[b]Ylivieska ja lähialueet -pino[/b]

Tervehdys kaikille.Tänään kävästy kerhossa poikien kans ja nyt ihana rauhallinen hetki issekseen vähän aikaa.... =) esikko lähti pelikerhoon,keskimmäinen meni naapuriin ja kuopus vielä nukkuu....
Ruokaa rupean sakille katteleen vähän ajan päästä,meillä pojat lievästi nuhaisia,muttei onneks kuumeilua!Toivottavasti tervehtyisivät sunnuntaiksi,että päästäis koko perheellä laskiais mäkeen!! =) =)
Tervetuloa vaan Pamboo joukkoon mukaan!! :wave: :wave: :wave:
 
hennis
Pamboo ei aina jaksa kirjautua. =) ei haittaa vaikka kyselekki. =) Ite siis asustellaan Kalajoella ja perheeseen kuuluu mies ja toi 1v 6kk tyttö. Ite oon 29v ja ukko 29v tosin ukko on 75 syntyny mutta mä kun oon alkuvuodesta niin oon jo täyttäny 29v =) Mutta eipä tässä sen kummempaa kysele lisää vaan. =) ;) palataan asiaan taas. :wave: B) niin pamboo laitas yksityis viestinä meiliosoittees niin voidaan meillaillaki. =)

 
Tervehdys! Täällä olisi yksi uusi mamma pyrkimässä joukkoon mukaan... Olen 27v, juuri Ylivieskaan muuttanut. Ylivieskan Kärkkäiselle on ilmeisesti tapaamista suunnitteilla, mahtuuko mukaan? Olisko muuten vaunuiluseuraa Ylivieskasta?

 
Kiitti hennis ja sartsukka! Sartsukan kanssa tänään jo meseiltiinkin, nimimerkki vaan ei sulle tainnut sanoa mitään mutta ehkä mun kuvailuista jo arvasitkin?

Odotan innolla Kärkkäisten tapaamista, laitanpa heti ylös kalenteriin. Ja sinne Pedrinakseen olen hinkunut jo päivätolkulla, jaksankohan odottaa vielä pari viikkoa?!? NAM!

 
viveca:Kyl mää vähän mieteinkin että mahdatkos sinä olla sinä... :)

Otto on nyt nukkumassa ja miestä en viitsi edes odotella nukkumaan kun on hommissa niin on hommissaan minkäs sille mahtaa.Itse tästä voisin kanssa sänkyyn hipsiä kun kuitenkin unen kiinni saamiseen menee tovi.Kun ensin masukki pitää oman jumppansa ja sitten asiatkin pyörii mielessä ja Otto on niin äänekäs nukkuja että siinä siis hetki menee enne kun nukkumatti tulee minun luokse.Joten voi pian mieskin olla nukkumassa ennen kuin minä.
 
auri74
Tervetuloa vaan mukaan Viveca munkin puolesta! :wave:

Ootkos koska muuttanut Ylivieskaan ja missä suunnalla asut? Minusta on sulle vaunuilu kaveria kuukauden päästä suurinpiirtein kun saan tän maha-asukin synnytettyä (la 19,2 siis)... joo tosiaan luen noita edellisiä viestejä niin pääset vähän selvyteen meistä ja meidän aivotuksista ;) Niin ja pistä mulle yksityisviestinä vaikka sun sähkäriosoite niin voidaan kirjoitella sitä kautta vähän tarkemmin itsestämme.. =)

Mihkäs meidän Hanne on kadonnut? :wave:

joo eipäs tässä muuta, kuin taidan löntystää sohvalle katseleen töllöä! :D
 
Hanne harmaana
Täällähän minä, kiva että muakin on huhuiltu!!! =)

VIVECALLE oikein sydämmellisesti tervetuloa kanssamme rustaileen! Tää "tapaamisrinki" ulottuis sitte tänne Kalajoelle ja tuonne Lohtajalle saakka jos innostaapi tulla Henniksen ja Sartsukan + mun suunnalle kyläileen.

Käytiin siis ensten päivällä Sartsukalla kylässä, OLI MUUTEN HYVÄÄ PULLAA, kiitos siitä... Sitten ekstemporee lähettiin käymään Raahessa siskon luona kyläilemässä ja kattomassa kuukauden ikästä vaavia. Ilta menny lasten kans näitä rutiineita hoidellessa, nyt lapsoset nukkuu ja äitee napsauttaa saunan päälle ja menee issekseen rentoutuun.

Tosi mahtavaa että meitä tämän alueen äityleitä on nyt näinkin suuri joukkio ja tapaamiseen ois tulossa sitte useempiki äityli, KIWAA!

Kumpi se näistä uusista nyt mainitsi että tulee kirjoteltua pitkiä stooreja, ei se mitään, itsellänikin tulee välillä isommasti asiaa laitettua tänne. Kukahan hyvälaskupäinen osais laskee montako meitä on tulossa tapaamiseen... :/ Oisko meitä 5, korjatkaa jos oon väärässä..?

Minäpä alotan meille ihan uuden puhtosen pinon, alkaa tässä pinossa näitä viestejä ollakin, siis laittakeepa uuteen pinoon seuraavat viestinne!!!
 

Yhteistyössä