa, että onkaan tuokaan täti katsonut peiliin juhliin lähtiessä ;) Tosi kauniita pukuja useita mutta muutama sellainen ankan pyrstö että huh, huh,,, :ashamed:

Huomenna taas uusi arki päivä ja meilläkin on poika "lomalla" koko viikon kotona tarhasta, kun hän kuuluu siihen onnelliseen porukkaan, jotka pääsevät siihen ihan uutukaiseen tarhaan täällä Ykassa. On tosi kiva päästä tutustuun uutteen paikkaan ens viikolla, kun se vanha tarha oli melkoinen "murju", ja saavatpa vähän järkevämmät tilat esikoulun käyttöön. =)

Ei kait tässä muuta kuin takas sohvan nurkkaan, limsapullon ja nessupaketin kanssa.. Rauha maassa kun ukko pelaamassa sählyä ja poika nukkuu :D

 
auri74
Hanne, tervetuloa vaan. Ollaan pojan kanssa kokopäivä kotona tai ainakin tässä kylän pinnassa.. Ja varmaan tää flunssakin on sen varran jo siinä vaiheessa hellittänyt, että ei tarvi pelätä, että pikku-neiti sairastuu =) Mutta soittele tai pistä mailia tulemaan lähempänä niin tiedän odotella teitä ja hätistää villakoirat nurkkista :ashamed: :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.12.2004 klo 22:30 auri74 harmaana kirjoitti:
Jos käväsen.. Taitaa tässä penkissä olla mun "pyllyn" kuva :D :D :D
Et vissiin sinäkään taho malttaa lähtä koneelta kun sinne oot ittes ängenny, tässä on kyllä tosiaan havaittavissa pientä nettiriippuvuutta niin sulla kun mullakin... :kieh: :whistle: Mikähän tohtori se tämmösiä nettiriippuvaisia hoitaa, oiskos nettitohtori ! ! :LOL: :LOL:
 
hennis
Juu semmosta se on näin joulunalla taitaa jo Jonia aatto jännittää. =) :xmas: Aijuu Huomenta vaan kaikki! =) Uskomattoman pitkään nukku tuo neiti melkein 9 asti! =) B) Oli kyllä ulkoillu vielä ilalla iskän kanssa. Mutta palaamme askaan taas Moikkis! :wave: :xmas:
 
auri74
Huomenta vaan,

ole Hennis tyytyväinen, että tyttö nukkuu. Meillä poika on herännät suurin piirtein "kukon pierasun" aikaan \|O Eli joskus kuuden korvilla, on herra herännyt. No onneksi ei ihan silloin tarvinnut nousta, sain sinniteltyä sängyssä puoli yhdeksään, mutta sitten alkoi kuulumaan sellaista kolinaa keittiöstä, että oli pakko nousta.. :eek: :eek: Ei onneksi mitään vahinkoa sattunut, omatoiminen lapsi vaan teki itselleen aamupalaa... Mitä sitä sanotaankaan laiskoista vanhemmista ja aktiivista lapsista :ashamed: Mutta toisaalta, kun ajattelee, että ens syksynä hänen pitää osata lähteä yksin kouluun niin ihan hyvää harjoitusta, kun itsekseen touhuaa :whistle:

Ei kait mitään muuta, viides kahvikupillinen menossa ja nyt alkaa elämään voittaan. Illalla yritin katsoa Tuntematonta sotilasta mutta ei pysynyt millään hereillä :/ Luntaa tulee taas taivaan täydelta, plääh..

Mutta käyn taas päivän päälle katsomassa mites teillä on päivä alkanut... Joo malttais nyt pysyä edes puoli tuntia pois koneelta!! :ashamed:

Onkaan muuten aivan totta, että täällä Ylivieksan seutuvilla ei ole muita äitejä näin ahkerasti netin ääressä kuin me kolme vai ollaanko me vaan ainoat tosi riippuvaiset?? Kun ei ole paljon muut tänne päivistään kertoilleet kuin me kolme...

ELi jos joku näitä meidän jaaritteluja lukee niin mukaan vaan rohkeasti!!!
 
hennis
:LOL: Hihihih niinpä kakki uudet mammat kans messiin! Pitäs lähtä kauppaan tästä ukko oli onneksi laittanu auton lämpiään töihin lähtiissä. Lunta tosiaan pyryttää taas mutta ompahan ainaki valkoista ja joulun tuntua ilmassa. :xmas: Mullon taas to,pe ja la koulua siellä Raudaskylällä =) oon saannu jo viimeksi annetut tehtävät tehtyä just eilen Hannele kehuin että oikeen sähköpsotilla opelle piti lähettää. ;) Mutta eipä tässä palaamme päivän päälle asiaan taas! B) :xmas: :wave:
 
No tehän todella ahkerasti olette ottaneet palstan käyttöön...
Mulla oli aika hiljais eloa koneella viikonloppuna,isäntä paremminkin vietti aikaa tässä.Iltaisin olin niin puhki ja päivisin hommeleita,yks päivä meni kun kuljimme mummuloissa.Nyt kun on palattu taas arkisiin rutiineihin niin joutaa täälläkin maleksimaan aina välillä ;) ;) Oliks teillä puhetta seuraavasta tapaamisesta?Tai te taidatte tapailla kyllä muutenkin vissiin?? =) =)
 
auri74
Hyvä Hennis niin sitä pitää olla pätevänä koulun kanssa :D

Smurffiina, minä oon tavannut Henniksen ja HAnnen26 kerran.. Uutta kokoontumista ei ole suunnitteilla, ainakaan mun tietojen mukaan??!

Hennis ja Hanne, pistän teille sähkäriä illalla, kun saan tuon "terroristin" nukkumaan. Isäntä tulee pian töistä niin lähdetään käymään asiolla sen jälkeen. Ajattelin käydä katsomassa mattoa olohuoneeseen ja keittiöön.. Hallituksen veronpalautkset kiertoon siis :LOL: :LOL: :D
 

Yhteistyössä