[b]Ylivieska ja lähialueet -pino[/b]

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2004 klo 10:33 smurffiina kirjoitti:
No tehän todella ahkerasti olette ottaneet palstan käyttöön...
Mulla oli aika hiljais eloa koneella viikonloppuna,isäntä paremminkin vietti aikaa tässä.Iltaisin olin niin puhki ja päivisin hommeleita,yks päivä meni kun kuljimme mummuloissa.Nyt kun on palattu taas arkisiin rutiineihin niin joutaa täälläkin maleksimaan aina välillä ;) ;) Oliks teillä puhetta seuraavasta tapaamisesta?Tai te taidatte tapailla kyllä muutenkin vissiin?? =) =)
Juu, niinkun Auri tossa sanokin niin ollaan tavattu kerran tuolla tapaamisessa. Me Henniksen kans ollaan keväästä asti tunnettu toisemme, bongattiin toisemme tän 2plussan kautta ja yhteyttä pidetään välillä enämpi ja väliin vähempi.
Jokos meidän pitäis uus tapaaminen sopia, mulle vaan kyllä kelpaa Pedrinaksen eväkset... :D :p

Kyllä on ventti olo... Ensinnäkin neiti päätti valvottaa mua yhteen asti yöllä, nukkui kyllä onneksi viiden tunnin pätkän, mutta äiti on kyllä ihan kuitti... :( Tein tuossa sitte väsyneenä tunnin verran lumitöitä, oli semmoset 10 senttiä ropsauttanu lunta yön aikana. Raivostuttaa oikeen kun raktori auraa VAAN ton tieosuuden eikä voi muka pikkasen pidemmälle peruuttaa että viskais lumet tosta pihastakin veke. \|O \|O \|O Nooh, tulipahan kuntoiltua kerrakseen, päätinki ennen lumitöiden alottamista etten lähe lenkille kun tuossa pihassa oli niin paljon hommaa. Kyllä sitä onki kotiäipällä huolenaiheet sanon minä... :LOL: :LOL:

Tosiaan ei haittais jos muutkin tän alueen äitylit kirjottelis tänne Henniksen, Aurin ja mun lisäx! Ihan mukava ois tutustella myös muihin äityleihin.

AURI: Onko olo yhtään helpottamaan päin? Laitahan postia kun kerkeet ei mitään kiirettä, minä vaan tahon olla malttamaton postin odottaja... :whistle: ;)

Mutta jätetäänpäs tilaa teidän muidenkin kirjotuksille, meinaa vaan alkaa runosuoni sykkimään kun näppiksen ääreen pääsee... :D :D
 
hennis
Huh huh oli tosiaan lunta tullukki ihan hiki tuli vaikka en ihan koko pihaa kolannu kun neiti rupes herppaan niin piti lähtä sisälle. =) Saa ukko kolata loput kun tulloo töistä. Niin ei ollu seuraavasta tapaamisesta sen kummempaa puhetta mutta yhtyy Hannen mielipiteeseen Pedrinaksen eväkset RULES!! :p Katellaan sitte tammikuulla vaikka sitä seuraavaa tapaamista.... Jeps Hannen kans tunnemma entuuestaan bogasin ilmotuksen täältä kaks plussalta keväällä. Mutta eipä tässä sen kummempaa jorinaa ainiin käytiin neitin kans YVessä just niin neitikkäpä meniki Seppälässä näyteikkunaan sinne käveleen ..... että semmosta....hih


:ashamed: ;)
 
auri74
Me kanssa käytiin niillä matto ostoksilla.. Eka mentiin tietty Sotkaan kun olivat mainostaneet -50% matoista. Ekaksi kun mentiin sisälle niin nainen siinä tiskillä ei edes tervehtinyt ja sit meni varmaan puoli tuntia kun kateltiin niitä mattoja, niin ei yksikään myyjä tullut tarjoamaan apua. Hintoja oltasi kyselty, aika oleellista ainakin mulle kun teen ostopäätöstä... Ja talossa oli ainakin kaks myyjää, meidän lisäksi vain yks pariskunta!!! :snotty: :kieh: :snotty:

No toisaalta ihan hyvä että ei ostettu sieltä, kun sit Jyskistä saatiin kiva matto palvelun kera :D :flower:

Mutta sellaista, lunta on tullut ja Hanne meillä tekee traktorikuski samallalailla. pukkaa tuon pihatien mutta autotallin edusta yms pihaa jää tekemättä... No, onneksi isäntä teki niin mun ei tarvinut ruveta :LOL: :LOL: :LOL: Aivanko olisin muka kolaan koskemassa tän mahan kanssa :D :saint: :D
 
hennis
Niinpä just ulkoa tultiin lumitöistä tai ukko kolas ja neitin kans oltiin muuten vaan ulkona. =) ;) Joo siellä Sotkassa on muuten mun serkun eukko töissä sellanen punäpää aika "ärsyttävä " tapaus. \|O että olikohan se sit vielä töissä? no Jyski onki parempi kauppa tai Koskikaluste sieltä ollaan kans ostettu paljo. =) :xmas:
 
auri 74 harmaana
Siis sellainen polkkatukka ja silmälasit?? Se oli toinen niistä myyjistä.. En sano enempää asiasta nyt ettei napsahda syytettä julkisesta herjaamista :snotty: \|O :kieh: Mutta vois oikeesti miettiä että miksi on töissä asiakaspalvelussa jos asenne on tuollainen.. Ja eikä ole eka kerta kun Sotkas käy näin, valitettavasti.
 
Tervehdys taas! :wave:

Neiti siinä otti ulkona kolmen tunnin nokoset, parisen tuntia oli hereillä ja nyt nukkuu taas. Pittää taas tänään vaan päättäväisesti kokeilla laittaa neitokaista aikasemmin nukkumaan, vaikka eilen kävi just päinvastasesti eli valvoki sinne yhteen vaikka luulin että saan jo yhentoista aikaan yöunosille.
Poju kävi naapurissa leikkimässä toista tuntia, nyt kattelee lastenohjelmia. Ei malttanu alkaa syömään, aiko kattoo ohjelmat ekaks.
Sain siistattua siinä tuota eteisen komeroa, tein vähä "inventaariota", pieniä kamppeita pois ja olihan tuolla vielä kesäsiäkin vaatteita, laitoin niitä talviteloille. Nyt on ihanan siisti kaappi. Tarkotus ois yläkerran komeroa järkätä, jos vaikka huomenna innostuis siihen hommaan.

AURI: Jos teille vaan sopii niin me voitaski tulla jo torstaina käymään ku Jontsalla on tuo luistelukoulu sillon perjantaina ja täytyy muuteski ajaa sitte Kokkolaan nii ei tulis yhelle päivää "liikaa" ajoja.

Nyt meen WC:n kautta laittamaan pyykkiä narulle. Ihme vaan kuinka tuota pyykkiä aina vaan piisaa vaikka kuinka pesee monta koneellista päivässä... huoh...
 
tulipa itselläki mieleen tuosta sotkasta,et mentiin sinne yks kerta ostaan pinnasänkyä..niin heti vaan sanoivat ettei meillä myydä pinnasänkyjä.heippa!!!! :$ ja suurinpiirtein työnsivät ulos..
mulla nyt ei kummempia kerrottavia päivästä ole..kävin töissä haukottelemassa päivän..tuntu ettei millään saa päivää käyntiin..ja kun lähdin töistä niin auton sai kaivaa hirveestä kinoksesta..ja sit kotia ku tulin niin piti vähän tapella ukon kanssa.. :ashamed: jätin sen lasten kanssa kaupan pihaan autoon ihmetteleen ja kävelin itse kotiin.. :whistle: "minäkö äkkipikainen.. :saint: "
 
hennis
Täällä taas ;) Just katoin tossa eilisiä linnanjuhlia vielä kolmoselta kun sattu olemaan töllö auki. B) Joo se tosiaan on se mun serkun eukko siellä myymässä mutta kerronpa sitte nokatusten enemmän niin eituu mitään sanomista kellään =) Juu lunta kyllä on nyt tullu ihan omiksi tarpeiksi ja sai kyllä kaivaa autoa aamulla "kinoksesta" kun meillä on ukon auto tallissa kun se lähtee aina siinä 8 maissa töihin niin ei tarvi rapata/ putsata autoa herran.... ;) No kyllä me neitin kans kauppaan keritään vaikka vähä pitää harjaa heiluttaaki. =) Mutta palataan juttuun taas :wave: :xmas: ;)
 
auri74
Jos lohduttaa Millamaria niin sitä ukon kanssa tappelua on ollut liikkeellä tälläkin suunnalla.. Lähti pelaan sählyä ennen neljää ja sano että tunnin vuoro korkeitaan 1,5 menee.. Arvaa monelta oli kotona? Kymmenen yli kuus... \|O \|O \|O No. lähdin samalla oven avaukselle, kun hän tuli Kärkkäiselle ostoksille ja vähän purkaan pahinta kiukkua... :ashamed:

No, nyt on taas hyvämieli, kun rahat meni ja sain sentään ostettua joulukortteja varten askartelutarvikkeet =) :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2004 klo 19:22 auri74 kirjoitti:
Jos lohduttaa Millamaria niin sitä ukon kanssa tappelua on ollut liikkeellä tälläkin suunnalla.. Lähti pelaan sählyä ennen neljää ja sano että tunnin vuoro korkeitaan 1,5 menee.. Arvaa monelta oli kotona? Kymmenen yli kuus... \|O \|O \|O No. lähdin samalla oven avaukselle, kun hän tuli Kärkkäiselle ostoksille ja vähän purkaan pahinta kiukkua... :ashamed:

No, nyt on taas hyvämieli, kun rahat meni ja sain sentään ostettua joulukortteja varten askartelutarvikkeet =) :xmas:
joo..taitaa olla jonkunäköstä joulutressiä liikkeellä..ja siihen on parannuskeino just tuo shoppailu (ja joulusuklaat .. :p ) ..mäki eilen tein tilausta ellokselle..muutama lahja ois taas tulossa..itsellekkin tilasin olohuoneen verhot,oon mä kuitenkin sen verran kilttinä tänä vuonna ollu..pikku "hermoromahduksia" lukuunottamatta!! :D
 
Hanne harmaana
Iltojapa tännekki!

Saas nähä kuinka tämä ilta menee, neiti tuntuu olevan erittäin pahantuulinen... Onneksi isoveikka meni kiltisti sänkyyn, neiti nukahti kauheen huudon päätteeksi kantoliinaan ja minä ku luulin että massuvaivaitkuja meillä ei enää isommin itkeskellä, nii jotku hepulit piti silti saaha... :'(
Meillä on tätä rintalakkoilua ollu jo pitempään ja loppua ei näy, saas nähä joko kohta lopetan koko imetyksen kokonaan.
Hei, mutta äidillekki jotain piristystä, muistin justiin että mulla on suklaatia jääkaapissa. :p :p
Lähenpä käväseen kaapilla ja vien neitin nukkumaan... :heart:
 
auri74 harmaana
Nyt on sitten hannelle ja hennikselle postia... =)

Hanne kyllä se tyty alkaa syömään kun nälkä tulee, usko pois ei tarvi lakkoilun takia imetystä lopettaa =) Mutta tiedän mitä se on kun toinen saa ihan hillittymät raivarit tissillä ja nälkä on mutta pitää muka vieroksua... :headwall: Tsemppiä!!! =)
 
hennis
No niin nyt on kämpä siivottu ja neiti unilla. =) Luulin tossa aamulla että meillä menny tästä koneesta näyttö rikki mutta ei ollukkaan vähä johtoja heiluttelin niin nyt pelaa taas. =) Oli varmaan vaan joku johto löysällä. =) Ei tarvinu kovin kauaa olla täältä pois hih. ;) Huomenna taas koulunpenkille neiti menee mummolle ja ukille hoitoon Nivalaan. =) Eipä tässä sen kummempaa palaan taas tänne johonki aikaan kurkkiin. :xmas: ;)
 
Hanne harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2004 klo 22:28 auri74 harmaana kirjoitti:
Nyt on sitten hannelle ja hennikselle postia... =)

Hanne kyllä se tyty alkaa syömään kun nälkä tulee, usko pois ei tarvi lakkoilun takia imetystä lopettaa =) Mutta tiedän mitä se on kun toinen saa ihan hillittymät raivarit tissillä ja nälkä on mutta pitää muka vieroksua... :headwall: Tsemppiä!!! =)
Kiitti tsemppauksesta, kyllähän tuo vielä näihin päiviin on menny lakkoilemallakin (lakkoiltu varmaan 1 kk, välillä enämpi, väliin vähempi), mutta ikävältä se tosiaan tuntuu ku toinen vaan raivostuu ku yrittää rauhottaa ja tarjota tissiä... :/

Oon kohta lähössä kauppaan tuttava tulee lapsenvahdiksi siks aikaa ku ite käyn heijän autolla kaupassa, eli siis HENNIS kiitos kyytitarjouksesta, tällä kertaa pääsen laina-autolla kauppaan. Pidän korvan takana jos vielä kyytiä tarvii, siis jos en sitä autoo saakaan tänään. Pitäski muuten ukolle soittaa ja kysästä miten asian laita on... :whistle:

Mutta eipä tässä nyt kummosia, ihmettelin vaan vähän ku tulin kirjottelemaan tänne ja kukaan ei ollu jättäny pinoon viestiä, laiskuuttako kanssasisaret..?!? :attn: Tämä pinohan kuihtuu pois jos ette muista kirjotella tänne... :LOL: :LOL: :LOL: Tuskin sentään. :D
 
auri harmaana
Hennis pistin sen sulle siihen kotinet osoitteeseen? No, käyn pistään uudestaan niin ilmoita tuliko, voihan olla oon taas turveloinut tän koneen kanssa jotain.. :ashamed:

hanne, mites se huominen?

Tänään tänne meille on kuulunut siivousta ja muuta pientä touhua, ja oon hoidellut juokseva asiota. Soittanut sähköyhtiöön, kun tasauslasku viipyy ja Kelaan sairasloma/äityispäivärahasta.. :/ Toisesta paikasta kuulin että laskua tullee ja toisesta että päiväraha on oletettu pienempi.. No, kaipa tuota hengissä vielä säilyy vaikka tulot tippuukin aika huimasti. :( :eek:
 
Hanne harmaana
AURI: Näillä näkymin en pääse tulemaan kun ukot ei oo lähteny ajeleen tänne päin... :(

Asiaa varmaan ois vaikka kuinka mutta täytyy lähtee lämmitteleen eilistä ruokaa ja puuhastelemaan lapsosten kanssa. Palataan! :wave:
 
hennis
Nyt masu täynnä ja taas täällä. =) Ukkoa tässä kotia ootellaan töistä. =) Nyt auri tuli posti perille. =) laitoin jo takasikki postia. ;) Saunoa pitäs tänään kans. Mutta palataan juttuun taas =) B) :xmas:
 
Hanne harmaana
HALOJATA HALLOO, MISSÄ TE KAIKKI LUURAATTE ? ! ? !

Täällä poika nukkuu, tytön kans ollaan vielä hereillä ja menee varmaan vähintäänki sinne puoleen yöhön ennenku me laitetaan maata. Tuollapa tuo neiti ihastelee jumppalelun roikkuvia leluja, on se niin ihana ku nauraa ja kiljahtelee niin tyytyväisenä että...
Pienet rintaraivarit piti saaha mutta minä sinnikkäästi tarjosin tissiä ja kelpashan se viimein. ;)

Hitsi, muistin just että myllersin yläkerran makkarissa ja siellä on vehkeet hujan hajan sekasin, pitäsköhän ne kenties tälle iltaa vielä laitta kondikseen... :whistle:

No nyt tuli paha mieli lattialla, lähenpä kattoon mikä tuli....
 
hennis harmaana
huomenta en sitte päässy kouluun tänään...uuh oksettaa mistähän mä tän tauin oon saannu... :x :$ :D hyh neitin ukko vei kuitenki ukille hoitoon saa rauhassa sairastaa. =) koitan parantua
 
auri74 harmaana
Just tuli neuvolasta eikä kovin hyvältä näytä :'( :'( :'( Viikkoja siis nyt 30 ja synnytyskanava jo sentin auki, kohdunkaulaa vielä onneksi jäljellä mutta aika huolestuttava tilanne ..

Joo, lepoa lisää ja maata pitää enemmän, jos pysyis vielä 4 vikkoa sisällä niin vois vähän huokaista, niin vauvakin kerkiäsi kasvaa hieman. Nyt natiainen painoi n 1,5 kg..

Joo, mutta kirjoitelkaa sähkäriä mulle ja piristäkää mun päivää!

Hennis. pikaista paranemista =)
 

Yhteistyössä